Nope, geen pijnstilling meer, maar was ook niet meer nodig toen ik mocht gaan persenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:44 schreef Marrije het volgende:
Wat een knapperd Nirak! Uiteindelijk de pijnstilling dus niet meer gekregen? Mooi gewicht en fijn dat ie het zo goed doet
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:52 schreef Marrije het volgende:
Fee-Nix, gefeliciteerd met je verjaardag!
Sandous, sterkte ermee![]()
Hier helemaal hyper, waarom tot zaterdag wachten als je vandaag 16 weken bent en ze bij de echopraktijk nog een gaatje hebben voor vandaag?
haha, hormonenaanvallen mogenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:43 schreef Marrije het volgende:
Ik moest gisteren nog aan je denken Fluug, ik voelde opeens zo'n hormoonaanval, ik moest en zou NU weten wat het is en niet pas zaterdag. Maar om 21 uur nog bellen naar het 06 nr van de echopraktijk vond ik net wat too much (heb nog wel zitten twijfelen). Dus maar een email gestuurd en vanmorgen om klokslag 9 uur (net toen ik dacht ik zal ze eens bellen) belde hij al om een afspraak te maken
![]()
Manlief probeerde me gisteren nog over te halen langer te wachten want misschien zien ze nog niets, maar daar ben ik mooi niet ingetrapt
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:44 schreef Faithz het volgende:
Ik voel me geweldig!! Prachtige zoon en een power woman waar ik zoveel van hou om dat mee te delen!
Zo naar huis, vla eten
Leuk Marrijequote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:52 schreef Marrije het volgende:
Fee-Nix, gefeliciteerd met je verjaardag!
Sandous, sterkte ermee![]()
Hier helemaal hyper, waarom tot zaterdag wachten als je vandaag 16 weken bent en ze bij de echopraktijk nog een gaatje hebben voor vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |