quote:
quote:
quote:
quote:
Hole in One ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:49 schreef plagvreugd het volgende:
Golf: een birdie is 1 slag minder dan par, een eagle is twee slagen minder dan par, maar hoe heet het als je op een hole drie slagen onder par speelt en hoe heet het als je vier slagen onder par speelt?
Albatross is goed, Double Albatross niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:51 schreef BusterPosey het volgende:
3 slagen onder par is een Albatross
4 slagen onder par is een Double Albatross?
Volgens Wiki bestaan er wel par 6 holes, al zijn ze erg zeldzaam.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:52 schreef BusterPosey het volgende:
4 slagen onder par is overigens altijd een hole-in-one, aangezien hoogste par 5 is.
Niet helemaal waarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:52 schreef BusterPosey het volgende:
4 slagen onder par is overigens altijd een hole-in-one, aangezien hoogste par 5 is.
Weer wat geleerdquote:
Normaal duurt een vraag niet langer dan een half uur.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:06 schreef plagvreugd het volgende:
Nope. Is het al tijd voor nog een hint? (ben nieuw hier, weet niet hoe lang iets doorgaans openstaat)
Condor?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:00 schreef plagvreugd het volgende:
Ik zoek een andere grote vogel, met een kale kop.
Yes.quote:
Mijn vragen zijn te gemakkelijk vandaagquote:
Die Amerikaan die zo rechtop loopt maar waar ik de naam niet meer van weetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:26 schreef ScottTracy het volgende:
Wie is de houder van het wereldrecord op de 400 meter hardlopen (atletiek) bij de mannen?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:28 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Die Amerikaan die zo rechtop loopt maar waar ik de naam niet meer van weet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Yeey.quote:
Nee, niks met blast. Eigenlijk komt er niks in de term voor dat direct vertaalt/verwijst naar explosie. Ik kan 1 hint geven, maar daarmee wordt de vraag meteen wel erg makkelijk.quote:
Yep.quote:
Little boy is goed. Big mamma niet.quote:
quote:
quote:
Stand #2450 (dubbele punten!)quote:
Rekenprijs ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:04 schreef Grumpey het volgende:
Wat is onofficieel de naam van de nobelprijs voor de wiskunde? (of wordt zo genoemd iig)
De Gulden Snede?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:04 schreef Grumpey het volgende:
Wat is onofficieel de naam van de nobelprijs voor de wiskunde? (of wordt zo genoemd iig)
quote:
Deze is enigszins discutabel. Er is geen nobelprijs voor Wiskunde.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:07 schreef Grumpey het volgende:
[..]![]()
Stand #2450 (dubbele punten!)
6 ScottTracy
4 BusterPosey
2 MREn
4 plagvreugd
2 Yankee
2 Bart
2 Grumpey
2 Baszh
D'accordquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:16 schreef Grumpey het volgende:
Het is puur discutabel natuurlijk, zeker mee eens, maar onofficieel wordt de prijs in ieder geval altijd zo genoemd (ten onrechte dus), en daar vroeg ik om
Bill Clinton?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:16 schreef Baszh het volgende:
"I'm a warrior for the middle class. "
Zei wie?
Die was een warrior tegen de Duitsersquote:
Jimmy Carter?quote:
quote:
Geniaal karakterquote:
quote:
Nee, die tijd ligt al weer even achter onsquote:
Zeer warm, ze verloren de finale van het gezochte land. Deze zijn inmiddels sinds 2000 al kampioenquote:
De bronzen medaillequote:
3x is scheepsrechtquote:
Stand #2450 (dubbele punten!)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:57 schreef Etcetera het volgende:
Een stoffen kap om een microfoon om ruis van wind e.d. te voorkomen in de audio.
+2quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:04 schreef ScottTracy het volgende:
Frank Boeijen - Zeg me dat het niet zo is
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:16 schreef vollebollegijs het volgende:
John Hiatt - Have a Little Faith In Me
Dacht ik vroeger ook altijd, totdat ik de versie van Ilse de Lange had geluisterd en het origineel ook eens wilde horen... ;-)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Had Joe Cocker ook verwacht als antwoord, heb zelf lang gedacht dat het van hem was
8 ScottTracy
4 BusterPosey
2 MREn
4 plagvreugd
2 Yankee
4 Bart
2 Grumpey
4 Baszh
2 DragonFodder
2 lubje25
4 Mark
4 ß
2 DrNick
2 Flitspaal
2 remcoP
2 Etcetera
2 vollebollegijs
quote:
De vraag? Sorry, kijk niet altijd meer hier en vond het wel aardig nu mijn ouders een nieuwe auto hebben gekochtquote:
Dat is een gewone code, niet zozeer een streepjescode. Dacht ik toch.quote:
Ik heb even snel gekeken, want ik had UPC-code ook goed moeten rekenen. Maar PLU is vooral voor supermarkten en ik zocht brederquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:26 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat is een gewone code, niet zozeer een streepjescode. Dacht ik toch.
Dat blijkt niet echt duidelijk uit de vraag. Bovendien kende ik de afkorting PLU uit mijn tijd dat ik bij de Praxis werkte, dat is niet echt een supermarkt...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb even snel gekeken, want ik had UPC-code ook goed moeten rekenen. Maar PLU is vooral voor supermarkten en ik zocht breder
PLU is niet per se een streepjescode:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:28 schreef plagvreugd het volgende:
Ean is europees, niet wereldwijd. Plu lijkt mij beter.
quote:De Europese artikelnummering, (in het jargon ook European Article Numbering EAN) is een uitbreiding van de UPC-code. Hij bestaat sinds 1974 en lijkt de nieuwe wereldstandaard te worden. Vrijwel alle verpakte producten die in Nederland en België in de schappen liggen, hebben een EAN-13-code, dus een reeks van dertien cijfers. Het bedrijf "EAN International" heeft een coördinerende functie en geeft codes af aan fabrikanten die een nieuw product op de markt brengen.
Ok, sry.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:32 schreef Bart het volgende:
[..]
PLU is niet per se een streepjescode:
http://en.wikipedia.org/wiki/Price_Look-Up_code
Nogmaals de vraag, voordat hij verzuipt in de PLU/EAN/UPC zeequote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:26 schreef vollebollegijs het volgende:
groeit op in een "motorhome", een caravan op een terrein met motorhomes bij het kleine plaatsje Ann Arbor onder de rook van "Motor City" Detroit. Nadat hij de kunstacademie heeft afgemaakt, begint hij zijn eigen band, The Iguana's, waarmee hij experimenteert met muziek zonder structuur en songteksten - een volledige anarchie van geluiden. Zijn eerste succesvolle band heet The Stooges.
Wie is?
Ken het ook van bij een museumwinkel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:31 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat blijkt niet echt duidelijk uit de vraag. Bovendien kende ik de afkorting PLU uit mijn tijd dat ik bij de Praxis werkte, dat is niet echt een supermarkt...
quote:
quote:
Grumpey +2quote:
Dat wist ik helemaal niet! Je plaatje deed het hem :-)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:04 schreef Grumpey het volgende:
, zo heet die taal van de Inca's.
8 ScottTracy
4 BusterPosey
2 MREn
4 plagvreugd
2 Yankee
4 Bart
4 Grumpey
4 Baszh
2 DragonFodder
2 lubje25
6 Mark
4 ß
2 DrNick
2 Flitspaal
2 remcoP
4 Etcetera
6 vollebollegijs
2 Gillingham
quote:
Tikkie terugquote:
quote:
Combinatie van de vorige vraag en overlijden in Bangkokquote:
Transkei bestaat ook, goed genoeg.quote:
Dat zou ook twee punten opleveren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:58 schreef Baszh het volgende:
En latijn voor cis (zelfde kant) en trans (andere kant) is niet de herkomst?
De snelstequote:
Dat was schnellquote:
Stand #2450 (dubbele punten!)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:12 schreef Yankee het volgende:
steven van zandt
clerence big man clemons
patti scialfi
nils lofgren
max weinberg
CaMuquote:
Je bent flink op dreef.quote:
Tim Minchin, vooruitquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:53 schreef Ireyon het volgende:
Tim Mingin of zoiets.. Pope's a kiddyfucker jwtz
Zeer zekerquote:
quote:
Amerika en Engeland zijn natuurlijk niet helemaal juist, maar je weet om welke landen het gaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:28 schreef Baszh het volgende:
rusland, amerika, china, frankrijk, engeland![]()
En de Belg is er ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |