quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:16 schreef vollebollegijs het volgende:
John Hiatt - Have a Little Faith In Me
Dacht ik vroeger ook altijd, totdat ik de versie van Ilse de Lange had geluisterd en het origineel ook eens wilde horen... ;-)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Had Joe Cocker ook verwacht als antwoord, heb zelf lang gedacht dat het van hem was
Stand #2450 (dubbele punten!)
8 ScottTracy
4 BusterPosey
2 MREn
4 plagvreugd
2 Yankee
4 Bart
2 Grumpey
4 Baszh
2 DragonFodder
2 lubje25
4 Mark
4 ß
2 DrNick
2 Flitspaal
2 remcoP
2 Etcetera
2 vollebollegijs
quote:
De vraag? Sorry, kijk niet altijd meer hier en vond het wel aardig nu mijn ouders een nieuwe auto hebben gekochtquote:
Stand #2450 (dubbele punten!)quote:
Dat is een gewone code, niet zozeer een streepjescode. Dacht ik toch.quote:
Ik heb even snel gekeken, want ik had UPC-code ook goed moeten rekenen. Maar PLU is vooral voor supermarkten en ik zocht brederquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:26 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat is een gewone code, niet zozeer een streepjescode. Dacht ik toch.
Dat blijkt niet echt duidelijk uit de vraag. Bovendien kende ik de afkorting PLU uit mijn tijd dat ik bij de Praxis werkte, dat is niet echt een supermarkt...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb even snel gekeken, want ik had UPC-code ook goed moeten rekenen. Maar PLU is vooral voor supermarkten en ik zocht breder
PLU is niet per se een streepjescode:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:28 schreef plagvreugd het volgende:
Ean is europees, niet wereldwijd. Plu lijkt mij beter.
quote:De Europese artikelnummering, (in het jargon ook European Article Numbering EAN) is een uitbreiding van de UPC-code. Hij bestaat sinds 1974 en lijkt de nieuwe wereldstandaard te worden. Vrijwel alle verpakte producten die in Nederland en België in de schappen liggen, hebben een EAN-13-code, dus een reeks van dertien cijfers. Het bedrijf "EAN International" heeft een coördinerende functie en geeft codes af aan fabrikanten die een nieuw product op de markt brengen.
Ok, sry.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:32 schreef Bart het volgende:
[..]
PLU is niet per se een streepjescode:
http://en.wikipedia.org/wiki/Price_Look-Up_code
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |