SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjabbo's fleshlight
Bojo's date begin----------Eind
Ook_Gek avatar blunderquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heetquote:quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.quote:quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zittenquote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
http://www.ptaslowchat.tk
De code voor de op is hier te vindenIn tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Even met wat croma in de koekenpan, lichtbruin bakken en dan opdienen met zuurkool.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:11 schreef Anne het volgende:
Ik moet mosselen klaar maken.. even googlen hoe.
Boeiend, dit is pure geschiedenis.quote:
Ik zou ze weggooien, maar ik lust dan ook geen mosselen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:11 schreef Anne het volgende:
Ik moet mosselen klaar maken.. even googlen hoe.
Was AIDS maar geschiedenis...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Boeiend, dit is pure geschiedenis.
hij ligt in Stockholm, met een loodsje eromheen. En ze vragen entreegeld om m te bekijkenquote:
SD-tje heeft ze klaar gemaaktquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zou ze weggooien, maar ik lust dan ook geen mosselen.
Lasagna in de oven!
Warum haben Sie eine Maske auf?quote:
Maakt ie lekkere mosseltjes? De lasagna was in elk geval prima binnen te houden!quote:
Een 20pk Yamaha.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:44 schreef 2cv het volgende:
Wordt dat bootje uit de OP ook geleverd met buitenboordmotor ?
Hahaha ja!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:47 schreef 2cv het volgende:
Jammer da'k 'm ha (volgens mijn klasgenoten van vroeger).
"goedemorgen, we zullen eens even kijken wat er aan de hand is"quote:
Ha, wie is nu "PTA's redder in nood"!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:54 schreef Sounddragon het volgende:
Ik gelukkig wel, alleen duurt die bergingsauto wel een beetje lang
Ah, er rijdt er eentje aan de overkant en die zwaait, die zal wel hierheen komen.. hoop ik
nah, die keerring gaat kapot doordat het lager erachter stuk loopt, en dat is wel ietswat meer werk. (lees: motor uitelkaar, blok eruit, blok splitsen, lagertje vervangen, spul weer in elkaar bouwen) bij elkaar een dagje of 4 werk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ha, wie is nu "PTA's redder in nood"!
Zuur grapje, sorry. Succes ermee, maar een keerring is niet iets dat niet te fixen is gelukkig.
Das zonde... Maar een dag of 4 werk? Dan zit alles wel goed ingepakt zeker?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nah, die keerring gaat kapot doordat het lager erachter stuk loopt, en dat is wel ietswat meer werk. (lees: motor uitelkaar, blok eruit, blok splitsen, lagertje vervangen, spul weer in elkaar bouwen) bij elkaar een dagje of 4 werk.
Had je dat lager niet pas al vervangen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nah, die keerring gaat kapot doordat het lager erachter stuk loopt, en dat is wel ietswat meer werk. (lees: motor uitelkaar, blok eruit, blok splitsen, lagertje vervangen, spul weer in elkaar bouwen) bij elkaar een dagje of 4 werk.
blok moet eruit en helemaal uit elkaar, dus dat is niet zomaar even gebeurd inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:33 schreef L0we het volgende:
[..]
Das zonde... Maar een dag of 4 werk? Dan zit alles wel goed ingepakt zeker?
nee, was wel hetzelfde euvel inderdaad, maar toen gekozen voor een ander blok, omdat dat sneller was. Nu dus hetzelfde euvel met dit blokquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Had je dat lager niet pas al vervangen?
Oh ja. Shitzooi. Heb je het oude blok nog?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, was wel hetzelfde euvel inderdaad, maar toen gekozen voor een ander blok, omdat dat sneller was. Nu dus hetzelfde euvel met dit blok
da's ook de beste optie nu, alleen heb ik dat nog nooit gedaan. Straks eerst effe die keerring eruit rukken en kijken hoeveel lagershit er nog op zijn plek zit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dan zou ik 'm nu uit elkaar trekken, dan heb je er voorlopig geen last meer van.
ja, maar die enigszins verkloot om deze aan de praat te krijgen, die gaat het niet worden. Misschien kan ik er wel delen van gebruiken mits nodig, moet ik hem alleen hierheen gaan slepen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja. Shitzooi. Heb je het oude blok nog?
Even op internet kijkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
da's ook de beste optie nu, alleen heb ik dat nog nooit gedaan. Straks eerst effe die keerring eruit rukken en kijken hoeveel lagershit er nog op zijn plek zit.
Zal vast wel, maar die boekjes zijn ook lang niet altijd even duidelijk...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Even op internet kijkenheb je voor zoiets geen garagehandboek?
Je moet er niet blind van uit gaan maar ik vind ze wel makkelijk!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:13 schreef L0we het volgende:
[..]
Zal vast wel, maar die boekjes zijn ook lang niet altijd even duidelijk...
zolang je maar geen haynes neemt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die heb ik voor de elektrische schema's voor de auto van mijn broertje. Geen idee welke die van mij is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zolang je maar geen haynes neemt.
snijden stukken kapotte lager dan door de keerring heen of zo ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ff lollen http://www.shoarmateam.nl/forum/viewtopic.php?f=6&t=2964quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die heb ik voor de elektrische schema's voor de auto van mijn broertje. Geen idee welke die van mij is.
Hahahahahaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ff lollen http://www.shoarmateam.nl/forum/viewtopic.php?f=6&t=2964
Ik zou op de motorkap van de blokkerende auto gaan zitten wachten... Asociale actie..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat de neuk, ben bij de Appie en mijn auto is vastgezet. Net maar ff het kenteken laten omroepen.
Ze zijn ideaal ja! Maar de grotere klussen leer ik toch wel liever van een monteur dan uit een boekje.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Je moet er niet blind van uit gaan maar ik vind ze wel makkelijk!
Hangt helemaal van de auto (of motor) afquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:21 schreef L0we het volgende:
[..]
Ze zijn ideaal ja! Maar de grotere klussen leer ik toch wel liever van een monteur dan uit een boekje.
Heb ik niet nodig om die keerring te checken, dat kan ik dromenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mjah, voorlopige planning: ergens aankomend weekend alvast de grotere delen eraf halen en kijken hoe ver ik kom met sleutelen. Volgende week weer de nacht in, dus maandag overdag ben ik vrij, dan gaan we hem eruit trekken, kan ie in de loop van de week naar een ZZP'er die ervaring heeft met deze ellende, die gaat hem splitsen en weer fiksen voor een normale prijs. (Ik hoop) dat hij er vrijdag weer mee klaar is, dan ben ik klaar met de nachten, en kan ik een dagje doorhalen of desnoods een korte rust pakken, zodat voor het weekend het blok er weer in hangt, en dan kan ik daarna de boel weer opbouwen bij tijd en gelegenheid. gaat even duren dus.. deze keer geen pitstop aktie, maar gewoon dit blok weer fris maken; kost even wat, maar anders blijf ik aan de gang met de shit van een ander in mijn frame hangen.. het is niet de bedoeling dat het een gewoonte gaat worden, daar is het een beetje te veel werk voor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:18 schreef Freezer het volgende:
Mooi balen.....Maar het is bijna weekend... heb je even de tijd....
Idd, het lager loopt kapot, lagerkooi gaat kapot, en die verneukt de keeerring. vorige keer best lang mee doorgereden waardoor er veel in het blok is verdwenen, bleef overigens best goed lopen, maar ineens prikte hij een stukkie lagerkooi door de keerring heen en toen was het ook meteen klaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
snijden stukken kapotte lager dan door de keerring heen of zo ?
ik zou verwachten dat het andersom is en dat door een lekkende keerring het lager niet genoeg smering krijgt. Hmm
En de krukas kan er niet van onderen uit ?
Jah, begint een beetje vervelend te worden iddquote:
Was het maar kut, dan had hij er nog wat aan.quote:
Ik had via de omroepinstallatie laten weten dat ik voor de eigenaar hoop dat z'n auto op de handrem staat en niet in de versnelling. Geeft minder schade als ik het ding over een minuut weg ram.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat de neuk, ben bij de Appie en mijn auto is vastgezet. Net maar ff het kenteken laten omroepen.
Ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:31 schreef Paladijn het volgende:
Blijft er uberhaupt wel iets van een citroen over als je een andere auto ramt?
bash.org niet kennenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Soms denk ik dat jij het internet uit je hooft kent
Ik meen me een foto van iemands stukgereten BX te herinnerenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:33 schreef 2cv het volgende:
Heftruck van 7,5 ton heeft ook geen invloed gehad op mijn BX. Een compleet flatgebouw ook niet.
Zelfs een mercedes/volvo/andere stevige auto was dan aan gort gereden hoor. Ik heb nergens beweerd dat m'n BX onvernietigbaar is/was.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik meen me een foto van iemands stukgereten BX te herinneren
Die om de uitlaat is ook vervangen neem ik dan aan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:52 schreef Paladijn het volgende:
Wie doet dat dan ook!
De Saab rijdt weer goed trouwens, ze hebben wat rubbertjes her en der vervangen waardoor ook mijn banden weer fatsoenlijk grip hebben. Enig nadeel is dat ik nu niet echt meer kan spelen en je onderstuur wat later voelt
Geen idee eigenlijk... zal morgenvroeg eens kijkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:24 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die om de uitlaat is ook vervangen neem ik dan aan.
staat de ketting bij een bepaalde stand van inveren niet te strak?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, begint een beetje vervelend te worden idd![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:47 schreef Dingest het volgende:
Wat een vriendelijke en praktische oplossing!![]()
Maar ik heb niet zo'n probleem met de geur, nu ik weet dat het geen gas is
Wellesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:28 schreef Dingest het volgende:
Dit is de laatste keer dat ik verse knoflook koop. Ik heb dus al drie dagen lang het idee dat het naar gas stinkt in mijn keuken, ondanks dat ik de toevoer had afgesloten![]()
*keukenheld is*
Dat is meestal wel de reden dat dat lager kapoet gaat, maar nee, ik weet 99% zeker dat dat niet het geval is; ik heb al 100.000 km op AT's weg, en ik weet heel goed dat dat een achilleshiel is, en ik weet precies hoeveel speling de ketting moet hebben; ik heb er zelfs een tooltje voor gemaakt zodat ik hem niet per ongeluk te strak kan zetten. Het vorige blok was al lek toen ik hem kocht, ik heb hem alleen verder kapoet gereden. Ik denk dat die gebroken ketting een paar weken geleden de boosdoener is; ik dacht geen gevolgschade te hebben, maar blijkbaar had íe toch een tik gehad, met dit als uiteindelijk gevolg..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:52 schreef densmee het volgende:
[..]
staat de ketting bij een bepaalde stand van inveren niet te strak?
wel mooi klote dat je blok moet splitsen, kun je mooi al je lagers vervangen.
Nietusquote:
Wat is er zo bijzonder aan dat Forza stuur dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef Anne het volgende:
Toch maar Forza en het draadloze stuurtje besteld.
Het is geen specifiek Forza stuur, gewoon een draadloos stuurtje van Microsoft voor de Xbox 360quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan dat Forza stuur dan?
Zal ook wel lekker warm zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga in de winter mijn Russische (nep)bontmuts dragen
Zal dr vast heel intelligent uitzien als je het gebruikt!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is geen specifiek Forza stuur, gewoon een draadloos stuurtje van Microsoft voor de Xbox 360.
[ afbeelding ]
Schijnt dat 'ie niet zo fijn is, ben benieuwd wat jij er van vindt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is geen specifiek Forza stuur, gewoon een draadloos stuurtje van Microsoft voor de Xbox 360.
[ afbeelding ]
lijkt me vermoeiend dat je hem constant vast moet houden...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Schijnt dat 'ie niet zo fijn is, ben benieuwd wat jij er van vindt.
Ik heb geen birmaan, geen idee dusquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef Paladijn het volgende:
Anne: wat doet zo'n heilige birmaan eigenlijk aan aanschafkosten?
het onderwerp was zeker hoe je friese vlaggetjes maakt van een stuk stofquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Net met de Niva gevraagd voor een fotoshoot voor de Libelle
Jammer dat ik maandag niet kan
nee, een modeshoot. Heb verder niet geïnformeerd omdat ik toch niet kanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:25 schreef densmee het volgende:
[..]
het onderwerp was zeker hoe je friese vlaggetjes maakt van een stuk stof
Je had er toch twee rondlopen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen birmaan, geen idee dus![]()
.
Dat zijn 2 ragdoll katersquote:
fixedquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zijn 2 ragdoll flepdroll katers.
[ afbeelding ]
En die heb ik gekregen...
Maar als je via marktplaats enzo kijkt betaal je voor een poes zo'n 350 euro en voor een kater rond de 500 euro (maar sommige durven er ook weer 800-1000 euro voor te vragen). Birmanen heb ik niet op gezocht.
*pets*quote:
Forza 4quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
rapport schrijven over de weerribben en leren voor ecohydrologiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:46 schreef Anne het volgende:
Helleuw, gaan jullie nog iets leuks doen van het weekend?
Dat ik vanmorgen al wist dat dit een baaldag ging wordenquote:
rapport schrijven over de ruggengraatloosheod van Piet P. en leren hoe je een plantje precies genoeg water moet geven om hem niet deaud te laten gaan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:09 schreef densmee het volgende:
[..]
rapport schrijven over de weerribben en leren voor ecohydrologie
zoiets is allemaal niet zo spannend als het lijktquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
rapport schrijven over de ruggengraatloosheod van Piet P. en leren hoe je een plantje precies genoeg water moet geven om hem niet deaud te laten gaan?
feestje, puzzelrit, gothic festival, naar belgiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:46 schreef Anne het volgende:
Toevallig, ik ook!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:19 schreef Dangel het volgende:
[..]
feestje, puzzelrit, gothic festival, naar belgie
Ik denk het.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:46 schreef Anne het volgende:
dit doet brabanders zo veel te kort he.quote:
Want?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:29 schreef densmee het volgende:
[..]
dit doet brabanders zo veel te kort he.
wij weten ons normaal wel te gedragen, dit zijn van die stadse bullenquote:
jawel maar wij willen ons profileren als boeren en buitenluiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
En Brabant heeft geen steden of wat?
De helft van de mensen in die steden zijn waarschijnlijk geeneens Brabants van oorsprongquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
En Brabant heeft geen steden of wat?
IK HEB ZO FOKKING VEEL LOL VANAVOND.quote:
Helleuw en ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:46 schreef Anne het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:08 schreef Anne het volgende:
Prijsvraag weer:
Win een T-shirt van QuoteShirts.nl!
Meedoen!
Meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en zonder centenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Fijn, mensen die afspraken vergetennu zit ik nog een week met die velgen.
Nou daar maak ik mij niet druk om, geld neemt minder ruimte in beslag dan velgenquote:
Hahaha da's zeker waar. Hij komt nu volgende week, dan stuur ik van te voren mooi een smsje zodat hij het niet vergeet...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:54 schreef Sounddragon het volgende:
En geen geld nog minder![]()
Forza is binnen
Daarvoor zal ik je moeten bannen.quote:
Je valt door de mand. Mods kunnen niet bannen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Daarvoor zal ik je moeten bannen.
Ik heb kennelijk nog training nodig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je valt door de mand. Mods kunnen niet bannen.
Ja, duidelijk!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik heb kennelijk nog training nodig.
En het stuurtje is echt belachelijk kleinquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:54 schreef Sounddragon het volgende:
En geen geld nog minder![]()
Forza is binnen
Nog niet getest.quote:
Jij bent toch sowieso aan het wachten?quote:
Ah joh, strijk je hand eens over je hart.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:18 schreef Anne het volgende:
Ik ben niet aan het wachten, maar ik heb inderdaad op zich niks te doen.
Bah, dat wordt een bloederig zooitje als ik dat doe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah joh, strijk je hand eens over je hart.
Over je linker tiet, ook goed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Bah, dat wordt een bloederig zooitje als ik dat doe.
Ik heb ze nu ook thuis. Voor in de weekenden. Maandag t/m donderdag eet ik ze op mijn werk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:04 schreef Anne het volgende:
Heb je die nou nog niet op? Of heb je een nieuwe zak gehaald?
Ach soquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik heb ze nu ook thuis. Voor in de weekenden. Maandag t/m donderdag eet ik ze op mijn werk.
Dus het vreetzak is wederzijds.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ach so. Vreetzak.
Wij hebben dit keer niet zoveel snoeppies gekocht. Wel veel koekjes en chippies zag ik.
Wat betreft die koekjes, die eet ik niet. Wat betreft de chips heb je helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dus het vreetzak is wederzijds.
Ik 'moet' woensdag eigenlijk ook weer, maar ik ga toch maar nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik sport nu 2x per week dus nu mag het.
Lees die bovenstaande post eens; je moet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik 'moet' woensdag eigenlijk ook weer, maar ik ga toch maar niet. Niet zo'n goed idee.
Is geen goed idee voor mijn kniequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Lees die bovenstaande post eens; je moet.
Ohzo. Dan ga je hinkelen op de loopbandquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Is geen goed idee voor mijn knie. Mag vast niet van de dokter.
welnee, we hebben blup ook nog, en ik ben voorlopig toch wel druk, daar heb ik die X-doos niet voor nodigquote:
do pigs fly?quote:
Werkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 08:22 schreef Alexxxxx het volgende:
KOm je ons zo uitzwaaien in Naarden, Fristi?
in jouw geval zo-goed-als.quote:
Ja, ga d'r nog ff serieus op in.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
welnee, we hebben blup ook nog, en ik ben voorlopig toch wel druk, daar heb ik die X-doos niet voor nodig
I'm having my periodquote:
het is meer je motor die ongesteld isquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:45 schreef densmee het volgende:
[..]
het is meer je motor die ongesteld is
Ook zo zonde dat je alleen maar sport om de chocoladepepernoten te verterenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik sport nu 2x per week dus nu mag het.
Hahaha nee de pepernoten zijn als gevolg van het meer sporten. Chocoladepepernoten verbeteren de spierontwikkeling.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:30 schreef L0we het volgende:
[..]
Ook zo zonde dat je alleen maar sport om de chocoladepepernoten te verteren
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hahaha nee de pepernoten zijn als gevolg van het meer sporten. Chocoladepepernoten verbeteren de spierontwikkeling.vetvorming
bakkie pleur voor onze arbeider?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Werken* Alfisti is een arbeider he
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hahaha nee de pepernoten zijn als gevolg van het meer sporten. Chocoladepepernoten verbeteren de spierontwikkeling.
bedacht ik me ook nadat ik het posttequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Werken* Alfisti is een arbeider he
Was het wederzijds?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bedacht ik me ook nadat ik het postteWas wel een HELE mooie route
Slechts 5e geworden
Maar wel een TOPdag met Fraubitch gehad
en nu hebben jullie condens binnen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:43 schreef Anne het volgende:
Ik was even vergeten dat we geen condensdroger hebben, maar een afvoerdroger.. ahum.
De badkamer is een beetje nat...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:44 schreef densmee het volgende:
[..]
en nu hebben jullie condens binnen?
dweilquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:46 schreef Anne het volgende:
[..]
De badkamer is een beetje nat...
Oke. Niet een beetje...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke. Niet een beetje...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Die hebben we niet.
Maar niet alleen de vloer is nat sowieso.
Handig. Bij ons is de afvoerslang een keer uit de afvoer geglipt, geeft hetzelfde waterballet. Het laminaat boven kiert nog steeds.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:43 schreef Anne het volgende:
Ik was even vergeten dat we geen condensdroger hebben, maar een afvoerdroger.. ahum.
en hoe was de sauna ervoor?quote:
blijf wegquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik word echt schijtziek van de FP
Nu wel ja.quote:
Mensen die graag banners bekijken. Heel lang vooral. Die heb je toch wel door vastlopers enzo.quote:
OMFGquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke. Niet een beetje...
Er lopen er toch twee bij jullie rond?quote:
Dat heb ik pas ook gedaan, kwam niet veel verder dan 65 kg. Aan de ene kant had ik wel iets meer verwacht, aangezien ik in de klimhal vaak aan onmogelijk kleine randjes blijf hangen, aan de andere kant is dat kracht die echt in je vingers zit, niet zo zeer in je handenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:58 schreef 2cv het volgende:
Zonet even gemeten met de weegschaal hoeveel knijpkracht ik in mijn handen heb. 80kg ! (40 per hand). M'n vader kwam tot 60kg (30 per hand) en ik hoopte dat ik bij zijn resultaat in de buurt kon komen.
* 2cv zichzelf een schouderklopje geeft.
Met mijn voeten kom ik wel verder als 80 kiloquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:29 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat heb ik pas ook gedaan, kwam niet veel verder dan 65 kg. Aan de ene kant had ik wel iets meer verwacht, aangezien ik in de klimhal vaak aan onmogelijk kleine randjes blijf hangen, aan de andere kant is dat kracht die echt in je vingers zit, niet zo zeer in je handen.
Die nemen slecht water opquote:
Zo'n 96 is, zeker in het donker (met defecte achteruitrijdverlichting), geen makkelijke auto om even te fileparkerenquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:27 schreef L0we het volgende:
Ja, dat zegt wel meer over je parkeerkunsten dan de snelheid van oom agent he...
Jij nietquote:
Behalve wanneer je het risico loopt erover te moeten babbelen met een agent, want net toen ik wilde inparkeren kwam er nog eentje langs geredenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Achteruitrijdverlichting is overrated.
ga eens een keer met een unimog 404 file parkeren, zit ook geen stuurbekrachtiging op. en je ziet gaar niksquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:35 schreef Dingest het volgende:
[..]
Behalve wanneer je het risico loopt erover te moeten babbelen met een agent, want net toen ik wilde inparkeren kwam er nog eentje langs gereden![]()
Ik had trouwens ook Paladijn aan boord, maakte de auto nóg zwaarder natuurlijk
Het is neit verplicht voor oude auto'squote:Op zondag 30 oktober 2011 15:35 schreef Dingest het volgende:
[..]
Behalve wanneer je het risico loopt erover te moeten babbelen met een agent, want net toen ik wilde inparkeren kwam er nog eentje langs gereden![]()
Ik had trouwens ook Paladijn aan boord, maakte de auto nóg zwaarder natuurlijk
Maar daar hoef je ook niets mee te zien, je drukt gewoon de rest aan de kantquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:36 schreef densmee het volgende:
[..]
ga eens een keer met een unimog 404 file parkeren, zit ook geen stuurbekrachtiging op. en je ziet gaar niks
Vreemd, meestal zijn zulk soort dingen toch 'als het erop zit moet het werken '?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Het is neit verplicht voor oude auto'sik kom er al 3 jaar mee door de APK.
Kennelijk niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:41 schreef L0we het volgende:
[..]
Vreemd, meestal zijn zulk soort dingen toch 'als het erop zit moet het werken '?
Kan ook zijn dat de keurmeester wat soepel is hier en daarquote:
Twee verschillende bedrijven en die matsen je echt niet met dat soort dingenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:59 schreef L0we het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat de keurmeester wat soepel is hier en daar. Daar heb ik af en toe ook wel mazzel mee gehad
.
Ik betaal geen wegenbelasting en heb APK om de 2 jaar nu dus dat lijkt mij duidelijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:55 schreef Dingest het volgende:
"5.2 l - Één of twee achteruitrijlichten indien het voertuig na 31 december 1997 in gebruik is genomen."
Dat is de enige eis over de aanwezigheid die ik kan vinden. En wat eisen over de kleur en wanneer ze in werking mogen zijn (of hoe dat getest mag worden). Dus op elk voertuig van na 31-12-1997 moet er minimaal één hebben en dan moet hij het dus ook doen, over voertuigen van voor die datum die wel met het mechanisme/lampje zijn uitgerust staat niets geschreven.
Voor die prijs is het al snel bijzonder.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
En als het nou nog iets bijzonders was
Is het dit keer wel gerelateerd?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Oeh ik zie een mooi en eveneens actueel en Engels onderwerp voor in een nieuwe OP.
Ik heb het al bij verschillende bedrijven gehad dat ze het niet echt nauw nemen met de regeltjes, ben toch wel een aantal keren flink gematstquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Twee verschillende bedrijven en die matsen je echt niet met dat soort dingenmaar het is niet verplicht dus ja. En anders haal ik de lampjes eruit.
ja schaf het weekend af, Dat haalt je alleen maar uit je werkritmequote:
maandagen waarop je er vroeg uit moet om je motor uit elkaar te halen voor de tweede keerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |