abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103572808
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
pi_103572816
Ja doei.
pi_103572832
Had hem al gezien ja. En ga er maar eens geen woorden aan vuil maken :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 10:22:19 #4
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_103572850
Oh Mootje, ik heb ook jammie dodger cheesecake gehad maandag :9 was erg lekker.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_103572856
Nog even spammen met mijn dochters O+

12 en 5 zijn ze dus..

pi_103572878
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:22 schreef Muis006 het volgende:
Oh Mootje, ik heb ook jammie dodger cheesecake gehad maandag :9 was erg lekker.
:@ ken ik niet! :o Misschien maar goed ook..

Oh,. en Mr.Mo was in Manchester gisteren.. nou ja, op 't vliegveld :P en vanavond weer :+
Ja doei.
pi_103572887
Die knotjes O+. Leuke meiden heb je!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 10:26:04 #8
148689 Muis006
pi_103572944
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:@ ken ik niet! :o Misschien maar goed ook..

Oh,. en Mr.Mo was in Manchester gisteren.. nou ja, op 't vliegveld :P en vanavond weer :+
Ja het voelde niet bijster gezond toen ik het at _O- maar ach, de hele dag lopen, dan kan het wel.
pi_103572974
Mooi plaatje Mar! 3 mooie meiden :)
Be someone that makes you happy
pi_103572982
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:26 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja het voelde niet bijster gezond toen ik het at _O- maar ach, de hele dag lopen, dan kan het wel.
^O^ eens! Toen wij de hele dag in York rondliepen heb ik ook gewoon een cream tea besteld (en op!) maar we moesten gelukkig wel de room delen, want daarvan hadden ze er nog maar één.
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 10:29:08 #11
70532 loveli
N
pi_103573023
Je mag er zelf ook zijn.
crap in = crap out
pi_103573053
O+ thx!!!
pi_103573117
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:29 schreef loveli het volgende:
Je mag er zelf ook zijn.
Ja doei.
pi_103573153
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:29 schreef loveli het volgende:
Je mag er zelf ook zijn.
:Y

Oja, sterretjes zien bij ongesteld als puber *check* :') Gelukkig had ik een cyclus van 2 maanden ipv 1. En gym, :r . Ik ging er alleen heen om de smakelijke leraar c_/ (nu bekend als de slakkentonger _O- ).

Hij zei later dat ze op het overgangsrapport geen onvoldoendes gaven, dus had je automatisch een zes. Had ik dat eerder geweten oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_103573189
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 10:35:56 #16
70532 loveli
N
pi_103573220
IVF-je? KI, stuk makkelijekr.
crap in = crap out
pi_103573230
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_103573234
Dat, of zoals MarMar op FB zei: wellicht is hij heel even op verlof geweest.. hoop ik dan maar :')! :X
Ja doei.
pi_103573238
:D _O-
Deze dan Mo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_103573311
_O-
  woensdag 26 oktober 2011 @ 10:38:39 #21
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_103573316
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:36 schreef V1z0R het volgende:
Deze dan Mo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG, dit kan toch niet serieus zijn? :o _O-
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 26 oktober 2011 @ 10:38:51 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_103573319
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
Dat, of zoals MarMar op FB zei: wellicht is hij heel even op verlof geweest.. hoop ik dan maar :')! :X
http://www.snopes.com/photos/military/welcomehome.asp
The love you take is equal to the love you make.
pi_103573321
quote:
Deze dan Mo?
SPOILER
Ja, die kende ik ook :') ;(
Ja doei.
pi_103573330
Goeiemorgen!

Leuke foto Mar! O+ En wat loveli zegt!
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_103573355
quote:
Aha, fijn voor die man!
Ja doei.
pi_103573356
quote:
Deze dan Mo?
SPOILER
_O-
pi_103573397
quote:
A happy ending after all O+
pi_103573484
Lijkt me trouwens afgrijselijk, om een partner/geliefde in zo'n gebied te hebben zitten... -O- Ik vind 't al niets als Mr.Mo een paar dagen in Nederland is.. :')!

Al gaat het misschien volgend jaar wel omgedraaid worden :@ ik elke week één of twee nachten van huis :@
Ja doei.
pi_103573488
Mooie meiden Mar! Hoe gaat het eigenlijk tussen die twee qua leeftijdsverschil? Ik hoor daar vaak heel verschillende verhalen over. Wat ik zo opmaak uit jouw posts hebben ze wel een goede band he?
pi_103573622
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mooie meiden Mar! Hoe gaat het eigenlijk tussen die twee qua leeftijdsverschil? Ik hoor daar vaak heel verschillende verhalen over. Wat ik zo opmaak uit jouw posts hebben ze wel een goede band he?
Ja prima :) De oudste was zeven toen de jongste geboren is, en wat is nou mooier dan een levende babypop op je zevende :P
Ze zijn heel close en het leeftijdsverschil is te groot om echt ruzie te maken. Soms "logeren" ze bij elkaar, dan mag de jongste boven op zolder bij de oudste in ons oude tweepersoonsbed, vinden ze helemaal knus.
Mijn broers zijn zes en acht jaar ouder dan ik, ik denk dat wel of niet een goede klik niet per sé veel te maken heeft met leeftijd.. Het is wel wat meer uitzoeken als je iets met het hele gezin wilt doen wat voor iedereen leuk is, maar niet onmogelijk :) zwembad bijvoorbeeld is al snel goed voor allebei.
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 10:50:46 #31
70532 loveli
N
pi_103573679
Met een verschil van 4 jaar zit er een 'generatie' tussen. Veel ouders plannen het zo, om als nummer 1 fulltime naar school gaat baby 2 te krijgen.

Persoonlijke voorkeur speelt denk ik een grotere rol, ken aardig wat broers en zussen met een groot leeftijdsverschil die 2 handen op 1 buik zijn en m'n zus en ik waren niet de beste vriendinnen vroeger. In grotere gezinnen is het makklijker kiezen, er zit er altijd wel eentje bij met wie het klikt en eentje om ruzie mee te maken ;)
crap in = crap out
pi_103573680
Ik heb een zusje van 10 jaar jonger! Dat is ook tijden niet goed gegaan, vooral tijdens mijn pubertijd konden we elkaar af en toe wel wurgen :p Nu is t heel leuk, ze is nu 16 en we hebben echt een hele goede band. Ze komt ook vaak bij mij logeren :)
pi_103573779
Ik was per ongeluk een nakomertje en tussen de dochters zit een groot verschil omdat er twee verschillende papa's zijn en ik dat niet zo even over 1 nacht ijs besloten heb... Vond ik een moeilijke of ik het nog een keer wilde met een andere papa en of de oudste dan niet tussen wal en schip zou komen want toch niet "eigen" en de jongste wel.. etc. etc.
pi_103573795
Mijn broertje en ik schelen 1.5 jaar en werden eigenlijk altijd wel gelijk behandeld :') Ik ging altijd over hem 'moederen' maar dat mocht natuurlijk niet :D
Worry is a misuse of imagination
pi_103573901
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:54 schreef Probability het volgende:
Mijn broertje en ik schelen 1.5 jaar en werden eigenlijk altijd wel gelijk behandeld :') Ik ging altijd over hem 'moederen' maar dat mocht natuurlijk niet :D
Die neiging heeft de oudste hier ook wel en idd, dan moet ik soms wel even zeggen dat IK de moeder ben en zij de zus :)
pi_103574050
Ik doe even een lijstje:

O: havermout met kiwi en perzik
T: koffie verkeerd en appel
L: 4 kleine speltboterhammetjes, 2 met geitenkaas, 2 met appelstroop. 1/3e komkommer
T: misschien een havermoutmuffin
S: ongeveer 40 min fietsen
D: risotto met linzenburger en spinaziesalade
T: ik denk niks
pi_103574286
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:50 schreef loveli het volgende:
Met een verschil van 4 jaar zit er een 'generatie' tussen. Veel ouders plannen het zo, om als nummer 1 fulltime naar school gaat baby 2 te krijgen.

Persoonlijke voorkeur speelt denk ik een grotere rol, ken aardig wat broers en zussen met een groot leeftijdsverschil die 2 handen op 1 buik zijn en m'n zus en ik waren niet de beste vriendinnen vroeger. In grotere gezinnen is het makklijker kiezen, er zit er altijd wel eentje bij met wie het klikt en eentje om ruzie mee te maken ;)
De duutser, die 27 is heeft een zusje van 12. Was niet helemaal zo gepland, maar wel tof!

Ik verschil 1.5-2 jaar en 4 jaar met m'n jongere zusjes, en dat as altijd reden tot veel strijd.
pi_103574334

Lentils FTW!

[eeuwig gezeur van mijn kant]
Nallie, meer eiwitten zou niet verkeerd zijn, bak magere kwark 's avonds of zo. Is maar 220kcal... :)
[/eeuwig gezeik]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_103574348
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 09:58 schreef MarMar het volgende:
Morgen trouwens mentorgesprek, de mentor van kiddo komt hier thuis, wel erg fijn :)
Ik dacht dat ik niets te klagen had, maar op de valreep toch nog..
Ze heeft keigoede cijfers, behalve op gym.. Ze doet hartstikke haar best, maar is gewoon niet goed in balspellen en da's het enige wat ze doen met gym. Dat je een kind dan geen 8 geeft, prima, maar gelijk onder een 6, da's gewoon wreed, vind ik niet kunnen.
Er is al veel gezegd hierover, maar wij kregen ook nooit onvoldoendes voor gym. Misschien als je nooit kwam opdagen. Ik had altijd een voldoende, meer was er ook niet van te maken :+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_103574354
Uitspraak van de oudste toen ik zwanger was: "ik hoop dat het een jongetje is, dan paktie m'n barbies tenminste niet af" :P
Gelukkig zit er genoeg leeftijdsverschil tussen.. toen de jongste barbies leuk begon te vinden, had de oudste er wel zo'n beetje genoeg van ;)
pi_103574377
Henk en Nallie puike lijstjes hoor! Mijne als volgt:

O: 3 vk bth (kaas, pindakaas)
T: mandarijn
L: 2 harde broodjes met rauwkost en ham ofzo
T: yoghurt met iets
B: 2x of 3x 20 min fietsen
S: tandarts :')
D: iets lekkers afhalen ofzo als beloning voor mijn tandartsavontuur, mag wel een cadeautje toch?
pi_103574451
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:48 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ja prima :) De oudste was zeven toen de jongste geboren is, en wat is nou mooier dan een levende babypop op je zevende :P
Ze zijn heel close en het leeftijdsverschil is te groot om echt ruzie te maken. Soms "logeren" ze bij elkaar, dan mag de jongste boven op zolder bij de oudste in ons oude tweepersoonsbed, vinden ze helemaal knus.
Mijn broers zijn zes en acht jaar ouder dan ik, ik denk dat wel of niet een goede klik niet per sé veel te maken heeft met leeftijd.. Het is wel wat meer uitzoeken als je iets met het hele gezin wilt doen wat voor iedereen leuk is, maar niet onmogelijk :) zwembad bijvoorbeeld is al snel goed voor allebei.
Lijkt een beetje op mij en m'n zus. Zij is 9 jaar ouder en deden ook veel samen. We hadden ook véél ruzie (ze wist precies hoe ze mij boos kon maken en deed dat dan ook regelmatig voor de lol, terwijl ik natuurlijk overal op reageerde), maar we zijn ook heel close. Altijd gebleven ook. Terwijl mijn oudste zus (13 jaar ouder) meer een tweede moeder was (we hadden nooit ruzie en ze kon altijd goed advies geven als ik een dilemma had).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_103574464
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef Perruche het volgende:
Henk en Nallie puike lijstjes hoor! Mijne als volgt:

O: 3 vk bth (kaas, pindakaas)
T: mandarijn
L: 2 harde broodjes met rauwkost en ham ofzo
T: yoghurt met iets
B: 2x of 3x 20 min fietsen
S: tandarts :')
D: iets lekkers afhalen ofzo als beloning voor mijn tandartsavontuur, mag wel een cadeautje toch?
Dank je! En ik ga me er maar eens aan houden ook. Iets met een waterglijbaan en toch wel vrij veel strak zittende broeken enzo. B-)

Overigens vind ik dat je jezelf zeker mag verwennen na een tandartsbezoek! Zeker als ze vervelende dingen doen. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_103574485
Owja, lief moet ook meer eiwitten denk ik, misschien kan Viz zich er eens over buigen?

Eetlijstje lief zo uit mijn hoofd ongeveer:

O: 4 boterhammen, kaas of pindakaas, of vlokken oid..
O2: grote kom yoghurt met muesli
T: banaan
T: appel
L: 6 boterhammen, gekookt ei, kaas, ham, karnemelk
T: 2 plakken ontbijtkoek met boter
T: havermout
D: zelfde als ik, maar dan minstens dubbele portie en vla toe
T: vaak nog een keer yoghurt met muesli en stukjes appel

Ik zeg meer noten en stukjes kaas en vleestussendoortjes oid..
pi_103574494
Denk dat de band die je met broers/zussen hebt niet erg van je leeftijd afhangt. :+ Ik scheel 5 en 6 jaar met mijn broer en zus, maar met mijn zus kon ik echt alleen maar ruzie maken (die had ook heel erg de neiging over mij te gaan moederen en daar kon ik slecht tegen. :') ) vroeger terwijl mijn broer en ik altijd erg goed konden opschieten.
En ondertussen kan ik met alle twee héél goed opschieten en doen we echt veel samen. O+
pi_103574533
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:11 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Lentils FTW!

[eeuwig gezeur van mijn kant]
Nallie, meer eiwitten zou niet verkeerd zijn, bak magere kwark 's avonds of zo. Is maar 220kcal... :)
[/eeuwig gezeik]
Mag geen kwark Vaiz, koemelkallergie! Gister na t sporten wel braaf geitenyoghurt met nootjes gegeten. Ga volgende week naar de dietiste, eens kijken wat zij zegt!
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 11:17:55 #47
70532 loveli
N
pi_103574554
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:15 schreef MarMar het volgende:
Owja, lief moet ook meer eiwitten denk ik, misschien kan Viz zich er eens over buigen?

Eetlijstje lief zo uit mijn hoofd ongeveer:

O: 4 boterhammen, kaas of pindakaas, of vlokken oid..
O2: grote kom yoghurt met muesli
T: appel
L: 6 boterhammen, gekookt ei, kaas, ham, karnemelk
T: 2 plakken ontbijtkoek met boter
T: havermout
D: zelfde als ik, maar dan minstens dubbele portie en vla toe
T: vaak nog een keer yoghurt met muesli en stukjes appel

Ik zeg meer noten en stukjes kaas en vleestussendoortjes oid..
Kipfilet koken en op brood/door ander eten/uit het vuistje. Als het in de actie is kost een kilo een drol.
crap in = crap out
pi_103574588
Bij de tuinen zijn allemaal vitamientjes en voedingssupplementen in de aanbieding!
pi_103574608
Het enige oudergesprek waar mijn ouders ooit hoefden te komen was ook voor gym. :+ Ik had nou eenmaal voor geen enkele sport talent. De gymleraar vond zichzelf wat belangrijker dan hij was (vandaar ook dat gesprek), maar uiteindelijk kon hij het toch niet maken om iemand die verder wel goede cijfers haalde een onvoldoende te geven, dus dat heeft hij ook niet gedaan.
Wat ik wreder vond is dat hij voor mijn moeder na ging doen hoe ik liep, heel fijn voor een puber die toch al zo zeker is over zichzelf tijdens de gymles. :') Ach ja, het is achteraf allemaal goed gekomen. Bij gym lijken de cijfers me minder belangrijk dan dat je dochter haar zelfvertrouwen niet verliest. Waar het bij andere vakken juist niet stoer is om er goed in te zijn, is dat bij gym helaas andersom.
Everything has changed
pi_103574633
Och shit vergeten, Nallie :@ Sorry

Mar, weet niet of hij ook sport? Maar normaal uitgaan van z'n lichaamsgewicht, maar dan in grammen eiwitten per dag. 80kg dan 80gr eiwit per dag. Sport hij ook, dan 1,5x...
pi_103574682
Soms zijn leraren zulke eierkoeken he. Bij mij op de basisschool (groep 8 ofzo), zei de lerares "ja, dit zal jij nooit begrijpen, daar ben je niet slim genoeg voor".

Wut? :D
pi_103574688
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:20 schreef V1z0R het volgende:

Mar, weet niet of hij ook sport? Maar normaal uitgaan van z'n lichaamsgewicht, maar dan in grammen eiwitten per dag. 80kg dan 80gr eiwit per dag. Sport hij ook, dan 1,5x...
Zijn werk is wel zo ongeveer een sport.. van 5 tot 11 dozen uit vrachtwagens en in busjes "gooien" met een gemiddeld gewicht van 20 kg.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:21:49 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103574699
Good meuning O+

Ik moest ooit remedial gym, zegt genoeg denk ik :+ Maar van mijn ouders hoefde ik niet, omdat ik de 3 uur die ik al moest een hel vond :9

En lol!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_103574743
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Kipfilet koken en op brood/door ander eten/uit het vuistje. Als het in de actie is kost een kilo een drol.
Kiloknallers komen er hier NIET in!
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 11:24:49 #55
70532 loveli
N
pi_103574818
quote:
18s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:22 schreef MarMar het volgende:

[..]

Kiloknallers komen er hier NIET in!
Goed zo :+
crap in = crap out
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:24:56 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103574820
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:21 schreef Perruche het volgende:
Soms zijn leraren zulke eierkoeken he. Bij mij op de basisschool (groep 8 ofzo), zei de lerares "ja, dit zal jij nooit begrijpen, daar ben je niet slim genoeg voor".

Eierkoeken :D Jaaa leuk is dat :') Gymlerares op de basisschool tijdens proberen te helpen iets met ringen te doen: "Ja, ik kan je al niet meer optillen, je bent te zwaar geworden" *insert beschuldigende blik*
Leuk ja }:|

Oh en wat Mar zegt heb ik ook wel eens bedacht! Als ik vroegahh nou gewoon mocht aerobiccen/dansen ofzoiets, dan was er geen probleem. Maar turnen vond ik eng en balsporten kon ik niet goed. :')
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 11:26:29 #57
70532 loveli
N
pi_103574875
En als een gymjuf je niet kan optillen, is ze niet geschikt voor heur werk. Ik zet er gerust nog eentje van 65 kilo op m'n nek.
crap in = crap out
pi_103574884
mogguh!

nog totaal niet bijgelezen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_103574887
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:20 schreef V1z0R het volgende:

En als je dat niet haalt? Hoe ernstig is dat? :@
Misschien moet ik toch maar vaker gerechten met peulvruchten gaan maken, daar zitten ook eiwitten in toch?
pi_103574888
Mjah, imho is een van de belangrijkste doelen van gym op school dat je kinderen motiveert om gezond te bewegen, of dat nu dans of voetbal of zwemmen is.. maar op deze manier raken kinderen juist gedemotiveerd.
pi_103574910
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:21 schreef Perruche het volgende:

:D?

Mijn mentrix/wiskunde lerares wilde mij nooit uitleg geven ja dat moet je zelf snappen hoor, jij bent zoo slim want jij doet gymnasium he! (omdat ik latijn had gekozen..)

:'(!

Zij had sowieso haat! Ze wilde mij dan altijd pakken op dingen die ik niet zou weten maar verder wist ik alles >:) >:)

Nou, teken jij maar een hoek van 90 graden op het bord WANT JE ZAT NIET OP TE LETTEN EN NU GA JIJ AF VOOR DE HELE KLAS MUAHHAHAHA.

Dus ik zo.. ... Oh.. *tadaaa*

Ze at zichzelf bijna op van woede :') _O-

Treurig en eigenlijk ook heel triest.. :')
pi_103575063
Echt he, ik weet al dat soort dingen ook nog van vroeger, HELEMAAL NIET LEUK dat mijn meisje nu ook die middelbare school door moet!!!

Ik was trouwens een kneus in wiskunde.. op latijn haalde ik makkelijk negens, op wiskunde met heeeeel veel moeite een vijf.. dat heb ik dan ook laten vallen zodra dat kon!
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:31:54 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103575074
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:26 schreef MarMar het volgende:
Mjah, imho is een van de belangrijkste doelen van gym op school dat je kinderen motiveert om gezond te bewegen, of dat nu dans of voetbal of zwemmen is.. maar op deze manier raken kinderen juist gedemotiveerd.
Ben ik helemaal met je eens! Ik heb jarenlang gedacht dat ik een sportfaler eerste klas was en durfde ook niet meer :')

Nu ben ik een enthousiaste Zumba-ert en doe ik zelfs pump en battle O+

Doet je dochter wel andere sport-achtige dingen die ze leuk vindt?
pi_103575114
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:26 schreef Lago het volgende:

[..]

En als je dat niet haalt? Hoe ernstig is dat? :@
Misschien moet ik toch maar vaker gerechten met peulvruchten gaan maken, daar zitten ook eiwitten in toch?
Vrouwen hoeven op zich minder eiwitten te hebben dan mannen (minder spiermassa), maar zou het niet helemaal afraden. Aminozuren zijn voor een boel dingen wel handig namelijk, zenuwstelsel bijvoorbeeld.
Peulvruchten zijn inderdaad een goede bron van eiwitten. :)
pi_103575183
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens! Ik heb jarenlang gedacht dat ik een sportfaler eerste klas was en durfde ook niet meer :')

Nu ben ik een enthousiaste Zumba-ert en doe ik zelfs pump en battle O+

Doet je dochter wel andere sport-achtige dingen die ze leuk vindt?
Ze is een fanatieke en ook goede ballerina :) 2 lessen in de week (1 choreo en 1 klassieke techniek) en thuis oefent ze dan ook nog.
pi_103575201
Ik had het pretpakket! Wiskunde, natuurkunde, scheikunde, economie, Nederlands en Engels... :D
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 11:38:26 #67
70532 loveli
N
pi_103575294
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:35 schreef V1z0R het volgende:
Ik had het pretpakket! Wiskunde, natuurkunde, scheikunde, economie, Nederlands en Engels... :D
Idem, wis A&B + biologie.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 11:39:25 #68
70532 loveli
N
pi_103575329
Oh, aanvulling op "meneer" van gisteren:
Collega, verbaasd: "Heb je lang haar? Ik dacht dat het kort was."
crap in = crap out
pi_103575366
even denken hoor..
Nederlands, Engels, Frans, Latijn, Economie, maatschappijleer, biologie en tekenen+kuntsgeschiedenis volgens mij.. tekenen was mijn extra vak en beste vak.
pi_103575410
Ben jij nog van voor de 2e fase V1z0R?

Ik had net zoiets, maar dan met nog een boel vakken erbij.
Everything has changed
pi_103575421
Op de havo: economie1,2, aardrijkskunde, geschiedenis, biologie, m&o, wiskunde a1,2, duits1
op het vwo: natuurkunde 1, wiskunde b1, scheikunde 1, biologie 1,2, economie 1,2, frans1, duits1
pi_103575428
Ik vergeet volgens mij ook vanalles, maar weet het niet meer :') zo nuttig was het!
pi_103575488
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Idem, wis A&B + biologie.
Op de MAVO hadden we geen A of B :{... Biologie wou ik eigenlijk als 7e vak doen, maar ik had ruzie met de leraar :') (is ook direct jouw antwoord mini :D MAVO ;))

Maatschappijleer als examenvak Mar :? Ik moest het trouwens verplicht laten vallen na het tweede jaar, mijn gedrag(m'n mening eigenlijk) stond geen enkele leraar aan dus wilden ze mij geen les geven.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:45:42 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103575530
Ik had op het vwo: NL, Engels, Duits 1&2, Frans 1&2, Spaans, wiskunde A1 (huuuu), geschiedenis, maatschappijleer, CKV. Dat was hem geloof ik!

quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:35 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ze is een fanatieke en ook goede ballerina :) 2 lessen in de week (1 choreo en 1 klassieke techniek) en thuis oefent ze dan ook nog.
Tof O+ Heeft ze zo te zien ook goeie lange benen voor enzo! :Y
pi_103575552
Ik heb EM (dus economie, aardrijkskunde, geschiedenis en wiskunde) met KCV gedaan, maar dan met wiskundeB1 omdat ik wiskunde wel leuk vond (had eerst B12, maar toen de eerste toets er aan kwam heb ik het er uit gemikt. :') ).
Echt een onzin pakket voor mij trouwens, want ik heb een hekel aan aardrijkskunde en geschiedenis. :') Maar ik was bang dat de rest te moeilijk zou zijn.
En uiteindelijk is ook nog wel nuttig gebleken omdat ik Economie ben gaan studeren, maar dat had ik echt noooit verwacht toen ik nog op de middelbare school zat. :+
pi_103575575
Ik denk steeds dat het februari/maart is of zo 8)7
pi_103575607
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:46 schreef Lago het volgende:
Ik heb EM (dus economie, aardrijkskunde, geschiedenis en wiskunde) met KCV gedaan, maar dan met wiskundeB1 omdat ik wiskunde wel leuk vond (had eerst B12, maar toen de eerste toets er aan kwam heb ik het er uit gemikt. :') ).
Echt een onzin pakket voor mij trouwens, want ik heb een hekel aan aardrijkskunde en geschiedenis. :') Maar ik was bang dat de rest te moeilijk zou zijn.
En uiteindelijk is ook nog wel nuttig gebleken omdat ik Economie ben gaan studeren, maar dat had ik echt noooit verwacht toen ik nog op de middelbare school zat. :+
ak en gs zijn juist leuk en makkelijk :D
pi_103575616
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:44 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Op de MAVO hadden we geen A of B :{... Biologie wou ik eigenlijk als 7e vak doen, maar ik had ruzie met de leraar :') (is ook direct jouw antwoord mini :D MAVO ;))

Maatschappijleer als examenvak Mar :? Ik moest het trouwens verplicht laten vallen na het tweede jaar, mijn gedrag(m'n mening eigenlijk) stond geen enkele leraar aan dus wilden ze mij geen les geven.
Jep en die leraar wilde me een 1 geven omdat ik een keer een boek niet bij me had.. detail saillant: hij had ruzie met mijn vader al jaren en reageerde dat op mij af waardoor ik dan een 4 zou hebben als eindcijfer terwijl ik een 7 stond (of een 8) en ik weet nog heel goed dat hij bij de diplomauitreiking in de rij met leerkrachten stond om me een handje te geven om te feliciteren en dat ik hem toen heel demonstratief overgeslagen heb.
pi_103575644
Even denken hoor... mijn keuzevakken waren wiskunde B1,2, natuurkunde 1,2, scheikunde 1,2, biologie 1,2, economie 1, Latijn en muziek. Dan nog de verplichte dingen: Nederlands, Engels, Frans 1, Duits 1, KCV, ANW, geschiedenis 1. Oh, en gym natuurlijk. ;( Heerlijk, die tweede fase...
Everything has changed
pi_103575670
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:48 schreef Probability het volgende:

[..]

ak en gs zijn juist leuk en makkelijk :D
Makkelijk; ja. Leuk; nah. :')
Van die tekst vakken vind ik wel zo waanzinnig saai.
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 11:50:06 #81
70532 loveli
N
pi_103575680
Wat houdt dat '1,2' in?
/oud
crap in = crap out
pi_103575729
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:50 schreef loveli het volgende:
Wat houdt dat '1,2' in?
/oud
Da's dus iets van de 2e fase, dat je een lichtere versie van een vak kunt volgen of de volledige versie.
Everything has changed
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 11:52:19 #83
70532 loveli
N
pi_103575739
1=licht en 2 = zwaar?
crap in = crap out
pi_103575752
Ohwja, muziek ook nog! En economie 1 en 2 maar dat heette toen nog economie en handel. Met die profielen heb ik heel geen ervaring, lief gelukkig wel ;)
pi_103575760
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:52 schreef loveli het volgende:
1=licht en 2 = zwaar?
2 is een aanvulling op 1 (met extra onderwerpen of dieper erop ingaand), dus je kunt of 1 doen, of 1&2.
Everything has changed
pi_103575763
Bij de havo kwamen allemaal leraren op mij af (die ik niet eens kende) om mij te feliciteren met mijn 9.6 voor wiskunde. Ik dacht echt get over it dat tentamen was te makkelijk :D Al had ik geloof ik wel de enige voldoende in mijn klas _O-!!
pi_103575776
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:52 schreef MarMar het volgende:
Ohwja, muziek ook nog! En economie 1 en 2 maar dat heette toen nog economie en handel. Met die profielen heb ik heel geen ervaring, lief gelukkig wel ;)
dat is m&o denk ik? management en organisatie
pi_103575862
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:53 schreef Probability het volgende:
Bij de havo kwamen allemaal leraren op mij af (die ik niet eens kende) om mij te feliciteren met mijn 9.6 voor wiskunde. Ik dacht echt get over it dat tentamen was te makkelijk :D
Zo had ik een 10 voor :') Frans 1 :') (alleen teksten en luistertoetsen) omdat de teksten werden aangepast op het niveau van de leerlingen. De school vond niet dat te veel mensen mochten zakken op Frans 1. :') Uiteindelijk hadden we geloof ik havo-teksten als examen op het vwo.
Everything has changed
pi_103575871
quote:

[..]

Ohh dat heb ik ook nog een maandje "gevolgd". Al was dat meer er voor ingeschreven staan, want ik ging nooit naar de lessen en toen heb ik het na die maand maar laten vallen omdat bleek dat ik het hele begin van een project had gemist.

Als er aan terug denk was ik écht heel lui op de middelbare school. :@ En dat terwijl ik het nu op de uni best goed doe.. gek hoe die dingen kunnen veranderen.
pi_103575874
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:56 schreef Mini. het volgende:

[..]

Zo had ik een 10 voor :') Frans 1 :') (alleen teksten en luistertoetsen) omdat de teksten werden aangepast op het niveau van de leerlingen. De school vond niet dat te veel mensen mochten zakken op Frans 1. :') Uiteindelijk hadden we geloof ik havo-teksten als examen op het vwo.
Eindexamen is toch landelijk? Heb het over het landelijke examen :) Op de diploma uitreiking wisten in eens alle leraren mijn naam :7
pi_103575885
quote:

[..]

Toen niet.. gewoon wat vakken bij elkaar geraapt.. we hebben het over bijna 20 jaar geleden he..
pi_103575887
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:35 schreef V1z0R het volgende:
ik ook, behalve economie daarvoor in de plaats had ik biologie
pi_103575901
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:56 schreef Probability het volgende:

[..]

Eindexamen is toch landelijk? Heb het over het landelijke examen :)
Dat vak was toen alleen schoolexamen.
Bij landelijk is het wel best knap als je zo'n cijfer weet te halen!
Everything has changed
pi_103575918
Pretpakket is toch C&M??
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 11:58:22 #95
70532 loveli
N
pi_103575941
quote:

[..]

Economie 1 was simpel en theoretisch, economie 2 = boekhouden.
crap in = crap out
pi_103575948
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:57 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dat vak was toen alleen schoolexamen.
Bij landelijk is het wel best knap als je zo'n cijfer weet te halen!
Ja weet niet, niveau was denk ik ook niet heel hoog hoor.
pi_103575960
En het is nu weer anders, met wiskunde C en zo 8)7
pi_103575983
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:57 schreef Probability het volgende:
Pretpakket is toch C&M??
Dat dacht ik ook ja! Pakketten met natuur en scheikunde wordt toch juist als moeilijk gezien?
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Economie 1 was simpel en theoretisch, economie 2 = boekhouden.
Hm, bij mij niet hoor. Heb heel weinig boekhouden gehad.
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 11:59:50 #99
70532 loveli
N
pi_103575992
Potver, ik wil ook wiskunde C :')
wat krijg je dan?
crap in = crap out
pi_103576004
dat boekhouddeel van economie heette bij ons dus handel :)
pi_103576010
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:59 schreef Lago het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook ja! Pakketten met natuur en scheikunde wordt toch juist als moeilijk gezien?

[..]
sarcasme? ;)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:01:06 #102
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103576039
Heb op turnen gezeten maar aangezien ik toch wel boller was dan de gemiddelde turnster ben ik eraf gepest :')

Lijst:
Gewogen: 54.5
O: appel en peer
S: 10.3 km met 11.0/uur
Gewogen: 54.0
T: boterham ham, boterham kaas, beker melk
L: 2 boterhammen met een zoute haring en ui
T's: 2 mandarijntjes, gekookt eitje, blokje choco, handje macadamiamix
L: sperziebonen, komkommersalade, rijst, vlees
T: 150 kwark, 150 vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 12:01:29 #103
70532 loveli
N
pi_103576052
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:59 schreef Lago het volgende:
Hm, bij mij niet hoor. Heb heel weinig boekhouden gehad.
In het oude oude systeem, voordat we wisten dat Fase 2 ooit zou gaan bestaan.
crap in = crap out
pi_103576073
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:00 schreef progje het volgende:

[..]

sarcasme? ;)
Ah zo. :+
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 12:02:13 #105
70532 loveli
N
pi_103576079
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb op turnen gezeten maar aangezien ik toch wel boller was dan de gemiddelde turnster ben ik eraf gepest :')

Lijst:
Gewogen: 54.5
O: appel en peer
S: 10.3 km met 11.0/uur
Gewogen: 54.0
T: boterham ham, boterham kaas, beker melk
L: 2 boterhammen met een zoute haring en ui
T's: 2 mandarijntjes, gekookt eitje, blokje choco, handje macadamiamix
L: sperziebonen, komkommersalade, rijst, vlees
T: 150 kwark, 150 vla
Vind je het gek dat je bol bent met zulke lijstjes :')
crap in = crap out
pi_103576081
Dat handel was dan wel weer nuttig :P ik kan nu keigoeie huishoudboekjes maken in excel :')
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:03:51 #107
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103576135
C&M was heus niet alleen maar pretpakket! }:|
pi_103576171
quote:
99s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
C&M was heus niet alleen maar pretpakket! }:|
Als ik C&M had gedaan was ik nooit geslaagd denk ik. :+ Ik haalde altijd vieren voor Duits en Frans. ;(
pi_103576177
Ik ben zo slecht in niet-eten :{
pi_103576193
Bij ons was C&M wel pretpakket :P

ik had bijna-pretpakket; E&M. Had achteraf wel N&T willen doen, weet niet waarom ik dat nooit gedaan heb :').
pi_103576201
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:05 schreef Nallie het volgende:
Waarom zou je dat willen?
pi_103576214
In mijn N&T-klas zaten genoeg mensen die C&M nooit gehaald zouden hebben. Dikke onvoldoendes voor de talen, enzo.
Everything has changed
pi_103576246
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:48 schreef MarMar het volgende:

[..]

Jep en die leraar wilde me een 1 geven omdat ik een keer een boek niet bij me had.. detail saillant: hij had ruzie met mijn vader al jaren en reageerde dat op mij af waardoor ik dan een 4 zou hebben als eindcijfer terwijl ik een 7 stond (of een 8) en ik weet nog heel goed dat hij bij de diplomauitreiking in de rij met leerkrachten stond om me een handje te geven om te feliciteren en dat ik hem toen heel demonstratief overgeslagen heb.
Leuk zulke leraren :') Keek 'ie nog beteuterd dan toen je hem oversloeg? :D

Wij hadden altijd van die leuke discussie-lessen over bepaalde maatschappelijke thema's.
SPOILER
Boekhouden ook gehad bij economie, nog profijt van :Y

:D progje, bijna zelfde pakket en bijna zelfde opleiding gevolgd... ^O^
pi_103576252
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:06 schreef Perruche het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen?
Haha naja ik bedoel meer dat ik nu a zit te knagen van mn lunch, ik vind de overbrugging tussen mn eetmomenten altijd moeilijk als ik werk. Dan eet ik t liefst heel de dag :)
pi_103576302
Natuurkunde en scheikunde zijn juist makkelijk, je hoeft geen boekwerken uit je hoofd te leren alleen de theorie te snappen.

Ik heb liever scheikunde dan frans hoor :D
pi_103576346
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:07 schreef Nallie het volgende:

[..]

Haha naja ik bedoel meer dat ik nu a zit te knagen van mn lunch, ik vind de overbrugging tussen mn eetmomenten altijd moeilijk als ik werk. Dan eet ik t liefst heel de dag :)
Dan neem je toch gewoon groente ofzo mee om op te knagen. :) Doe een Uniekje! :P
Everything has changed
pi_103576362
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:09 schreef Probability het volgende:
Natuurkunde en scheikunde zijn juist makkelijk, je hoeft geen boekwerken uit je hoofd te leren alleen de theorie te snappen.

Ik heb liever scheikunde dan frans hoor :D
Leg het tweelingparadox dan eens uit in 2 zinnen :P

Vond natuurkunde juist interessant en daardoor snapte ik het, om het makkelijk te noemen vind ik wel heel raar :')
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:11:44 #118
148689 Muis006
pi_103576381
Scheikunde was leuk ja O+ maar ik was een ramp in natuurkunde en ik ben ervan weggejaagd door een gemene docent die me dom vond, dus ben ik E&M gaan doen :P.

En op HAVO deed ik 2 profielen :P
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 12:14:10 #119
70532 loveli
N
pi_103576443
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:05 schreef Nallie het volgende:
Veggies. Eten tot je barst voor 500 kcals.
crap in = crap out
pi_103576464
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:10 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dan neem je toch gewoon groente ofzo mee om op te knagen. :) Doe een Uniekje! :P
Doe ik, heb nu al appel en halve komkommer op :)
Maar het is eten uit verveling, niet uit honger.
En probeer juist wat meer naar mn lijf te luisteren mbt eten en honger
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 12:16:59 #121
70532 loveli
N
pi_103576532
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef V1z0R het volgende:
Leg het tweelingparadox dan eens uit in 2 zinnen :P
Een van een tweeling maakt een ruimtereis en blijft jonger dan de andere helft van de tweeling omdat tijd relatief is.

Shit, 1 zin over.
crap in = crap out
pi_103576588
:D ^O^
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 12:22:23 #123
70532 loveli
N
pi_103576724
Wat veel moeilijker is, in een kroeg uitleggen dat in dezelfde versnelling bij een bepaald toerental altijd dezelfde snelheid hoort, tegenwind, meewind, bergop of bergaf.
(dus je kunt je toerenteller gebruiken als snelheidsmeter, voor elke versnelling een andere schaal)
crap in = crap out
pi_103576843
Kunt toch gewoon zeggen dat een wiel in een bepaalde versnelling op een bepaald aantal toeren altijd evenveel omwentelingen maakt, dus de snelheid gelijk is?

(afgelegde snelheid :') )
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 12:28:45 #125
70532 loveli
N
pi_103576947
In een kroeg werken argumenten niet zo :') Versieren in een kroeg was nooit echt mijn sterkste punt. Versierd worden ook niet :')

Na 2 uur praten erachter komen dat die ander ook BOBt "oh, jij bent ook nuchter".
crap in = crap out
pi_103577038
Ik deed op het VWO ook E&M en C&M. Ik deed dat eerste profiel er bij voor als wiskunde a2 te moeilijk zou worden (ik ben echt zoooo slecht in wiskunde :') ). In de zesde heb ik toen wel CKV enzo laten vallen omdat het toen teveel werd en ik wel echt voor E&M ging.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_103577098
O: 2 boterhammen hummus
T: 2 mandarijntjes
L: pistoletje filet americain met uitjes :9~
T: banaan, kommetje soep
D: zuurkoolstamppot met worst
S: uurtje fitness
T: bak volle kwark met muesli
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_103577126
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:28 schreef loveli het volgende:
In een kroeg werken argumenten niet zo :') Versieren in een kroeg was nooit echt mijn sterkste punt. Versierd worden ook niet :')

Na 2 uur praten erachter komen dat die ander ook BOBt "oh, jij bent ook nuchter".
_O-

Nou, als een meid op me af zou komen met de vraag, "Wist jij dat een auto bij 4000toeren in de 4e versnelling, ongeacht tegenwind of de wind mee, altijd even snel gaat?" , ben ik gelijk verkocht! :D
pi_103577213
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef loveli het volgende:

[..]

^^ grillen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 12:39:52 #130
70532 loveli
N
pi_103577328
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

_O-

Nou, als een meid op me af zou komen met de vraag, "Wist jij dat een auto bij 4000toeren in de 4e versnelling, ongeacht tegenwind of de wind mee, altijd even snel gaat?" , ben ik gelijk verkocht! :D
Dat ging meestal anders.
Loveli: "M'n snelheidsmeter is stuk, maar ik rij op m'n toerenteller."
Kroegpersoon: "Maar daar kun je je snelheid niet aan zien."
L: "Jawel, 2000 toeren in z'n 5 is 80 km/h."
K: "Maar niet als je tegenwind hebt!"
Ad infinitum.
crap in = crap out
pi_103577415
Awwww O+

Ik krijg net een kaart in de bus van progje. Wat lief O+ :*
pi_103577462
Hebben jullie je familie erkend op facebook? Ik heb best een rare familie dus heb het geweigerd :@
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 12:43:53 #133
70532 loveli
N
pi_103577484
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:43 schreef Probability het volgende:
Hebben jullie je familie erkend op facebook? Ik heb best een rare familie dus heb het geweigerd :@
Gewoon niet doen en je niet schuldig voelen.
crap in = crap out
pi_103577490
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:43 schreef Probability het volgende:
Ik heb bijna geen familie, zeker niet op FB, heb alleen mn zusje, die wel erkend ;)
pi_103577500
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Gewoon niet doen en je niet schuldig voelen.
Ik vind het ook heel stom eigenlijk _O- Haha
pi_103577526
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:43 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik heb bijna geen familie, zeker niet op FB, heb alleen mn zusje, die wel erkend ;)
Ja m'n broertje wel. Maar heb 20 neefjes en nichtjes die hoef ik niet.
Aangezien ze of annabooltjes zijn of darklordwarriorgothics.

Niet echt OSM ( :'))
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 12:46:10 #137
70532 loveli
N
pi_103577560
Bedoel je gewoon als vrienden accepteren of moet je ook nog eens bevestigen dat het familie is?
crap in = crap out
pi_103577569
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:46 schreef loveli het volgende:
Bedoel je gewoon als vrienden accepteren of moet je ook nog eens bevestigen dat het familie is?
Dat laatste :Y
pi_103577572
Mijn familie zit niet op facebook.
pi_103577574
Ik heb 1 neef erkend (op zijn verzoek) die ik al jaaaaaren niet meer gezien heb :') . Verder heeft niemand erom gevraagd en ik zie het nut niet zo.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_103577584
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:45 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja m'n broertje wel. Maar heb 20 neefjes en nichtjes die hoef ik niet.
Aangezien ze of annabooltjes zijn of darklordwarriorgothics.

Niet echt OSM ( :'))
Dan gewoon lekker niet doen! Het is niet alsof ze je erom gaan veroordelen lijkt me, waarschijnlijk hebben ze t niet eens door. Je krijgt geen melding ofzo 'Prob wil je niet erkennen als familie' :')
pi_103577613
ik had mijn neefje en nichtje erop, nadat ze me toegevoegd hadden maar die heb ik er na een maandje weer afgedonderd.

Geen vragen over gehad dus het zal wel goed zijn :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_103577614
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:47 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dan gewoon lekker niet doen! Het is niet alsof ze je erom gaan veroordelen lijkt me, waarschijnlijk hebben ze t niet eens door. Je krijgt geen melding ofzo 'Prob wil je niet erkennen als familie' :')
Ik moet dan altijd heel erg hier aan denken:

pi_103577638
Ik zag net dat zij mij op hun pagina wel als familie hebben, ach, zij blij, ik blij :+
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 12:49:24 #145
70532 loveli
N
pi_103577671
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:46 schreef Probability het volgende:

[..]

Dat laatste :Y
Gewoon niet doen. Anders heb je alleen maar verre familie als familie op FB.

Ook zo stom, schoonfamilie kan niet, dan worden opeens veel mensen zussen van elkaar. Heb de indruk dat mannen dat soort verzoeken niet sturen.
crap in = crap out
pi_103577673
fbfamilie: ja, behalve mn schoonaap.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:49:45 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103577683
Ik snap de afkortingen niet, want ben van voor de 2e fase :').

Ik had NL, Eng, Fr, Du, Bio en GS. En op VWO tekenen & kunstgeschiedenis erbij.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_103577686
lijstje gister:

O: smoothie+nootjes
T: zoete aardappel en kip
L:broodje kroket met mosterd, broodje pate, fruitsalade met aardbeien en ananas, bekertje sinasappelsap (feeding frenzy galore)
T: nootjes
D: ham ,zoete aardappel en quacamole
T: kwark

Lijstje vandaag:
O: smoothie+nootjes
T: zoete aardappel en kip
L:rijst, kip en groente
T: nootjes, kwark met bessen/havermout
D: kip ,zoete aardappel en quacamole
S: borst/schouders en biceps.
T: kwark
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 12:50:10 #149
70532 loveli
N
pi_103577697
Energie weer een beetje terug?
crap in = crap out
pi_103577796
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat ging meestal anders.
Loveli: "M'n snelheidsmeter is stuk, maar ik rij op m'n toerenteller."
Kroegpersoon: "Maar daar kun je je snelheid niet aan zien."
L: "Jawel, 2000 toeren in z'n 5 is 80 km/h."
K: "Maar niet als je tegenwind hebt!"
Ad infinitum.
Geen,
L: Aantal omwenteling van de wielen blijft hetzelfde omdat de versnelling en het aantal RPM puur te maken heeft met de overbrenging, dus (omtrek wiel) . (RPM wiel) . 60 is de afgelegde afstand per uur. De benodigde energie om tot die snelheid te komen en gelijk te blijven is bij tegenwind alleen groter. :{w
? :D
pi_103577813
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:48 schreef MarMar het volgende:

[..]

Awww, dat klinkt echt heel lief, die twee meisjes van je O+
pi_103577852
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:47 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik moet dan altijd heel erg hier aan denken:

pi_103577860
Uitgebreide mail naar een prof aan de universiteit van Aberytstwyth staat klaar, met daarin (na voorstellen en uitleg belangstelling) het verzoek of ze me op 10 of 11 november zou kunnen spreken omdat ik graag wat meer zou willen horen en zien dan wat er alleen op de website en in de prospectus staat... En nu durf ik 'm niet te verzenden omdat ik bang ben dat ze denkt 'ga lekker naar een open dag ofzo :') '

:X
Ja doei.
pi_103577864
quote:
9s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap de afkortingen niet, want ben van voor de 2e fase :').

Ik had NL, Eng, Fr, Du, Bio en GS. En op VWO tekenen & kunstgeschiedenis erbij.
Same here ^^

Iets anders pakket though: Nederlands, Engels, Frans, biologie, scheikunde, wiskunde A en economie 1.

Met biologie en scheikunde kun je ook zoveel zonder wiskunde B :+
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:55:44 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103577902
Oh nee, wiskunde heb ik echt met een noodgang uit mn pakket geschopt. Als ik daar eindexamen in had moeten doen, had ik nu nog op de middelbare school gezeten :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 12:56:25 #156
70532 loveli
N
pi_103577935
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:52 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Geen,
L: Aantal omwenteling van de wielen blijft hetzelfde omdat de versnelling en het aantal RPM puur te maken heeft met de overbrenging, dus (omtrek wiel) . (RPM wiel) . 60 is de afgelegde afstand per uur. De benodigde energie om tot die snelheid te komen en gelijk te blijven is bij tegenwind alleen groter. :{w
? :D
Meestal begonnen ze erover dat 'ie bij tegenwind meer vermogen moest leveren en dus toeren moest maken. Afknapmomentje (of natuurlijke selectie, laat even in het midden voor wie dat nadelig is uitgevallen).
crap in = crap out
pi_103577969
Wel een hele buigzame krukas hebben zij in de auto zitten dan :')
pi_103578019
Als ze nu gladheid zeiden, dan hadden ze wellicht nog een punt...

En thx Coco, ze zijn ook heel lief O+
pi_103578103
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh nee, wiskunde heb ik echt met een noodgang uit mn pakket geschopt. Als ik daar eindexamen in had moeten doen, had ik nu nog op de middelbare school gezeten :').
Volgens mij MOEST je bij ons wiskunde A of B. Helemaal geen wiskunde was geloof ik geen optie. Maar kan me vergissen.
pi_103578198
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:50 schreef loveli het volgende:
Energie weer een beetje terug?
Van de week was het weer helemaal prut. Vannacht ook weer 6,5 uur geslapen, maar ik voel me beter dan de afgelopen dagen :?

En ik moet denk ik omlaag met mijn dosis ZMA, ik heb écht supervage dromen :') Vooral onder de ochtend droom ik heel actief en dan kom ik nog brakker mijn bed uit :X

tfa :*
pi_103578210
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Volgens mij MOEST je bij ons wiskunde A of B. Helemaal geen wiskunde was geloof ik geen optie. Maar kan me vergissen.
^^

Mo: gewoon op verzenden rammen je hebt niks te verliezen ;)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:03:45 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103578241
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wij goddank dus niet :').
pi_103578245
Wat is ZMA, Aurum?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:04:21 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103578260
En het 'rapporteer deze post aan een moderator'-knopje zit onhandig dicht naast de quote-knop :').
pi_103578295
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:03 schreef _aurum_ het volgende:
Mo: gewoon op verzenden rammen je hebt niks te verliezen ;)
Dit :Y

Zink/Magnesium supplement Perr
pi_103578325
Ah ok.

Hier gaat supergoed, fysiek, heb zelfs de griepgolf op kantoor overleefd!
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:07:02 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103578362
Progje is lief O+

Mijn mamma heeft haar status weer op 'single' gezet! En zij en haar ex-vriend hebben nu profielfoto's waar de ander niet opstaat. Jaja.
pi_103578441
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Progje is lief O+

Mijn mamma heeft haar status weer op 'single' gezet! En zij en haar ex-vriend hebben nu profielfoto's waar de ander niet opstaat. Jaja.
En is dat oke?
pi_103578513
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:06 schreef Perruche het volgende:
Ah ok.

Hier gaat supergoed, fysiek, heb zelfs de griepgolf op kantoor overleefd!
* boks *

Eens met Maria wat betreft progje O+
Dat was toch die dude met dat halsbandje Maria? Of ketting...
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:10:52 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103578514
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:09 schreef Nallie het volgende:

[..]

En is dat oke?
Ik denk het wel! Teveel irritaties zijn voor niemand leuk.

En nu kan ik het zeggen want het is 'echt' ofzo :')
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:11:51 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103578548
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:10 schreef V1z0R het volgende:

[..]

* boks *

Eens met Maria wat betreft progje O+
Dat was toch die dude met dat halsbandje Maria?
Oe dat klinkt wel heel fout :') :+ Maar hij draagt idd altijd een ketting :P
pi_103578666
Gewoon op verzenden drukken Mo, nee heb je,. ja kun je krijgen.
pi_103578694
Vraagje; bij de tandarts, nemen jullie dan wel of niet verdoving?

Edit; om een gaatje te vullen.
pi_103578722
Verzonden :o

nu een tosti maken en door met lezen!

Handig dat mijn leeswerk voor een vak perfect aansluit bij mijn research paper deze week _O_
Ja doei.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:16:11 #175
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103578727
Echt wel. Ik ga niet vrijwillig pijn lijden.
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 13:16:19 #176
70532 loveli
N
pi_103578737
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:02 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Van de week was het weer helemaal prut. Vannacht ook weer 6,5 uur geslapen, maar ik voel me beter dan de afgelopen dagen :?

En ik moet denk ik omlaag met mijn dosis ZMA, ik heb écht supervage dromen :') Vooral onder de ochtend droom ik heel actief en dan kom ik nog brakker mijn bed uit :X

tfa :*
Vitamine B en dromen doen samen dingen. Slecht slapen ook, trouwens. Negatieve relatie nachtrust/zink en magnesium kan ik niet verklaren.
crap in = crap out
pi_103578757
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:15 schreef Perruche het volgende:

Ligt er helemaal aan, oppervlakkig, dan niet, anders wel.
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 13:16:46 #178
70532 loveli
N
pi_103578760
quote:

Vorige tandarts: ja. Deze tandarts: alleen als hij denkt dat het nodig is.
crap in = crap out
pi_103578774
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Echt wel. Ik ga niet vrijwillig pijn lijden.
Ja he? Ik moet straks, 2 gaatjes. Niet superdiep. Maar ik ben een beetje bang huhu.
pi_103578794
Verdoving. Altijd. Sowieso. Soberiseau. Xoiexo.
Ja doei.
pi_103578808
Altijd verdoving!!
Die zenuwpijn :'(
pi_103578809
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oe dat klinkt wel heel fout :') :+ Maar hij draagt idd altijd een ketting :P
:') Ja, kwam er fout uit whehe, had ook al geedit :D

Bij boren en vullen niet Perr
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:18:05 #183
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103578828
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja he? Ik moet straks, 2 gaatjes. Niet superdiep. Maar ik ben een beetje bang huhu.
Mja ik kom meestal voor wortelkanaalbehandelingen en zulks, dus ja :'). Maar doe niks meer zonder verdoving. Betaal er dan wel voor.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:18:15 #184
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103578835
quote:

Vorige keer niet en dat was niet zo'n goed idee :') Toen ik gaatjes had in mijn melktanden voelde ik het nauwelijks, dus mijn referentiekader was verkeerd oO<
Volgende keer vraag ik wel om verdoving!
pi_103578900
Oh btw... vanmiddag 2e bezichtiging huisje! Met makelaar *O*
Spannend wel :{
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:21:31 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103578994
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:19 schreef Nallie het volgende:
Oh btw... vanmiddag 2e bezichtiging huisje! Met makelaar *O*
Spannend wel :{
Oe leuk! *O* Vooral leuk-spannend toch? ^^
pi_103579017
Leuk Nallie! *O* Zijn jullie de enigen dat je weet? of zijn er meer kapers op de kust? :o
Ja doei.
pi_103579034
Leuk Nallie :D
pi_103579072
Mijn vader is een dagje vrij en de energie in huis is meteen heel.. Anders.. niet meer relaxt of zo..

Hij is ook niet iemand met een hele grote 'gun' factor of iemand waar je meteen sympathie voor hebt.

Moeilijk uit te leggen :+!
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 13:24:24 #190
70532 loveli
N
pi_103579122
Hij heeft weer werk, mooi, dat had ik even gemist.
crap in = crap out
pi_103579154
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:24 schreef loveli het volgende:
Hij heeft weer werk, mooi, dat had ik even gemist.
:Y Maar nu blijkbaar af en toe ook vrij dus :P
pi_103579165
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk Nallie! *O* Zijn jullie de enigen dat je weet? of zijn er meer kapers op de kust? :o
Geen idee eigenlijk! Wellicht dat de makelaar daar meer van weet.
En er is geen jullie.. :p alleen ik, haha!

En inderdaad leuk spannend, maar ook eng! Straks ga ik binnenkort een huis kopen! Dat is gewoon eng :)
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 13:26:30 #193
70532 loveli
N
pi_103579224
Wow, big step! Wel goed afdingen he?
crap in = crap out
pi_103579325
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:26 schreef loveli het volgende:
Wow, big step! Wel goed afdingen he?
Natuurlijk! Daar heb ik mn makelaar voor! En eerst maar eens kijken wat hij vindtm in combinatie met alle technische/bouwkundige dingen die hij opgevraagd heeft!
pi_103579356
Ik dacht altijd dat er een 'jullie' was! Sorry!

Maar dan nog! Grote stap hoor! Wel leuk O+
Ja doei.
pi_103579428
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ik dacht altijd dat er een 'jullie' was! Sorry!

Maar dan nog! Grote stap hoor! Wel leuk O+
Haha hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, dacht alleen, ik verhelder t even :)
pi_103579468
Spannend inderdaad Nallie! ^O^
Las gisteren trouwens dat de prijzen in de grote steden weer stijgen, wel snel wezen dus :P :D
pi_103579476
:W drukkkkk, samenvatselt anyone?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_103579487
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:32 schreef V1z0R het volgende:
Las gisteren trouwens dat de prijzen in de grote steden weer stijgen, wel snel wezen dus :P :D
Hahaha no pressure ;)
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 13:33:11 #200
70532 loveli
N
pi_103579492
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:32 schreef V1z0R het volgende:
Tijdelijke opleving?
/pessimist
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 13:33:45 #201
70532 loveli
N
pi_103579516
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:32 schreef Ml-etje het volgende:
Ff foto van Mar bekijken, welk vakkenpakket had je, wel of niet verdoven bij boren.
crap in = crap out
pi_103579526
Ja ook dat.. hoorde gister dat er mogelijkheid is op nog een recessie!
Een crisis in een crisis?
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 13:34:18 #203
70532 loveli
N
pi_103579542
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef Nallie het volgende:
Ja ook dat.. hoorde gister dat er mogelijkheid is op nog een recessie!
Een crisis in een crisis?
Als ze erachter komen dat het geld echt weg is en de economie op lucht draait.
crap in = crap out
pi_103579567
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Als ze erachter komen dat het geld echt weg is en de economie op lucht draait.
Ja en als Europa opgeheven wordt ;)
pi_103579648
Als griekenland uit de euro gaat krijgen we serious issues. Ook afhankelijkheid van China, die ons noodfonds gaat steunen, is niet top. Maar ja.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:36:34 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103579651
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:32 schreef Ml-etje het volgende:
XMert is moei want het plafond was interessant
Perruche moet naar de tandarts voor gaatjes ><
De pappa van PF is thuis en heeft weer werk
Vaaizor zou vallen voor natuurkundige versierpogingen
maar loveli had hier weinig succes mee in de kroeg
En gym is stom.

>:O
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:37:36 #207
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103579685
En oehoehoeeee! Ik had schijnbaar te weinig zorgtoeslag gehad in 2009 en krijg nu als ik het goed lees 383 euroooo! :D Meevallers O+ *)
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 13:39:23 #208
70532 loveli
N
pi_103579769
Schoenennnn!

Disclaimer: ik roep het vaker dan ik ze koop.
crap in = crap out
pi_103579795
boekennnnnnnnn O+
Ja doei.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:40:15 #210
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103579805
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:39 schreef loveli het volgende:
Schoenennnn!
Te vroeg gejuicht, vriendje moet 519 terugbetalen :') ><
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 13:42:13 #211
70532 loveli
N
pi_103579901
Geen schoenen voor vriendje.
crap in = crap out
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:43:14 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103579951
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:42 schreef loveli het volgende:
Geen schoenen voor vriendje.
Die wil ie gelukkig toch niet :+ :')
pi_103579992
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Vitamine B en dromen doen samen dingen. Slecht slapen ook, trouwens. Negatieve relatie nachtrust/zink en magnesium kan ik niet verklaren.
trek zma & dreaming maar ff door google. Schijnt erbij te horen :P

ik merk duidelijk een verschil over hoe ik me voel voor en na mijn eisprong. Voor = normale aurum, na voel ik me moe/lusteloos etc.
pi_103580044
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Ff foto van Mar bekijken, welk vakkenpakket had je, wel of niet verdoven bij boren.
Ah ik ga even terugscrollen met ogen op "foto".

Vakkenpakket ehhh natuur&techniek :') wiskunde B1,2/biologie/scheikunde/natuurkunde/economie/ duits/frans/engels/grieks/latijn.
En ja ik kon niet alle lessen volgen ivm overlapping :D

Verdoven!
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

XMert is moei want het plafond was interessant
Perruche moet naar de tandarts voor gaatjes ><
De pappa van PF is thuis en heeft weer werk
Vaaizor zou vallen voor natuurkundige versierpogingen
maar loveli had hier weinig succes mee in de kroeg
En gym is stom.

>:O
Ehh ?

En jeuh voor werk! en -O- voor het plafond en de gaatjes..
pi_103580118
Leuke meiden Marmar! Ga morgen naar de post ;)
pi_103580141
Ml
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:33 schreef V1z0R het volgende:

[...]

_O-

Maar loveli had er dus geen succes mee omdat een bepaald persoon dat niet begreep.
pi_103580413
hoe heet het waarneer je lange wiksundige formules kleiner maakt? ik weet niet meer hoe dat moet en wil het opzoeken, maar dat gaat zo lastig wanneer je niet weet hoe het heet!
pi_103580443
Vereenvoudigen?
pi_103580456
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:47 schreef V1z0R het volgende:
Ml

[..]

Maar loveli had er dus geen succes mee omdat een bepaald persoon dat niet begreep.
Oh :D ehh ik zeg niks :)
pi_103580515
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:47 schreef Ml-etje het volgende:
Leuke meiden Marmar! Ga morgen naar de post ;)
Thx en JOEPIE :D
pi_103580553
Spannend Nallie! Is het dat huisje dat je laatst liet zien?
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:44 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik merk duidelijk een verschil over hoe ik me voel voor en na mijn eisprong. Voor = normale aurum, na voel ik me moe/lusteloos etc.
Herkenbaar... dacht eerst dat het "gewoon" PMS was maar soms is het echt al meer dan een week voor ik ongesteld moet worden. Soms ben ik zelfs een beetje down (tot ik bedenk waar het door komt) maar meestal is het gewoon weinig energie.
Everything has changed
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 13:58:13 #222
70532 loveli
N
pi_103580562
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:44 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ff gegoogled, zit ook B6 in, die zorgt voor het dromen.

Deel 2 van cyclus - progesteron, dat is ook het spul waardoor je in de eerste weken van de zwangerschap echt moe bent. Merk bij mezelf wel verschil in hoe ik me voel door m'n cyclus heen, maar niet echt in energie, meer in gemoedstoestand. Verschilt bij iedereen.

Q10 kan een quick fix zijn voor je energiehuishouding als je daar een relatief tekort hebt.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 13:58:57 #223
70532 loveli
N
pi_103580591
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:54 schreef Jagärtrut het volgende:
hoe heet het waarneer je lange wiksundige formules kleiner maakt? ik weet niet meer hoe dat moet en wil het opzoeken, maar dat gaat zo lastig wanneer je niet weet hoe het heet!
Vereenvoudingen?
crap in = crap out
pi_103580595
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:54 schreef V1z0R het volgende:
Vereenvoudigen?
Dat zegt kiddo ook :) (is net thuis uit school)

En zo leuk! Lief kwam thuis met een brief van z'n werk, Sinterklaasfeestje georganiseerd door de baas en de kids mogen een kadootje uitzoeken uit het intertoysboek! :)
pi_103580677
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:59 schreef MarMar het volgende:

[..]

En zo leuk! Lief kwam thuis met een brief van z'n werk, Sinterklaasfeestje georganiseerd door de baas en de kids mogen een kadootje uitzoeken uit het intertoysboek! :)
thanks allemaal, ik ben er al zo lang uit!
pi_103580970
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:59 schreef MarMar het volgende:

[..]

Leuke initiatieven zijn dat :Y
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 14:09:13 #227
70532 loveli
N
pi_103581007
Mar, werkt jouw man 's ochtends?
crap in = crap out
pi_103581110
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Awwww O+

Ik krijg net een kaart in de bus van progje. Wat lief O+ :*
:*
pi_103581172
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:09 schreef loveli het volgende:
Mar, werkt jouw man 's ochtends?
Jep, van 5 tot 11.30 ongeveer.
pi_103581268
Zo heb een hoop 'onrust' in mijn lichaam/hoofd. Moet studeren maar van binnen is het chaos. pfff
pi_103581329
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:16 schreef Probability het volgende:
Zo heb een hoop 'onrust' in mijn lichaam/hoofd. Moet studeren maar van binnen is het chaos. pfff
Door je neus ademen en tijdens het inademen je linker neusgat dichtdrukken, tijdens het uitademen je rechter. Dat even 3min. doen en *poef* weg chaos ;)
  Vis een optie? woensdag 26 oktober 2011 @ 14:17:57 #232
70532 loveli
N
pi_103581340
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:13 schreef MarMar het volgende:
Jep, van 5 tot 11.30 ongeveer.
Als de kleine zelf naar school kan, zijn dat wel heel handige tijden.
crap in = crap out
pi_103581383
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:17 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Door je neus ademen en tijdens het inademen je linker neusgat dichtdrukken, tijdens het uitademen je rechter. Dat even 3min. doen en *poef* weg chaos ;)
Meen je dit :P? Helpt niet echt want word gek van m'n verstopte neus :+
pi_103581467
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:18 schreef Probability het volgende:

[..]

Meen je dit :P? Helpt niet echt want word gek van m'n verstopte neus :+
Yup, is een soort vorm van meditatie :@ Maar met een verstopte neus gaat het moeilijk inderdaad :D
  woensdag 26 oktober 2011 @ 14:22:52 #235
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103581554
Ach, als je geen adem meer haalt, is je stress ook voorbij :').
  woensdag 26 oktober 2011 @ 14:23:39 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103581586
quote:
9s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach, als je geen adem meer haalt, is je stress ook voorbij :').
O gij cynicus!
pi_103581587
Ik denk altijd dat die staatssecretaris Bleker lid is van de PVV, hij heeft zo'n kop namelijk :+
pi_103581628
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Als de kleine zelf naar school kan, zijn dat wel heel handige tijden.
Ze wordt elke ochtend opgehaald door een klasgenootje+ouders die dan ongeveer 20 meter om moeten lopen. Mila staat dan klaar met jas en tas en zodra we ze de steeg uit zien lopen is het kus en knuffel en rent Mila naar haar vriendinnetje O+
Lief dekt de tafel alvast, maakt tasje van kiddo ook alvast klaar.. Sanne helpt met broodje smeren en zo redden we het wel.
pi_103581785
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Ff gegoogled, zit ook B6 in, die zorgt voor het dromen.

Deel 2 van cyclus - progesteron, dat is ook het spul waardoor je in de eerste weken van de zwangerschap echt moe bent. Merk bij mezelf wel verschil in hoe ik me voel door m'n cyclus heen, maar niet echt in energie, meer in gemoedstoestand. Verschilt bij iedereen.

Q10 kan een quick fix zijn voor je energiehuishouding als je daar een relatief tekort hebt.
Progesteron is evil :( :(

maar q10 is dat een pil? ik ken alleen de cremes met q10 :')
pi_103581839
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:28 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Progesteron is evil :( :(

maar q10 is dat een pil? ik ken alleen de cremes met q10 :')
hihi, ik ook!
pi_103581867
Ik zocht dus in het kruidat naar l-tyrosine en l-tryptofaan maar kon het niet vinden :?!!
pi_103581874
Ah hormonen :') die &^%$ dingen.
pi_103582107
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:30 schreef Probability het volgende:
Ik zocht dus in het kruidat naar l-tyrosine en l-tryptofaan maar kon het niet vinden :?!!
Is een aminozuur dus misschien dat 'ie met wat anderen in een supplement zit?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 14:36:56 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103582148
Ik ga naar huis :z
pi_103582164
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:35 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Is een aminozuur dus misschien dat 'ie met wat anderen in een supplement zit?
Ja ook niet in potjes waarvan ik dacht dat ie er wel eens in kon zitten!
pi_103582253
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga naar huis :z
Goed zo! :)
En dan thuis eerst een uurtje gaan liggen. :)

Ik krijg net een mailtje met de vraag of ik een babyshower wil organiseren! -O-
Ik ben zelfs nog nooit op zo'n festijn geweest! :o Wat moet ik me daar bij voorstellen? >:O
Doe wat je niet durft.
pi_103582285
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ben zelfs nog nooit op zo'n festijn geweest! :o Wat moet ik me daar bij voorstellen? >:O
pi_103582313
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Gniffel :@
pi_103582461
Ik ken het idd vooral als een Amerikaans fenomeen! :D
Nu ben ik niet de rotste als het gaat om dingen regelen en organiseren, maar een baby shower?! :D
Doe wat je niet durft.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 14:46:50 #250
148689 Muis006
pi_103582547

Klaar.
pi_103582676
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:40 schreef Probability het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
A horse is a horse ofcourse!

Deze heeft trouwens beide aminozuren die je zocht
http://www.xxlnutrition.nl/100-beef-aminos/universal
Anders de andere producten op die site even nagaan op die 2 :) Heb zelf goede ervaringen met die webshop
pi_103582694
www.baby-showers.nl
Van deze site word ik nou niet bepaald enthousiast. :D
Doe wat je niet durft.
pi_103582782
pi_103582890
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

A horse is a horse ofcourse!

Deze heeft trouwens beide aminozuren die je zocht
http://www.xxlnutrition.nl/100-beef-aminos/universal
Anders de andere producten op die site even nagaan op die 2 :) Heb zelf goede ervaringen met die webshop
beef ;(?
pi_103582938
Made in a GMP-facility that uses milk, soy, eggs and peanuts...
Lezen! :P
pi_103583362
quote:
Kijk ik vanavond even, maar ik krijg wel bij voorbaat al jeuk van die vrouwendingen waarbij je dan leuk en spontaan moet doen en moet gillen enzo.
Geloof ook niet dat ik de enige daarin ben hier. :D
Doe wat je niet durft.
pi_103584111
schattig, ik word gemist aan de andere kant van de ocean O+
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:30:07 #258
148689 Muis006
pi_103584312
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Kijk ik vanavond even, maar ik krijg wel bij voorbaat al jeuk van die vrouwendingen waarbij je dan leuk en spontaan moet doen en moet gillen enzo.
Geloof ook niet dat ik de enige daarin ben hier. :D
"Oh look, I have elbows!"

*Ieeeeeeehhhhh!!!!*
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:30:42 #259
148689 Muis006
pi_103584330
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:31:00 #260
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103584343
Huu, dat lijkt me héél erg Henk!

En thuis :z.
pi_103584479
_O- ahahaha
pi_103584481
G
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huu, dat lijkt me héél erg Henk!

En thuis :z.
Gaat het lukken om te slapen?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:34:37 #263
148689 Muis006
pi_103584492
Zou dat kindje van Nikkie haar kin-genen hebben overgenomen?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:37:44 #264
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103584599
Vast wel. Ik zet zo ff een suffe serie op en dan ben ik zo weg :').
pi_103585154
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:58 schreef Mini. het volgende:
Spannend Nallie! Is het dat huisje dat je laatst liet zien?

[..]

Herkenbaar... dacht eerst dat het "gewoon" PMS was maar soms is het echt al meer dan een week voor ik ongesteld moet worden. Soms ben ik zelfs een beetje down (tot ik bedenk waar het door komt) maar meestal is het gewoon weinig energie.
Yes! Ga er nu heen :)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:00:43 #266
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103585443
Leuk Nallie, succes

Geen verdoving bij een klein gaatje, als je eenmaal gevuld bent dan ben je klaar, anders zit je nog met die gallige verdoving.

Weltrusten XM :)

Loveli, vond het zelf wel een goed lijstje :6
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_103585653
Ik heb het 1x laten verdoven, toen lag de zenuw op een gegeven moment echt bloot en moest ik wel. ;( Maar verder wil ik het nooit, ik vind zo'n verdoving zo naar voelen, dat gare dove gevoel achteraf.

Oeh, en ik heb baklava gekocht. :9 :9 Maar ik heb netjes 1 stukje gegeten en de rest opgeborgen. :7
pi_103585962
Ik gooi er even een lijstje in.
O: havermout met appel en kaneel
T: snee brood met vega-paté
L: 1,5 snee brood met kaas en ham
T: andere halve snee brood van L en 1 met vega-paté, koffie met melk
B: 2x 20 minuten fietsen
D: boerenkoolstamppot met spekjes en magere rookworst
T: kiwi, glaasje wijn

Ik ben wel tevreden zo. :) Het is niet supermager, maar wel redelijk gezonde dingen allemaal.
Everything has changed
pi_103586106
^O^ Mini :)

Baklava is toch die zoete troep die bij de toko te koop is?
pi_103586200
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:16 schreef V1z0R het volgende:
^O^ Mini :)

Baklava is toch die zoete troep die bij de toko te koop is?
Ja, mierzoet. :9
pi_103586396
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:18 schreef Lago het volgende:

[..]

Ja, mierzoet. :9
Wel eens zo'n blokje gehad, mij te zoet :P Maar ik kom daar dan ook voor de pepertjes en capcaisinpasta :9
pi_103586444
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:53 schreef Nallie het volgende:

[..]

Yes! Ga er nu heen :)
Succes/veel plezier! :*
Ja doei.
pi_103586460
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wel eens zo'n blokje gehad, mij te zoet :P Maar ik kom daar dan ook voor de pepertjes en capcaisinpasta :9
Ik ben normaal ook niet zo'n zoetekauw, maar op de een of andere manier vind ik dit dan wel weer heel lekker! En gelukkig is het zo zoet dat je er niet te veel van kunt eten. :')
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:25:26 #274
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_103586512
Mijn quote knop is weg???

Baklava is Turks, dus bij de Turk te koop (miss ook Tot, weet ik niet). Mierezoet idd en na 1 stukje ontploft mijn buik ervan!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_103586655
Baklava O+ . Mierzoet maar de substantie is zo lekker: plakkerige honing met knapperige nootjes en deeg :9~ . Ja, nou wil ik het :|W .

*pakt cherrytomaatjes*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_103586766
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:24 schreef Lago het volgende:

[..]

Ik ben normaal ook niet zo'n zoetekauw, maar op de een of andere manier vind ik dit dan wel weer heel lekker! En gelukkig is het zo zoet dat je er niet te veel van kunt eten. :')
Heb ik met Dr Pepper :')
pi_103586802
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:25 schreef _Calimero_ het volgende:
Mijn quote knop is weg???

Baklava is Turks, dus bij de Turk te koop (miss ook Tot, weet ik niet). Mierezoet idd en na 1 stukje ontploft mijn buik ervan!
adblocker?
Ja doei.
pi_103586807
Coconut based yoghurt... ehh waar ga ik dat vinden? /noob...
pi_103586864
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

adblocker?
Of geen geupdate flashplayer.
Ik mis ook alle knopjes enz. @ worklaptop.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:33:54 #280
148689 Muis006
pi_103586913
Oh Baklava O+

Een stukje of 4 gaat er best in per keer :Y
Gelukkig hebben we het maar 2x per jaar ofzo oO<
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:35:02 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103586970
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Heb ik met Dr Pepper :')
Dr Pepper makes the woooorld taaaste betteeeer! >:O

Yeehaa, 2 sollicitatiebrieven herschreven en 4 tekstjes geschreven en de middag is nog niet eens voorbij!
pi_103587073
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dr Pepper makes the woooorld taaaste betteeeer! >:O

:D

And then you gotta pee...

Zooooooooooooooooooooooooooooooooooo, de beste film ooit trouwens! :Y
pi_103587870
Zoveel positieviteit kan ik niet tegenop :D
pi_103588038
Ik vind wordfeud niet leuk, wat zegt dit over mij ;(?
pi_103588145
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:56 schreef Probability het volgende:
Dat je in 2012 gaat trouwen, 3 kinderen krijgt en met een lastige voetschimmel te maken krijgt.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:59:19 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103588149
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:56 schreef Probability het volgende:
Dat je een eigen mening hebt, hoezee! :P En tijd over hebt voor andere dingen :P

quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:52 schreef Ml-etje het volgende:
Zoveel positieviteit kan ik niet tegenop :D
:o
pi_103588227
quote:
Die deelde ik geloof ik met je :D

Ik heb allemaal nuttige dingen gedaan vandaag, waaronder opgeruimd, zhuis bezoek (afspraak met mdl-specialist, niks spannends verder), online gewinkeld en mijn hoofd ingescand :')
pi_103588228
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat je een eigen mening hebt, hoezee! :P En tijd over hebt voor andere dingen :P

[..]

:o
Allemachtig :|W ik had al thuis moeten zijn :')
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:02:33 #289
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103588280
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat je in 2012 gaat trouwen, 3 kinderen krijgt en met een lastige voetschimmel te maken krijgt.
:D voetschimmel zelfs!

Mooie kinderen heb je Mar :Y

Honger! nog een half uur dan is het klaar :9
Voor 2 personen: 1 kg sperziebonen gekookt met wat ui, knof, sambal en kruiden, zelfgemaakt kipshoarma met ui/paprika/champignons, aardappelkroketjes en een komkommersalade (met azijn, citroensap, suiker, zout, peper en wat mosterd
pi_103588326
Hier het resultaat van de scans O+ Het zijn niet mijn meest sexy foto's... :D
SPOILER
:')
pi_103588345
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Oeh, ik ben blij dat ik wordfeud wél leuk vind _O- .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_103588359
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
SPOILER
omg _O_ _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:05:18 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103588381
quote:
SPOILER
LOL..
Why? :D
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:05:41 #294
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103588400
quote:
SPOILER
Retesexy! :9
pi_103588411
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

LOL..
Why? :D
Nou. Gewoon. Ik was iets in aan het scannen en toen leek het een bijzonder goed idee om ook mijn hoofd te scannen. Omdat het kon :7

Edit: ik ben een groot klein kind, dat heeft er wellicht ook iets mee te maken :+
pi_103588447
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Retesexy! :9
En dat zonder make-up. Natuurlijke schoonheid ende zo *)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:07:21 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103588478
ah..
Nou, je maakt nu heel veel mensen heel vrolijk *O* Thanks topperT
pi_103588591
_O_ :D _O-
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:10:16 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103588637
lol!
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:10:17 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103588638
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En dat zonder make-up. Natuurlijke schoonheid ende zo *)
POD would be proud O+
pi_103588665
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

POD would be proud O+
O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: