quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:22 schreef Muis006 het volgende:
Oh Mootje, ik heb ook jammie dodger cheesecake gehad maandagwas erg lekker.
Ja het voelde niet bijster gezond toen ik het atquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ken ik niet!
Misschien maar goed ook..
Oh,. en Mr.Mo was in Manchester gisteren.. nou ja, op 't vliegvelden vanavond weer
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja het voelde niet bijster gezond toen ik het atmaar ach, de hele dag lopen, dan kan het wel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:36 schreef V1z0R het volgende:
![]()
Deze dan Mo?OMG, dit kan toch niet serieus zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
http://www.snopes.com/photos/military/welcomehome.aspquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
Dat, of zoals MarMar op FB zei: wellicht is hij heel even op verlof geweest.. hoop ik dan maar!
![]()
Deze dan Mo?Ja, die kende ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
Aha, fijn voor die man!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://www.snopes.com/photos/military/welcomehome.asp
![]()
Deze dan Mo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
A happy ending after allquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://www.snopes.com/photos/military/welcomehome.asp
Ja primaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mooie meiden Mar! Hoe gaat het eigenlijk tussen die twee qua leeftijdsverschil? Ik hoor daar vaak heel verschillende verhalen over. Wat ik zo opmaak uit jouw posts hebben ze wel een goede band he?
Die neiging heeft de oudste hier ook wel en idd, dan moet ik soms wel even zeggen dat IK de moeder ben en zij de zusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:54 schreef Probability het volgende:
Mijn broertje en ik schelen 1.5 jaar en werden eigenlijk altijd wel gelijk behandeldIk ging altijd over hem 'moederen' maar dat mocht natuurlijk niet
De duutser, die 27 is heeft een zusje van 12. Was niet helemaal zo gepland, maar wel tof!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:50 schreef loveli het volgende:
Met een verschil van 4 jaar zit er een 'generatie' tussen. Veel ouders plannen het zo, om als nummer 1 fulltime naar school gaat baby 2 te krijgen.
Persoonlijke voorkeur speelt denk ik een grotere rol, ken aardig wat broers en zussen met een groot leeftijdsverschil die 2 handen op 1 buik zijn en m'n zus en ik waren niet de beste vriendinnen vroeger. In grotere gezinnen is het makklijker kiezen, er zit er altijd wel eentje bij met wie het klikt en eentje om ruzie mee te maken
Er is al veel gezegd hierover, maar wij kregen ook nooit onvoldoendes voor gym. Misschien als je nooit kwam opdagen. Ik had altijd een voldoende, meer was er ook niet van te makenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:58 schreef MarMar het volgende:
Morgen trouwens mentorgesprek, de mentor van kiddo komt hier thuis, wel erg fijn
Ik dacht dat ik niets te klagen had, maar op de valreep toch nog..
Ze heeft keigoede cijfers, behalve op gym.. Ze doet hartstikke haar best, maar is gewoon niet goed in balspellen en da's het enige wat ze doen met gym. Dat je een kind dan geen 8 geeft, prima, maar gelijk onder een 6, da's gewoon wreed, vind ik niet kunnen.
Lijkt een beetje op mij en m'n zus. Zij is 9 jaar ouder en deden ook veel samen. We hadden ook véél ruzie (ze wist precies hoe ze mij boos kon maken en deed dat dan ook regelmatig voor de lol, terwijl ik natuurlijk overal op reageerde), maar we zijn ook heel close. Altijd gebleven ook. Terwijl mijn oudste zus (13 jaar ouder) meer een tweede moeder was (we hadden nooit ruzie en ze kon altijd goed advies geven als ik een dilemma had).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja primaDe oudste was zeven toen de jongste geboren is, en wat is nou mooier dan een levende babypop op je zevende
Ze zijn heel close en het leeftijdsverschil is te groot om echt ruzie te maken. Soms "logeren" ze bij elkaar, dan mag de jongste boven op zolder bij de oudste in ons oude tweepersoonsbed, vinden ze helemaal knus.
Mijn broers zijn zes en acht jaar ouder dan ik, ik denk dat wel of niet een goede klik niet per sé veel te maken heeft met leeftijd.. Het is wel wat meer uitzoeken als je iets met het hele gezin wilt doen wat voor iedereen leuk is, maar niet onmogelijkzwembad bijvoorbeeld is al snel goed voor allebei.
Dank je! En ik ga me er maar eens aan houden ook. Iets met een waterglijbaan en toch wel vrij veel strak zittende broeken enzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef Perruche het volgende:
Henk en Nallie puike lijstjes hoor! Mijne als volgt:
O: 3 vk bth (kaas, pindakaas)
T: mandarijn
L: 2 harde broodjes met rauwkost en ham ofzo
T: yoghurt met iets
B: 2x of 3x 20 min fietsen
S: tandarts
D: iets lekkers afhalen ofzo als beloning voor mijn tandartsavontuur, mag wel een cadeautje toch?
Mag geen kwark Vaiz, koemelkallergie! Gister na t sporten wel braaf geitenyoghurt met nootjes gegeten. Ga volgende week naar de dietiste, eens kijken wat zij zegt!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:11 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Lentils FTW!
[eeuwig gezeur van mijn kant]
Nallie, meer eiwitten zou niet verkeerd zijn, bak magere kwark 's avonds of zo. Is maar 220kcal...
[/eeuwig gezeik]
Kipfilet koken en op brood/door ander eten/uit het vuistje. Als het in de actie is kost een kilo een drol.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:15 schreef MarMar het volgende:
Owja, lief moet ook meer eiwitten denk ik, misschien kan Viz zich er eens over buigen?
Eetlijstje lief zo uit mijn hoofd ongeveer:
O: 4 boterhammen, kaas of pindakaas, of vlokken oid..
O2: grote kom yoghurt met muesli
T: banaan
T: appel
L: 6 boterhammen, gekookt ei, kaas, ham, karnemelk
T: 2 plakken ontbijtkoek met boter
T: havermout
D: zelfde als ik, maar dan minstens dubbele portie en vla toe
T: vaak nog een keer yoghurt met muesli en stukjes appel
Ik zeg meer noten en stukjes kaas en vleestussendoortjes oid..
Zijn werk is wel zo ongeveer een sport.. van 5 tot 11 dozen uit vrachtwagens en in busjes "gooien" met een gemiddeld gewicht van 20 kg.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:20 schreef V1z0R het volgende:
Och shit vergeten, NallieSorry
Mar, weet niet of hij ook sport? Maar normaal uitgaan van z'n lichaamsgewicht, maar dan in grammen eiwitten per dag. 80kg dan 80gr eiwit per dag. Sport hij ook, dan 1,5x...
Kiloknallers komen er hier NIET in!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Kipfilet koken en op brood/door ander eten/uit het vuistje. Als het in de actie is kost een kilo een drol.
Goed zoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Kiloknallers komen er hier NIET in!
Eierkoekenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:21 schreef Perruche het volgende:
Soms zijn leraren zulke eierkoeken he. Bij mij op de basisschool (groep 8 ofzo), zei de lerares "ja, dit zal jij nooit begrijpen, daar ben je niet slim genoeg voor".
Wut?
En als je dat niet haalt? Hoe ernstig is dat?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:20 schreef V1z0R het volgende:
Och shit vergeten, NallieSorry
Mar, weet niet of hij ook sport? Maar normaal uitgaan van z'n lichaamsgewicht, maar dan in grammen eiwitten per dag. 80kg dan 80gr eiwit per dag. Sport hij ook, dan 1,5x...
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:21 schreef Perruche het volgende:
Soms zijn leraren zulke eierkoeken he. Bij mij op de basisschool (groep 8 ofzo), zei de lerares "ja, dit zal jij nooit begrijpen, daar ben je niet slim genoeg voor".
Wut?
Ben ik helemaal met je eens! Ik heb jarenlang gedacht dat ik een sportfaler eerste klas was en durfde ook niet meerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:26 schreef MarMar het volgende:
Mjah, imho is een van de belangrijkste doelen van gym op school dat je kinderen motiveert om gezond te bewegen, of dat nu dans of voetbal of zwemmen is.. maar op deze manier raken kinderen juist gedemotiveerd.
Vrouwen hoeven op zich minder eiwitten te hebben dan mannen (minder spiermassa), maar zou het niet helemaal afraden. Aminozuren zijn voor een boel dingen wel handig namelijk, zenuwstelsel bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:26 schreef Lago het volgende:
[..]
En als je dat niet haalt? Hoe ernstig is dat?![]()
Misschien moet ik toch maar vaker gerechten met peulvruchten gaan maken, daar zitten ook eiwitten in toch?
Ze is een fanatieke en ook goede ballerinaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens! Ik heb jarenlang gedacht dat ik een sportfaler eerste klas was en durfde ook niet meer![]()
Nu ben ik een enthousiaste Zumba-ert en doe ik zelfs pump en battle![]()
Doet je dochter wel andere sport-achtige dingen die ze leuk vindt?
Idem, wis A&B + biologie.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:35 schreef V1z0R het volgende:
Ik had het pretpakket! Wiskunde, natuurkunde, scheikunde, economie, Nederlands en Engels...
Op de MAVO hadden we geen A of Bquote:
Tofquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ze is een fanatieke en ook goede ballerina2 lessen in de week (1 choreo en 1 klassieke techniek) en thuis oefent ze dan ook nog.
ak en gs zijn juist leuk en makkelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:46 schreef Lago het volgende:
Ik heb EM (dus economie, aardrijkskunde, geschiedenis en wiskunde) met KCV gedaan, maar dan met wiskundeB1 omdat ik wiskunde wel leuk vond (had eerst B12, maar toen de eerste toets er aan kwam heb ik het er uit gemikt.).
Echt een onzin pakket voor mij trouwens, want ik heb een hekel aan aardrijkskunde en geschiedenis.Maar ik was bang dat de rest te moeilijk zou zijn.
En uiteindelijk is ook nog wel nuttig gebleken omdat ik Economie ben gaan studeren, maar dat had ik echt noooit verwacht toen ik nog op de middelbare school zat.
Jep en die leraar wilde me een 1 geven omdat ik een keer een boek niet bij me had.. detail saillant: hij had ruzie met mijn vader al jaren en reageerde dat op mij af waardoor ik dan een 4 zou hebben als eindcijfer terwijl ik een 7 stond (of een 8) en ik weet nog heel goed dat hij bij de diplomauitreiking in de rij met leerkrachten stond om me een handje te geven om te feliciteren en dat ik hem toen heel demonstratief overgeslagen heb.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Op de MAVO hadden we geen A of B... Biologie wou ik eigenlijk als 7e vak doen, maar ik had ruzie met de leraar
(is ook direct jouw antwoord mini
MAVO
)
Maatschappijleer als examenvak MarIk moest het trouwens verplicht laten vallen na het tweede jaar, mijn gedrag(m'n mening eigenlijk) stond geen enkele leraar aan dus wilden ze mij geen les geven.
Makkelijk; ja. Leuk; nah.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:48 schreef Probability het volgende:
[..]
ak en gs zijn juist leuk en makkelijk
Da's dus iets van de 2e fase, dat je een lichtere versie van een vak kunt volgen of de volledige versie.quote:
2 is een aanvulling op 1 (met extra onderwerpen of dieper erop ingaand), dus je kunt of 1 doen, of 1&2.quote:
dat is m&o denk ik? management en organisatiequote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:52 schreef MarMar het volgende:
Ohwja, muziek ook nog! En economie 1 en 2 maar dat heette toen nog economie en handel. Met die profielen heb ik heel geen ervaring, lief gelukkig wel
Zo had ik een 10 voorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:53 schreef Probability het volgende:
Bij de havo kwamen allemaal leraren op mij af (die ik niet eens kende) om mij te feliciteren met mijn 9.6 voor wiskunde. Ik dacht echt get over it dat tentamen was te makkelijk
Ohh dat heb ik ook nog een maandje "gevolgd". Al was dat meer er voor ingeschreven staan, want ik ging nooit naar de lessen en toen heb ik het na die maand maar laten vallen omdat bleek dat ik het hele begin van een project had gemist.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:53 schreef Probability het volgende:
[..]
dat is m&o denk ik? management en organisatie
Eindexamen is toch landelijk? Heb het over het landelijke examenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:56 schreef Mini. het volgende:
[..]
Zo had ik een 10 voorFrans 1
(alleen teksten en luistertoetsen) omdat de teksten werden aangepast op het niveau van de leerlingen. De school vond niet dat te veel mensen mochten zakken op Frans 1.
Uiteindelijk hadden we geloof ik havo-teksten als examen op het vwo.
Toen niet.. gewoon wat vakken bij elkaar geraapt.. we hebben het over bijna 20 jaar geleden he..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:53 schreef Probability het volgende:
[..]
ik ook, behalve economie daarvoor in de plaats had ik biologiequote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:35 schreef V1z0R het volgende:
Ik had het pretpakket! Wiskunde, natuurkunde, scheikunde, economie, Nederlands en Engels...
Dat vak was toen alleen schoolexamen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Eindexamen is toch landelijk? Heb het over het landelijke examen
Economie 1 was simpel en theoretisch, economie 2 = boekhouden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:53 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja weet niet, niveau was denk ik ook niet heel hoog hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:57 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat vak was toen alleen schoolexamen.
Bij landelijk is het wel best knap als je zo'n cijfer weet te halen!
Dat dacht ik ook ja! Pakketten met natuur en scheikunde wordt toch juist als moeilijk gezien?quote:
Hm, bij mij niet hoor. Heb heel weinig boekhouden gehad.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Economie 1 was simpel en theoretisch, economie 2 = boekhouden.
sarcasme?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:59 schreef Lago het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja! Pakketten met natuur en scheikunde wordt toch juist als moeilijk gezien?
[..]
In het oude oude systeem, voordat we wisten dat Fase 2 ooit zou gaan bestaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:59 schreef Lago het volgende:
Hm, bij mij niet hoor. Heb heel weinig boekhouden gehad.
Vind je het gek dat je bol bent met zulke lijstjesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb op turnen gezeten maar aangezien ik toch wel boller was dan de gemiddelde turnster ben ik eraf gepest
Lijst:
Gewogen: 54.5
O: appel en peer
S: 10.3 km met 11.0/uur
Gewogen: 54.0
T: boterham ham, boterham kaas, beker melk
L: 2 boterhammen met een zoute haring en ui
T's: 2 mandarijntjes, gekookt eitje, blokje choco, handje macadamiamix
L: sperziebonen, komkommersalade, rijst, vlees
T: 150 kwark, 150 vla
Als ik C&M had gedaan was ik nooit geslaagd denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
C&M was heus niet alleen maar pretpakket!
Leuk zulke lerarenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jep en die leraar wilde me een 1 geven omdat ik een keer een boek niet bij me had.. detail saillant: hij had ruzie met mijn vader al jaren en reageerde dat op mij af waardoor ik dan een 4 zou hebben als eindcijfer terwijl ik een 7 stond (of een 8) en ik weet nog heel goed dat hij bij de diplomauitreiking in de rij met leerkrachten stond om me een handje te geven om te feliciteren en dat ik hem toen heel demonstratief overgeslagen heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boekhouden ook gehad bij economie, nog profijt vanprogje, bijna zelfde pakket en bijna zelfde opleiding gevolgd...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Haha naja ik bedoel meer dat ik nu a zit te knagen van mn lunch, ik vind de overbrugging tussen mn eetmomenten altijd moeilijk als ik werk. Dan eet ik t liefst heel de dagquote:
Dan neem je toch gewoon groente ofzo mee om op te knagen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha naja ik bedoel meer dat ik nu a zit te knagen van mn lunch, ik vind de overbrugging tussen mn eetmomenten altijd moeilijk als ik werk. Dan eet ik t liefst heel de dag
Leg het tweelingparadox dan eens uit in 2 zinnenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:09 schreef Probability het volgende:
Natuurkunde en scheikunde zijn juist makkelijk, je hoeft geen boekwerken uit je hoofd te leren alleen de theorie te snappen.
Ik heb liever scheikunde dan frans hoor
Doe ik, heb nu al appel en halve komkommer opquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:10 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon groente ofzo mee om op te knagen.Doe een Uniekje!
Een van een tweeling maakt een ruimtereis en blijft jonger dan de andere helft van de tweeling omdat tijd relatief is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef V1z0R het volgende:
Leg het tweelingparadox dan eens uit in 2 zinnen
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:28 schreef loveli het volgende:
In een kroeg werken argumenten niet zoVersieren in een kroeg was nooit echt mijn sterkste punt. Versierd worden ook niet
Na 2 uur praten erachter komen dat die ander ook BOBt "oh, jij bent ook nuchter".
^^ grillenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Kipfilet koken en op brood/door ander eten/uit het vuistje. Als het in de actie is kost een kilo een drol.
Dat ging meestal anders.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nou, als een meid op me af zou komen met de vraag, "Wist jij dat een auto bij 4000toeren in de 4e versnelling, ongeacht tegenwind of de wind mee, altijd even snel gaat?" , ben ik gelijk verkocht!
Gewoon niet doen en je niet schuldig voelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:43 schreef Probability het volgende:
Hebben jullie je familie erkend op facebook? Ik heb best een rare familie dus heb het geweigerd
Ik heb bijna geen familie, zeker niet op FB, heb alleen mn zusje, die wel erkendquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:43 schreef Probability het volgende:
Hebben jullie je familie erkend op facebook? Ik heb best een rare familie dus heb het geweigerd
Ik vind het ook heel stom eigenlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon niet doen en je niet schuldig voelen.
Ja m'n broertje wel. Maar heb 20 neefjes en nichtjes die hoef ik niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:43 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen familie, zeker niet op FB, heb alleen mn zusje, die wel erkend
Dat laatstequote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:46 schreef loveli het volgende:
Bedoel je gewoon als vrienden accepteren of moet je ook nog eens bevestigen dat het familie is?
Dan gewoon lekker niet doen! Het is niet alsof ze je erom gaan veroordelen lijkt me, waarschijnlijk hebben ze t niet eens door. Je krijgt geen melding ofzo 'Prob wil je niet erkennen als familie'quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:45 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja m'n broertje wel. Maar heb 20 neefjes en nichtjes die hoef ik niet.
Aangezien ze of annabooltjes zijn of darklordwarriorgothics.
Niet echt OSM ()
Ik moet dan altijd heel erg hier aan denken:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker niet doen! Het is niet alsof ze je erom gaan veroordelen lijkt me, waarschijnlijk hebben ze t niet eens door. Je krijgt geen melding ofzo 'Prob wil je niet erkennen als familie'
Gewoon niet doen. Anders heb je alleen maar verre familie als familie op FB.quote:
Geen,quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat ging meestal anders.
Loveli: "M'n snelheidsmeter is stuk, maar ik rij op m'n toerenteller."
Kroegpersoon: "Maar daar kun je je snelheid niet aan zien."
L: "Jawel, 2000 toeren in z'n 5 is 80 km/h."
K: "Maar niet als je tegenwind hebt!"
Ad infinitum.
Awww, dat klinkt echt heel lief, die twee meisjes van jequote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja primaDe oudste was zeven toen de jongste geboren is, en wat is nou mooier dan een levende babypop op je zevende
Ze zijn heel close en het leeftijdsverschil is te groot om echt ruzie te maken. Soms "logeren" ze bij elkaar, dan mag de jongste boven op zolder bij de oudste in ons oude tweepersoonsbed, vinden ze helemaal knus.
Mijn broers zijn zes en acht jaar ouder dan ik, ik denk dat wel of niet een goede klik niet per sé veel te maken heeft met leeftijd.. Het is wel wat meer uitzoeken als je iets met het hele gezin wilt doen wat voor iedereen leuk is, maar niet onmogelijkzwembad bijvoorbeeld is al snel goed voor allebei.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:47 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd heel erg hier aan denken:
Same here ^^quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap de afkortingen niet, want ben van voor de 2e fase.
Ik had NL, Eng, Fr, Du, Bio en GS. En op VWO tekenen & kunstgeschiedenis erbij.
Meestal begonnen ze erover dat 'ie bij tegenwind meer vermogen moest leveren en dus toeren moest maken. Afknapmomentje (of natuurlijke selectie, laat even in het midden voor wie dat nadelig is uitgevallen).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Geen,
L: Aantal omwenteling van de wielen blijft hetzelfde omdat de versnelling en het aantal RPM puur te maken heeft met de overbrenging, dus (omtrek wiel) . (RPM wiel) . 60 is de afgelegde afstand per uur. De benodigde energie om tot die snelheid te komen en gelijk te blijven is bij tegenwind alleen groter.
?
Volgens mij MOEST je bij ons wiskunde A of B. Helemaal geen wiskunde was geloof ik geen optie. Maar kan me vergissen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh nee, wiskunde heb ik echt met een noodgang uit mn pakket geschopt. Als ik daar eindexamen in had moeten doen, had ik nu nog op de middelbare school gezeten.
Van de week was het weer helemaal prut. Vannacht ook weer 6,5 uur geslapen, maar ik voel me beter dan de afgelopen dagenquote:
^^quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij MOEST je bij ons wiskunde A of B. Helemaal geen wiskunde was geloof ik geen optie. Maar kan me vergissen.
Wij goddank dus nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij MOEST je bij ons wiskunde A of B. Helemaal geen wiskunde was geloof ik geen optie. Maar kan me vergissen.
Ditquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:03 schreef _aurum_ het volgende:
Mo: gewoon op verzenden rammen je hebt niks te verliezen
En is dat oke?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Progje is lief![]()
Mijn mamma heeft haar status weer op 'single' gezet! En zij en haar ex-vriend hebben nu profielfoto's waar de ander niet opstaat. Jaja.
* boks *quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:06 schreef Perruche het volgende:
Ah ok.
Hier gaat supergoed, fysiek, heb zelfs de griepgolf op kantoor overleefd!
Ik denk het wel! Teveel irritaties zijn voor niemand leuk.quote:
Oe dat klinkt wel heel foutquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
* boks *
Eens met Maria wat betreft progje
Dat was toch die dude met dat halsbandje Maria?
Vitamine B en dromen doen samen dingen. Slecht slapen ook, trouwens. Negatieve relatie nachtrust/zink en magnesium kan ik niet verklaren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Van de week was het weer helemaal prut. Vannacht ook weer 6,5 uur geslapen, maar ik voel me beter dan de afgelopen dagen
En ik moet denk ik omlaag met mijn dosis ZMA, ik heb écht supervage dromenVooral onder de ochtend droom ik heel actief en dan kom ik nog brakker mijn bed uit
tfa
Ligt er helemaal aan, oppervlakkig, dan niet, anders wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:15 schreef Perruche het volgende:
Vraagje; bij de tandarts, nemen jullie dan wel of niet verdoving?
Edit; om een gaatje te vullen.
Vorige tandarts: ja. Deze tandarts: alleen als hij denkt dat het nodig is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:15 schreef Perruche het volgende:
Ja he? Ik moet straks, 2 gaatjes. Niet superdiep. Maar ik ben een beetje bang huhu.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Echt wel. Ik ga niet vrijwillig pijn lijden.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe dat klinkt wel heel fout![]()
Maar hij draagt idd altijd een ketting
Mja ik kom meestal voor wortelkanaalbehandelingen en zulks, dus jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja he? Ik moet straks, 2 gaatjes. Niet superdiep. Maar ik ben een beetje bang huhu.
Vorige keer niet en dat was niet zo'n goed ideequote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:15 schreef Perruche het volgende:
Oe leuk!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:19 schreef Nallie het volgende:
Oh btw... vanmiddag 2e bezichtiging huisje! Met makelaar![]()
Spannend wel
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:24 schreef loveli het volgende:
Hij heeft weer werk, mooi, dat had ik even gemist.
Geen idee eigenlijk! Wellicht dat de makelaar daar meer van weet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk Nallie!Zijn jullie de enigen dat je weet? of zijn er meer kapers op de kust?
Natuurlijk! Daar heb ik mn makelaar voor! En eerst maar eens kijken wat hij vindtm in combinatie met alle technische/bouwkundige dingen die hij opgevraagd heeft!quote:
Haha hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, dacht alleen, ik verhelder t evenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ik dacht altijd dat er een 'jullie' was! Sorry!
Maar dan nog! Grote stap hoor! Wel leuk
Hahaha no pressurequote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:32 schreef V1z0R het volgende:
Spannend inderdaad Nallie!
Las gisteren trouwens dat de prijzen in de grote steden weer stijgen, wel snel wezen dus![]()
Tijdelijke opleving?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:32 schreef V1z0R het volgende:
Spannend inderdaad Nallie!
Las gisteren trouwens dat de prijzen in de grote steden weer stijgen, wel snel wezen dus![]()
Ff foto van Mar bekijken, welk vakkenpakket had je, wel of niet verdoven bij boren.quote:
Als ze erachter komen dat het geld echt weg is en de economie op lucht draait.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef Nallie het volgende:
Ja ook dat.. hoorde gister dat er mogelijkheid is op nog een recessie!
Een crisis in een crisis?
Ja en als Europa opgeheven wordtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ze erachter komen dat het geld echt weg is en de economie op lucht draait.
XMert is moei want het plafond was interessantquote:
trek zma & dreaming maar ff door google. Schijnt erbij te horenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Vitamine B en dromen doen samen dingen. Slecht slapen ook, trouwens. Negatieve relatie nachtrust/zink en magnesium kan ik niet verklaren.
Ah ik ga even terugscrollen met ogen op "foto".quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Ff foto van Mar bekijken, welk vakkenpakket had je, wel of niet verdoven bij boren.
Ehh ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
XMert is moei want het plafond was interessant
Perruche moet naar de tandarts voor gaatjes ><
De pappa van PF is thuis en heeft weer werk
Vaaizor zou vallen voor natuurkundige versierpogingen
maar loveli had hier weinig succes mee in de kroegEn gym is stom.
Maar loveli had er dus geen succes mee omdat een bepaald persoon dat niet begreep.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:33 schreef V1z0R het volgende:
[...]
Nou, als een meid op me af zou komen met de vraag, "Wist jij dat een auto bij 4000toeren in de 4e versnelling, ongeacht tegenwind of de wind mee, altijd even snel gaat?" , ben ik gelijk verkocht!
Ohquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:47 schreef V1z0R het volgende:
Ml
[..]
Maar loveli had er dus geen succes mee omdat een bepaald persoon dat niet begreep.
Thx en JOEPIEquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:47 schreef Ml-etje het volgende:
Leuke meiden Marmar! Ga morgen naar de post
Herkenbaar... dacht eerst dat het "gewoon" PMS was maar soms is het echt al meer dan een week voor ik ongesteld moet worden. Soms ben ik zelfs een beetje down (tot ik bedenk waar het door komt) maar meestal is het gewoon weinig energie.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
trek zma & dreaming maar ff door google. Schijnt erbij te horen
ik merk duidelijk een verschil over hoe ik me voel voor en na mijn eisprong. Voor = normale aurum, na voel ik me moe/lusteloos etc.
Ff gegoogled, zit ook B6 in, die zorgt voor het dromen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
trek zma & dreaming maar ff door google. Schijnt erbij te horen
ik merk duidelijk een verschil over hoe ik me voel voor en na mijn eisprong. Voor = normale aurum, na voel ik me moe/lusteloos etc.
Vereenvoudingen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:54 schreef Jagärtrut het volgende:
hoe heet het waarneer je lange wiksundige formules kleiner maakt? ik weet niet meer hoe dat moet en wil het opzoeken, maar dat gaat zo lastig wanneer je niet weet hoe het heet!
Dat zegt kiddo ookquote:
thanks allemaal, ik ben er al zo lang uit!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat zegt kiddo ook(is net thuis uit school)
En zo leuk! Lief kwam thuis met een brief van z'n werk, Sinterklaasfeestje georganiseerd door de baas en de kids mogen een kadootje uitzoeken uit het intertoysboek!
Leuke initiatieven zijn datquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat zegt kiddo ook(is net thuis uit school)
En zo leuk! Lief kwam thuis met een brief van z'n werk, Sinterklaasfeestje georganiseerd door de baas en de kids mogen een kadootje uitzoeken uit het intertoysboek!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Awwww
Ik krijg net een kaart in de bus van progje. Wat lief![]()
Door je neus ademen en tijdens het inademen je linker neusgat dichtdrukken, tijdens het uitademen je rechter. Dat even 3min. doen en *poef* weg chaosquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:16 schreef Probability het volgende:
Zo heb een hoop 'onrust' in mijn lichaam/hoofd. Moet studeren maar van binnen is het chaos. pfff
Meen je ditquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Door je neus ademen en tijdens het inademen je linker neusgat dichtdrukken, tijdens het uitademen je rechter. Dat even 3min. doen en *poef* weg chaos
Yup, is een soort vorm van meditatiequote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Meen je dit? Helpt niet echt want word gek van m'n verstopte neus
O gij cynicus!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach, als je geen adem meer haalt, is je stress ook voorbij.
Ze wordt elke ochtend opgehaald door een klasgenootje+ouders die dan ongeveer 20 meter om moeten lopen. Mila staat dan klaar met jas en tas en zodra we ze de steeg uit zien lopen is het kus en knuffel en rent Mila naar haar vriendinnetjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Als de kleine zelf naar school kan, zijn dat wel heel handige tijden.
Progesteron is evilquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Ff gegoogled, zit ook B6 in, die zorgt voor het dromen.
Deel 2 van cyclus - progesteron, dat is ook het spul waardoor je in de eerste weken van de zwangerschap echt moe bent. Merk bij mezelf wel verschil in hoe ik me voel door m'n cyclus heen, maar niet echt in energie, meer in gemoedstoestand. Verschilt bij iedereen.
Q10 kan een quick fix zijn voor je energiehuishouding als je daar een relatief tekort hebt.
hihi, ik ook!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Progesteron is evil![]()
maar q10 is dat een pil? ik ken alleen de cremes met q10
Is een aminozuur dus misschien dat 'ie met wat anderen in een supplement zit?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:30 schreef Probability het volgende:
Ik zocht dus in het kruidat naar l-tyrosine en l-tryptofaan maar kon het niet vinden!!
Ja ook niet in potjes waarvan ik dacht dat ie er wel eens in kon zitten!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is een aminozuur dus misschien dat 'ie met wat anderen in een supplement zit?
Goed zo!quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed zo!
En dan thuis eerst een uurtje gaan liggen.![]()
Ik krijg net een mailtje met de vraag of ik een babyshower wil organiseren!![]()
Ik ben zelfs nog nooit op zo'n festijn geweest!Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Gniffelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed zo!
En dan thuis eerst een uurtje gaan liggen.![]()
Ik krijg net een mailtje met de vraag of ik een babyshower wil organiseren!![]()
Ik ben zelfs nog nooit op zo'n festijn geweest!Wat moet ik me daar bij voorstellen?
A horse is a horse ofcourse!quote:
beefquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
A horse is a horse ofcourse!
Deze heeft trouwens beide aminozuren die je zocht
http://www.xxlnutrition.nl/100-beef-aminos/universal
Anders de andere producten op die site even nagaan op die 2Heb zelf goede ervaringen met die webshop
Kijk ik vanavond even, maar ik krijg wel bij voorbaat al jeuk van die vrouwendingen waarbij je dan leuk en spontaan moet doen en moet gillen enzo.quote:
"Oh look, I have elbows!"quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Kijk ik vanavond even, maar ik krijg wel bij voorbaat al jeuk van die vrouwendingen waarbij je dan leuk en spontaan moet doen en moet gillen enzo.
Geloof ook niet dat ik de enige daarin ben hier.
Gaat het lukken om te slapen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huu, dat lijkt me héél erg Henk!
En thuis.
Yes! Ga er nu heenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:58 schreef Mini. het volgende:
Spannend Nallie! Is het dat huisje dat je laatst liet zien?
[..]
Herkenbaar... dacht eerst dat het "gewoon" PMS was maar soms is het echt al meer dan een week voor ik ongesteld moet worden. Soms ben ik zelfs een beetje down (tot ik bedenk waar het door komt) maar meestal is het gewoon weinig energie.
Ja, mierzoet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:16 schreef V1z0R het volgende:
Mini
Baklava is toch die zoete troep die bij de toko te koop is?
Wel eens zo'n blokje gehad, mij te zoetquote:
Ik ben normaal ook niet zo'n zoetekauw, maar op de een of andere manier vind ik dit dan wel weer heel lekker! En gelukkig is het zo zoet dat je er niet te veel van kunt eten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wel eens zo'n blokje gehad, mij te zoetMaar ik kom daar dan ook voor de pepertjes en capcaisinpasta
Heb ik met Dr Pepperquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:24 schreef Lago het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook niet zo'n zoetekauw, maar op de een of andere manier vind ik dit dan wel weer heel lekker! En gelukkig is het zo zoet dat je er niet te veel van kunt eten.
adblocker?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:25 schreef _Calimero_ het volgende:
Mijn quote knop is weg???
Baklava is Turks, dus bij de Turk te koop (miss ook Tot, weet ik niet). Mierezoet idd en na 1 stukje ontploft mijn buik ervan!
Of geen geupdate flashplayer.quote:
Dr Pepper makes the woooorld taaaste betteeeer!quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dr Pepper makes the woooorld taaaste betteeeer!![]()
Dat je in 2012 gaat trouwen, 3 kinderen krijgt en met een lastige voetschimmel te maken krijgt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:56 schreef Probability het volgende:
Ik vind wordfeud niet leuk, wat zegt dit over mij?
Dat je een eigen mening hebt, hoezee!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:56 schreef Probability het volgende:
Ik vind wordfeud niet leuk, wat zegt dit over mij?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:52 schreef Ml-etje het volgende:
Zoveel positieviteit kan ik niet tegenop
Die deelde ik geloof ik met jequote:
Allemachtigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat je een eigen mening hebt, hoezee!En tijd over hebt voor andere dingen
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat je in 2012 gaat trouwen, 3 kinderen krijgt en met een lastige voetschimmel te maken krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh, ik ben blij dat ik wordfeud wél leuk vindquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat je in 2012 gaat trouwen, 3 kinderen krijgt en met een lastige voetschimmel te maken krijgt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hier het resultaat van de scansHet zijn niet mijn meest sexy foto's...
omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Venus in pocketformaat
© loveli
LOL..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Retesexy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nou. Gewoon. Ik was iets in aan het scannen en toen leek het een bijzonder goed idee om ook mijn hoofd te scannen. Omdat het konquote:
POD would be proudquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En dat zonder make-up. Natuurlijke schoonheid ende zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |