quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:22 schreef Muis006 het volgende:
Oh Mootje, ik heb ook jammie dodger cheesecake gehad maandagwas erg lekker.
Ja het voelde niet bijster gezond toen ik het atquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ken ik niet!
Misschien maar goed ook..
Oh,. en Mr.Mo was in Manchester gisteren.. nou ja, op 't vliegvelden vanavond weer
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja het voelde niet bijster gezond toen ik het atmaar ach, de hele dag lopen, dan kan het wel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:36 schreef V1z0R het volgende:
![]()
Deze dan Mo?OMG, dit kan toch niet serieus zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
http://www.snopes.com/photos/military/welcomehome.aspquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
Dat, of zoals MarMar op FB zei: wellicht is hij heel even op verlof geweest.. hoop ik dan maar!
![]()
Deze dan Mo?Ja, die kende ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
Aha, fijn voor die man!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://www.snopes.com/photos/military/welcomehome.asp
![]()
Deze dan Mo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
A happy ending after allquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://www.snopes.com/photos/military/welcomehome.asp
Ja primaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mooie meiden Mar! Hoe gaat het eigenlijk tussen die twee qua leeftijdsverschil? Ik hoor daar vaak heel verschillende verhalen over. Wat ik zo opmaak uit jouw posts hebben ze wel een goede band he?
Die neiging heeft de oudste hier ook wel en idd, dan moet ik soms wel even zeggen dat IK de moeder ben en zij de zusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:54 schreef Probability het volgende:
Mijn broertje en ik schelen 1.5 jaar en werden eigenlijk altijd wel gelijk behandeldIk ging altijd over hem 'moederen' maar dat mocht natuurlijk niet
De duutser, die 27 is heeft een zusje van 12. Was niet helemaal zo gepland, maar wel tof!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:50 schreef loveli het volgende:
Met een verschil van 4 jaar zit er een 'generatie' tussen. Veel ouders plannen het zo, om als nummer 1 fulltime naar school gaat baby 2 te krijgen.
Persoonlijke voorkeur speelt denk ik een grotere rol, ken aardig wat broers en zussen met een groot leeftijdsverschil die 2 handen op 1 buik zijn en m'n zus en ik waren niet de beste vriendinnen vroeger. In grotere gezinnen is het makklijker kiezen, er zit er altijd wel eentje bij met wie het klikt en eentje om ruzie mee te maken
Er is al veel gezegd hierover, maar wij kregen ook nooit onvoldoendes voor gym. Misschien als je nooit kwam opdagen. Ik had altijd een voldoende, meer was er ook niet van te makenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:58 schreef MarMar het volgende:
Morgen trouwens mentorgesprek, de mentor van kiddo komt hier thuis, wel erg fijn
Ik dacht dat ik niets te klagen had, maar op de valreep toch nog..
Ze heeft keigoede cijfers, behalve op gym.. Ze doet hartstikke haar best, maar is gewoon niet goed in balspellen en da's het enige wat ze doen met gym. Dat je een kind dan geen 8 geeft, prima, maar gelijk onder een 6, da's gewoon wreed, vind ik niet kunnen.
Lijkt een beetje op mij en m'n zus. Zij is 9 jaar ouder en deden ook veel samen. We hadden ook véél ruzie (ze wist precies hoe ze mij boos kon maken en deed dat dan ook regelmatig voor de lol, terwijl ik natuurlijk overal op reageerde), maar we zijn ook heel close. Altijd gebleven ook. Terwijl mijn oudste zus (13 jaar ouder) meer een tweede moeder was (we hadden nooit ruzie en ze kon altijd goed advies geven als ik een dilemma had).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja primaDe oudste was zeven toen de jongste geboren is, en wat is nou mooier dan een levende babypop op je zevende
Ze zijn heel close en het leeftijdsverschil is te groot om echt ruzie te maken. Soms "logeren" ze bij elkaar, dan mag de jongste boven op zolder bij de oudste in ons oude tweepersoonsbed, vinden ze helemaal knus.
Mijn broers zijn zes en acht jaar ouder dan ik, ik denk dat wel of niet een goede klik niet per sé veel te maken heeft met leeftijd.. Het is wel wat meer uitzoeken als je iets met het hele gezin wilt doen wat voor iedereen leuk is, maar niet onmogelijkzwembad bijvoorbeeld is al snel goed voor allebei.
Dank je! En ik ga me er maar eens aan houden ook. Iets met een waterglijbaan en toch wel vrij veel strak zittende broeken enzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef Perruche het volgende:
Henk en Nallie puike lijstjes hoor! Mijne als volgt:
O: 3 vk bth (kaas, pindakaas)
T: mandarijn
L: 2 harde broodjes met rauwkost en ham ofzo
T: yoghurt met iets
B: 2x of 3x 20 min fietsen
S: tandarts
D: iets lekkers afhalen ofzo als beloning voor mijn tandartsavontuur, mag wel een cadeautje toch?
Mag geen kwark Vaiz, koemelkallergie! Gister na t sporten wel braaf geitenyoghurt met nootjes gegeten. Ga volgende week naar de dietiste, eens kijken wat zij zegt!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:11 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Lentils FTW!
[eeuwig gezeur van mijn kant]
Nallie, meer eiwitten zou niet verkeerd zijn, bak magere kwark 's avonds of zo. Is maar 220kcal...
[/eeuwig gezeik]
Kipfilet koken en op brood/door ander eten/uit het vuistje. Als het in de actie is kost een kilo een drol.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:15 schreef MarMar het volgende:
Owja, lief moet ook meer eiwitten denk ik, misschien kan Viz zich er eens over buigen?
Eetlijstje lief zo uit mijn hoofd ongeveer:
O: 4 boterhammen, kaas of pindakaas, of vlokken oid..
O2: grote kom yoghurt met muesli
T: banaan
T: appel
L: 6 boterhammen, gekookt ei, kaas, ham, karnemelk
T: 2 plakken ontbijtkoek met boter
T: havermout
D: zelfde als ik, maar dan minstens dubbele portie en vla toe
T: vaak nog een keer yoghurt met muesli en stukjes appel
Ik zeg meer noten en stukjes kaas en vleestussendoortjes oid..
Zijn werk is wel zo ongeveer een sport.. van 5 tot 11 dozen uit vrachtwagens en in busjes "gooien" met een gemiddeld gewicht van 20 kg.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:20 schreef V1z0R het volgende:
Och shit vergeten, NallieSorry
Mar, weet niet of hij ook sport? Maar normaal uitgaan van z'n lichaamsgewicht, maar dan in grammen eiwitten per dag. 80kg dan 80gr eiwit per dag. Sport hij ook, dan 1,5x...
Kiloknallers komen er hier NIET in!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Kipfilet koken en op brood/door ander eten/uit het vuistje. Als het in de actie is kost een kilo een drol.
Goed zoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Kiloknallers komen er hier NIET in!
Eierkoekenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:21 schreef Perruche het volgende:
Soms zijn leraren zulke eierkoeken he. Bij mij op de basisschool (groep 8 ofzo), zei de lerares "ja, dit zal jij nooit begrijpen, daar ben je niet slim genoeg voor".
Wut?
En als je dat niet haalt? Hoe ernstig is dat?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:20 schreef V1z0R het volgende:
Och shit vergeten, NallieSorry
Mar, weet niet of hij ook sport? Maar normaal uitgaan van z'n lichaamsgewicht, maar dan in grammen eiwitten per dag. 80kg dan 80gr eiwit per dag. Sport hij ook, dan 1,5x...
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:21 schreef Perruche het volgende:
Soms zijn leraren zulke eierkoeken he. Bij mij op de basisschool (groep 8 ofzo), zei de lerares "ja, dit zal jij nooit begrijpen, daar ben je niet slim genoeg voor".
Wut?
Ben ik helemaal met je eens! Ik heb jarenlang gedacht dat ik een sportfaler eerste klas was en durfde ook niet meerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:26 schreef MarMar het volgende:
Mjah, imho is een van de belangrijkste doelen van gym op school dat je kinderen motiveert om gezond te bewegen, of dat nu dans of voetbal of zwemmen is.. maar op deze manier raken kinderen juist gedemotiveerd.
Vrouwen hoeven op zich minder eiwitten te hebben dan mannen (minder spiermassa), maar zou het niet helemaal afraden. Aminozuren zijn voor een boel dingen wel handig namelijk, zenuwstelsel bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:26 schreef Lago het volgende:
[..]
En als je dat niet haalt? Hoe ernstig is dat?![]()
Misschien moet ik toch maar vaker gerechten met peulvruchten gaan maken, daar zitten ook eiwitten in toch?
Ze is een fanatieke en ook goede ballerinaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens! Ik heb jarenlang gedacht dat ik een sportfaler eerste klas was en durfde ook niet meer![]()
Nu ben ik een enthousiaste Zumba-ert en doe ik zelfs pump en battle![]()
Doet je dochter wel andere sport-achtige dingen die ze leuk vindt?
Idem, wis A&B + biologie.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:35 schreef V1z0R het volgende:
Ik had het pretpakket! Wiskunde, natuurkunde, scheikunde, economie, Nederlands en Engels...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |