Ik zie Steve Jobs en Bill Gates niet als graaiers, maar als trainers van voetbalteams.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:58 schreef Applebaum het volgende:
Wat een ongelofelijk linkse dwaas die lebbis, zelden zo'n diarree aan onzin moeten aanhoren.
Je kunt ook een Microsoft of een Apple kopen en vervolgens door Linux vervangen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:58 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Zelfs de overheid dwingt je om een Microsoft of Apple product te kopen. Zonder computer kun je vrij weinig in deze wereld, en Microsoft en Apple hebben daar zeker een oligopolie.
Eigenlijk zou Lousewies het bij het aanrecht houden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:38 schreef TUFKAL het volgende:
Mijn God dat dat het D66 boegbeeld was. Wat een tijd was dat
viese louise is een domme zeer domme vrouwquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Lousewies het bij het aanrecht houden.
Zo'n gevoel heb ik ook bij meerdere politici. Alsof ze opdracht hebben gekregen zomaar iets te roepen.
Mooi, dus jij en ik behoren tot de 5% die weet wat Linux is. De rest heeft geen idee. En waar komt dat door? Juist: marketing.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je kunt ook een Microsoft of een Apple kopen en vervolgens door Linux vervangen.
Niet dat ik je verplicht, maar je hoeft niets...
32 reacties man, nice.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:30 schreef pberends het volgende:
'Oplossing eurocrisis too little too late'
Engelen.
Altijd smerig van P&W dat ze even denken de eurocrisis in 10 minuten er doorheen te jassen. Nodig de volgende keer 3 gasten uit, stelletje amateurjournalisten.
Wat een nare afgunstige man, die Sibbel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:46 schreef pberends het volgende:
Lebbis: Steve Jobs is een nare man
Wat ben ik toch supersnel. Lebbis
. Engelen
.
Minder naar dan Jobs.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat een nare afgunstige man, die Sibbel.
Is juist goed in dit geval. Er zijn nogal wat vragen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:14 schreef Anno2012 het volgende:
Korpschef omtrent de filevorming door politie: Wij van WC eend adviseren...
Grolsch?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:14 schreef Anno2012 het volgende:
Korpschef omtrent de filevorming door politie: Wij van WC eend adviseren...
en mag dat niet dan?quote:
Er is nogal veel campagne voor hem gevoerd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die jongen heb ik eerder gezien
Haat verblindt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:08 schreef Specularium het volgende:
Iedereen merkt toch na 2 seconden dat hij hier thuis hoort?
Wellicht heb je gelijk. Laat ik het dan 'een gebrek aan liefde voor de medemens' noemen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik betwijfel het in dit geval. Het is meer die apatische houding van regels zijn regels.
Zal wel niet mogen van Premier Geert.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat Gerdje Leers niet aan tafel zit.
hou op met Geert te demoniseren!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal wel niet mogen van Premier Geert.
Zijn hier geboren dus waar heen moeten ze 'terug'?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:12 schreef UncleDolan het volgende:
Toch scheef dat we all die kut marokkanen het land niet kunnen uitzetten maar zo'n wel bespraakte vriendelijke jonge wel.
PVV-ersquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:12 schreef UncleDolan het volgende:
Toch scheef dat we all die kut marokkanen het land niet kunnen uitzetten maar zo'n wel bespraakte vriendelijke jonge wel.
Terug naar Afrika waar ze horen!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn hier geboren dus waar heen moeten ze 'terug'?
Ook als ze hier niet geboren zijn kunnen we ze alleen het land uitzetten als ze veroordeelde terroristen zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn hier geboren dus waar heen moeten ze 'terug'?
Dan nog een land vinden die ze wil hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:15 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ook als ze hier niet geboren zijn kunnen we ze alleen het land uitzetten als ze veroordeelde terroristen zijn.
Je moet sowieso elk geval individueel bekijken. Die hele 'ja maar als we dit toestaan is het hek van de dam'-houding is zo overdreven. Als blijkt dat er dan inderdaad ineens een hoop soortgelijke gevallen zijn, betekent dat alleen dat we tot nu toe veel te hard zijn geweest.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:15 schreef NDAsilenced het volgende:
Wat zijn de argumenten voor?
Regels zijn regels, aanzuigende werking, uitbuiting van de uitzondering door de oppositie om nóg meer 'gastvrijheid' af te dwingen, effect dat álle potentiele Mauro's nu de procedure ingaan (traineeren) om aanspraak te kunnen maken op een echte 'Mauro-status'. De vraag is, hoeveel Mauro's er eigenlijk zijn?
Hij wilde zo graag Minister worden dat hij al z'n principes over boord heeft gezet. Hij staat symbool voor het CDA van vandaag de dag.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:14 schreef Strani het volgende:
Ik snap sowieso niet dat Leers zijn politieke geloofwaardigheid laat verknallen door Wilders. Hij zou de eer aan zichzelf moeten houden, de middelvinger naar Wilders en Verhagen moeten opsteken en ergens een mooi burgemeesterschap oppikken.
wat zijn dan de eisen om iemand te houden?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet sowieso elk geval individueel bekijken. Die hele 'ja maar als we dit toestaan is het hek van de dam'-houding is zo overdreven. Als blijkt dat er dan inderdaad ineens een hoop soortgelijke gevallen zijn, betekent dat alleen dat we tot nu toe veel te hard zijn geweest.
Hij keurt zelfs z'n eigen verzoeken af die hij aan de minister deed als burgemeester.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij wilde zo graag Minister worden dat hij al z'n principes over boord heeft gezet. Hij staat symbool voor het CDA van vandaag de dag.
Kan ik je niet vertellen. Wellicht zijn die eisen per geval wel anders.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat zijn dan de eisen om iemand te houden?
Zo is dat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Te zot voor woorden dit. Al gaat het om tientallen, misschien honderden dit soort gevallen. Laat die kinderen blijven.
Als jij met gegevens komt dat er 20,000 Mauro's rondlopen in Nederland, kan ik daar op antwoorden. Vooralsnog lijkt zo'n vraag me erg hypothetisch.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:22 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Waar zit de grens? stel het zijn er 10000, 5000, 20000, ... ?
Lijkt me niet dat het er 10.000 zijn (naast de 26.000 van een paar jaar terug). Maar zelfs al zijn het er 10.000. Ik zie niet, met een berg oudjes voor de deur de komende jaren, waarom 10.000 opgeleide goed opgevoede en goed Nederlands sprekende mensen geen aanwist zijn voor Nederland.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:22 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Waar zit de grens? stel het zijn er 10000, 5000, 20000, ... ?
exact mijn gedachte, wij kunnen als land zulke jongeren prima gebruiken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:24 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het er 10.000 zijn (naast de 26.000 van een paar jaar terug). Maar zelfs al zijn het er 10.000. Ik zie niet, met een berg oudjes voor de deur de komende jaren, waarom 10.000 opgeleide goed opgevoede en goed Nederlands sprekende mensen geen aanwist zijn voor Nederland.
Hij moet wel iets meer FOK!en, hij heeft nu maar 3 posts.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
exact mijn gedachte, wij kunnen als land zulke jongeren prima gebruiken.
ja verschrikkelijk, dat je dat kunt zeggen... ik zou me doodschamen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:26 schreef Modus het volgende:
Bijrijder was blijkbaar op tv gisteren met een verklaring.
http://www.autoblog.nl/ar(...)chuld-van-dode-op-a2
“Stoppen was voor ons niet meer aan de orde” aldus de jongeman. Wat een mongool. Opsluiten, sleutel weggooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |