quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:22 schreef Muck het volgende:
Juichen jullie met me mee?Gefeliciteerd MuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
lijkt me wel tof om te doenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:13 schreef MaleDuck het volgende:
Pff ik heb vandaag 2 sollicitatiegesprekken... Alleen voor het eerst aan de kant van de werkgever...
Is weer eens wat anders, meestal zit ik aan de andere kant van de tafel...quote:
wie gooit zijn telefoon dan in de wasmachine?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:39 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
damnik was vergeten hoe chagergijnig ik werd van zon normaal wekker geluid. ik mis mn telefoon
alles goed verlopen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:35 schreef BrandX het volgende:
Mogguh, ternauwernood acht dagen EK vrouwenboksen overleefd (ik drink nooit meer vodka), gevolgd door twee dagen cursus en vandaag weer mijn eerste werkdag.
I need
1 zilveren en een gouden medaille, een uitverkochte finale avond, heel veel persaandacht, dus ja, alles geslaagd!quote:
Wok looks like ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k voorzichtig onder steen vandaan komt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
je wordt af gespoten?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:28 schreef DaMart het volgende:
Geen gaatjes, maar een ontstoken zenuw en een wat diepe vulling. Morgen overlegt de mondhygiëniste met de tandarts, maar waarschijnlijk mag ik binnenkort langskomen om zenuwproblemen met die kies voor eens en voor altijd op te lossen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wok looks like ?
[ afbeelding ]mijn haar is lang genoeg inmiddels en een baard van 3 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Dat is wel beterquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:28 schreef DaMart het volgende:
Geen gaatjes, maar een ontstoken zenuw en een wat diepe vulling. Morgen overlegt de mondhygiëniste met de tandarts, maar waarschijnlijk mag ik binnenkort langskomen om zenuwproblemen met die kies voor eens en voor altijd op te lossen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:22 schreef sararaats het volgende:
BrandX, ik heb altijd gedacht dat je een man was(tot ik in je profiel ging piepen)
Vrouwenboksen is tof om te zien. Je bent toch niet zwaargewond hoop ik.
Oh ja, da's waar ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:03 schreef ValHallen het volgende:
Dr_Flash post hier toch vaak? Ik zag net toevallig dat hij op het punt staat een bijzonder aantal posts te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |