quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:22 schreef Muck het volgende:
Juichen jullie met me mee?Gefeliciteerd MuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique

lijkt me wel tof om te doenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:13 schreef MaleDuck het volgende:
Pff ik heb vandaag 2 sollicitatiegesprekken... Alleen voor het eerst aan de kant van de werkgever...

Is weer eens wat anders, meestal zit ik aan de andere kant van de tafel...quote:

), gevolgd door twee dagen cursus en vandaag weer mijn eerste werkdag.
), gevolgd door twee dagen cursus en vandaag weer mijn eerste werkdag. 

wie gooit zijn telefoon dan in de wasmachine?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:39 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
damnik was vergeten hoe chagergijnig ik werd van zon normaal wekker geluid. ik mis mn telefoon

alles goed verlopen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:35 schreef BrandX het volgende:
Mogguh, ternauwernood acht dagen EK vrouwenboksen overleefd (ik drink nooit meer vodka), gevolgd door twee dagen cursus en vandaag weer mijn eerste werkdag.
I need

1 zilveren en een gouden medaille, een uitverkochte finale avond, heel veel persaandacht, dus ja, alles geslaagd!quote:

(tot ik in je profiel ging piepen)
 (tot ik in je profiel ging piepen) 

.
.

Wok looks like ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k voorzichtig onder steen vandaan komt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje

je wordt af gespoten?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:28 schreef DaMart het volgende:
Geen gaatjes, maar een ontstoken zenuw en een wat diepe vulling. Morgen overlegt de mondhygiëniste met de tandarts, maar waarschijnlijk mag ik binnenkort langskomen om zenuwproblemen met die kies voor eens en voor altijd op te lossen.

quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wok looks like ?
[ afbeelding ]mijn haar is lang genoeg inmiddels en een baard van 3 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer

Dat is wel beterquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:28 schreef DaMart het volgende:
Geen gaatjes, maar een ontstoken zenuw en een wat diepe vulling. Morgen overlegt de mondhygiëniste met de tandarts, maar waarschijnlijk mag ik binnenkort langskomen om zenuwproblemen met die kies voor eens en voor altijd op te lossen.

quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:22 schreef sararaats het volgende:
BrandX, ik heb altijd gedacht dat je een man was(tot ik in je profiel ging piepen)
Vrouwenboksen is tof om te zien. Je bent toch niet zwaargewond hoop ik.
 jij en velen met jou dachten dat ik een M was ipv een V
 jij en velen met jou dachten dat ik een M was ipv een V 
 Ik ben enkel dood van het organsatiegedeelte
 Ik ben enkel dood van het organsatiegedeelte 

Oh ja, da's waar ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:03 schreef ValHallen het volgende:
Dr_Flash post hier toch vaak? Ik zag net toevallig dat hij op het punt staat een bijzonder aantal posts te halen.

Die is vast druk met zijn andere paalquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:03 schreef DaMart het volgende:
Zou MPG zijn mijlpaal ook in de gaten hebben gehad?
# 44 MPG 100.147

hehehequote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die is vast druk met zijn andere paal

Als Fles even doorpost, redt hij dat vandaag welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hehehe
maar eh.. 200.000 das nog best wat!
nog 138 posts te gaan!
 .
.

Als er wat op de treinen te schelden is gaat het harderquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Fles even doorpost, redt hij dat vandaag wel.

waar staat het aantal-posts-lijstje dan??quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Fles even doorpost, redt hij dat vandaag wel.

Genoeg te schelden toch, met dat onophoudelijke gepruts in de middag sinds vorige week?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er wat op de treinen te schelden is gaat het harder
 .
.

In de zwarte balk onder de header van FOK! staat 'top 500'. Daarin vind je de 500 mensen met de meeste postsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
waar staat het aantal-posts-lijstje dan??
 .
.

ik stond gister in de f#cking vrieskou op de treinen te schelden!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er wat op de treinen te schelden is gaat het harder

http://forum.fok.nl/user/list_usertotalsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
waar staat het aantal-posts-lijstje dan??

Ik kreeg gisterenmiddag voor de vierde reisdag op rij een flinke vertraging aan de broek op de terugweg. Stomme blaadjes ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik stond gister in de f#cking vrieskou op de treinen te schelden!
en volgens mij ben ik illegaal met de fyra meegegaan
 .
.

Het eerste wat ze doen in geval van gezeik in de Randstad is Fyra toeslagvrij verklaren, dus dat zal wel meevallenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]

en ik maar betalen voor al die mensen die zwartreizen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
en ik maar betalen voor al die mensen die zwartreizen.

Kom niet voor in de lijst.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals

Ik liep gisteren tussen Dv en APeldoorn 7 minuten op omdat we achter een vertraagde stoptrein zaten, en daardoor kwam ik later tussen Gouda en Den Haag opnieuw achter een stoptrein terecht (waar we dus voor hadden moeten zitten). Uiteindelijk +17quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg gisterenmiddag voor de vierde reisdag op rij een flinke vertraging aan de broek op de terugweg. Stomme blaadjes ook.

tnx!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de zwarte balk onder de header van FOK! staat 'top 500'. Daarin vind je de 500 mensen met de meeste posts.

quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
en ik maar betalen voor al die mensen die zwartreizen.

is het een OV chipknip dan? Dacht dat het gewoon de OV chipkaart wasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik zit ook een keer in de trein hoor
en ik had wel ge-ov-chip-knipt

mja.. ik had 3 seconden om te beslissen of ik de trein zou nemen of niet.. dus toch maar gedaan..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het eerste wat ze doen in geval van gezeik in de Randstad is Fyra toeslagvrij verklaren, dus dat zal wel meevallen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |