Jipster, wat een heerlijke gerustelling

lekker doorgaan zo dus.
Leandra, mooie stars zeg!
Twinks, mooie foto's
Wat lief van je mams om foto's te maken.
Vooral die laatste foto met dat duimpje
Hier alles goed, werd vanochtend wakker zonder lekplekken en pijnlijke borsten van de stuwing. Alleen nog maar vanochtend gekolfd, maar 50cc. Nu zo weer kolven. Ik droog dus nu echt definitief op. Wat een last valt er van mn schouders.
Het blijft dubbel voelen, kan dat maar niet uitschakelen. Maar het is beter zo. Ik wilde zo ontzettend graag borstvoeden en het ging zo goed...
Het zal wel even duren voordat ik dit gebeuren een plekje kan geven in mn hoofd.
Ik jullie allemaal ontzettend bedanken voor alle lieve woorden en immense steun die ik van jullie heb ontvangen. Het heeft ons (ook vriendlief, die heeft ook meegelezen) heel veel gedaan en we hebben er heel veel aan gehad.
Zonder jullie was het een stuk zwaarder geweest, het is ook echt een goede uitlaatklep geweest.
Ik heb weinig tot geen naaste vrienden die borstvoeding hebben gegeven, dus met niemand heb ik het echt goed kunnen bespreken.
Ok nu mn traantjes afvegen en kolven
Oja, ik ga me ziekmelden op werk, ik wil in januari weer beginnen denk ik. Dan heb ik ook nog 3 weken vakantie staan van dit jaar. Ik ga over 2 weekjes praten op werk over hoe en wat. Ik heb al aangegeven dat ik me eerst ziek ga melden. Eerst even rust in mn lichaam en in mn hoofd. Ben wel benieuwd of het UWV al het borstabces gebeuren indiceert, of ze het als zwangerschaps gerelateerd zien. Zo niet, mn trombose wel dus ik denk dat het wel los zal lopen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..