abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104011033
Is samen slapen een optie Vanyel?

Sinds vanmiddag heb ik een pijnlijk gevoel als Truus aan m'n rechterborst drinkt. Heb al gevoeld of ik iets hards voel, maar dat is niet zo. Dacht eerst dat ze d'r tandjes iets te fanatiek in m'n tepel zette, maar het is echt iets anders -O-
pi_104011844
Waarom ga je dan zo laat slapen mignonne?

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:23 schreef CrazyPrincess het volgende:
Is samen slapen een optie Vanyel?

Sinds vanmiddag heb ik een pijnlijk gevoel als Truus aan m'n rechterborst drinkt. Heb al gevoeld of ik iets hards voel, maar dat is niet zo. Dacht eerst dat ze d'r tandjes iets te fanatiek in m'n tepel zette, maar het is echt iets anders -O-
Ze lag de eerste 3 maanden in de cosleeper. Heel gezellig, maar toen sliep ik helemaal slecht. Geluidjes, gekriebel, brrr. Overdag heel gezellig, 's nachts verschrikkelijk.

Ben je bang voor borstontsteking?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_104012352
Omdat ik niet zou weten wanneer ik anders mn huiswerk moet maken :D
:)
pi_104012355
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:44 schreef Vanyel het volgende:
Waarom ga je dan zo laat slapen mignonne?

[..]

Ze lag de eerste 3 maanden in de cosleeper. Heel gezellig, maar toen sliep ik helemaal slecht. Geluidjes, gekriebel, brrr. Overdag heel gezellig, 's nachts verschrikkelijk.

Ben je bang voor borstontsteking?
Hmmm, da's inderdaad niet handig. Maar dat kan veranderen he. Dat ze nu rustiger slaapt.

Bang is een groot woord, maar het spookt wel door m'n hoofd. Het is verder niet rood ofzo, maar ik hou het in de gaten.
  zaterdag 5 november 2011 @ 22:22:29 #255
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_104013283
pfff ook ff tijd (naja heel even; want Liene wil nog steeds niet relaxed bij papa liggen en dus is ze aan het mopperen.. en ws duurt dat totdat ik dr overneem...).

@wicks; kan het geen littekenweefsel zijn? dat harde wat je voelt? of voelt je borst ook weer warm of anders pijnlijk aan? Ik kan me voorstellen dat het nog steeds moeilijk voor je is dat de BV gestopt is, en dat het, ondanks het goede begin, niet gelukt is... erg jammer. Maar je hebt zo ontzettend goed je best gedaan! Echt hoor, jezelf echt geen verwijten maken en intens genieten van die lekkere knuffelmomentjes die je beschrijft... heerlijk!!!

@Susie; ik weet hoe moeilijk en intens zwaar die eerste weken fulltime kolven zijn. ik heb ook meerdere momenten gehad toendertijd dat ik het echt niet meer zag zitten. Evie was ook vaak heel onrustig als ik aan het kolven was, en dan zat ik toch echt even vast.. het kost idd veel tijd en moeite, en het is de vraag of je dat kan opbrengen, en of je dat wilt en kunt... makkelijk is het niet, en niemand anders kan voor jou die keuze maken. Ik kan me ook dagen herinneren dat ik radeloos was, en helemaal kapot van die 8x per dag kolven, daarnaast voeden, etc etc... maar ik weet ook nog heel erg goed hoe intens ik heb genoten van die bv-periode die erop volgende, toen Evie na 5 maanden fulltime kolven wel inteens live aan de borst kon drinken.. en dit tot 14 maanden heeft gedaan.
Succes met je keuze... het is niet makkelijk.

en nu moet ik mijn mini maar weer gaan pakken, want de blijft maar huilen... (pff mamahonger is leuk, maar ik vraag me nu al af hoe dit straks gaat als ik weer moet werken...).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 5 november 2011 @ 22:27:18 #256
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_104013457
Ok, ik speel een beetje vals. Ik haalde 8 uur slaap tussen 21.00 en 9.30. Dus 12.5 uur om 8 uur te slapen. Wel een goed idee voor tijdens je verlof!

Vanyel, Ik begin een patroon te herkennen, het lijkt wel alsof bijna alle kindjes tussen 6 en 9 maanden rampslapers worden :? . Rot :*
pi_104013800
CP, houdt het de komende dagen gewoon goed in de gaten. En mijn borst was ook niet rood of warm. Er was echt niks aan te zien.

BJ, ik zat zelf ook aan litteken weefsel te denken, het zit precies op de plek waar de abces zat. Achter de tepel. Nu m'n borst weer helemaal zacht is en formaatje theezakje :') kan ik het voelen. Maar er komt zo goed als geen melk meer uit de borst en ook bijna niks meer uit de wond terwijl die nog wel open is. Dus het leek mij haast onmogelijk dat het toch weer een verstopt kanaaltje zou zijn.
Ik ga maandag toch op controle in het ziekenhuis, dan vraag ik het gelijk na.

Ik krijg overigens nog wel te pas en on te pas toeschietreflexen, echt om de meest belachelijke dingen. Alsof mijn borsten me nog even pesten en zeggen 'we willen zo graag' :D
Maar ze doen wel verdomde pijn :X Het zijn net naweeën.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_104022064
Fokwet *O*
Half 11 een fles, nu aan de borst. Tussendoor niks :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_104022187
*O*
pi_104022538
Hoera, Vanyel!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104023838
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:18 schreef pessie het volgende:

[..]

Welkom verse mama *O* .
Weet je, slaaptekort, tsja, dodelijk vermoeiend ( :O ) Het klinkt zo gemeen, maar zo is het niet bedoeld: het hoort er echt bij. Over een paar weken weet je ook wat je 's nachts wel en niet moet doen, en dan slaap je echt meer. Dan kun je zo in totaal 8 uur pakken per nacht verspreid over 2 a 4 keer.
Kijk, dat geeft een mens moed :')

Maar met labiel bedoel ik niet dat ik me "niet zo fijn voel" maar echt labiel. Ik moet er vor mezelf goed op letten, want ik heb een paar jaar geleden een flinke depressie gehad en dat wil ik niet nog eens meemaken. Dat kan ik mijn mevrouw en manneke niet aandoen :)

Maar hij kwam vannacht maar 3 keer, en door gewoon vroeg naar bed te gaan probeer ik vol te houden :)

@vanyel *O* Dat moet heerlijk zijn!
pi_104024060
Echt vroeg naar bed gaan scheelt een hoop. Wij lagen er in het begin vaak om 9 uur in.
pi_104025218
ik heb gelukkig echt geen moeite met gebroken nachten ..misschien komt t ook door die wolk hoor :D en ik heb ook niemand waar ik rekening mee moet houden want Manus slaapt nog steeds op de bank ipv bij ons. dus ik ben nog steeds als een klapmongool aan het kirren en koetsjiekoetsjieén om 4:00 :P wat ook scheelt is dat hij er met elin uitgaat en ik lekker boven blijf met lex op zaterdag of zondag. Vandaag lig ik dus ook met die kleine melklarf. lekker internetten,film kijken, koffie drinken, voeden en knuffelen.. en papa gaat dan lekker met elin naar ballorig.
lekker lachen naar t gordijn O+

dus als je niets hoeft, gewoon ook even lekker niets hoeven.
duik je nest in, kijk een filmpje of pak en goed boek, of een klote boek, wat je voorkeur blieft :P

maargoed, misschien is het voor mij ook makkelijker omdat wij dit al bijna 3 jaar doen, wakker zijn 's nachts, want Elin slaapt nog steeds niet elke nacht door. Als we dan zeggen dat ze moet slapen dan doet ze dat ook wel.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kleurdoos op 06-11-2011 12:14:06 ]
pi_104029234
pfff, ik heb sinds 2 dagen ploftieten 's nachts. Hij laat er niet eens langer tussen dan vorige week, maar OMG :X . Door m'n pads heen alles nat. En behoorlijk pijnlijk... Waar dat nou opeens vandaan komt??

Niets moeten is voor mij ook de truuk deze keer. Bij T. was ik te ongeduldig waardoor ik mezelf heel slecht ging voelen en uiteindelijk na 6 weken gestopt ben. Nu ben ik relaxter, het komt zoals het komt... (hoewel ik het dus niet erg zou vinden als hij er langer tussen zou gaan laten.)
Morgen naar het cb voor de 2 maanden controle. Ik ben benieuwd, volgens mij is hij echt mega gegroeid en aangekomen. Mijn kleine bolle O+
pi_104029490
KD, ik vind het zo fijn om over je roze wolk te lezen elke keer. O+
pi_104031375
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:36 schreef Aoraki het volgende:
pfff, ik heb sinds 2 dagen ploftieten 's nachts. Hij laat er niet eens langer tussen dan vorige week, maar OMG :X . Door m'n pads heen alles nat. En behoorlijk pijnlijk... Waar dat nou opeens vandaan komt??

Niets moeten is voor mij ook de truuk deze keer. Bij T. was ik te ongeduldig waardoor ik mezelf heel slecht ging voelen en uiteindelijk na 6 weken gestopt ben. Nu ben ik relaxter, het komt zoals het komt... (hoewel ik het dus niet erg zou vinden als hij er langer tussen zou gaan laten.)
Morgen naar het cb voor de 2 maanden controle. Ik ben benieuwd, volgens mij is hij echt mega gegroeid en aangekomen. Mijn kleine bolle O+
Nouja, het enige wat ik nu denk is 'hij zal het wel nodig hebben' bij Elin liep ik af en toe ook grienend door het huis, onverzadigbaar was ze.. maar ik heb ook echt het idee dat mijn productie veel beter is nu en ook dat Lex zijn drinktechniek beter is dan die van Elin..ik heb er nu beter opgelet, elin nam kleine hapjes lex heeeeeule grote. Elin gaf nooit mondjes terug.. als Lex bukt dan lekt ie :D dus die stroomt over..echt een groot verschil, manier van aanleggen. Elin lag ook vaak op r rug bij me te drinken en dan met r hoofdje opzij, niemand had mij aangegeven dat het echt buik tegen buik moest zijn en ik merk dat Lex dus ook heeeeel krachtig begint te drinken als ik hem bijdraai :)
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
KD, ik vind het zo fijn om over je roze wolk te lezen elke keer. O+
ik ben ook zo happy :D O+
pi_104043582
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 14:16 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Nouja, het enige wat ik nu denk is 'hij zal het wel nodig hebben' bij Elin liep ik af en toe ook grienend door het huis, onverzadigbaar was ze.. maar ik heb ook echt het idee dat mijn productie veel beter is nu en ook dat Lex zijn drinktechniek beter is dan die van Elin..ik heb er nu beter opgelet, elin nam kleine hapjes lex heeeeeule grote. Elin gaf nooit mondjes terug.. als Lex bukt dan lekt ie :D dus die stroomt over..echt een groot verschil, manier van aanleggen. Elin lag ook vaak op r rug bij me te drinken en dan met r hoofdje opzij, niemand had mij aangegeven dat het echt buik tegen buik moest zijn en ik merk dat Lex dus ook heeeeel krachtig begint te drinken als ik hem bijdraai :)
en dan toch 1,5 jaar volgehouden, dat noem ik doorzettingsvermogen! _O_
pi_104043674
Dat vind ik achteraf ook wel ;) vooral ook omdat Elin het woordje afbouwen niet kende.. na 18 mnd dronk ze nog steeds 8-12 keer per dag he :o
pi_104043710
maar was het dan noodzaak? pakte ze de fles niet?
en 12x, OMG
pi_104044039
die pakte ze ook niet nee en op een gegeven moment went het.. en ik zat toch thuis
pi_104084010
KD, heerlijk om te lezen over je blauwe wolk, over melktank Lex O+

Aoraki, wat fijn dat het deze keer zo lekker gaat :)

Susie, hoe is het gegaan dit weekend?

Ik kolf nog maar 1x per dag, ik denk dat ik met een paar daagjes wel kan stoppen.
Vandaag op controle geweest en zag er goed uit. De hardheid in mn borst is littekenweefsel, klieren die een opdonder hebben gehad. Wel in de gaten houden zei hij. De wond wil heel graag dichtgroeien maar hij móet echt eerst van binnenuit komen. Dus trek ik het elke dag open :')
Ik denk trouwens niet dat je er veel van zal zien als het dicht is. Hij heeft het precies met de rand van de tepelhof meegesneden.

Over 3 maanden wordt er nog een mammografie gemaakt. Ook maar gelijk van de andere borst omdat mijn mama en tante borstkanker hebben gehad.

[ Bericht 0% gewijzigd door wickie op 07-11-2011 18:39:33 ]
  maandag 7 november 2011 @ 18:34:37 #272
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104084442
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 18:22 schreef wickie het volgende:

Ik kolf nog maar 1x per dag, ik denk dat ik met een paar daagjes wel kan stoppen.
Vandaag op controle geweest en zag er goed uit. De hardheid in mn borst is littekenweefsel, klieren die een opdonder hebben gehad. Wel in de gaten houden zei hij. De wond wil heel graag dichtgroeien maar hij móet echt eerst van binnenuit komen. Dus trek ik het elke dag open :')
Ik denk trouwens niet dat je er veel van zal zien als het dicht is. Hij heeft het precies met de rand van de tepelhof meegesneden.

Over 3 maanden wordt er nog een mammografie gemaakt. Ook maat gelijk van de andere borst omdat mijn mama en tante borstkanker hebben gehad.
Lief dat je het vraagt; ik heb het nog een aantal maal geprobeerd, maar mevrouw wil echt mijn overheerlijke grote tieten niet :P . Wel heb ik mijn 'schema' van het kolven wat los gelaten en dat geeft mij in ieder geval al een rustiger gevoel (niet het moeten en wanneer er dan geen tijd voor is, want Anouk wil aandacht, dan geen stress). Dus ik kolf tussen de 3,5 uur en 4,5 uur, wanneer het niet anders kan en dat voelt goed. Ik kolf evengoed voldoende om Anouk te voorzien, dus ze krijgt lekker bv binnen en dat is ook prima. ^O^

Ik heb jouw verhaal niet helemaal meegekregen, maar dat klinkt ook best heftig eigenlijk. Goed om te lezen dat het de goede kant op gaat! Een mammografie :X auw }:| Maar zou ik ook zeker laten doen als ik jou was!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104110911
Gisteren bij het cb geweest. Mannetje doet het goed!

mmm, curves worden niet weergeven... naja, 5250 gram en 57 cm

[ Bericht 60% gewijzigd door Aoraki op 08-11-2011 11:01:17 ]
pi_104113121
*O* Aoraki!

Hier toch nog steeds wel kolven en dat met de fles aan meneertje geven. Hij is de laatste dagen weer een beetje aan het rommelen aan de borst, niet goed aanhappen en niet effectief drinken :X :'( Ik weet ook nog even niet wat ik er nou aan moet veranderen, ga de lactactiekundige nog maar eens bellen denk ik.
  dinsdag 8 november 2011 @ 11:09:31 #275
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_104113557
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 09:20 schreef Aoraki het volgende:
Gisteren bij het cb geweest. Mannetje doet het goed!

mmm, curves worden niet weergeven... naja, 5250 gram en 57 cm
Goed gegroeid! :)
De afbeeldingen vd curves moet je even opslaan en dan ergens uploaden en dan hier de link vd afbeelding posten.
pi_104115547
zo dan:

dinsdag 8 november 2011 @ 12:37:06 #277
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104116357
Ooh, Jaspr gaat ook goed zeg!

Jipster, ik merkte dan vaak dat ik zelf ook wat slordiger/gemakzuchtiger was en niet meer goed op mijn houding lette. Daardoor ging Harry ook rommelen om het zo maar te zeggen...
  dinsdag 8 november 2011 @ 13:27:49 #278
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_104118095
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 18:22 schreef wickie het volgende:
KD, heerlijk om te lezen over je blauwe wolk, over melktank Lex O+

Aoraki, wat fijn dat het deze keer zo lekker gaat :)

Over 3 maanden wordt er nog een mammografie gemaakt. Ook maar gelijk van de andere borst omdat mijn mama en tante borstkanker hebben gehad.
fijn dat het zo goed gaat!
vwb de mammografie, kunnen ze niet een echo maken? Das minder pijnlijk en net zo effectief. (Wel duurder voor het zkh, maar mss kan je het toch regelen gegeven je abces en zo)

susie, heb je wel een vrijwilliger gebeld van LLL of VBN?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_104119969
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 13:27 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

fijn dat het zo goed gaat!
vwb de mammografie, kunnen ze niet een echo maken? Das minder pijnlijk en net zo effectief. (Wel duurder voor het zkh, maar mss kan je het toch regelen gegeven je abces en zo)

Goed advies!
Er zijn aanwijzingen dat mammografie zelfs de kans op borstkanker bij vrouwen met verhoogd risico (positieve familieanamnese of genetische aanleg) verhoogt. Voor vrouwen onder de 20 is dat significant aangetoond net als bij meer dan 4 mammografiën. http://www.springerlink.com/content/36776406372n5130/fulltext.pdf
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:52:09 #280
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_104123529
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Dat vind ik achteraf ook wel ;) vooral ook omdat Elin het woordje afbouwen niet kende.. na 18 mnd dronk ze nog steeds 8-12 keer per dag he :o
Hier wordt soms ook nog zo vaak gedronken, zeker op 'vrije dagen'. Dagen dat we een hele dag binnen zitten dus (speeltuin aan de overkant niet meegerekend). Ze gaat haar gang maar, ik heb toch niets beters te doen... :P Huishouden gebeurd toch gezamenlijk, ze helpt graag. :)

Ik beschouw het trouwens als normaal, er vanuit gaande dat de natuurlijke speenleeftijd van de mens tussen de 2 en 7 jaar ligt.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_104129447
Davinia en Wupwup bedankt voor de tip. Ik ga alles even nalezen en dan waarschijnlijk even bellen met het ziekenhuis. Ook gezien de positieve familieanamnese (ook mijn tante en mijn oudtante hebben borstkanker gehad)
  dinsdag 8 november 2011 @ 23:38:11 #282
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104146353
@Davinia: nee, heb niet gebeld en in het ritme dat ze nu zit, zou ik gek worden als ik haar iedere keer zou moeten aanleggen. Ze vraagt momenteel erg veel en vervolgens drinkt ze maar 30 tot 50 ml, ik geloof niet dat ik dat zou redden zo vaak als ze wil. Heb google erop los gelaten en schijnt clustervoeding te zijn? Dit heeft ze dan in de ochtend en avond dus.... Heul fijn... Maar met een beetje mazzel slaapt ze straks dan een paar uur door...

CB is vandaag langsgeweest en ze is weer aangekomen, ze is nog niet op haar geboortegewicht (mja, of dat nu heel erg is :P ) maar ze verwacht dat dat volgende week is. Ze geeft aan het te blijven proberen.
pi_104147893
Hoe oud is ze nu Susie? Je hebt namelijk ook de befaamde regeldagen en daar klinkt het ook wel naar. Die zijn vaak rond 10 dagen, 3 weken, 3 maanden en 6 maanden

Gisteren in het ziekenhuis veel verbaasde (en ook positieve gelukkig) reacties gehoord over dat hij nog bv krijgt. Wel grappig, want zo oud is hij nog helemaal niet ;)
  woensdag 9 november 2011 @ 12:55:24 #284
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104158051
ze is nu 16 dagen en het begon ook op de tiende dag!
Maar jeetje wat hebben wij geslapen vannacht, ben na het bericht hiervoor naar boven gegaan en warempel ze bleef slapen tot 5:45! Toen weer lekker naar bed om 6:45 tot 9:30! Heb er helemaal hoofdpijn van, zolang geslapen :p
pi_104170486
Soms, als kleine grote meisjes niets anders meer kunnen dan dit:

helpt er nog maar één ding...

woensdag 9 november 2011 @ 19:18:15 #286
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_104172346
Ssserpente, wat ziet dat er gezellig uit! O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 9 november 2011 @ 19:34:54 #287
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_104173245
Wat leuk Serpente!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_104173620
Awh Lente O+
Wat een mooie foto Ssserpente en die situatie is heel herkenbaar :)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_104174517
Haha, dat werkt hier idd ook altijd. :D
pi_104174697
Och, Ssserpente. O+
pi_104175492
Wat een mooie foto Ssserpente O+
  woensdag 9 november 2011 @ 20:18:43 #292
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_104175769
Ow Ssserpente, wat ziet dat er knus en fijn uit.... O+

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit zoveel begreep van langvoeden voordat ik in verwachting was. Maar ik ben er tijdens mijn zwangerschap over gaan lezen en wel het nut ervan gaan inzien.

Een borst is niet alleen maar een voedingsbron, maar ook troost, geborgenheid, rust, veiligheid en nog zoveel meer.

Ik hoop dat ik Lientje nog lang kan voeden, zo niet dan heb ik daar ook vrede mee hoor, maar het lijkt me voor haar zo fijn, dat tutten aan de borst.

Gisteravond gingen met met zijn drieen in het grote bed (zoals iedere avond) en na even met haar spelen schoof ik haar mijn kant op en richting mijn borst. Toen zei ze 'Aaahhh' echt zo van, wat lekker mam, daar heb ik zin in.
pi_104176476
Ssserpente O+
pi_104177932
Ik had het een paar jaar geleden ook geen gezicht gevonden, zo'n groot kind aan de borst. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 09-11-2011 21:08:43 ]
pi_104178144
Ha, daar sluit ik me bij aan! Het is echt iets waar ik anders tegenaan ben gaan kijken sinds ikzelf voed.

Ik vind die geluidjes van genot en geborgenheid ook zo fijn, Juud. O+
  woensdag 9 november 2011 @ 21:11:11 #296
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_104178399
Werkt hier ook, gisteren was ze overduidelijk oververmoeid en daardoor overstuur. Papa probeerde haar nog te troosten, maar na een tiental minuutjes zei ik: 'Geef maar even hier.' en na even nasnikken was het 'hap', en ze was zo in dromenland. Sorry papa... :@
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_104181122
Susie wat heerlijk! Hopelijk is het een trend ;)

Och lieve Lente, was je zo verdrietig? Herkenbaar ssserpente, Emma kan dan ook zo nasnikken aan de borst.

Gws, leuk dat je nog voedt. Je staat onderhand zeker bijna op springen, niet? Ben heel benieuwd hoe je het tandemen gaat ervaren.
Tja en 'sorry papa', ik hoop dat papa het ook fijn vond dat zijn meisje getroost kon worden :)
pi_104185333
Sserpente, wat een heerlijke foto's! En herkenbaar wat je zegt over een groot kind aan de borst. :D

KD, Lex ligt heerlijk te ginnegappen met het gordijn, nietwaar? Je verhalen klinken heerlijk, lekker alles loslaten en je zoveel mogelijk om je knappe jongetje druk maken en lekker samen niksen zodra het kan. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_104191265
Oooh Ssserpente, die foto's!! O+

Ik mag ook weer, straks.. in juli O+ kijk er nu al naar uit! (beetje vroeg, maar enfin :D)
  donderdag 10 november 2011 @ 07:40:53 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104191517
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 06:50 schreef Orea het volgende:
Oooh Ssserpente, die foto's!! O+

Ik mag ook weer, straks.. in juli O+ kijk er nu al naar uit! (beetje vroeg, maar enfin :D)
:o
O+ *O* :*

Geweldige foto Ssserpente O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')