Toch geloof ik het stiekem wel dat er geesten bestaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zitten volgens mij allemaal tussen onze oren
Geen idee...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:52 schreef tralalala het volgende:
Waarom niet gewoon het mp3'tje sturen ipv het bandje helemaal vanuit Nederland over laten komen?
Wooooooow dat word spannend, wat een held!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:16 schreef donald_dick het volgende:
Nieuwe promo van Petuuurrrr R de vries:
http://www.peterrdevries.(...)t-aanstaande-zondag/
hij gaat een wapenhandelaar ontmaskeren. Hij doet het nu al beter dan Albertnooooooooooooess
volgens mij zag ik daar een stuk van, matig programmaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:32 schreef tralalala het volgende:
Jullie moeten Op vakantie terugkijken.
Corendon Dutch Airlines is de beste vliegtuigmaatschappij van de hele wereld!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
volgens mij zag ik daar een stuk van, matig programma
1,5 uur pure baasheid!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
1.5 uur uitzendingen peter R de vries
één uur pure baasheidquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:32 schreef Doler12 het volgende:
[..]
1,5 uur pure baasheid!Ooow we vergeten de reclames nog.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:36 schreef Doler12 het volgende:
Wow en dit is duidelijk een eindbaas, prachtig hoe hij/zij die irritante ekster verzuipt
WTFquote:
Het spijt mequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:45 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat de bijbelkwis leukere tv was dan Het Spijt Me, daar was geen moer aan. Vanavond gelukkig weer VOH![]()
Ach, 20 minuutjes ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
meh blik op de weg doe ik niet aan mee, heb al genoeg aan WMB
Drie keer raden wie het programma presenteert.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het spijt me? nog een spijtprogramma naast 'zand erover'?
zag ook 'moet je me niet wat vragen?' baggerprogramma
vooral omdat die man echt niet wilde trouwen
John Williamsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Drie keer raden wie het programma presenteert.
Dat heb ik nog niet gezien, ik ben vrij vandaag, dus misschien maar eens even via rtlgemist kijken. Mannen die gedwongen worden te trouwenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het spijt me? nog een spijtprogramma naast 'zand erover'?
zag ook 'moet je me niet wat vragen?' baggerprogramma
vooral omdat die man echt niet wilde trouwen
Tis kuuuuut, vrouwen helemaal blabla ze willen zo graag trouwen maar HIJ heeft het nog niet gevraagd. En dan semi-romantisch de vrouw in een doolhof zetten met een roos. Dan komt er zo'n nuchtere vent die denkt van: was dit nou weer voor onzinquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gezien, ik ben vrij vandaag, dus misschien maar eens even via rtlgemist kijken. Mannen die gedwongen worden te trouwen
Wat een gek filmpje!quote:
Het is dat John het presenteerde, anders had ik het al snel afgezet. Alleen maar succesverhalen, geen bal aan, we willen mislukte het spijt me's zien.quote:
RIP racemonster!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:30 schreef Stephan1237 het volgende:
Dit is een betere wegmisbruiker
Waarom krijgen we zulke dingen nooit meer in WMB?![]()
Ik herkende het aan die flitspalen die daar staanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Toch wel Nijverdal![]()
Ik had al zo'n vermoeden
Er staat er toch maar één? daar bij Wierden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik herkende het aan die flitspalen die daar staan
één paal voor heen en nog één voor terugquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Er staat er toch maar één? daar bij Wierden.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:49 schreef tralalala het volgende:
Waar ligt Nijverdal dan? Overijssel?
Yes, 10 km vanaf Almeloquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:49 schreef tralalala het volgende:
Waar ligt Nijverdal dan? Overijssel?
Ja denk om aan het overige verkeer te laten zien dat ze van de politie zijn. En dat ze die mafkees aan de kant zettenquote:
Mja, logischquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja denk om aan het overige verkeer te laten zien dat ze van de politie zijn. En dat ze die mafkees aan de kant zetten
Wil natuurlijk niet af gaan op tvquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:59 schreef tralalala het volgende:
Klote bocht zegtie
Als je hem één keer neemt dan weet je toch hoe de bocht loopt
Dat is toevallig daar ben ik gisteren nog langs gereden niet die bocht maar wel de A12 richting Veenendaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:04 schreef tralalala het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,183.09,,0,4.92
Deze bocht moet je altijd met minimaal 130 km/u nemen
Dan ben je bijna langs mijn huis gereden bij de bioscoopquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is toevallig daar ben ik gisteren nog langs gereden niet die bocht maar wel de A12 richting Veenendaal
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan ben je bijna langs mijn huis gereden bij de bioscoop
Hoe doe je dat eigenlijk als je via street view een afbeelding hebt die je dus wil delen zoals die bocht op de snelweg. Kopieer je dan de link in de adres balkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Breedste hangbrug van Europa jeweetz
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk als je via street view een afbeelding hebt die je dus wil delen zoals die bocht op de snelweg. Kopieer je dan de link in de adres balk
Oke bedanktquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar moet je op klikken en dan krijg je de juiste url.
Wat voor zender is datquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Reportage, iemand die al 3 jaar de hik heeft.
Ohh ik dacht al ik zie alleen maar van die oh zo grappige funiest home videosquote:
Dat is kut!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe wil je daar een uur over volmakenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik niet, want ik game nietquote:
Peterquote:Peter heeft tijdens een maandenlange, omvangrijke verborgen camera-actie een grote illegale wapenhandelaar ontmaskerd. Met hulp van infiltranten heeft ons programma bij Rabobank-medewerker Koen B. uit Gouda een grote hoeveelheid verboden wapens gekocht. Het betrof onder andere mitrailleurs, volautomatische pistolen, riotguns met afgezaagde loop en geluiddempers. Daarnaast is een grote hoeveelheid munitie inclusief een partij dum-dum kogels geleverd. Het resultaat van deze verborgen camera-actie is aanstaande zondag te zien in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen.
Na een maandenlange infiltratie ontmaskerden we B. als grote illegale wapenhandelaar
Wapendeals
In onze uitzending tonen we aan dat de op het eerste gezicht keurige Koen B. met een baan als verkoop/service-medewerker particulieren bij de Rabobank een notoire wapenhandelaar is. In B.’s woning worden diverse wapendeals gesloten. In hetzelfde huis liggen snipergeweren en een raketwerper, worden riotguns gemodificeerd en kogels omgebouwd tot illegale dum-dum munitie.
Tijdens de verborgen camera-operatie geeft de bankman er overduidelijk blijk van dat hij weet dat de dodelijke wapens die hij aan onze infiltranten verkoopt voor criminele doeleinden worden gebruikt. Met zijn onderzoek laat Peter zien dat een strenger toezicht op wapenvergunningen totaal geen effect heeft. Waarom zou je immers een wapenvergunning nodig hebben als je wapens en munitie zo makkelijk en in zulke hoeveelheden gewoon illegaal kunt aanschaffen? Koen B. was lid van een schietvereniging.
Grootschalige bankroof
De 25-jarige Koen B. ontvouwt tegenover onze infiltranten bovendien uit zichzelf het plan om een grootschalige roof op de kluisjesruimte in zijn eigen bank aan het Stadsplein in Capelle aan den IJssel te plegen. Volgens de berekening van B. zou hier een buit van circa tien miljoen euro liggen. Vervolgens treft Koen B. hiertoe een groot aantal strafbare voorbereidingshandelingen. Zo maakte hij met zijn mobiele telefoon geheime opnames van de diverse ruimtes in de bank, legt hij uit hoe het alarm kan worden uitgeschakeld en welke bewakingscamera’s in de Rabobank dienen te worden afgeplakt.
B. werd door Peter geconfronteerd toen hij op het punt stond een Rambo-wapen aan onze infiltrant te leveren
Arrestatie
Koen B. werd vorige week dinsdag bij een tankstation aan de A12 door Peter geconfronteerd en daarna direct gearresteerd door de al eerder ingeseinde politie van het korps Hollands Midden. Op het moment van de arrestatie stond B. op het punt om wat hij zelf omschreef als een Rambo-wapen, een grote .50 mitrailleur inclusief munitie en zeven revolvers en een riotgun af te leveren aan onze infiltrant. De politie heeft na de arrestatie huiszoekingen verricht, waarbij in België een groot wapenarsenaal werd blootgelegd.
De Kodre fansquote:De Utrechtse surveillanten gaan af op een ernstig ongeval waarbij een Peugeot-bestuurder met drie inzittenden over de kop is geslagen. Daarnaast treffen de Utrechtse agenten een Porsche-rijder die niet van de camera is gediend. De politie Limburg-Noord controleert tijdens een grote verkeerscontrole op het vervoer van oud ijzer. Daarnaast zijn een tabakshond en een geldhond van de Douane aanwezig om smokkelwaar op te sporen.
quote:Richard Sandrak wordt gezien als de sterkste en meest gespierde jongen ter wereld. Al toen hij slechts zes maanden oud was, werd Richard door zijn moeder aangespoord om zijn eerste buikspieroefeningen te doen. Ondertussen wordt hij door zijn vader zo getraind dat hij op zesjarige leeftijd al tot twee keer zijn eigen lichaamsgewicht kan tillen. Doro deze Spaartaanse opvoeding en zijn bovennatuurlijke fysieke kracht wordt Richard als snel de sterkste en meest gespierde jongen ter wereld.
Hoe durf je!quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:49 schreef Maraca het volgende:
Ik ben er vanavond weer niet bij. Maar met Peter R vind ik dat toch minder erg dan bij Alberto
Ja, maar studie enzoquote:
Nog maar minimaal 5 jaarquote:
Saai is gelukkig subjectief. Vermaak me primaquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:10 schreef Doler12 het volgende:
[..]
JezusMaar dan kan je wel veel geld verdienen met een uber saaie baan!
ja, en nu ik ook zo'n semi-hippe bril heb lijk ik echt op een accountantquote:
klinkt te doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 08:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Reportage: Het sterkste jongetje ter wereld
[..]
Het is de schuld van Maraca!quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:41 schreef TheKC het volgende:
De aflevering van Peter R. vanavond:
[ afbeelding ]
zo'n bril zonder glazen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
ja, en nu ik ook zo'n semi-hippe bril heb lijk ik echt op een accountant
quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:41 schreef TheKC het volgende:
De aflevering van Peter R. vanavond:
[ afbeelding ]
jupquote:
ja, met oude beeldenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:09 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee het nieuwe introfilmpje van WMB
Vraag het peterquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:27 schreef missU het volgende:
Goeienavond!!![]()
Welk gastenboek gaan we vanavond onveilig maken???
fuuu gezelligheid?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:26 schreef tralalala het volgende:
FFUUUUUUUUUU nu moet ik alles samen met familie opeten ipv alleen.![]()
![]()
![]()
Denk vanavond geen gastenboek. Alleen bij Albertoquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:27 schreef missU het volgende:
Goeienavond!!![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Genieten van Peters grote ontmaskering
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Denk vanavond geen gastenboek. Alleen bij Alberto
Dan krijg je ruzie met Maracaquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:27 schreef missU het volgende:
Goeienavond!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan krijg je ruzie met MaracaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan krijg je ruzie met MaracaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WcPot is my bottom bitch!
Wees blij dat er verlichting werktquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
geneuzel om wat lampjes.
ga boeven vangen
echt niet, echt zeeman!quote:
ik vind dat zulke lelijke dingen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef tralalala het volgende:
Audi heeft dat toch ook
[ afbeelding ]
Dat is goedgekeurd door Koosquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef tralalala het volgende:
Audi heeft dat toch ook
[ afbeelding ]
die van audi zullen wel gekeurd zijn hequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef tralalala het volgende:
Audi heeft dat toch ook
[ afbeelding ]
Dat is niet bij het mistlichtquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef tralalala het volgende:
Audi heeft dat toch ook
[ afbeelding ]
quote:
Hebben wij weer ruim baanquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geen Alberto op de avond = rustig
dus? Jij woont ook nog bij je familie als je 40 bent?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Antwanet woont in limburg. Deze vrouw in Exloo
375 kilometer ja!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus? Jij woont ook nog bij je familie als je 40 bent?
Antwanet gaf hen via de mail een kortingsbon gr grquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef missU het volgende:
Moeder + kind hebben hetzelfde kapsel, zouden ze korting hebben gekregen bij de kapper?
ik heb familie die 1200 km ver weg woontquote:
Ik denk dat haar man de kapper thuis isquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef missU het volgende:
Moeder + kind hebben hetzelfde kapsel, zouden ze korting hebben gekregen bij de kapper?
Zo zo..quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb familie die 1200 km ver weg woont
In duitsland? belgie? frankrijk?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb familie die 1200 km ver weg woont
ik denk dat de heggenschaar haar kapper isquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik denk dat haar man de kapper thuis is
1200 km, dat weet je tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |