Laat ik het laat in de nacht in een beschonken bui maar proberen, alcohol spreekt de waarheid niet? Enfin, de gelukkigen die de dubieuze eer hebben mijn nominatie te ontvangen zijn:
quote:
1. Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder.
Bolkestijn, hij weet me altijd te verbazen met z'n inhoudelijke kennis en on-topic postgedrag en van elke discussie een goede discussie tracht te maken met steekhoudende argumenten. Chapeau. GSbrder verdient uiteraard een meer dan eervolle vermelding, maar post met wat meer "off-topic flair" dan Bolkestijn, wat ik zeker waardeer maar Reya kiest voor deze kut trofee dus enfin.
quote:
2. Boer Koekoektrofee - Slechtste discussievoerder.
Moeilijke dit aangezien de lijst ellenlang is en ik zelf vaak niet de moeite doe om ook maar enigszins met ze in discussie te gaan, maar ik moet denk ik toch deze eervolle trofee aan
Fokthesystem toekennen, simpelweg omdat ik er geen fuck van snap.
quote:
3. Gerrit Zalmtrofee - User met meeste "dossierkennis".
Close tie tussen GSbrder en Bolkestijn, maar ik ga in deze toch voor
GSbrder aangezien ik die in een breder scala qua inhoud in topics heb zien posten.
quote:
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.
Ik kom bijna nooit ergens buiten de SC dus al sla je me dood, maar net als Erik moet ik bekennen dat dat ene topic van
GSbrder me nog zo vers in het geheugen staat als geweldige aanzwenger van de discussie dat ik hem toch voor wens te dragen.
quote:
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl.
Dat kan uiteraard niet anders dan onze expat
Reya zijn die de Belgen tegenwoordig onderwijst met Nederlands uit de oude doos waar Filip Freriks nog een puntje aan kan zuigen, gefeliciteerd.
quote:
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Godvertyfus iedereen is gezellig in POL met een paar kleine uitzonderingen, who de fuck moet dit wel niet zijn. Anyway, doe dan maar
Koosvogels want iemand die werkt voor de lokale pers en schrijft over de verloren kat van buurvrouw Sanneke kan nooit iets inhoudelijks bijdragen.

quote:
7. Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest?
Dat moet natuurlijk die graftak van een
dotCommunism zijn, geflipt mens maar je wordt gemist meid*. (*neem ik maar aan).
quote:
8. Elbert Dijkgraaftrofee - Beste nieuwkomer.
Uiteraard
Robin007, een andere nieuwkomer die zeker gewaardeerd wordt is natuurlijk De_Nuance maar aangezien dat toch een pseudoniem is ga ik maar niet valsspelen.
quote:
9. Tofik Dibitrofee - Beste vrouwelijke user.
Die dubieuze eer gaat natuurlijk niet aan
Disana's huisje voorbij.
quote:
10. Prinses Irenetrofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
Wederom
Disana, hoevaak ik met haar wel niet discussies tot bloed onder de nagels vandaan halende over allochtonen. Ergo ze mag niet missen in dit rijtje. Maar het is uiteraard pure nostalgie.
quote:
11. Joop den Uyltrofee - Meest dogmatisch linkse user.
Na de scheldtirade van
Betyar naar circlejerk amice GS na de meet gaat deze zwaar dubieuze (en beledigende) trofee uiteraard naar hem. Zijn eeuwig radicale linkse voorstellen en daaropvolgende tirades helpen natuurlijk ook mee, maar don't touch my homies jwtz. Anders ging deze wellicht naar Koos of Remlof maar die hebben een VVD verleden dus het zij ze vergeven.

quote:
12. Joseph Lunstrofee - Meest dogmatisch rechtse user.
Er zijn er maar weinig die ik dogmatisch rechts mag eren aangezien er maar weinig rechts van mij staan, maar als er dan toch maar een gekozen moet worden dan is
Zienswijze de overduidelijke winnaar, een die leraren zelfs wil wegbezuinigen door robots is geknipt voor deze trofee.
quote:
13. Joop Glimmerveentrofee - Grootste xenofoob
Dr. Nikita, 'nuff said.
quote:
14. Frans Weisglastrofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
Wederom close tie tussen
Koosvogels en remlof, maar ik ga voor Koos aangezien hij altijd heerlijk uit z'n slof schiet en de kanker, tyfus, homo en kutmongool altijd vrolijk voorbij vliegen op de vroege ochtend, chapeau zuiplap.
quote:
15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user
Deze eer gaat natuurlijk naar iemand die niet bedrijfsgoddelijk is naar eigen zeggen en dat gaarne mededeelt;
EchtGaaf.
quote:
16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent
Tweede nominatie voor deheer
Fokthesystem, sorry man maar ik snap nooit ene ruk van je.
quote:
17. Richard de Mostrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogen
Gaarne schaar ik mij achter Friek_ en wens ik deze postuum uit te keren aan
PHP, zelden zo'n hersenloze idioot meegemaakt, hij laat FTS nog een professor wiskunde lijken.
Hoewel dat natuurlijk niet al te lastig is gezien het resultaat VMBO Wiskunde.quote:
18. Jolande Saptrofee - Meest meelijwekkende user
Deze gaat naar
EchtGaaf wederom, ik heb werkelijk te doen met z'n situatie, z'n uitleg hiervan en het feit dat hij overgeleverd is aan de scrupules van de Gristenhonden.
quote:
19. Hilbrand Nawijntrofee - User met de slechtste muzieksmaak
Die gaat natuurlijk naar
die bolle, hoe kan je nou van Phil Collins houden? Yegh! Het enige positieve aan die nasaal disfunctionele zanger is z'n schoonzoon Taylor Lautner, mjum.
quote:
20. Stef Bloktrofee - Meest arrogante user
Als arrogante kuthomo nomineer ik
mezelf want ik ben als enige waardig genoeg.

.
Zo, en nu m'n wodka opzuipen en pitten, goodnight POL.
[ Bericht 0% gewijzigd door Voorschrift op 26-10-2011 03:16:39 ]