abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103565347
quote:
1. Hans Wiegeltrofee
De beste discussievoerder heb ik een tijdlang over na moeten denken, zodoende ook als laatst ingevuld. Ik denk dat Reya de beste discussievoerder is. Stelt scherpe, terechte vragen, maakt sterke observaties, is kritisch en relativeert.
quote:
2. Boer Koekoektrofee
De slechtste discussievoerder is voor mij toch zeker sneakypete. Nauwelijks inhoudelijk, slechte argumenten en haalt er te pas en te onpas filosofen bij om een beetje mee te snoeven. Heeft volgens mij ooit eens een boekje 'conservatisme voor dummies' gelezen en is in dat niveau blijven hangen. StefanP doet hard zijn best voor die tweede plaats.
quote:
3. Gerrit Zalmtrofee
Lastige, maar als ik moet kiezen ga ik toch voor als GSbrdr als user met meeste "dossierkennis". Weet z'n posts propvol te zetten met redenaties, informatie puttend uit verschillende invalshoeken (met name economische). Bolkesteijn verdient hier een eervolle vermelding.
quote:
4. Hans van Mierlotrofee
Lijkt me duidelijk hier: Hexagon is de beste topicopener. Opent de juiste topics op het juiste tijdstip. GSbrdr verdient een eervolle vermelding.
quote:
5. Multatulitrofee
Een venijnig gevecht tussen meerdere literair verantwoorde users, maar uiteindelijk komt TitusPullo uit de bus met de beste schrijfstijl. Reya en Nautilus. verdienen een eervolle vermelding.
quote:
6. Erica Terpstratrofee
robin007bond lijkt mij het schoolvoorbeeld van de leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. De adoratie voor libertarische of neoliberale denkers is volop aanwezig, maar de concrete argumenten ontbreken vaak. Da's jammer, maar ik geloof wel dat de jongen meer kan.
quote:
7. Pim Fortuyntrofee
dotCommunism mis ik het meest. Leuke dame, goede humor, fijne muzieksmaak; zeldzame combinatie.
quote:
8. Elbert Dijkgraaftrofee
Ik moet zeggen dat de posts van Bram_van_Loon me altijd wel opvallen. Hij is er pas sinds kort heb ik het idee, zodoende de beste nieuwkomer.
quote:
9. Tofik Dibitrofee
Waarom deze trofee de Tofik Dibitrofee heet is me een raadsel, maar de beste vrouwelijke user is uiteraard Disana. Lieve, behulpzame vrouw, al is ze ook goed in stoken.
quote:
10. Prinses Irenetrofee
Mutant01 is de beste bomen/allochtonen-knuffelaar. Hij is er immers zelf één!
quote:
11. Joop den Uyltrofee
Wat ik zoal van Arolsen lees is dat een halve marxist die nog wacht op de val van het kapitalisme zodat de arbeidersklasse het zaakje overneemt. Zodoende meest dogmatisch linkse user.
quote:
12. Joseph Lunstrofee
Nogal lastig, maar StefanP lijkt me wel de meest dogmatisch rechtse user. Als Barack Obama de volgende presidentsverkiezingen wint voorspel ik een kleine scheldoorlog in de gerelateerde USA-topics.
quote:
13. Joop Glimmerveentrofee
Dr.Nikita doet met haar posts erg denken aan het Hongaarse vrouwtje van Geert Wilders. Zeker de grootste xenofoob.
quote:
14. Frans Weisglastrofee
Een bittere strijd tussen remlof en KoosVogels, welke KoosVogels uiteindelijk wint door telkens uit zijn slof te schieten over rechtse politici/users. Vaak dronken. Het is de user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt.
quote:
15. Ad Melkerttrofee
3-voud heb ik in zijn hele postcarrière nog geen enkele positieve opmerking zien maken. Ergo: de zuurste user.
quote:
16. Marianne Thiemetrofee
fokthesystem heeft een aantal flinke parels van topics op zijn naam staan. Graag verwijs ik u door naar zijn topic over 'sheeples'. De onbetwiste user die de meest nutteloze topics opent.
quote:
17. Richard de Mostrofee
Aangezien ik geen dubbele trofeeën wil uitdelen scoort bij dezen phpmystyle de trofee voor user met het meest beperkte cognitief vermogen. Niet slagen voor je VMBO-examen is een kunst op zich. Gefeliciteerd php!
quote:
18. Jolande Saptrofee
Vaak voel ik een bepaald soort medelijden wanneer ik de posts van Holograph lees. Hoewel ik vaak moet lachen om zijn anti-D66-sentiment, lijkt het er erg vaak op alsof hij het nog meent ook. De meest meelijwekkende user.
quote:
19. Hilbrand Nawijntrofee
Eriksd. Behoeft geen uitleg. De user met de slechtste muzieksmaak.
quote:
20. Stef Bloktrofee
In mijn leven en op dit forum ben ik heel wat arrogante lui tegengekomen, maar niemand kan het ego van onze Voorschrift overtreffen. Zie ook zijn signature. De meest arrogante user.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2011 23:33:39 ]
pi_103565853
Ik mis de Tony van Dijck trofee.
  † In Memoriam † dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:47:35 #53
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_103566210
Ik ga in de prijzen vallen, woohoo *O*
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 00:02:36 #54
341203 3-voud
pi_103566794
And the nominees are...

1. Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder. - php
2. Boer Koekoektrofee - Slechtste discussievoerder. - Remlof
3. Gerrit Zalmtrofee - User met meeste "dossierkennis". GSBorder
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.- eriksd
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl. - Waht
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. fokthesystem
7. Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest? - StefanP
8. Elbert Dijkgraaftrofee - Beste nieuwkomer. - robin007Bond
9. Tofik Dibitrofee - Beste vrouwelijke user. - Lavenderr
10. Prinses Irenetrofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. KoosVogels
11. Joop den Uyltrofee - Meest dogmatisch linkse user. - Disana
12. Joseph Lunstrofee - Meest dogmatisch rechtse user. - niemand
13. Joop Glimmerveentrofee - Grootste xenofoob - Mutant
14. Frans Weisglastrofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt - Remlof
15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user - Disana
16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent - Ryan3
17. Richard de Mostrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogen - Lambiekje
18. Jolande Saptrofee - Meest meelijwekkende user - De_Nuance
19. Hilbrand Nawijntrofee - User met de slechtste muzieksmaak - Whiskers
20. Stef Bloktrofee - Meest arrogante user - Voorschrift

[ Bericht 3% gewijzigd door 3-voud op 27-10-2011 11:05:11 ]
pi_103567364
1. Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder - GSbrder
2. Boer Koekoektrofee - Slechtste discussievoerder. - De_Nuance
3. Gerrit Zalmtrofee - User met meeste "dossierkennis". - Bluesdude, het verbaast me eedere keer weer dat zijn gezwets een basis heeft.
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.- geen idee
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl. - BansheeBoy
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. - EchtGaaf, het is jammer dat je steeds minder aan discussies lijkt deel te nemen. :)
7. Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest? - Floripas
8. Elbert Dijkgraaftrofee - Beste nieuwkomer. - Robin
9. Tofik Dibitrofee - Beste vrouwelijke user.- Voorschrift
10. Prinses Irenetrofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. - du_ke
11. Joop den Uyltrofee - Meest dogmatisch linkse user.- Remlof, blijft geloven in zijn standpunt al is zijn ongelijk bewezen
12. Joseph Lunstrofee - Meest dogmatisch rechtse user.- GSbrder
13. Joop Glimmerveentrofee - Grootste xenofoob - Dr.Nikita
14. Frans Weisglastrofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt - Drugshond
15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user - Ryan
16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent - DiegoArmandoMaradona
17. Richard de Mostrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogen - Nielsch
18. Jolande Saptrofee - Meest meelijwekkende user - Whiskers, met name wanneer het onderwerp over php gaat.
19. Hilbrand Nawijntrofee - User met de slechtste muzieksmaak - von_Preussen
20. Stef Bloktrofee - Meest arrogante user - Lord_Vetinari
pi_103567683
Ik heb het knagende gevoel dat de helft van mijn nominaties toekomen aan trolkloontjes.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 01:08:28 #57
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103568404
1. Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder.
GsBrdr Inhoudelijk goed en zet je tenminste tot denken. Hoe kut dat ook is.

2. Boer Koekoektrofee - Slechtste discussievoerder.
PietVerdriet, inhoudsloze op de man spelende posts.

3. Gerrit Zalmtrofee - User met meeste "dossierkennis".
Zolcon Zonder twijfel een van de beste op Fok!

4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.
Arolsen - Lullen wat je wilt hij weet wel een discussie op te starten.

5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl.
JoaC Duidelijke taal.

6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Robin007Bond Leuk maar meer niet, loopt graag mee.

7. Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest?
Ethi/DotCommunism. Wie niet?

8. Elbert Dijkgraaftrofee - Beste nieuwkomer.
Dutchnative Niet dan?

9. Tofik Dibitrofee - Beste vrouwelijke user.
Isana De enige lijkt wel.

10. Prinses Irenetrofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
Du_ke zonder twijfel.

11. Joop den Uyltrofee - Meest dogmatisch linkse user.
remlof Die moest ook nog ergens geplaatst worden

12. Joseph Lunstrofee - Meest dogmatisch rechtse user.
Waht Een rechts persoon waar je misselijk van wordt.

13. Joop Glimmerveentrofee - Grootste xenofoob
Van de levende op Fok! DrNikita. Teveel nationalistische goulash gegeten.

14. Frans Weisglastrofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
Drugshond Lijkt me duidelijk.

15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user
3Voud Zielig figuur op een zolderkamertje zijn tekortkomingen botviert op een forum.

16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent
DiegoArmandoMaradona Draagt niks bij.

17. Richard de Mostrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogen
Zienswijze Zinloze doordrammende posts waar geen nuttig antwoord uitkomt. Het zoeken van extreme punten die de discussie doodslaan.

18. Jolande Saptrofee - Meest meelijwekkende user
Cempexo Wie de neuk is die inhoudsloze breinloze kloon?

19. Hilbrand Nawijntrofee - User met de slechtste muzieksmaak
ErikSD Want
20. Stef Bloktrofee - Meest arrogante user
MLG
quote:
arrogant
Uitspraak: ɑroˈxɑnt Bijvoeglijk naamwoord iemand die zichzelf heel goed vindt en op anderen neerkijkt. Synoniem: verwaand. Synoniem: hooghartig. Synoniem: zelfgenoegzaam `een arrogante houding` een arrogante bal/kwal (= een verwaande man)
pi_103569464
Laat ik het laat in de nacht in een beschonken bui maar proberen, alcohol spreekt de waarheid niet? Enfin, de gelukkigen die de dubieuze eer hebben mijn nominatie te ontvangen zijn:

quote:
Bolkestijn, hij weet me altijd te verbazen met z'n inhoudelijke kennis en on-topic postgedrag en van elke discussie een goede discussie tracht te maken met steekhoudende argumenten. Chapeau. GSbrder verdient uiteraard een meer dan eervolle vermelding, maar post met wat meer "off-topic flair" dan Bolkestijn, wat ik zeker waardeer maar Reya kiest voor deze kut trofee dus enfin.

quote:
Moeilijke dit aangezien de lijst ellenlang is en ik zelf vaak niet de moeite doe om ook maar enigszins met ze in discussie te gaan, maar ik moet denk ik toch deze eervolle trofee aan Fokthesystem toekennen, simpelweg omdat ik er geen fuck van snap.

quote:
Close tie tussen GSbrder en Bolkestijn, maar ik ga in deze toch voor GSbrder aangezien ik die in een breder scala qua inhoud in topics heb zien posten.

quote:
Ik kom bijna nooit ergens buiten de SC dus al sla je me dood, maar net als Erik moet ik bekennen dat dat ene topic van GSbrder me nog zo vers in het geheugen staat als geweldige aanzwenger van de discussie dat ik hem toch voor wens te dragen.

quote:
Dat kan uiteraard niet anders dan onze expat Reya zijn die de Belgen tegenwoordig onderwijst met Nederlands uit de oude doos waar Filip Freriks nog een puntje aan kan zuigen, gefeliciteerd.

quote:
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Godvertyfus iedereen is gezellig in POL met een paar kleine uitzonderingen, who de fuck moet dit wel niet zijn. Anyway, doe dan maar Koosvogels want iemand die werkt voor de lokale pers en schrijft over de verloren kat van buurvrouw Sanneke kan nooit iets inhoudelijks bijdragen. :P

quote:
Dat moet natuurlijk die graftak van een dotCommunism zijn, geflipt mens maar je wordt gemist meid*. (*neem ik maar aan).

quote:
Uiteraard Robin007, een andere nieuwkomer die zeker gewaardeerd wordt is natuurlijk De_Nuance maar aangezien dat toch een pseudoniem is ga ik maar niet valsspelen.

quote:
Die dubieuze eer gaat natuurlijk niet aan Disana's huisje voorbij.

quote:
Wederom Disana, hoevaak ik met haar wel niet discussies tot bloed onder de nagels vandaan halende over allochtonen. Ergo ze mag niet missen in dit rijtje. Maar het is uiteraard pure nostalgie.

quote:
Na de scheldtirade van Betyar naar circlejerk amice GS na de meet gaat deze zwaar dubieuze (en beledigende) trofee uiteraard naar hem. Zijn eeuwig radicale linkse voorstellen en daaropvolgende tirades helpen natuurlijk ook mee, maar don't touch my homies jwtz. Anders ging deze wellicht naar Koos of Remlof maar die hebben een VVD verleden dus het zij ze vergeven. O+

quote:
Er zijn er maar weinig die ik dogmatisch rechts mag eren aangezien er maar weinig rechts van mij staan, maar als er dan toch maar een gekozen moet worden dan is Zienswijze de overduidelijke winnaar, een die leraren zelfs wil wegbezuinigen door robots is geknipt voor deze trofee.

quote:
Dr. Nikita, 'nuff said.

quote:
Wederom close tie tussen Koosvogels en remlof, maar ik ga voor Koos aangezien hij altijd heerlijk uit z'n slof schiet en de kanker, tyfus, homo en kutmongool altijd vrolijk voorbij vliegen op de vroege ochtend, chapeau zuiplap.

quote:
Deze eer gaat natuurlijk naar iemand die niet bedrijfsgoddelijk is naar eigen zeggen en dat gaarne mededeelt; EchtGaaf.

quote:
Tweede nominatie voor deheer Fokthesystem, sorry man maar ik snap nooit ene ruk van je.

quote:
Gaarne schaar ik mij achter Friek_ en wens ik deze postuum uit te keren aan PHP, zelden zo'n hersenloze idioot meegemaakt, hij laat FTS nog een professor wiskunde lijken. Hoewel dat natuurlijk niet al te lastig is gezien het resultaat VMBO Wiskunde.

quote:
Deze gaat naar EchtGaaf wederom, ik heb werkelijk te doen met z'n situatie, z'n uitleg hiervan en het feit dat hij overgeleverd is aan de scrupules van de Gristenhonden.

quote:
Die gaat natuurlijk naar die bolle, hoe kan je nou van Phil Collins houden? Yegh! Het enige positieve aan die nasaal disfunctionele zanger is z'n schoonzoon Taylor Lautner, mjum.

quote:
Als arrogante kuthomo nomineer ik mezelf want ik ben als enige waardig genoeg. :6.

Zo, en nu m'n wodka opzuipen en pitten, goodnight POL.

[ Bericht 0% gewijzigd door Voorschrift op 26-10-2011 03:16:39 ]
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_103569683
De Fokwinnaars zijn al bekend, de linker hand wast het vuil weg van de rechter hand....
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 07:09:42 #60
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_103569839
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 01:08 schreef betyar het volgende:

ErikSD Want
WTF?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_103572460
1. Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder. du_ke. Stel goede hersens, maar verkeerd voorgelicht. Komt goed zodra hij in de echte mensenwereld gaat werken.
2. Boer Koekoektrofee - Slechtste discussievoerder. Papierversnipperaar. Incoherent en consistent onder invloed.
3. Gerrit Zalmtrofee - User met meeste "dossierkennis". Monidique Kan goed lezen, maar durft niet zelf na te denken.
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl. Sneakypete De volgende G.B.J. Hiltermann.
6. Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest? PJOrourke - de goede oude tijd.
8. Elbert Dijkgraaftrofee - Beste nieuwkomer. Homey
12. Joseph Lunstrofee - Meest dogmatisch rechtse user. Pietverdriet, prima.
14. Frans Weisglastrofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt. Kom nooit in de SC.
15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user. Lordveterinari wannabe-mod.
16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent. probably_on_pcp; het UFO topic in NWS schiet me te binnen. Niet helemaal eerlijk, maar toch.
17. Richard de Mostrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogen. Papierversnipperaar, zie boven.
18. Jolande Saptrofee - Meest meelijwekkende user Linkseboomknuffelaar

Ik had eigenlijk wel prijzen willen zien voor iemand die het meest is opgeschoven in politieke kleur, a la Pim Fortuyn (links naar rechts) of Joris Voorhoeve (rechts naar links). Ik nomineer Pichia voor de Joris Voorhoeve prijs.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_103572520
Bluesdude, mutant01, du_ke, betyar
Heren bijten zich vast in een discussie en doen dat dan meestal zeer bekwaam.

Ronnie_bravo, FTS, DS4
1ste is m.i. een vrij irritante discussievoerder, die vaak huiliehuilie doet als hij het niet kan winnen, wat vaak is.
2de geen touw aan vast te knopen.
3de discussieert als in een Amerikaanse rechtbankserie, zeer vermoeiend.

Weltschmerz
Naast bekwaam discussievoerder ook iemand die zijn dossiers kent.

Verbal, Ringo
Bekwame woordkunstenaars.

Tem, Drugshond
Lijkt me duidelijk.

Klopkoek
Helaas vaak makkelijk op de kast te jagen, is echter de enige studerende jongeling hier waarvan je merkt dat naar mate hij langer studeert, hij ook meer kennis vergaart en genuanceerder wordt.

Dutchnative, De_Nuance
1ste Prettig, genuanceerd reagerend jongmens.
2de Eveneens prettig, genuanceerd reagerend jongmens. Overigens las ik ergens dat De_Nuance in een eerder leven IHVK was, ik weet niet of dat klopt.

Dotcommunism
Als ze een vrouw is althans.

Disana
Behoeft geen commentaar.

Remlof, Arolsen
Is weliswaar niet zo ontzettend dogmatisch links, echter je kunt wel regelmatig van Rem lezen dat hij de PvdA een warm hart toedraagt.
Arolsen is de enige echte nog levende linkschmens van FOK!, volgens mij.

sneakypete, GSbrder, mlg, Zienswijze, von_Preussen
In elke post draaien deze heren ongeveer het zelfde riedeltje af.

Dr.Nikita
Ons favoriete Pijlkruizertje uit Hongarije.

EchtGaaf
Is een beetje zuur geworden de laatste paar jaar.

FTS
Iig voor mij onbegrijpelijk.

Ronnie_bravo
Hij kan natuurlijk ook een gimmick kloon zijn, maar hoe dan ook, behept met een vrij beperkt inlevingsgevoel iig.

Dr.Nikita
Voor haar vertrek naar haar vaderland kende ik haar al op FOK!, was toen een stuk gemakkelijker in de omgang dan daarna. Het valt ook allemaal niet mee, denk ik dan maar, daar in Hongarije.

Nee, ik vind de muzieksmaak van ErikSD niet per se slecht.
Zal wel een generatiedingetje zijn.

GSbrder, Robin007Hood
Heren hebben een grote broek aan, FOK!ken veel en veel te veel, en in de tijd dat ze FOK!ken kunnen ze niet werken aan die prachtige carrière die ze zichzelf in het vooruitzicht hebben gesteld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 26-10-2011 11:33:09 ]
I´m back.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 10:56:04 #63
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_103573876
Wat een negatief lijstje toch altijd ;) Ik deel slechts kudo's uit ter bemoediging:

Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder - Argento
Gerrit Zalmtrofee - User met meeste "dossierkennis". - Weltschmerz
Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.- Hexagon.
Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest? - Scaurus en Klopkoek.
Elbert Dijkgraaftrofee - Beste nieuwkomer. - Bram_van_loon
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_103574480
Nou Ryan, als DS4 de slechtste discussievoerder zou zijn, dan is er maar 1 de beste. :+
pi_103583016
Na een goed jaar hier rondhangen heb ik er dit van gemaakt

1. Hans Wiegeltrofee- betyar
2. Boer Koekoektrofee - StarGazer
3. Gerrit Zalmtrofee - Friek_
4. Hans van Mierlotrofee - Hexagon
5. Multatulitrofee - Sneakypete
6. Erica Terpstratrofee - Boze_appel
7. Pim Fortuyntrofee - Klopkoek
8. Elbert Dijkgraaftrofee - Bram_van_loon
9. Tofik Dibitrofee - Disana
10. Prinses Irenetrofee - Papierversnipperaar
11. Joop den Uyltrofee - basp
12. Joseph Lunstrofee - GSBrder
13. Joop Glimmerveentrofee - Die_Hofstadgruppe
14. Frans Weisglastrofee - Geen idee
15. Ad Melkerttrofee - PietVerdriet
16. Marianne Thiemetrofee - Zienswijze
17. Richard de Mostrofee - robin007bond
18. Jolande Saptrofee - fokthesystem
19. Hilbrand Nawijntrofee - Geen idee
20. Stef Bloktrofee - GSBrder
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:19:06 #66
273380 Sayex
Heeft altijd gelijk!
pi_103583868
Ben nogmaar kort (actief) op FOK! maar mijn bevindingen:

Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder - Hexagon
Gerrit Zalmtrofee - User met meeste "dossierkennis". - GSbrdr
Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.- KoosVogel
Ad Melkerttrofee - De zuurste user - Arolsen
[Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid.]
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:19:34 #67
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_103583892
He, ik ben ook genomineerd! :D

Zelfs de Joop den Uyl-prijs. Mijn grote idool! :7 :P

Misschien maak ik straks ook nog wel een lijstje. :P
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:50:29 #68
pi_103585060
Papierversnipperaar, DrDrentz, Louis22
Zienswijze
Arolsen, Papierversnipperaar
Papierversnipperaar
Papierversnipperaar, DrDrentz, BansheeBoy, Truepositive
Geen idee. Tong80?
Truepositive, dotCommunism, JoepiePoepie, Penisbaard
DrDrentz, Boomstronk
Taurus
DrDrentz, Linkse_Boomknuffelaar
Arolsen, Louis22
Zienswijze, Hoffstadtgruppe
Johnnie Bravo, PHPmystyle, Nikita, Hoffstadgruppe
Koosvogels
Pietverdriet
FOKtheSYSTEM
Fokthesystem, PHPmystyle, Zienswijze
Pietverdriet
Linkse_Boomknuffelaar
Linkse_Boomknuffelaar

Excuses voor diegenen die ik heb overgeslagen, sommige namen onthoud ik beter dan anderen.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:08:35 #69
pi_103585759
Overigens vind ik iedereen wel lief hier hoor. Ik heb eigenlijk aan niemand echt een hekel. O+
pi_103595098
Zie dat ik niet genomineerd ben. Heb net Bert v/d Veer een mail gestuurd over deze gang van zaken. Lijkt me duidelijk dat echte professionals de voorselectie moeten doen hier.
pi_103598423
GSBrdr
Heeft kennis van zaken en gaat altijd netjes in op alle punten van de tegenpartij. Simplificeert ook moeilijke economische stukken om het voor iedereen leesbaar te houden.
fokthesystem
Zijn teksten begrijpt niemand, veel valt er dus niet mee te discussiëren.
GSbrder, met Friek! als eervolle vermelding.
Koosvogels opent altijd leuke topics, geeft voldoende informatie over het onderwerp en heeft vaak een leuke discussie als gevolg.
Nautilus, doe er wat mee!
EchtGaaf
De laatste tijd doe je steeds minder vaak aan discussies mee. Mij maakt het niets uit en ik vind het ook heel gezellig om je in de slowchat te zien!
StefanP heeft een controversiële discussiestijl en is de enige echte republikein op FOK!. DotCommunism krijgt een eervolle vermelding.
Dutchnative post niet heel veel, maar is een gezellige user die zijn posts goed onderbouwt.
Janneke141 is de enige rechtse FOK!-vrouw zonder de xenofobie. Post niet heel vaak, maar is een goede aanvulling op de rest van het publiek.
De_Nuance probeert bijna altijd Geert Wilders bij discussies te betrekken en heeft het vaak over de slechte berichtgeving op Geenstijl. Een prima kandidaat dus, verder is De_Nuance een hele goede user, gezellig en ook met veel kennis van zaken. Vat het dus niet op als belediging.
Linkse_Boomknuffelaar blijft geloven in zijn utopisch communisme, terwijl hij stiekem weet dat elke planeconomie eindigt in een dictatuur, met weinig rechten voor de mensen. Arolsen krijgt een eervolle vermelding.
Zienswijze blijft altijd principieel bij zijn standpunten. Dogmatisch wil ik het niet persé noemen en ik ben het bijna altijd met hem eens. Puur omdat ik een rechtse user moest kiezen, zet ik je hier neer. Vat het dus niet op als belediging :P
Dr. Nikita zou zo de echtgenote van Geert Wilders kunnen zijn.
Koosvogels scheldkanonnades maken de slowchat een stuk vermakelijker om te lezen.
Arolsen, veel kan hij er niet aan doen. Het is de schuld van de graaiers.
Fokthesystem maakt topics met non-issues die niemand wat boeit, next.
Ieder van jullie heeft genoeg potentie :*
Linkse_Boomknuffelaar, omdat hij in zijn ideaal blijft geloven, ondanks dat het talloze keren is foutgegaan.
Cerbie. Zijn LastFM lijst bracht een droevige blik op mijn gezicht.
Voorschrift, wat mij betreft een terechte arrogantie. mlg krijgt een eervolle vermelding en is wat mij betreft ook terecht arrogant. Voorschrift krijgt echter een puntje voor door zijn geaardheid.
  † In Memoriam † donderdag 27 oktober 2011 @ 00:20:28 #72
341203 3-voud
pi_103610169
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 20:55 schreef robin007bond het volgende:

StefanP heeft een controversiële discussiestijl en is de enige echte republikein op FOK!.
Shit, die bedoelde ik ook. Kon enkel niet meer op zijn username komen.
Wat een recht voor de raap gast was dat. Top.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 00:23:24 #73
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_103610289
StefanP is niet weg. Die komt gewoon zo nu en dan hier even op Obama en links schelden. Als hij weer met zijn verkeerde been uit bed is gestapt.
pi_103610689
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 00:23 schreef Hexagon het volgende:
StefanP is niet weg. Die komt gewoon zo nu en dan hier even op Obama en links schelden. Als hij weer met zijn verkeerde been uit bed is gestapt.
Hij is gebanned.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 00:39:48 #75
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_103610828
Ah oke wist ik niet

Dat was ook onvermijdelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')