En waarom komt ie nou te laat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
Oh ik dacht al dat hij helemaal niet zou komen...
Hou op lach me kapot wat jij typtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:47 schreef zeebeschuit het volgende:
Blanke wil geen witte kaaskop en alleen een choco-neger en nu zit choco in Afrika en hij mag niet naar NL van IND dus zit ze alleen met haar mokka-baby in Fryslan aan de suikerbrood en chocomel.
Geen idee. Of ik luister niet goed, of het is echt een rommelige aflevering.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Visum lukte niet de eerste keer toch?
Ze heeft geen vrienden, wel?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar net zo een tienermoedertje.
Zo te zien niet inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ze heeft geen vrienden, wel?
Ze is wel erg.... Eenzaam.
Ik zit dit programma ook te kijken, maar ik vind het allemaal nogal wat hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar net zo een tienermoedertje.
Nah vorig jaar kwam al naar voren dat sommige mannen dit niet bepaald uit liefde doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:58 schreef Rickazio het volgende:
[..]
rot op met je clichés, iedereen zoekt een toekomst
waar baseer jij op dat het in dit geval wel zo is?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nah vorig jaar kwam al naar voren dat sommige mannen dit niet bepaald uit liefde doen.
Ze zei dat dit ticket niet omgeboekt kon worden. Zeker een heel goedkoop ticket? Ik weet niet precies hoe dat werkt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:01 schreef roos85 het volgende:
Ze kan dat ticket toch omboeken? Domme doos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |