die kinderen zijn toch ook geen twintig?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou ik minder erg vinden dan jongen kinderen die eventueel in mij een vaderfiguur zijn en daar dus ook iets van verwachten
Ok. Wel raar, bij een 16 jaar jongere dame denk je gelijk 'pedo', maar andersom totaal niet eigenlijkquote:
Ik niet. Wat 2 mensen doen moeten ze gewoon lekker zelf weten, ongeacht hun leeftijdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ok. Wel raar, bij een 16 jaar jongere dame denk je gelijk 'pedo', maar andersom totaal niet eigenlijk.
De dame in kwestie zag er best heel erg aardig uit voor 16 jaar ouder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ok. Wel raar, bij een 16 jaar jongere dame denk je gelijk 'pedo', maar andersom totaal niet eigenlijk.
Sommige leeftijden kunnen gewoon niet samenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik niet. Wat 2 mensen doen moeten ze gewoon lekker zelf weten, ongeacht hun leeftijd
Wel als het volwassen mensen betreft neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik niet. Wat 2 mensen doen moeten ze gewoon lekker zelf weten, ongeacht hun leeftijd
Dat is logisch lol, zo bedoelde ik het ook nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Sommige leeftijden kunnen gewoon niet samen
Ik veroordeel mensen ook niet, maar als het een vriend van me was zou ik het wel raar vinden en dat ook zeggen. Daarnaast vind ik iemand die iets heeft met iemand die 16 jaar jonger is ook geen pedo hoor, maar ik moet wel gelijk aan het woord denkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach kan ik toch een vriendin zoeken van 17 jaar jongerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel als het volwassen mensen betreft neem ik aan?
Uiteraard volwassen jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel als het volwassen mensen betreft neem ik aan?
Overigens vind ik het ook sad om een vrouw rond de leeftijd van mijn moeder met een toyboy te zien eerlijk gezegd.
Nouja sad... hun geluk onze afschuw.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Overigens vind ik het ook sad om een vrouw rond de leeftijd van mijn moeder met een toyboy te zien eerlijk gezegd.
Nee het lijkt mij ook niet ideaal maar als er een ouder iemand op mijn pad komt dan zou ik het leeftijdsverschil niet als een belemmering zien. En die eventuele kinderen. Dat hangt helemaal van de situatie af.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die kinderen zijn toch ook geen twintig?
even denken jij bent van mijn leeftijd toch? dan zou die vrouw in de 50 zijn? Dan kan ze nog prima kinderen van 16 hebben hoor
en of je met je 20+ nou zo warm ontvangen gaat worden door die kinderen...
Ik zeg dit als ervaringsdeskundige trouwens
Jonge stiefouders zijn meestal niet zo relaxed als het op papier lijkt
Het doet me denken aan vrouwen in hun midlife crisis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:37 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Nouja sad... hun geluk onze afschuw.
Ja, van 20 jaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Hallo. weer over leeftijdsverschil?:D
Laten we het over iets anders hebben leeftijd is ook maar een getalquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Hallo. weer over leeftijdsverschil?:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:50 schreef rhubarbje het volgende:
oke ik weet dat het vreselijk offtopic is maar ik ben onwijs trots dus ik hoop dat het toch even mag
(voor de zekerheid ff in een spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koekje van eigen deeg dus?![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:50 schreef rhubarbje het volgende:
oke ik weet dat het vreselijk offtopic is maar ik ben onwijs trots dus ik hoop dat het toch even mag
(voor de zekerheid ff in een spoiler)En hoe smaken ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Vermoeiend hoorquote:
Ik ben te ziek helaas, heb 't echt flink te pakkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Vermoeiend hoorGoed van je!
Ik ben nog steeds ziek-achtig en niet fit, maar ik ben niet ziek genoeg om thuis te blijven en niets te doen.
Beterschap!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben te ziek helaas, heb 't echt flink te pakken
Jij ook beterschapquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Beterschap!
Moet wel zeggen, echt even ziek zijn kan veel beter zijn dan langer zo half ziek zijn, echt vervelend.
Het heerst enorm!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij ook beterschap
Lijkt wel een beetje te heersen
Was dat niet mrk of zo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het heerst enorm!
Ik ben er nog van aan het bij komen en mijn vriend begint ook al een beetje bleek te zien
en die andere kerel in dit topic had het ook toch? die flauw was gevallen op zijn werk?
tja het is weer herfst...
Ik was druk bezig met iemand helpen.quote:
Je vriendin heeft de nacht weer doorgebracht met MLIG. Maak het maar gewoon uit. Ik kan niet tegen dat naïeve sletterige gedoe.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik was druk bezig met iemand helpen.
Nu ben ik hier. Iemand iets leuks te vertellen na mijn afgelopen half uur rottijd?
Tjop tjop daar ging het niet over.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je vriendin heeft de nacht weer doorgebracht met MLIG. Maak het maar gewoon uit. Ik kan niet tegen dat naïeve sletterige gedoe.
Waitwhut, nog een avond?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je vriendin heeft de nacht weer doorgebracht met MLIG. Maak het maar gewoon uit. Ik kan niet tegen dat naïeve sletterige gedoe.
Ja. Serieus, hoe pissig zou ik dan wel niet zijn. Kan het me nauwelijks voorstellen.quote:
Neem dan gewoon geen relatie. Komop.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja. Serieus, hoe pissig zou ik dan wel niet zijn. Kan het me nauwelijks voorstellen.
We zaten anderhalve meter bij elkaar vandaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neem dan gewoon geen relatie. Komop.
Dat is net zoiets als een vriendin die met een gast van internet afsprak terwijl ze een vriend had, ze zouden de stad in gaan, maarja het regende dus zouden ze in een hotel chillen. EN INEENS! ZOMAAR! Had ze seks.
jij bent wel een beetje een sletje hequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We zaten anderhalve meter bij elkaar vandaan
Jullie moeten niet zeuren.
Oh jij weerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jij bent wel een beetje een sletje he
"Hoi lieverd. Ja de persoon waar ik mee vreemdging is nog langsgekomen, hij is een hele nacht gebleven. We hebben niks gedaan hoor.''quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt het me niet uit wat er gebeurd is, ik zou het persoonlijk gewoon niet doen en zou ook niet begrijpen waarom je het wel zou doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die informatiequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb wat anders gehoord, maar hoe dan ook kan je toch beter overdag afspreken en je niet weer in dezelfde situatie brengen waar het al eerder fout ging? Een beetje de kat op het spek binden dit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah gut. Je bent vreemdgegaan en je spreekt nog een keer met dezelfde persoon af, dat is not done. Dat is gewoon sletterig.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:52 schreef Newbie114 het volgende:
Leuk verhaal dit jongens. Luister. Het is me zojuist niet gelukt een goede vriendin van me te overtuigen zich niet te snijden. Ik voel me nu heel erg kut. Ik ben toe aan een leuk verhaaltje, een succesverhaal. Iets om om te lachen. Gewoon zomaar iets puiks. Niet dit. Danku.
Het is al een behoorlijk succesverhaal dat je haar hebt kunnen overtuigen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:52 schreef Newbie114 het volgende:
Leuk verhaal dit jongens. Luister. Het is me zojuist niet gelukt een goede vriendin van me te overtuigen zich niet te snijden. Ik voel me nu heel erg kut. Ik ben toe aan een leuk verhaaltje, een succesverhaal. Iets om om te lachen. Gewoon zomaar iets puiks. Niet dit. Danku.
myr, het is hem NIET geluktquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is al een behoorlijk succesverhaal dat je haar hebt kunnen overtuigen.
Ik ben niet goed in verhaaltjes.
Je kan haar beter proberen te overtuigen hulp te zoeken. Zelfs al had je haar overtuigd niet te snijden, had ze het toch op een ander moment wel weer gedaan. Zeker kut, daar niet van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:52 schreef Newbie114 het volgende:
Sorry meid, maar vind je het niet een beetje laag dan? Je kan vast wel met meer mensen goed praten. Je vriend zit in de put, misschien moet je met hem praten in plaatst van met je hossel. Daar ben je immers vriendje en vriendinnetje voor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
Kunnen jullie niet over iets anders praten?
Ik mag MLiG graag en vind het daarom leuk om met hem te praten. Dat hebben we gedaan en verder niets. Ik zie er niets onrespectvols in verder, ook was het een nogal vervelende situatie waar ik die avond in zat waarin hij me heeft geholpen weer wat uit de stress te raken, dat had ik gewoon even nodig, sorry hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |