SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierFinally, someone let me out of my cage
Ik ben meer een spellingnaziquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben sowiezo sowieso meer van de fipo
Ze vond me lelijk en dik dat ging er fout.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ach, dan ging er toch iets fout denk ik.
Ik voel me wel altijd erg beledigd en kut na dat soort dingen, maar hey respect dat jij er wel tegen kan danquote:
In de TT bedoel jequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:42 schreef minibeer het volgende:
staat die heloef toch maar weer mooi in de OP, bij gesprek aan inspiratie
Ik ook hoor, maar ik verbeter wel altijd anderenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik en spelling? Altijd al een ramp geweest
Zeg anders gewoon bedankt voor je beoordeling, <vul hier maar wat in>quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:46 schreef kree het volgende:
Nou ik stuur dit maar denk:
Hey, leuk dat je mijn foto hebt beoordeeld! leuke foto van jou ook, ben wel benieuwd naar wat je doet enzo. Werk/studie/woonplaats?
Weet niet meer te verzinnen en ik moet nog eten
Ja dat doe ik nu al hahaha.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg anders gewoon bedankt voor je beoordeling, <vul hier maar wat in>
Meestal kan ik er ook niet tegen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik voel me wel altijd erg beledigd en kut na dat soort dingen, maar hey respect dat jij er wel tegen kan dan
Nooit meteen naar werk/studie/woonplaats vragen. Niet in reallife en ook niet online... Denk dat de meesten niet eens meer zullen reageren als dit je eerste vraag is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:46 schreef kree het volgende:
Hey, leuk dat je mijn foto hebt beoordeeld! leuke foto van jou ook, ben wel benieuwd naar wat je doet enzo. Werk/studie/woonplaats?
O wat zit je dan te huilenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Meestal kan ik er ook niet tegen.
Maar het is maar een camslet, boeiend.
Daarnaast was het een jaar geleden ofzo.
Ja maar wat dan wel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:48 schreef TheGame het volgende:
[..]
Nooit meteen naar werk/studie/woonplaats vragen. Niet in reallife en ook niet online... Denk dat de meesten niet eens meer zullen reageren als dit je eerste vraag is.
Huilen?quote:
Iets inhoudelijks over de foto, als dat kan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar wat dan wel?
Wat zou jij sturen dan alleen op basis van een foto die je ziet?
Een opmerking over mijn eerste indruk van haar. Gewoon het eerste dat in je opkomt als eerste indruk. Hoe verder ernaast het zit, hoe leuker het meestal is en je hebt meteen gespreksstof.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar wat dan wel?
Wat zou jij sturen dan alleen op basis van een foto die je ziet?
Ik begrijp het wel, ik wou je gewoon even pestenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Huilen?![]()
Ik zet er expres een[ afbeelding ]achter dat jullie weten dat ik er om kan lachen.
Jullie begrijpen het gewoon weer niet.
zie dmquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Iets inhoudelijks over de foto, als dat kan.
Dat ze me dik en lelijk vind.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:51 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, ik wou je gewoon even pesten
Ja heloef, zo kan die zelfmedelijden wel weer -_-quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ze me dik en lelijk vind.
Ik kan haar nou geen ongelijk geven.
Doe jij eens niet negatief, alleen ik mag klagen dat ik te dik ben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:54 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Hey, leuk dat je mijn foto hebt beoordeeld! leuke foto van jou ook, jasje staat je goedBetere foto als die van mij in ieder geval dat was met webcam
Blijkbaar hecht je er toch wat waarde aan dan, of niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfmedelijden?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja heloef, zo kan die zelfmedelijden wel weer -_-
Dat is wel okay.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:59 schreef kree het volgende:
Nou heb dit maar gestuurd uiteindelijk, de resultaten horen jullie nog wel
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Ja ben wel benieuwd nu, ik heb het toch even nog aangepast naar aanleiding van de tips.quote:
Ik klaag er toch niet over.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe jij eens niet negatief, alleen ik mag klagen dat ik te dik ben.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:01 schreef minibeer het volgende:
Pics van alle dikke mensen, dan zeg ik wel dat jullie niet dik zijn en dat is dan goed voor jullie zelfvertrouwenIk ben te lui om m'n fotocamera te pakken, helaashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je dik dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben te lui om m'n fotocamera te pakken, helaash
Nee ik hecht er geen waarde aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:59 schreef minibeer het volgende:
[..]
Blijkbaar hecht je er toch wat waarde aan dan, of niet?
Mwah, een vriend zei ook een keer dat zijn moeder vond dat ik er uitzag als een drugsverslaafdeDat vond ik wel kut hoor.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:01 schreef minibeer het volgende:
Pics van alle dikke mensen, dan zeg ik wel dat jullie niet dik zijn en dat is dan goed voor jullie zelfvertrouwenIk val wel mee, ik noem het gewoon snel dik. Overigens heb ik gisteren foto's van mijn kleren geplaatst in een ander topic, geen fapplaatjes helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je zegt net zelf dat je dik en lelijk bent of dat zelf vindt, dat komt toch ergens door zou je zeggen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik hecht er geen waarde aan.
Zij vind me dik en lelijk.
Nou prima.
Niet alle vrouwen zullen me dik en lelijk vinden dus wat maakt het uit?
Ik ben niet dik, maar wel wat aangekomen sinds ik ben gestopt met roken. Nu ik griep heb, ook niet de mogelijkheid om weer wat af te vallen.quote:
Ik zeg dat ik dik ben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Maar je zegt net zelf dat je dik en lelijk bent of dat zelf vindt, dat komt toch ergens door zou je zeggen?
Slecht hoor. Iedereen met een beetje verstand weet dat je geen fuck geeft om wat voor werk/studie ze doet. Hou er altijd rekening mee dat ze 50 van zulke berichtjes krijgt per dag, waarom zou ze dan specifiek met jou verder gaan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:46 schreef kree het volgende:
Ok, zo kwam het wel overquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik dik ben.
En dat ik het niet raar vind dat ze me lelijk vind.
Ik zeg nergens dat ik mezelf lelijk vind.
Is wel ok, alleen nodigt het niet echt uit voor een makkelijke reply van haar kant. Het is nog iets te algemeen. Een aanname over haar maken aan de hand van haar foto, hoe ver van de waarheid die misschien ook zal zijn, maakt de reply voor haar makkelijker en waarschijnlijk brengt die reply ook het gesprek op gang.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:59 schreef kree het volgende:
Nou heb dit maar gestuurd uiteindelijk, de resultaten horen jullie nog wel
[..]
Oh ok. Maarja dat is geloof ik normaal als je stopt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben niet dik, maar wel wat aangekomen sinds ik ben gestopt met roken. Nu ik griep heb, ook niet de mogelijkheid om weer wat af te vallen.
Hardlopen gaat niet met griep
Ja ik weet het ook niet wat ik anders moest zeggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:08 schreef TheGame het volgende:
[..]
Is wel ok, alleen nodigt het niet echt uit voor een makkelijke reply van haar kant. Het is nog iets te algemeen. Een aanname over haar maken aan de hand van haar foto, hoe ver van de waarheid die misschien ook zal zijn, maakt de reply voor haar makkelijker en waarschijnlijk brengt die reply ook het gesprek op gang.
Ik heb ook een foto van haar gezien, week of wat geleden. Viel me meteen op dat ze niet dik is. Bovendien heeft ze ook nog een aantal scharrels dus dat dik zijn zal voor haar 100% meevallenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
Oh ok. Maarja dat is geloof ik normaal als je stopt.
Trouwens Myr is heul niet dik, of ze weet het heel goed te verbloemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |