Ja, ik wil wel iemand van mijn leeftijd. Ik ben het single zijn wel een beetje zat nu, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dan maar iemand's toyboy moet gaan worden. Daar bedank ik voor, helaasquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja. huiswerk. Ik vergeet het telkens.
Het was maar een voorbeeld...quote:
Ik gaf zelf geen knipoog, en zij ook niet trouwens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk ja
Alleen als tip: persoonlijk vind ik knipogen een beetje je-net-iets-te-handtastelijke-oude-oom
Maar daar kunnen de meningen over verschillen
Maar ja met een taalbarrière heb je weinig andere opties natuurlijk dat dan weer wel
Wat heb je dan gedaan!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik gaf zelf geen knipoog, en zij ook niet trouwens.
I wasn't mocking you. Ligt eraan hoe, maar meestal zie ik een lach die duidelijk aan jou gericht is wel als flirt, als er verder geen aanleiding toe is. Bij kassameisjes is het wat anders natuurlijk, omdat het een soort van bij hun werk hoort.quote:
Ik heb geprobeert oogcontact te maken, op de niet-fireflupke manierquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat heb je dan gedaan!!
of wil je dat gewoon niet zeggen?
Ik vraag het alleen maar om te helpen
Zoals ik al zei, er is veel open voor interpretatie bij flirten
Nou dan zou ik haar gebrek aan reactie niet meteen als afwijzing zien hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb geprobeert oogcontact te maken, op de niet-fireflupke manier
Ja, dat is waar. Ik kan wel flirten, maar ik kan niet goed flirts lezen als het warequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou dan zou ik haar gebrek aan reactie niet meteen als afwijzing zien hoor
Redelijke kans dat dat gewoon langs haar heen is gegaan
Vooral als ze moe was of onzeker of druk met het werk
Dat is ook niet mijn doel maar een relatie met iemand die ouder is. Dat is mogelijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel iemand van mijn leeftijd. Ik ben het single zijn wel een beetje zat nu, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dan maar iemand's toyboy moet gaan worden. Daar bedank ik voor, helaas
20 jaar? :/quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is ook niet mijn doel maar een relatie met iemand die ouder is. Dat is mogelijk
Dat sluit ik niet bij voorbaat al uit.quote:
Dat zou ik minder erg vinden dan jongen kinderen die eventueel in mij een vaderfiguur zijn en daar dus ook iets van verwachtenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
Een twintig jaar oudere vrouw heeft heel waarschijnlijk ook kinderen van een bepaalde leeftijd
Wel iets om rekening mee te houden lijkt me
Ik wil sowieso niet iemand met kinderen. Al enkele keren geprobeerd, maar het is niks voor mij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
Een twintig jaar oudere vrouw heeft heel waarschijnlijk ook kinderen van een bepaalde leeftijd
Wel iets om rekening mee te houden lijkt me
Jij was ouder?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:22 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Been there done that nou ja het verschil was 16 jaar. Heeft niet echt lang geduurd.
die kinderen zijn toch ook geen twintig?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou ik minder erg vinden dan jongen kinderen die eventueel in mij een vaderfiguur zijn en daar dus ook iets van verwachten
Ok. Wel raar, bij een 16 jaar jongere dame denk je gelijk 'pedo', maar andersom totaal niet eigenlijkquote:
Ik niet. Wat 2 mensen doen moeten ze gewoon lekker zelf weten, ongeacht hun leeftijdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ok. Wel raar, bij een 16 jaar jongere dame denk je gelijk 'pedo', maar andersom totaal niet eigenlijk.
De dame in kwestie zag er best heel erg aardig uit voor 16 jaar ouder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ok. Wel raar, bij een 16 jaar jongere dame denk je gelijk 'pedo', maar andersom totaal niet eigenlijk.
Sommige leeftijden kunnen gewoon niet samenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik niet. Wat 2 mensen doen moeten ze gewoon lekker zelf weten, ongeacht hun leeftijd
Wel als het volwassen mensen betreft neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik niet. Wat 2 mensen doen moeten ze gewoon lekker zelf weten, ongeacht hun leeftijd
Dat is logisch lol, zo bedoelde ik het ook nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Sommige leeftijden kunnen gewoon niet samen
Ik veroordeel mensen ook niet, maar als het een vriend van me was zou ik het wel raar vinden en dat ook zeggen. Daarnaast vind ik iemand die iets heeft met iemand die 16 jaar jonger is ook geen pedo hoor, maar ik moet wel gelijk aan het woord denkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach kan ik toch een vriendin zoeken van 17 jaar jongerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel als het volwassen mensen betreft neem ik aan?
Uiteraard volwassen jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel als het volwassen mensen betreft neem ik aan?
Overigens vind ik het ook sad om een vrouw rond de leeftijd van mijn moeder met een toyboy te zien eerlijk gezegd.
Nouja sad... hun geluk onze afschuw.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Overigens vind ik het ook sad om een vrouw rond de leeftijd van mijn moeder met een toyboy te zien eerlijk gezegd.
Nee het lijkt mij ook niet ideaal maar als er een ouder iemand op mijn pad komt dan zou ik het leeftijdsverschil niet als een belemmering zien. En die eventuele kinderen. Dat hangt helemaal van de situatie af.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die kinderen zijn toch ook geen twintig?
even denken jij bent van mijn leeftijd toch? dan zou die vrouw in de 50 zijn? Dan kan ze nog prima kinderen van 16 hebben hoor
en of je met je 20+ nou zo warm ontvangen gaat worden door die kinderen...
Ik zeg dit als ervaringsdeskundige trouwens
Jonge stiefouders zijn meestal niet zo relaxed als het op papier lijkt
Het doet me denken aan vrouwen in hun midlife crisis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:37 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Nouja sad... hun geluk onze afschuw.
Ja, van 20 jaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Hallo. weer over leeftijdsverschil?:D
Laten we het over iets anders hebben leeftijd is ook maar een getalquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Hallo. weer over leeftijdsverschil?:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:50 schreef rhubarbje het volgende:
oke ik weet dat het vreselijk offtopic is maar ik ben onwijs trots dus ik hoop dat het toch even mag
(voor de zekerheid ff in een spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koekje van eigen deeg dus?![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:50 schreef rhubarbje het volgende:
oke ik weet dat het vreselijk offtopic is maar ik ben onwijs trots dus ik hoop dat het toch even mag
(voor de zekerheid ff in een spoiler)En hoe smaken ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Vermoeiend hoorquote:
Ik ben te ziek helaas, heb 't echt flink te pakkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Vermoeiend hoorGoed van je!
Ik ben nog steeds ziek-achtig en niet fit, maar ik ben niet ziek genoeg om thuis te blijven en niets te doen.
Beterschap!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben te ziek helaas, heb 't echt flink te pakken
Jij ook beterschapquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Beterschap!
Moet wel zeggen, echt even ziek zijn kan veel beter zijn dan langer zo half ziek zijn, echt vervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |