Beetje slijmen kan nooit kwaadquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:19 schreef HiddenResponse het volgende:
Kree ik hoop voor je dat ze reageert. Dat stukje over haar jas is naar mening iets te en dat stukje over je webcam kwaliteit heeft nou niet echt toegevoegde waarde aan het berichtje. Haar foto is ook niet super.
Mannen hebben niets tegen stevige vrouwen hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb ook een foto van haar gezien, week of wat geleden. Viel me meteen op dat ze niet dik is. Bovendien heeft ze ook nog een aantal scharrels dus dat dik zijn zal voor haar 100% meevallen
En ik weet dat wat aankomen normaal is als je stopt, maar ben er niet minder niet-blij om.
Dat is waar, maar los daarvan zegt iedereen die een foto van je heeft gezien dat je helemaal niet dik bent, maar als je dat wil volhouden mag het bestquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen hebben niets tegen stevige vrouwen hoor.
+1quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed, noemen we, als 1 van ons de lapo krijgt, het volgende deel "Myra's speklappen"quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat is waar, maar los daarvan zegt iedereen die een foto van je heeft gezien dat je helemaal niet dik bent, maar als je dat wil volhouden mag het best.
Het zijn de cijfertjes die mij gelijk geven. Overigens heb ik een beetje zwart/wit denk als het om dik/dun gaat. Maar laten we terug naar versieren gaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat is waar, maar los daarvan zegt iedereen die een foto van je heeft gezien dat je helemaal niet dik bent, maar als je dat wil volhouden mag het best.
Nee. Had wel aandacht toen ik in Spanje was...van oudere vrouwen en enkele gentsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zijn de cijfertjes die mij gelijk geven. Overigens heb ik een beetje zwart/wit denk als het om dik/dun gaat. Maar laten we terug naar versieren gaan.
Nog wat gehosselt?
Hoeveel ouder?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee. Had wel aandacht toen ik in Spanje was...van oudere vrouwen en enkele gents
100quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iets met een 0 er achter, vul zelf de rest maar in
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zijn de cijfertjes die mij gelijk geven. Overigens heb ik een beetje zwart/wit denk als het om dik/dun gaat. Maar laten we terug naar versieren gaan.
Nog wat gehosselt?
1000quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
10 jaar?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die zijn lekker ervaren, gewoon raken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gaat niet echt lekker he? Waarom schrijf je je niet helemaal uit?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:28 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Ik heb weer gespijbeld, geen fuck gedaan
Ik heb mijn vrouwen juist liever rondquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb daar wel nog een paar leuke gezien, meer van mijn leeftijd. De leukste vond ik toch 1 van de serveersters in een restaurant waar we 2x gegeten hebben. Beetje stevig maar errug leuk!quote:
Gaat op zich prima hoor, alleen heb ik weinig motivatie om naar college te gaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:28 schreef Myraela het volgende:
Gaat niet echt lekker he? Waarom schrijf je je niet helemaal uit?
Geen aanwezigheidsplicht?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:30 schreef minibeer het volgende:
[..]
Gaat op zich prima hoor, alleen heb ik weinig motivatie om naar college te gaan
Meer 20 a 30 jaar ouder. De dames dan. Er waren wel meer van mijn leeftijd maar die hadden geen interesse of waren getrouwdquote:
Dat is wel waar, maar ik ben eerlijk gezegd niet zo van de ONS'squote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zijn lekker ervaren, gewoon raken.
Nee, wel inleveropgaven bij de meeste vakken, maar meh, meestal ben ik er wel dus ik denk dat ik daar wel voldoende van heb ingeleverd. Het is meer dat ik baal van de practicums voor informatica, daar besteed ik echt dagen aan en het zuigt gewoon, de hele dag programmeren.quote:
Eens, mijn hele dag gaat er morgen ook weer aan door die kutprogrammeeropdrachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nee, wel inleveropgaven bij de meeste vakken, maar meh, meestal ben ik er wel dus ik denk dat ik daar wel voldoende van heb ingeleverd. Het is meer dat ik baal van de practicums voor informatica, daar besteed ik echt dagen aan en het zuigt gewoon, de hele dag programmeren.
Als je ze niet aangesproken hebt, dan weet je ook niet 100% zeker of ze geen interesse hadden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meer 20 a 30 jaar ouder. De dames dan. Er waren wel meer van mijn leeftijd maar die hadden geen interesse of waren getrouwd
Dat is waar, maar de serveerster had ik wel aangesproken (duhquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:37 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als je ze niet aangesproken hebt, dan weet je ook niet 100% zeker of ze geen interesse hadden.
Inderdaad, daarom doe ik Myra.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zijn lekker ervaren, gewoon raken.
zo'n situatie is ook niet ideaal lijkt mequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar de serveerster had ik wel aangesproken (duh)
Die flirtte niet terug.
Das waar, maar ze was niet gigantisch knap of zo. Meer mijn-type-knapquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo'n situatie is ook niet ideaal lijkt me
ze is aan het werk (waarschijnlijk chagrijnig omdat ze moet werken) moe en heeft al 8 nummers gehad die avond
Dat ze geen interesse vind ik moeilijk te geloven. Overigens niets mis met oudere vrouwenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meer 20 a 30 jaar ouder. De dames dan. Er waren wel meer van mijn leeftijd maar die hadden geen interesse of waren getrouwd
Ja, maar als 30er ga ik niet met een 50er. Sorrie, maar ik heb zo m'n grenzenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ze geen interesse vind ik moeilijk te geloven. Overigens niets mis met oudere vrouwen
dan had ze het misschien gewoon niet door dat je met haar flirte?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das waar, maar ze was niet gigantisch knap of zo. Meer mijn-type-knap
In de rest van het hotel was verder niet echt veel
Hij is 33 toch? Als ze 53 zijn vind ik dat toch wel over het randje, zelfs op die leeftijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ze geen interesse vind ik moeilijk te geloven. Overigens niets mis met oudere vrouwen
Ik heb met haar geflirtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan had ze het misschien gewoon niet door dat je met haar flirte?
Wat heb je precies gezegd (ik ben ook gewoon heel nieuwsgierig)
Ik wacht tot je tentamens voorbij zijn enzo.quote:
Ohja. huiswerk. Ik vergeet het telkens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wacht tot je tentamens voorbij zijn enzo.
Kroelen en seks word ik altijd heel rustig vanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:47 schreef minibeer het volgende:
Seks is goed tegen stress, just sayin'
Ja dat snap ikquote:
Ging beetje moeilijk, zij sprak alleen maar spaans en ik alleen maar Engels/Nederlandsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:47 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dus je hebt niks tegen haar gezegd ?
Dan was het waarschijnlijk niet eens duidelijk wat je intenties waren joh!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ging beetje moeilijk, zij sprak alleen maar spaans en ik alleen maar Engels/Nederlands
Voor mij is bijvoorbeeld een knipoog een duidelijke flirt. Helaas gaf ze niks in die richting. Niet dat ik dat ZO erg vind hoor, want het was toch niets gewordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat snap ikMaar snapte zij dat ook?
Ik bedoel wat zei je? Als het hoi was met een glimlach was het misschien niet duidelijk (vooral niet als ze zelf ook onzeker is)
Ik bedoel jullie twijfelen vaak of een flirt een flirt was (met jullie bedoel ik dat ik het hier wel eens lees) misschien heeft zij dat ook wel
Vooral als je dan niet in your face bam! flirt
Ja, dan spring ik op haarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan was het waarschijnlijk niet eens duidelijk wat je intenties waren joh!
Ik bedoel als een meisje in de supermarkt naar je lacht heb jij dan door of het een flirt is of niet?
Oh ja, de reden dat het niet doorging is ook nog wel grappig:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:35 schreef Nairua het volgende:
Date van gister ging weer eens niet door. Vandaag nieuwe poging. Als het dan weer niet doorgaat is het DAAAAAG.
Ligt er aan op wat voor moment ze lacht danquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan was het waarschijnlijk niet eens duidelijk wat je intenties waren joh!
Ik bedoel als een meisje in de supermarkt naar je lacht heb jij dan door of het een flirt is of niet?
Daar ligt mijn grens ook welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar als 30er ga ik niet met een 50er. Sorrie, maar ik heb zo m'n grenzen
Dat is wel duidelijk jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor mij is bijvoorbeeld een knipoog een duidelijke flirt. Helaas gaf ze niks in die richting. Niet dat ik dat ZO erg vind hoor, want het was toch niets geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |