abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103599649
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:16 schreef Probability het volgende:

[..]

Niet gelijk zo doen ;)

Hoe kan het dat ik vocht vast ga houden?
Als die zooi (spieren) aan het repareren zijn gaat er meer vocht heen.
pi_103599689
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:16 schreef Probability het volgende:

[..]

Niet gelijk zo doen ;)

Hoe kan het dat ik vocht vast ga houden?
Dat is gewoon de natuurlijke reactie van je lichaam op (kracht)training. Dat hebben wij allemaal.

Als je ook even stopt met trainen merk je waarschijnlijk dat je ook snel weer 'gewicht en spieren' verliest, dit is ook voornamelijk vocht wat je lichaam gewoon loost omdat je (tijdelijk) minder goed eet en niet meer traint. Zodra je weer gaat trainen gaat je lichaam weer dit vocht vasthouden.
Of toch du vader?
pi_103599693
quote:
9s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:15 schreef Panzermaus het volgende:
Van deadlifts heb ik een vrouwelijke ass gekregen.
Maar ook grote kuiten neem ik aan? Mijn billen mogen wel groter hoor, graag zelfs :Y Ben denk ik een van de weinige vrouwen die haar billen te klein vind O-)
Worry is a misuse of imagination
pi_103599748
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:16 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Als die zooi (spieren) aan het repareren zijn gaat er meer vocht heen.
En dat is tijdelijk of blijf je dat houden? Ik heb nu al van die spekkige babyarmpjes met van die babyplooitjes er in, als ik dan ook nog vocht ga vasthouden :')
En als het dus 'voor altijd blijft' dan krijg je in verhouding erg grote armen?
pi_103599765
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:18 schreef Probability het volgende:

[..]

En dat is tijdelijk of blijf je dat houden? Ik heb nu al van die spekkige babyarmpjes met van die babyplooitjes er in, als ik dan ook nog vocht ga vasthouden :')
Tijdelijk, zolang je blijft trainen dus.
Of toch du vader?
pi_103599766
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:17 schreef Probability het volgende:

[..]

Maar ook grote kuiten neem ik aan? Mijn billen mogen wel groter hoor, graag zelfs :Y Ben denk ik een van de weinige vrouwen die haar billen te klein vind O-)
If not now, then when.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 21:18:34 #211
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_103599783
quote:
9s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:15 schreef Panzermaus het volgende:
Van deadlifts heb ik een vrouwelijke ass gekregen.
Dat had ik al sedert mijn geboorte.
Feyenoord Rotterdam
pi_103599813
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:18 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Tijdelijk, zolang je blijft trainen dus.
Oké, dus ik zou mijn borstspier ook kunnen trainen ~:) ?
pi_103599856
quote:

[..]

Oké, dus ik zou mijn borstspier ook kunnen trainen ~:) ?
Ja, hoewel ik niet kan garanderen dat je er grotere borsten van krijgt :') Tevens zoals ik al eerder zei, je moet gewoon álles trainen.
Of toch du vader?
pi_103599871
quote:

[..]

En als het dus 'voor altijd blijft' dan krijg je in verhouding erg grote armen?
Na weekje rust is het wel weg. Maar sowieso, spier zonder vet is veel strakker dan vet zonder spier, die 'pump' moet je maar eventjes mee leven.
pi_103599952
Altijd epic hoe het topic als een sneltrein gaat op het moment dat er vrouwelijk users komen posten :')
pi_103599975
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:19 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ja, hoewel ik niet kan garanderen dat je er grotere borsten van krijgt :') Tevens zoals ik al eerder zei, je moet gewoon álles trainen.
Ja snap ik, maar snap ook dat mannen zich wat meer richten op 'mannelijke' oefeningen. Ik zit niet te wachten op enorme kuiten en een stierennek, of zo. En ik weet ook dat vrouwen minder snel spierontwikkeling krijgen etc.

Dus ik doe wel eens met mijn broertje mee, maar denk soms wel van: is dit schema niet beter voor hem dan voor mij?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 21:21:11 #217
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_103599986
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:20 schreef Weissman het volgende:
Altijd epic hoe het topic als een sneltrein gaat op het moment dat er vrouwelijk users komen posten :')
Is toch normaal op FOK!?
Feyenoord Rotterdam
pi_103600059
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:20 schreef Weissman het volgende:
Weissman is jelly :o! Nee maar in general gaat het ff sneller als er weer een nieuw iemand met heel weinig verstand langskomt :P
pi_103600074
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:21 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja snap ik, maar snap ook dat mannen zich wat meer richten op 'mannelijke' oefeningen. Ik zit niet te wachten op enorme kuiten en een stierennek, of zo. En ik weet ook dat vrouwen minder snel spierontwikkeling krijgen etc.

Dus ik doe wel eens met mijn broertje mee, maar denk soms wel van: is dit schema niet beter voor hem dan voor mij?
er is maar 1 echt mannelijke oefening en dat zijn curls: curls for the girls als ge snapt
pi_103600081
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:19 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Na weekje rust is het wel weg. Maar sowieso, spier zonder vet is veel strakker dan vet zonder spier, die 'pump' moet je maar eventjes mee leven.
Oké dan zal ik mij daar eens overheen zetten.. Stopte namelijk iedere keer als ik zag dat mijn armen 'dikker' werden.
pi_103600097
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:22 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Weissman is jelly :o! Nee maar in general gaat het ff sneller als er weer een nieuw iemand met heel weinig verstand langskomt :P
Ik ga juist krachttrainen omdat ik te lui ben voor cardio :6 en cardio is voor je hart en zo *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')