Als die zooi (spieren) aan het repareren zijn gaat er meer vocht heen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Niet gelijk zo doen
Hoe kan het dat ik vocht vast ga houden?
Dat is gewoon de natuurlijke reactie van je lichaam op (kracht)training. Dat hebben wij allemaal.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Niet gelijk zo doen
Hoe kan het dat ik vocht vast ga houden?
Maar ook grote kuiten neem ik aan? Mijn billen mogen wel groter hoor, graag zelfsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:15 schreef Panzermaus het volgende:
Van deadlifts heb ik een vrouwelijke ass gekregen.
En dat is tijdelijk of blijf je dat houden? Ik heb nu al van die spekkige babyarmpjes met van die babyplooitjes er in, als ik dan ook nog vocht ga vasthoudenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:16 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Als die zooi (spieren) aan het repareren zijn gaat er meer vocht heen.
Tijdelijk, zolang je blijft trainen dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:18 schreef Probability het volgende:
[..]
En dat is tijdelijk of blijf je dat houden? Ik heb nu al van die spekkige babyarmpjes met van die babyplooitjes er in, als ik dan ook nog vocht ga vasthouden
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Maar ook grote kuiten neem ik aan? Mijn billen mogen wel groter hoor, graag zelfsBen denk ik een van de weinige vrouwen die haar billen te klein vind
Dat had ik al sedert mijn geboorte.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:15 schreef Panzermaus het volgende:
Van deadlifts heb ik een vrouwelijke ass gekregen.
Oké, dus ik zou mijn borstspier ook kunnen trainenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:18 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Tijdelijk, zolang je blijft trainen dus.
Ja, hoewel ik niet kan garanderen dat je er grotere borsten van krijgtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Oké, dus ik zou mijn borstspier ook kunnen trainen?
Na weekje rust is het wel weg. Maar sowieso, spier zonder vet is veel strakker dan vet zonder spier, die 'pump' moet je maar eventjes mee leven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:18 schreef Probability het volgende:
[..]
En dat is tijdelijk of blijf je dat houden? Ik heb nu al van die spekkige babyarmpjes met van die babyplooitjes er in, als ik dan ook nog vocht ga vasthouden![]()
En als het dus 'voor altijd blijft' dan krijg je in verhouding erg grote armen?
Ja snap ik, maar snap ook dat mannen zich wat meer richten op 'mannelijke' oefeningen. Ik zit niet te wachten op enorme kuiten en een stierennek, of zo. En ik weet ook dat vrouwen minder snel spierontwikkeling krijgen etc.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:19 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik niet kan garanderen dat je er grotere borsten van krijgtTevens zoals ik al eerder zei, je moet gewoon álles trainen.
Is toch normaal op FOK!?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:20 schreef Weissman het volgende:
Altijd epic hoe het topic als een sneltrein gaat op het moment dat er vrouwelijk users komen posten
Weissman is jellyquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:20 schreef Weissman het volgende:
Altijd epic hoe het topic als een sneltrein gaat op het moment dat er vrouwelijk users komen posten
er is maar 1 echt mannelijke oefening en dat zijn curls: curls for the girls als ge snaptquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:21 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar snap ook dat mannen zich wat meer richten op 'mannelijke' oefeningen. Ik zit niet te wachten op enorme kuiten en een stierennek, of zo. En ik weet ook dat vrouwen minder snel spierontwikkeling krijgen etc.
Dus ik doe wel eens met mijn broertje mee, maar denk soms wel van: is dit schema niet beter voor hem dan voor mij?
Oké dan zal ik mij daar eens overheen zetten.. Stopte namelijk iedere keer als ik zag dat mijn armen 'dikker' werden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:19 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Na weekje rust is het wel weg. Maar sowieso, spier zonder vet is veel strakker dan vet zonder spier, die 'pump' moet je maar eventjes mee leven.
Ik ga juist krachttrainen omdat ik te lui ben voor cardioquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:22 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Weissman is jelly! Nee maar in general gaat het ff sneller als er weer een nieuw iemand met heel weinig verstand langskomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |