Aha. Leuke dingen die GS'jes. Laatst Long Way Round en Down gekeken, die dingen kunnen echt alles. Mijn volgende wordt een 1150, maar eerst eventjes sparen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
Nu BMW, hiervoor Yamaha. Die laatste is nog in ons bezit, maar staat nog in Nederland..
Idd yummiequote:
Ja, veel dikker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:36 schreef samthegreat5 het volgende:
Maareh, Guinness he. Drinkt dat erg anders dan onze pils hier?
Gewoon eens kopen en opdrinken!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:36 schreef samthegreat5 het volgende:
Maareh, Guinness he. Drinkt dat erg anders dan onze pils hier?
Op welke van de 289 posts wil je mij attenderen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd yummie
Heb nog twee blikjes liggen van afgelopen weekeind. Die gaan vandaag op.
Zeg patjakker, [Whisky /Whiskey Topic #23] - Whiskyseizoen 2011/2012 gaat van start
Als ik een groter budget had gehad had ik ook een 1150 gekochtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Aha. Leuke dingen die GS'jes. Laatst Long Way Round en Down gekeken, die dingen kunnen echt alles. Mijn volgende wordt een 1150, maar eerst eventjes sparen...
Beter aan de tap halen. Veel lekkerder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon eens kopen en opdrinken!
quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon eens kopen en opdrinken!
Nou, ik ben niet echt van het bier of het alcoholquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:38 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Beter aan de tap halen. Veel lekkerder.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:38 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Editquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, ik ben niet echt van het bier of het alcohol.
Maar als ik de volgende keer in ons lokale kroeg sta zal ik is vragen of ze Guinness schenken.
Ben toch wel benieuwd namelijk.
Op geen enkele post, op topique zelfquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op welke van de 289 posts wil je mij attenderen?
Dan motten ze het wel hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:38 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Waar ergens woon je?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, ik ben niet echt van het bier of het alcohol.
Maar als ik de volgende keer in ons lokale kroeg sta zal ik is vragen of ze Guinness schenken.
Wat heb ik nou weer fout gedaan dat ik een plaats op je foes lijst verdien?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
Die foes functie is echt awesomegeen nutteloze berichten meer lezen is hemels
Die staat al tijden in MyAT.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op geen enkele post, op topique zelf
Donkerbruinquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik had al zo een donkerbruin vermoeden.
Die fles is al leeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik had al zo een donkerbruin vermoeden.
Ehm, woon in de Achterhoek. Op de Duitse grens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:41 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Waar ergens woon je?Er zijn niet zoveel kroegen die Guinness schenken helaas.
Nu moet ik binnenkort weer naar de kroeg om een paar Guinness te drinken. Bedankt.quote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:43 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Nu moet ik binnenkort weer naar de kroeg om een paar Guinness te drinken. Bedankt.
Euhm, tja, da's een moeilijke.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer fout gedaan dat ik een plaats op je foes lijst verdien?
Als je een keer naar Rotterdam komt neem ik je mee naar een Engelse/Ierse pub.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ehm, woon in de Achterhoek. Op de Duitse grens.
Er hangen wel aardig veel Guinness posters/reclame in onze lokale kroeg. Dus ik heb zo'n vermoeden dat ze het misschien wel schenken.
Die slaapzakken liggen trouwens heerlijk! Ook bedanktquote:
Haha. Bedankt voor 't aanbodquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:44 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Als je een keer naar Rotterdam komt neem ik je mee naar een Engelse/Ierse pub.
Maar als ze zoveel reclame maken zullen ze het vast wel tappen ja.
Ook graag gedaan! Fijn dat ze een goed huis hebben gevondenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:45 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Die slaapzakken liggen trouwens heerlijk! Ook bedankt
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zal 't m'n ouders zeggen.
''MAM, IK WIL GUINNESS NU!@$''
Eigenlijk een camping, maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ook graag gedaan! Fijn dat ze een goed huis hebben gevonden
Nou ja, huis, thuis, potato, Guinness..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:49 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Eigenlijk een camping, maar dat maakt niet uit
Hoe bevalt het buitenland? (ik meende een tijdje terug een immigratietopic van jou gelezen te hebben namelijk)
En voor het gemak telt ze bij WOII even de Indiëgangers ook op, en dat steekt hier even omdat deze afspraken helemaal niet internationaal zijn gemaakt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu haal je twee dingen door elkaar. Er hebben zeker dingen plaatsgevonden die niet door de beugel kunnen.
Maar nu gaat het op de manier waarop dat aangepakt wordt. "nieuwe" wetten hanteren op zaken die voor het ontstaan van die wetten hebben plaatsgevonden.
Dat dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:53 schreef Clan het volgende:
[..]
En voor het gemak telt ze bij WOII even de Indiëgangers ook op, en dat steekt hier even omdat deze afspraken helemaal niet internationaal zijn gemaakt.
De Japanners hebben zich toch ook nooit aan het Geneefse conventie gehouden omdat ze het niet ondertekend hadden. Veroordelen van die militairen op basis van deze wetten is natuurlijk absurd en dat is de belangrijste reden dat de Amerikanen het Internationaal strafhof niet erkennen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Handvest_van_Neurenberg
Je hebt toch ook gewoon je ruitenwissers?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:04 schreef Erasmo het volgende:
Gisteren wat nanodinges op mijn voorruit gesmeerd, wat maakt dát een verschil in de regen zeg!
Nou, ik ben blij dat ik ze op m'n auto hebquote:
Mooi nummer is dat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet ik gelijk aan dit nummer denken
Zeker maar boven de 80 zijn die niet meer nodig, het water glijdt er zo vanaf. Bovendien heeft mijn ruitenwisser geen intervalstandquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je hebt toch ook gewoon je ruitenwissers?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een verslag met foto's?tatataaaa, hier een bijna scherpe fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
http://img839.imageshack.us/img839/2277/visvis.jpg (copy/paste deze link)
Het zijn geen pakketjes meer geworden, want het bakpapier is op en ik heb geen zin om weer naar de winkel te gaan.
De courgette schijfjes liggen onder de tilapia. Nu even de kruiden er in laten trekken en straks eraf halen en in de oven knallen.
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:22 schreef EllaN het volgende:
[..]
tatataaaa, hier een bijna scherpe foto..
[ http://img839.imageshack.us/img839/2277/visvis.jpg (copy/paste deze link) ]
Het zijn geen pakketjes meer geworden, want het bakpapier is op en ik heb geen zin om weer naar de winkel te gaan.
De courgette schijfjes liggen onder de tilapia. Nu even de kruiden er in laten trekken en straks eraf halen en in de oven knallen.
Jummie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:22 schreef EllaN het volgende:
[..]
tatataaaa, hier een bijna scherpe foto..
[ http://img839.imageshack.us/img839/2277/visvis.jpg (copy/paste deze link) ]
Ossewit op je ruiten smeren, glijdt het regenwater er ook zo vanafquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zeker maar boven de 80 zijn die niet meer nodig, het water glijdt er zo vanaf. Bovendien heeft mijn ruitenwisser geen intervalstand
Tip: Koop een autoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb geen ruitenwissers op m'n helm
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
Net verkocht, dat kreng, éindelijk..
maar op den duur komt er wel weer een.. als de financiën hier wat op orde zijn.
Als niemand anders het gelezen heeft zouden we snel de posts met die naam er in kunnen editten, dan blijft het een geheim van ons drieën!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:36 schreef EllaN het volgende:
[..]. Ik zal doen alsof ik dit niet gelezen heb.
sam, nokken met dat gedrag. Het verplaatsen van jouw account richting de kliko komt zo wel erg dichtbij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als niemand anders het gelezen heeft zouden we snel de posts met die naam er in kunnen editten, dan blijft het een geheim van ons drieën!
Nibb-it heeft openlijk mijn naam ook meerdere keren hier geplaatst zonder het eerst aan mij te vragenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
sam, nokken met dat gedrag. Het verplaatsen van jouw account richting de kliko komt zo wel erg dichtbij.
Dan moet jij dat ook maar doen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nibb-it heeft openlijk mijn naam ook meerdere keren hier geplaatst zonder het eerst aan mij te vragen.
Zonder protest van jouw kant.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nibb-it heeft openlijk mijn naam ook meerdere keren hier geplaatst zonder het eerst aan mij te vragen.
Gaat er om dat hij het niet vroeg en het wel heeft gedaan voordat ik nog enig protest aan kon tekenen, snap je?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zonder protest van jouw kant.
Nog meer klachten?
Doe er dan ook wat mee!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gaat er om dat hij het niet vroeg en het wel heeft gedaan voordat ik nog enig protest aan kon tekenen, snap je?. Het weghalen na het plaatsen helpt maar zo veel.
Maar ik snap je punt wel.
Bertrand leek mij iets minder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:50 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
[ Bericht 4% gewijzigd door Cobra4 op 25-10-2011 17:49:15 ]
quote:
Met alle respect, maar ik zeik nergens over.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe er dan ook wat mee!
Als je hier of in de FB vraagt om het te verwijderen dan komt dat wel goed. Maar je moet niet naderhand gaan lopen zeiken over zaken die je nu zelf ook flikt.
Beschouw dit maar als je laatste waarschuwing.
En wil jij is stoppen met persoonlijke sneren uitdelen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat Mark het ook met Furdinand eens is!
Denk je dat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat Mark het ook met Furdinand eens is!
Niet eens met user name?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Denk je dat?
Ach, per abuis heb ik ook wel eens de echte naam van Cobra gebruikt op forum, maar dat kwam volgens mij nadat we een redelijk lang telefoon geprek hadden gehad, dan spreek je elkaar aan bij voornaam
Aangenaam, ik heet Mark, wil je wat van me drinken?quote:
Doe maar een Guinnessquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Aangenaam, ik heet Mark, wil je wat van me drinken?
Ongewild? Ik heb nooit een reactie/verzoek gezien mbt het ongewild plaatsen van jouw naam. En ik weet wel zeker dat de andere mods die ook niet hebben gezien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:57 schreef samthegreat5 het volgende:
Met alle respect, maar ik zeik nergens over.
Ik haal alleen maar aan dat mijn naam ook ongewild gepubliceerd is als argument.
Nibb-it maakte overigens zelf met zijn post duidelijk dat naam x die ik had gepost met hem gelinkt kon worden.
En het spijt me van het kennelijke wangedrag dat ik hier vele malen heb vertoond.
Ik ga even wat anders doen..
Doe maar niet. Ik moet gaan snurken. Over 2,5 uur gaat mijn wekker weer.quote:
Whehe, wat doe je hier dan nog???quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ik moet gaan snurken. Over 2,5 uur gaat mijn wekker weer.
quote:
Wat DOE je hier?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ik moet gaan snurken. Over 2,5 uur gaat mijn wekker weer.
Noem mij maar Bertus, Bertus Staigerpaip van de bouw, m'n vriendin heet Bertaquote:
Ik vind het niet kunnen om een lopend probleempje onopgelost op het bord van de andere mods te gooien.quote:
Trustenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen om een lopend probleempje onopgelost op het bord van de andere mods te gooien.
Maar nu alles duidelijk is ga ik maar eens maffen.![]()
Truste !quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:12 schreef Cobra4 het volgende:
Ik vind het niet kunnen om een lopend probleempje onopgelost op het bord van de andere mods te gooien.
Wel een verzoek gehad van Nibb-it dan? Ik heb hem net gesproken en hij zegt van niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ongewild? Ik heb nooit een reactie/verzoek gezien mbt het ongewild plaatsen van jouw naam. En ik weet wel zeker dat de andere mods die ook niet hebben gezien.
En neem inderdaad een voorbeeld aan Nibb-it. Hij gaf aan wat zijn mening over die post van jou was. En daar kwam meteen een reactie op.
Er zijn door meerdere users al tips gegeven omtrent jouw post gedrag hier. Doe er eindelijk eens iets mee. Anders is het snel afgelopen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Telefoongesprek:
Met Cobra
Hoi Cobra, met ErwinRommel, alles peppie?
Ja hoor ErwinRommel
Tot laters Cobra
Tot ziens ErwinRommel
Welterustenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb het ze wel eens live zien doen... Gebeurt dus echt hequote:
Waar ben je gelegerd eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:30 schreef hoogvlieger het volgende:
Avond. Zo nog ff op en neer naar kazerne. Altijd gezellig.
Spulletjes vergeten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:30 schreef hoogvlieger het volgende:
Avond. Zo nog ff op en neer naar kazerne. Altijd gezellig.
Je moet er ook batterijen indoenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:05 schreef Sloggi het volgende:
Mooi hoofdlampje gekocht à 2,95, kom ik thuis doet 'ie het niet.
Verrek.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je moet er ook batterijen indoen
Even teruglezen... Een post van ErwinRommel.quote:
Owja !quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:54 schreef Lotusss het volgende:
Even teruglezen... Een post van ErwinRommel.
We kennen het allemaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:11 schreef Vortix het volgende:
Studieontwijkend gedrag vertonen door middel van sporten en Spartacus! Bloed, tieten, adrenaline jeeeeej!
We hebben het laatste kleine stukje gezien, ik heb gezegd dat ER het morgen terug moet kijken op Uitzending Gemistquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:00 schreef Clan het volgende:
Alles Wat Nederland 2!
Over de militair die heeft beweerd 120 mensen omgebracht te hebben bij Rawegeda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:37 schreef Braamyo het volgende:
Paint ontwijkend gedrag !!!
Dan snap je het beter...Ah, baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet ook is wat aan modelbouw gaan doen weer.
Wat voor een modellen deed/doe jij dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Ah, baas.
Ik moet ook is wat aan modelbouw gaan doen weer.
Al een lange tijd niet gedaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wat voor een modellen deed/doe jij dan?
Ik ben niet zo thuis in Warhammer (die Empire is classic ofnie?).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:48 schreef Braamyo het volgende:
@Sam
Ik doe nu een CV9040B van de zweden (het de CV9035NL is natuurlijk nog niet uit) Schaal 1/35. En Empire Reiksguard knights met cavalry hammers (van de hiervoor gelinkte website)
Empire is Classic warhammer inderdaad, gebaseerd op 15e eeuws europa. De CV-90 is inderdaad voor de Kap van 17-Charlie als die weggaat eind 2012. En ik ben heel blij dat ik nu alvast begonnen ben, want hij is echt kei en kei moeilijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben niet zo thuis in Warhammer (die Empire is classic ofnie?).
En die CV90, was die niet voor jullie commandant ofzo. Herinner ik me.
Haha, ik geloof je helemaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:05 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Empire is Classic warhammer inderdaad, gebaseerd op 15e eeuws europa. De CV-90 is inderdaad voor de Kap van 17-Charlie als die weggaat eind 2012. En ik ben heel blij dat ik nu alvast begonnen ben, want hij is echt kei en kei moeilijk
Bla. 40K Grey Knights FTW.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:05 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Empire is Classic warhammer inderdaad, gebaseerd op 15e eeuws europa. De CV-90 is inderdaad voor de Kap van 17-Charlie als die weggaat eind 2012. En ik ben heel blij dat ik nu alvast begonnen ben, want hij is echt kei en kei moeilijk
Welke CV90 is het trouwens?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:05 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Uhm... een uurtje extra slaap pakken...?quote:
Spartacus is al lang afgelopen... Januari begint het weer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:11 schreef Vortix het volgende:
Studieontwijkend gedrag vertonen door middel van sporten en Spartacus! Bloed, tieten, adrenaline jeeeeej!
Jup dat is um !quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Welke CV90 is het trouwens?
http://www.missing-lynx.c(...)13217reviewcs_1.html
Deze?
Denken die lui nou dat ze een stel Spetsnaz zijn ofzo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:51 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ssen_in_rusland.html blijft mooi
Aha. Ik heb de serie nooit gezien. Toch maar eens doen, er schijnen een hoop tieten in voor te komen.quote:
Ook de tieten van Xena.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Aha. Ik heb de serie nooit gezien. Toch maar eens doen, er schijnen een hoop tieten in voor te komen.
Blood and Sand was serie 1, daarna kreeg je Gods of the Arena als overbrugging (volgens mij) ivm de kanker van Whitfield (in afwachting van genezing, waar het eerst ook op zou lijken). Gods of the Arena is een terugblik op de tijd voordat Spartacus de arena betrad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mèn, daar heb ik jaren op gehoopt.
Ik zie dat er twee series zijn, hoe zit dat?
Klopt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:07 schreef Erasmo het volgende:
Net Equilibrium gekeken, potverdorie wat een mooie film zeg!
Idd, prima film!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:07 schreef Erasmo het volgende:
Net Equilibrium gekeken, potverdorie wat een mooie film zeg!
Ben pas bij seizoen 3quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, prima film!
Zit nu Sons of Anarchy S4 aflevering 5 te kijken... Knight Rider...
Yup. Moet hem binnenkort nog maar eens een keer kijken, heb hem toen in de bios gezien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zat iig een flink Orwell sausje over.
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:16 schreef Erasmo het volgende:
Ik hoor net op Radio 1 dat ik naar Utrecht ga verhuizen!
Dan blijven de 30 lelijksten over voor jou, dat zal opschieten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Door de studies die daar gegeven worden wonen er nou 130 vrouwen per 100 mannen.
Ik doe dan het licht wel uitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan blijven de 30 lelijksten over voor jou, dat zal opschieten.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan blijven de 30 lelijksten over voor jou, dat zal opschieten.
quote:
Heerlijk om te zien jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:25 schreef Clan het volgende:
[..]
Dit zal natuurlijk een streling voor het oog van een marineman zijn?![]()
Toen hadden we nog een groter gebied te verdedigenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heerlijk om te zien jaToen bezat de Marine nog enige slagkracht...
Nu kunnen we Texel verdedigen als we geluk hebbenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:31 schreef Clan het volgende:
[..]
Toen hadden we nog een groter gebied te verdedigen![]()
Mooi om die beelden in kleur te zien, veel van die tijd zie je toch in zwart wit.
Nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:31 schreef Sloggi het volgende:
Sons of Anarchy, komen daar ook tieten in voor?
Gewoon thuisquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar ben je gelegerd eigenlijk?
Neu voorbereiding voor oefeningetje over 2 weken.quote:
Alles voor de rating. Moorden, wapendeals en andere ranzigheid gooi het er maar op, maar owee als er een tepel in beeld komt!quote:
Moet je eens naar Leiden komen.... Goeie zaken kun je daar doen wat dat betreft.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Door de studies die daar gegeven worden wonen er nou 130 vrouwen per 100 mannen.
Idd, stel je voor!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Alles voor de rating. Moorden, wapendeals en andere ranzigheid gooi het er maar op, maar owee als er een tepel in beeld komt!
Was er laatst nog, mooie stad jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:42 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Moet je eens naar Leiden komen.... Goeie zaken kun je daar doen wat dat betreft.
Jammer dat ze geen unrated versie hebbenquote:
Wat valt er te verdedigen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nu kunnen we Texel verdedigen als we geluk hebben
Zeker, af en toe snuffel ik wel eens in de beeldbank, zit mooi spul tussen
Je geeft bloed?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou, ik ga pitten. Later.
Morgenochtend nuchter bloedprikken.
Mijn bankrekening op de 24ste?quote:
Goed punt, mag morgen ook weer plasma geven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou, ik ga pitten. Later.
Morgenochtend nuchter bloedprikken.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:01 schreef Thaboel het volgende:
Zooo lesvoorbereiding is af. Nu lekker tukken. Morgen word ik lief wakker gemaakt door de hopelijk nieuwe mvr, Thaboel
Artis was leuk begrijp ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:01 schreef Thaboel het volgende:
Zooo lesvoorbereiding is af. Nu lekker tukken. Morgen word ik lief wakker gemaakt door de hopelijk nieuwe mvr, Thaboel
tof. dank.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:25 schreef Clan het volgende:
[..]
Dit zal natuurlijk een streling voor het oog van een marineman zijn?![]()
Ging niet doorquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:50 schreef jankaas020 het volgende:
Maar dan nog, lui kapot hakken ala 300 en tetten. Spartacus is in mijn boek een top serie.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:55 schreef Royyy het volgende:
Even de nieuwe aflevering van Hawaii Five-O kijken
Je hebt pas de eerste aflevering gezien?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:56 schreef Sloggi het volgende:
Onrealistisch, matige CGI, achterlijk gebruik van special effects tijdens gevechten, het verhaal lijkt vooralsnog niet veel soeps...
Misschien kijk ik de tweede aflevering een dezer dagen nog vanwege de tetten, maar ik verwacht niet dat het veel beter gaat worden.
Ik vind Dexter ook niet meer zo bijzonder, hoewel ik het nog wel volg bij gebrek aan beter.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:58 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Je hebt pas de eerste aflevering gezien?Kijk eerst het hele seizoen af, en als je het dan nog een kutserie vind, het zij zo.
Want je mag het best een kutserie vinden, ik vind dexter een kutserie.
Ik weet het, maar de oude serie is gewoon hip.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:00 schreef Royyy het volgende:
[..]
Nee, is ook een nieuwe serie van, is afgelopen jaar begonnen.
Boardwalk Empire was zeer tof, the walking dead kan ik eigenlijk nog niet zien omdat ik de strip al heb gelezen..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vind Dexter ook niet meer zo bijzonder, hoewel ik het nog wel volg bij gebrek aan beter.
Boardwalk Empire en The Walking Dead zijn weer begonnen, maar daar wil ik nog niet aan beginnen omdat ik binnenkort zes weken lang toch niets kan zien.
ook lekker.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:20 schreef jankaas020 het volgende:
Nee, dank. Ik zit al aan de whisky. (Gewoon black label, mocht iemand het willen weten.)
Dat zeker.quote:
Ik heb, geloof ik, nog ergens de Tirpitz liggen, 1:350. Mocht ik 'm vinden en je hebt interesse mag je die wel hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Al een lange tijd niet gedaan.
Maar een beetje army stuff enzo. 'k heb ergens nog een ungepainte 1/72 tiger 1 staan en nog een sherman denk ik, en nog wel wat. Meestal is het 1/72.
Maar grotere schaal lijkt me leuker. 1/34 ofzo, is een keer op internet rondkieken.
Aardig van jequote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb, geloof ik, nog ergens de Tirpitz liggen, 1:350. Mocht ik 'm vinden en je hebt interesse mag je die wel hebben.
Bij mij staat Klaas Vaak op de stoep.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:04 schreef Erasmo het volgende:
Nog een uurtje en dan komt zaagmans langs
Dat moest vanavond maar gevierd worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:04 schreef Erasmo het volgende:
Nog een uurtje en dan komt zaagmans langs
Ja dat ja. Met alleen maar Terminators.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:54 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Je bedoeld de *kijk mijn leger heeft 11 modellen grey knights* ?
Eentje van ons was vorige week ook kwijt, was ze op de plantenbak van de buurman gaan zitten (Balkon), en toen viel ze met plantenbak en al van 3 hoog naar beneden, hebben we weer in het donker mogen zoeken naar haarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die van ons zit al weken in dezelfde doos
Thanksquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:59 schreef Braamyo het volgende:
@Sam
Ik gebruik in princiepe altijd de verf van Games Workshop (warhammer) uitsluitend te verkrijgen bij GW-stores of verkooppunten van GW-Nederland, en helaas zijn dat er niet heel veel. Echter, voordelen van GW verf zijn dat het snel droogt en wateroplosbaar is ipv terpetine-oplosbaar. Dus bang voor een paar druppels verf op je nieuwe blouse hoef je dan niet te zijn, en je word er ook niet onwel van als je te lang boven de verf of de terpetine hangt.
Qua lijm ben ik een enorme fan van de REVEL plastic lijm. Zit in Blauwe plastic tubetjes met een blauwe preciessie naald er aan om gedoseert te kunnen lijmen. Nadeel is dat de naald vaak verstopt raakt, maar die kun je met een aansteker zo weer open branden. Voordeel is dat het simpel weg de beste lijm is waar ik ooit mee gewerkt heb. De eerste 24 uur is het gelijmde onderdeel nog relatief makkelijk te verwijderen, mocht dit nodig zijn. Daarna is vast ook echt vast.
Metaal lijm raad ik opnieuw die van GW aan. Die lijm lijmt gewoon alles op alles, inclusief vingers, oogleden, lippen en wat kun je nog meer verzinnen waar je geen lijm wilt hebben.
Edit: en afhankelijk van waar je woont hoeft een GW niet ver weg te zijn
Ja, bij de appie happie verkopen ze die, en geloof me, die zijn behoorlijk pittig. je neusgaten gaan ervan openstaanquote:
Haha, hoe pittiger hoe beterquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, bij de appie happie verkopen ze die, en geloof me, die zijn behoorlijk pittig. je neusgaten gaan ervan openstaan
Je hebt het glazuur van je wc pot ff aangetast?quote:
Een collega had een keer 3rd degree burn dorito's mee, ook behoorlijk warm..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, hoe pittiger hoe beter. Jammer dat ik pittig voedsel eigenlijk niet mag eten
.
Ik had een vriend die als enige van onze hele Atheneum klas die wasabi-pringles lekker vond. Wat een gore dingen waren dat zeg.
[ afbeelding ]
Normale mensen denken waarschijnlijk: laat ik dat niet in m'n mond stoppen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:25 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Een collega had een keer 3rd degree burn dorito's mee, ook behoorlijk warm..![]()
Nah bloeddonatie gedaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je hebt het glazuur van je wc pot ff aangetast?
quote:
Pizzaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat eten jullie vandaag?
Hier spaghetti bolognese, eigengemaakt uiteraard
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Moet ik mij ook eens voor opgeven. Mijn BG is B+ met Rehsus factor D
Bij de appie happie, daarstraks 3 pizza's gekocht in de bonus, 2 turkse Lahmucun pizza's en 1 gyros pizzaquote:
En het lapje vlees?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zeg doen!
Eten hier is gebakken aardappels, met groentes die nog gehaald moeten worden.
Dat is een leuke aanbiedingquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij de appie happie, daarstraks 3 pizza's gekocht in de bonus, 2 turkse Lahmucun pizza's en 1 gyros pizza
Zekers, zijn die "culinaire" pizza's van Dr Oetker. 3 voor de prijs van 2quote:
Morgen maar effe kijken als ik bij appie ben danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zekers, zijn die "culinaire" pizza's van Dr Oetker. 3 voor de prijs van 2
Steenovenpizza's idem in de aanbieding, 3 halen, 2 dokken.
Die steenovenpizza's zijn de beste die ze hebben vind ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zekers, zijn die "culinaire" pizza's van Dr Oetker. 3 voor de prijs van 2
Steenovenpizza's idem in de aanbieding, 3 halen, 2 dokken.
Met wat slim inkopen bespaar je al snel 15¤ op je boodschappen, uitgaande van een totaal bedrag van ¤50quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Morgen maar effe kijken als ik bij appie ben dan
Hummus?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb vanmiddag al een hamburger op, doe wrs iets met kikkererwten vanavond.
Nope. Heb gekookte in de vriezert liggen, denk dat ik ze hak, met een eitje bind en dan als burger bak.quote:
Wanneer krijgt die gast nou eens en banquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:41 schreef AchJa het volgende:
Rubje...![]()
![]()
![]()
Herman's Restaurant School [di 21.30]
Ik zie alleen een overdaad aan smileysquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:41 schreef AchJa het volgende:
Rubje...![]()
![]()
![]()
Rubjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:41 schreef AchJa het volgende:
Rubje...![]()
![]()
![]()
Misschien komen ze allemaal wel.. oh wachtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:49 schreef AchJa het volgende:
Kunnen we weer eens lachen om Galt, Rubje, I-spy, Editor... etc.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:49 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Misschien komen ze allemaal wel.. oh wacht
Wie nu wat en wie is, 1 ding is duidelijk, "ze" vreten allemaal papagaaievoer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:49 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:49 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nice! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:56 schreef Nibb-it het volgende:
Vandaag een mooie Britse Mk.I mogen ontvangen, gemaakt bij Hadfields ltd. te Sheffield. Mooi te dateren; ergens tussen augustus 1916 en april 1917.
[ afbeelding ]
Geruild voor een Nederlands veldmutsje en wat andere kleine meuk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nice! Gefeliciteerd.
Voor hoeveel als ik vragen mag?
Het is alweer wegquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:41 schreef AchJa het volgende:
Rubje...![]()
![]()
![]()
Okquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Geruild voor een Nederlands veldmutsje en wat andere kleine meuk.
quote:And, finally, the American helmet was dusted with sawdust while the paint was still wet as a simple anti-glare measure, where the poor Tommy had to carry a load of gravel around on his lid. "Heavy Infantry" perhaps?
What the fuck,quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zag het... gvd...
Maar ook hier is hij weer bezig!![]()
Kookkanaal 24Kitchen
Weet ik het... Zal wel niet, in 77 boeide dat niet zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
AchJa, is jouw bolide "voetganger veilig" ?
Pff ze doet niet eens een honkhonk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:53 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik weet dat dit lied een favoriet van Nibb-it is:
Vroeg het ff ivm dit flut-onderzoekquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet ik het... Zal wel niet, in 77 boeide dat niet zo.
Iedereen met een rijbewijs is een potentiële moordenaar!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vroeg het ff ivm dit flut-onderzoek![]()
Meeste auto's niet veilig genoeg voor voetgangers
Idem de fietser met dat roekeloze gedragquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Iedereen met een rijbewijs is een potentiële moordenaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |