ook foto's van 2012 hoor, goeie shirt en die dingenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:02 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Had gisteravond laat gezien
Jammer genoeg zijn de meeste nog van '11. Paar facepacks van '12 nog maar. Nog steeds vind ik het bijzonder teleurstellend dat je eerst een paar uur druk bent met het alles juist in te stellen (lees: logo's/ face's/ competitie fixes) voordat je eindelijk kunt beginnen.
zoals hier onder staat en ook al weer een paar post terug, die van Ronald van FM11 werken nog steeds perfectquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:18 schreef Scorpie het volgende:
Iemand al goeie ervaringen met trainingen?
Zo'n serial kan je maar één keer gebruiken. Dan koppelt Steam dat spel aan jouw account en kan je, met dat account, het spel inderdaad zo vaak de-installeren en installeren als je wil. Maar niet met een ander account...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:50 schreef Zocalo het volgende:
Maar er staat:
►Activation Key must be used on a valid Steam account.
►You can download the game as many times as you want.
Dus het zou toch mogelijk moeten zijn, als die ander ook een Steam account heeft? Hetzelfde als je een spel met cd koopt en deze deelt... De volle mep wil ik er niet voor betalen, omdat ik het niet zo heel vaak ga spelen, maar wil hem wel hebben...
Je moet iets te zeiken over houden dan hèquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:23 schreef TheVulture het volgende:
Spel begonnen met Man City. Krijg je een programma waarbij je in de eerste 4 wedstrijden Chelsea, Man U en Liverpool voor je kiezen krijgt
Is toch lekkerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:23 schreef TheVulture het volgende:
Spel begonnen met Man City. Krijg je een programma waarbij je in de eerste 4 wedstrijden Chelsea, Man U en Liverpool voor je kiezen krijgt
nja bij psv b zitten nog wel een paar spelers die 18 zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:21 schreef MMUFC het volgende:
Heb met mijn PSV me hersteld na de 3-0 nederlaag tegen Man City: PSV - Werder Bremen 3-2.
Zit dus nog in de voorbereiding, en hoop vanavond aan het echte werk te kunnen beginnen.. Mag ook wel.. spel al bijna een week uit maar nog niet eens door de voorbereiding heen
Ga ook met PSV U19 spelen in verband met die U19 CL. Probleem is alleen dat er bijna geen spelers van onder de 19 bij PSV zitten die in de verdediging kunnen.. dus misschien daar nog even een aantal spelers proberen aan te trekken..
Klopt.. maar dan nog heb ik niet heel veel.. En daar komt bij dat ik Thomas Horsten uitgeleend heb aan Eindhoven.. misschien maar eens terug halen..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nja bij psv b zitten nog wel een paar spelers die 18 zijn
Ik heb Man U en Chelsea op een gelijkspel gehouden, gezien het feit dat ik veel nieuwe spelers, blessures en nog geen geoliede tactiek heb is dat wel acceptabelquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is toch lekker
Heb je die al gehad.
Misschien iemand afwezig van training die je niet of te zwaar gestraft hebt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:22 schreef yvette1982 het volgende:
Ik kreeg met Feyenoord geklaag van Vlaar en Kuijt dat de discipline niet deugde. Ik heb geen rode kaarten gekregen, dus ik heb geen idee wat ze zitten te klagen.
Robin Faber, kan overal in de verdediging spelen. Bij mijn fortuna game een bepalende speler geweest!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:29 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik ben als Koos Werkeloos begonnen en status als voetballer: Zondag amateur. Op vakantie gegaan een aangegeven alleen terug te komen als er een aanbod is van een team uit de lagere regionen een aanbod doet.
Het is dus Cambuur Leeuwarden geworden dat 18e in de JL staat met 12 gespeeld en 10 punten. Zitten 1.69K boven slaris budget, dus heb gelijk maatregelen getroffen door Charles Dissels te verkopen aan Sheffield. Verdiende 2K en was daarmee grootverdiener.
Nu zoek ik een paar versterkingen aangezien de rechts- en linksback echt superslecht zijn en de rechtermiddenvelder is kut. Iemand tips? Heb geen salarisbudget en een transferbudget van 53K. Hier kan ik dus iets in schuiven.
Overigens 5 wedstrijden nu gespeeld en 3 verloren (waaronder de koploper) en 2 keer gewonnen. 6 uit 5 dus.
ik kreeg in mijn 2e seizoen met fortuna achtereenvolgensquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:23 schreef TheVulture het volgende:
Kijk daar heb ik wat aan...vanavond even kijkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:47 schreef Xummon het volgende:
[..]
Robin Faber, kan overal in de verdediging spelen. Bij mijn fortuna game een bepalende speler geweest!
Ook dat niet eens.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:24 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Misschien iemand afwezig van training die je niet of te zwaar gestraft hebt?
Ik heb het slechts incidenteel. Maar in me eerste seizoen in FM weer ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:19 schreef Rumille het volgende:
Godverdomme, hebben die homo's van SI het nog steeds niet gefixed. Sta ik in de halve finale beker tegen PSV, is de helft van m'n spelers weg vanwege interlandverplichtingen. Dit is nu al meerdere jaren zo, gruwelijk irritant.
Prachtige kans om jong talent te laten schitterenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:19 schreef Rumille het volgende:
Godverdomme, hebben die homo's van SI het nog steeds niet gefixed. Sta ik in de halve finale beker tegen PSV, is de helft van m'n spelers weg vanwege interlandverplichtingen. Dit is nu al meerdere jaren zo, gruwelijk irritant.
Nog steeds niet gekraakt? Nice.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
Die beveiliging dit jaar. Wat een bazen bij SI.
1-0 gewonnen met Castillion en Bouy in de basisquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prachtige kans om jong talent te laten schitteren
Klopt, het is tenslotte je vaders bedrijf.quote:
Niet dus...godverdomme SI you're breaking my balls.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:02 schreef The_Groove het volgende:
Ben benieuwd of ze de crash dumps eruit hebben gehaald.
werkt hier altijd, sorry!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom mijn Football manager het niet doet? CD er in, steam aan, maar zeg dat ik op dit moment het spel niet kan spelen!!!
iemand dit eerder gehad?
Lekker schooieren, aangezien er maar 1 persoon tegelijkertijd kan spelen,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:59 schreef eywtf het volgende:
[..]
Klopt, het is tenslotte je vaders bedrijf.
Ik donwload hem al jaren en heb hem dit jaar gekocht, maar ik deel gewoon mn steamcodes met vrienden en hun spelen lekker gratis.
nog nooit gehad, stuur anders even een mailtje naar zequote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom mijn Football manager het niet doet? CD er in, steam aan, maar zeg dat ik op dit moment het spel niet kan spelen!!!
iemand dit eerder gehad?
Screenie?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
iemand dit eerder gehad?
Heb je de nieuwste patch net geïnstalleerd? Meerdere mensen hebben problemen gekregen met opstarten na de nieuwe patch (12.0.3)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
iemand dit eerder gehad?
Heb aan staan dat hij altijd moet updaten...geen idee of ie dat net gedaan heeft. zal dan wel hequote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb je de nieuwste patch net geïnstalleerd? Meerdere mensen hebben problemen gekregen met opstarten na de nieuwe patch (12.0.3)
Hm dat kan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb je de nieuwste patch net geïnstalleerd? Meerdere mensen hebben problemen gekregen met opstarten na de nieuwe patch (12.0.3)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |