abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103544094

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2011 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2011 Patch 3

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.
© donroyco

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html
Forumfreak
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:59:56 #2
32402 s0k
..............................
pi_103545086
fipo :')

Iemand die al weet hoe je die zielige achievements meldingen uit kan zetten?
..................................................................................................................................................
pi_103545280
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 15:59 schreef s0k het volgende:
fipo :')

Iemand die al weet hoe je die zielige achievements meldingen uit kan zetten?
Stoor je je daar nou echt zo erg aan, laat gaan joh :P
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:07:40 #4
32402 s0k
pi_103545339
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:06 schreef Thas het volgende:

[..]

Stoor je je daar nou echt zo erg aan, laat gaan joh :P
Irriteer me er mateloos aan. Alsof ik een zielige gratis shooter zit te spelen.
..................................................................................................................................................
pi_103545379
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:07 schreef s0k het volgende:

[..]

Irriteer me er mateloos aan. Alsof ik een zielige gratis shooter zit te spelen.
Als je je UI nou verandert vertel ik het je, want daar irriteer ik me echt mateloos aan :*
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:09:49 #6
32402 s0k
pi_103545431
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:08 schreef Thas het volgende:

[..]

Als je je UI nou verandert vertel ik het je, want daar irriteer ik me echt mateloos aan :*
Join the line. Yvonne heeft m al eens veranderd voor me, omdat een user klaagde dat hij een epileptische aanval door had gekregen. Geloof er niks van, het was een pure hetze, aangezien ik zat mods met soortgelijke UI's heb gezien.
pi_103545733
Ik kan maar geen afscheid nemen van mijn oude save vol met regens die ik zelf opgeleid heb :'(.
Get it and Bet it
pi_103545764
hoort het niet nummer 85 te zijn?
pi_103546350
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:18 schreef Daanus het volgende:
hoort het niet nummer 85 te zijn?
jep.

mensen die de regel nog niet kennen :')
pi_103547771
Zo de hele avond tijd om FM12 te gaan :)

Begonnen met Manchester City, voor het eerst sinds jaren weer begonnen met een "grote" club.
Eerste paar uur zal zoals gebruikelijk wel in het teken staan van staff/ scouts/ spelers zoeken.
pi_103549086
Volgende ronde CL gehaald met Ajax, in een poule met Lyon, Inter en Rosenborg. Lyon werd eerste met 11 punten, Ajax en Inter eindigden beide met 9 punten. Maar ik had een beter doelsaldo dan Inter :D
Won overigens één keer van Lyon en Rosenborg, verloor één keer van Inter en de rest speelde ik gelijk.
In de volgende ronde moet ik tegen Barcelona. Oftewel: hier zal ik mijn Waterloo vinden, maar goed, hopelijk zal het de clubkas nog een beetje gaan spekken ;)

In de competitie ben ik 'winterkampioen' geworden, met een voorsprong van maarliefst 13 punten op nummer 2 PSV. Dat kan dus niet meer misgaan!
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:59:29 #12
231633 Xummon
of toch niet?
pi_103549552
Eerste wedstrijden met Fortuna in de eredivisie zitten erop
Twenete thuis 2-1 verloren,
PSV uit werden we met 7-1 afgeslacht
Vitesse thuis knullig met 2-1 verloren, grote deel van de wedstrijd ging gelijk op, maar door een knullige eigen goal weer 0 punten.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_103549844
Waarom zie ik trouwens geen gezichten van spelers?
pi_103550620
Iemand die nog een leuke goedkope spits zoekt, raad ik aan om Bongani Ndulula eens te bekijken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:32:11 #15
343993 DinkMonkey
Hope is a waking dream.
pi_103550722
Hoort indd deel 85 te zijn. Ik heb hem besteld vandaag voor 30 euro. Dat wordt weer eens lekker managen.
Hope is a waking dream.
pi_103550819
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:59 schreef Xummon het volgende:
Eerste wedstrijden met Fortuna in de eredivisie zitten erop
Twenete thuis 2-1 verloren,
PSV uit werden we met 7-1 afgeslacht
Vitesse thuis knullig met 2-1 verloren, grote deel van de wedstrijd ging gelijk op, maar door een knullige eigen goal weer 0 punten.
Ik ken jou :D

Je oude klasgenoot op Leeuwenborgh die ook voor Fortuna is :W

Zit nog in de JL nu winterstop, maar houd me hart vast. Als ik zo blijf presteren promoveert Fortuna, sta wel in de kwartfinale van de KNVB beker. Wil eigenlijk niet promoveren aangezien ik (nog) geen goede spelers kan aantrekken. Als ik kijk naar de reputatie van Fortuna in FM12 is dat op het niveau van Top Oss, Fortuna heeft de laagste reputatie in de JL met Top, en de betere spelers kijken dan niet om naar Fortuna.

Nja zie wel wat er gaat gebeuren :P
pi_103551300
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:08 schreef poiuytr het volgende:
Waarom zie ik trouwens geen gezichten van spelers?
pi_103551344
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:47 schreef poiuytr het volgende:

[..]

van geen enkele speler? niet alle spelers zitten erin, maar de meeste van bijvoorbeeld de eredivisie wel.
pi_103551375
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:49 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:

[..]

van geen enkele speler? niet alle spelers zitten erin, maar de meeste van bijvoorbeeld de eredivisie wel.
Zie echt geen enkele spelersfoto, spel trouwens gewoon officieel.

Zie overigens wel spelersfoto uit de Eredivisie maar speel momenteel met City!
Wat voor frustreert dit, eindelijk avond vrij om FM te spelen maar iriteer me hier kapot aan alleen maar van die kale vlakken met tekst zie ik
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:54:23 #20
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_103551502
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:50 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Zie echt geen enkele spelersfoto, spel trouwens gewoon officieel.
Bekende bug - check
http://community.sigames.com/showthread.php/281621-No-photos....at-all

Hierzelf last van een constante crash dump en de mensen vna SI hebben geen idee wat het kan zijn...en helaas zijn er dus ook nog een aantal mensen met precies hetzelfde probleem.
Ben met m'n Ajax game tot 1 december gekomen door na elke wedstrijd te saven en een deel constant opnieuw te moeten spelen...ben dus ook maar gestopt. Als ze morgen geen oplossing of een patch in het verschiet zetten ga ik m'n geld terughalen bij FM-Base (wat gelukkig kan)
So confused when you're lost in the groove
pi_103551910
Iemand die Netwerk spel wil doen?
Wel graag een actieve medespeler.

Heb al stuk of 20 netwerk games op zitten dus redelijk ervaren..

Competitie: Maakt niet uit
pi_103552465
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:54 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Bekende bug - check
http://community.sigames.com/showthread.php/281621-No-photos....at-all

Hierzelf last van een constante crash dump en de mensen vna SI hebben geen idee wat het kan zijn...en helaas zijn er dus ook nog een aantal mensen met precies hetzelfde probleem.
Ben met m'n Ajax game tot 1 december gekomen door na elke wedstrijd te saven en een deel constant opnieuw te moeten spelen...ben dus ook maar gestopt. Als ze morgen geen oplossing of een patch in het verschiet zetten ga ik m'n geld terughalen bij FM-Base (wat gelukkig kan)
Bedankt :)

Ben nu al paar uur aan het kloten om foto's te krijgen in het spel hopen dat dit werkt, anders maar even mail typen na SI. Waardeloos, als ik een spel koop ga ik er vanuit dat hij gelijk werkt.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:24:32 #23
334746 The_Groove
pi_103552774
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:17 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Ben nu al paar uur aan het kloten om foto's te krijgen in het spel hopen dat dit werkt, anders maar even mail typen na SI. Waardeloos, als ik een spel koop ga ik er vanuit dat hij gelijk werkt.
ik ook! het meest frustrerende vind ik dat ze heel erg vaag doen...ik heb nu zelf al een topic met iets van 50 posts tussen mij en SI en ze blijven maar zeggen dat ze er naar gaan kijken en stellen de meeste belachelijke dingen voor om te doen.
pi_103553053
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:54 schreef The_Groove het volgende:

[..]

en helaas zijn er dus ook nog een aantal mensen met precies hetzelfde probleem.
Wut, daar moet je juist blij mee zijn, dan wordt het waarschijnlijk nog wel gefixt, als jij de enige was had je geen schijn van kans.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:31:42 #25
334746 The_Groove
pi_103553142
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:29 schreef Thas het volgende:

[..]

Wut, daar moet je juist blij mee zijn, dan wordt het waarschijnlijk nog wel gefixt, als jij de enige was had je geen schijn van kans.
Haha, naja de mensen van SI steken hun kop in het zand en zien het verband tussen al onze laptops niet! te fucking bizar! zelfs de foutmeldingen zijn identiek. Ik irriteer me gewoon aan de laksloosheid van de staff.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:43:52 #26
334746 The_Groove
pi_103553750
AH eindelijk een beetje duidelijkheid

quote:
We think it may be related to an ATI/AMD set-up which we're looking into. We're trying to replicate the issue internally. I know it's frustrating and as a user you rightly want to be able to play a game you've paid for but I can assure you we are looking into the issue. Thanks.
pi_103553886
Ik heb ook antwoord:

We have no licences for the Premier League, you'll need to download them from a different website if you want extra graphics/logos/facepacks in your game. I suggest reading the skinning hideout for further information - http://community.sigames.com/forumdi...inning-Hideout

Thanks,

Neil
pi_103561388
Ben ik de enige die pijn van zn ogen krijgt bij het lezen van de namen van spelers bij bv het kijken van selecties van teams?? Het is kleiner dan de vorige FM's, begin echt oogpijn te krijgen!!
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:49:27 #29
32402 s0k
pi_103563531
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:15 schreef eywtf het volgende:
Ben ik de enige die pijn van zn ogen krijgt bij het lezen van de namen van spelers bij bv het kijken van selecties van teams?? Het is kleiner dan de vorige FM's, begin echt oogpijn te krijgen!!
Zijn al een paar skins voor uit. Zoals http://community.sigames.(...)mp-Attribute-Changes
pi_103563682
Treurig;

Met PSV 4e worden in de competitie is sowieso al zielig, maar om dan vervolgens in de finale PO van Groningen te verliezen.... tsja.
Gelukkig wel nog contractverlenging.

Heb Schwaab en Bender naar Eindhoven gehaald. Nu even een paar spelers elimineren.
U MAD?
pi_103569720
Ik leg in november 2012 met Ajax inmiddels de hele Eredivisie m'n wil op tactisch gezien (veel balbezit, altijd meer kansen), ik verlies alleen nog wel eens omdat m'n spelers niet kunnen afmaken en in de verdediging dom balverlies lijden.

Met een kwalitatief betere keeper kom ik al een heel eind denk ik. Vermeer en Cillessen zijn leuk voor in 't begin, maar 't is wel duidelijk de zwakste plek. Helaas hebben Feyenoord en PSV 2 talentvolle Nederlandse doelmannen en die willen niet naar mij toe ;(.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 10:53:54 #32
343993 DinkMonkey
Hope is a waking dream.
pi_103573787
Ik heb hem maar eens besteld voor 30 euro. Eerst was levertijd 1 dag en nu opeens 4_8 dagen grrr
Hope is a waking dream.
pi_103573911
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:17 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Alle foto's die er maar zijn :)

En het is eigenlijk de zelfde reden dat als er geen logo's zijn in de engelse competitie :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_103573974
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Treurig;

Met PSV 4e worden in de competitie is sowieso al zielig, maar om dan vervolgens in de finale PO van Groningen te verliezen.... tsja.
Gelukkig wel nog contractverlenging.

Heb Schwaab en Bender naar Eindhoven gehaald. Nu even een paar spelers elimineren.
Ik verloor in de 2de ronde van de beker van Almere City, maar dat komt ook gewoon omdat ik het hele -19 team in de basis had staan, en dan verlies je met 1-0 :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_103574731
btw, de Ronald trainingen van FM11 werken gewoon perfect :D
pi_103574834
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:57 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En het is eigenlijk de zelfde reden dat als er geen logo's zijn in de engelse competitie :)
helaas zijn die foto's nog van vorig jaar...
pi_103577222
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

helaas zijn die foto's nog van vorig jaar...
Topic eens goed doornemen ;)
pi_103578718
Waarom heet het Nederlands elftal in het Nederlands 'Netherlands' .
Selectie klopt wel. Iemand anders last van ?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:16:46 #39
32402 s0k
pi_103578759
En Porto heet FCP. Is volgens mij ook al gepost.
pi_103580714
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:57 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Had gisteravond laat gezien :)

Jammer genoeg zijn de meeste nog van '11. Paar facepacks van '12 nog maar. Nog steeds vind ik het bijzonder teleurstellend dat je eerst een paar uur druk bent met het alles juist in te stellen (lees: logo's/ face's/ competitie fixes) voordat je eindelijk kunt beginnen.
pi_103580757
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:02 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Had gisteravond laat gezien :)

Jammer genoeg zijn de meeste nog van '11. Paar facepacks van '12 nog maar. Nog steeds vind ik het bijzonder teleurstellend dat je eerst een paar uur druk bent met het alles juist in te stellen (lees: logo's/ face's/ competitie fixes) voordat je eindelijk kunt beginnen.
Correct.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 14:18:01 #42
231633 Xummon
of toch niet?
pi_103581346
ook de 5e wedstrijd in de eredivisie ging nipt verloren
kwam via Kevin Diaz op 1-0, maar via wederom een eigen goal kwam AZ op een gelijke stand.
een pegel van Elm waarop Wintjens volkomen kansloos was de 1-2 voor AZ

wederom dapper gestreden maar zonder punten staan we nog net boven RKC

tot nu toe alleen tegen PSV (eigenlijk meer Dries Mertens) volkomen kansloos geweest
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_103584841
Nog steeds met FM11 bezig :) Nu aan het begin van seizoen 20/21 eindelijk alleen de topfavoriet voor de CL, met Spurs. Mag ook wel na 4x CL winst in 5 seizoenen.

Deze game is uitgegroeid tot een van m'n leukste met FM11, de andere is met PSV. Bij PSV zit ik in 2027 ofzo. Meest opvallende is dat ik in beide games Kadlec als spits heb gehad, hoewel hij bij Spurs weg moest na de komst van een wereldtalent. Desondanks is hij 2x uitgegroeid tot topspits en is hij een van m'n favoriete spelers in FM geworden, naast Bale en Hulk.
pi_103584903
Bony - Erick Torres, bazenduo _O_
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:50:48 #45
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_103585076
Is de netwerk optie een beetje te doen?
WOS'ser for life.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:33:02 #46
231633 Xummon
of toch niet?
pi_103586867
Wedstrijd 6 was het dan zover, uit bij heracles stond er bij rust een 3-1 voorsprong ophet scorebord, deze werd in de 2e helft ook niet meer weggegeven.
pi_103587483
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:44 schreef Niek92 het volgende:
Nog steeds met FM11 bezig :) Nu aan het begin van seizoen 20/21 eindelijk alleen de topfavoriet voor de CL, met Spurs. Mag ook wel na 4x CL winst in 5 seizoenen.

Deze game is uitgegroeid tot een van m'n leukste met FM11, de andere is met PSV. Bij PSV zit ik in 2027 ofzo. Meest opvallende is dat ik in beide games Kadlec als spits heb gehad, hoewel hij bij Spurs weg moest na de komst van een wereldtalent. Desondanks is hij 2x uitgegroeid tot topspits en is hij een van m'n favoriete spelers in FM geworden, naast Bale en Hulk.
Wou hem dit seizoen ook kopen, maar hij koos voor Porto en daar speelt ie amper. Probeer het in de winter nog wel een keer en anders aan het eind van het seizoen :)
pi_103588875
Hoe werkt dat als je hem via deze site koopt?
http://thedugout.dlgamer.(...)ownload-p-12229.html

zou ik hem dan kunnen kopen en dat een vriend hem ook op zijn computer zet (dus dat we het delen)? Dan koop ik hem nog wel, is het niet zo heel duur...
Hoe gaat dat in zijn werk met steam?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:46:59 #49
32402 s0k
pi_103590040
Hele idee van steam is dat je die serial dus niet deelt.
pi_103590166
Maar er staat:
►Activation Key must be used on a valid Steam account.
►You can download the game as many times as you want.

Dus het zou toch mogelijk moeten zijn, als die ander ook een Steam account heeft? Hetzelfde als je een spel met cd koopt en deze deelt... De volle mep wil ik er niet voor betalen, omdat ik het niet zo heel vaak ga spelen, maar wil hem wel hebben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')