Stoor je je daar nou echt zo erg aan, laat gaan johquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:59 schreef s0k het volgende:
fipo
Iemand die al weet hoe je die zielige achievements meldingen uit kan zetten?
Irriteer me er mateloos aan. Alsof ik een zielige gratis shooter zit te spelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:06 schreef Thas het volgende:
[..]
Stoor je je daar nou echt zo erg aan, laat gaan joh![]()
Als je je UI nou verandert vertel ik het je, want daar irriteer ik me echt mateloos aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:07 schreef s0k het volgende:
[..]
Irriteer me er mateloos aan. Alsof ik een zielige gratis shooter zit te spelen.
Join the line. Yvonne heeft m al eens veranderd voor me, omdat een user klaagde dat hij een epileptische aanval door had gekregen. Geloof er niks van, het was een pure hetze, aangezien ik zat mods met soortgelijke UI's heb gezien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:08 schreef Thas het volgende:
[..]
Als je je UI nou verandert vertel ik het je, want daar irriteer ik me echt mateloos aan
Ik ken jouquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:59 schreef Xummon het volgende:
Eerste wedstrijden met Fortuna in de eredivisie zitten erop
Twenete thuis 2-1 verloren,
PSV uit werden we met 7-1 afgeslacht
Vitesse thuis knullig met 2-1 verloren, grote deel van de wedstrijd ging gelijk op, maar door een knullige eigen goal weer 0 punten.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:08 schreef poiuytr het volgende:
Waarom zie ik trouwens geen gezichten van spelers?
van geen enkele speler? niet alle spelers zitten erin, maar de meeste van bijvoorbeeld de eredivisie wel.quote:
Zie echt geen enkele spelersfoto, spel trouwens gewoon officieel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:49 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
van geen enkele speler? niet alle spelers zitten erin, maar de meeste van bijvoorbeeld de eredivisie wel.
Bekende bug - checkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:50 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zie echt geen enkele spelersfoto, spel trouwens gewoon officieel.
Bedanktquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Bekende bug - check
http://community.sigames.com/showthread.php/281621-No-photos....at-all
Hierzelf last van een constante crash dump en de mensen vna SI hebben geen idee wat het kan zijn...en helaas zijn er dus ook nog een aantal mensen met precies hetzelfde probleem.
Ben met m'n Ajax game tot 1 december gekomen door na elke wedstrijd te saven en een deel constant opnieuw te moeten spelen...ben dus ook maar gestopt. Als ze morgen geen oplossing of een patch in het verschiet zetten ga ik m'n geld terughalen bij FM-Base (wat gelukkig kan)
ik ook! het meest frustrerende vind ik dat ze heel erg vaag doen...ik heb nu zelf al een topic met iets van 50 posts tussen mij en SI en ze blijven maar zeggen dat ze er naar gaan kijken en stellen de meeste belachelijke dingen voor om te doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Bedankt
Ben nu al paar uur aan het kloten om foto's te krijgen in het spel hopen dat dit werkt, anders maar even mail typen na SI. Waardeloos, als ik een spel koop ga ik er vanuit dat hij gelijk werkt.
Wut, daar moet je juist blij mee zijn, dan wordt het waarschijnlijk nog wel gefixt, als jij de enige was had je geen schijn van kans.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
en helaas zijn er dus ook nog een aantal mensen met precies hetzelfde probleem.
Haha, naja de mensen van SI steken hun kop in het zand en zien het verband tussen al onze laptops niet! te fucking bizar! zelfs de foutmeldingen zijn identiek. Ik irriteer me gewoon aan de laksloosheid van de staff.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:29 schreef Thas het volgende:
[..]
Wut, daar moet je juist blij mee zijn, dan wordt het waarschijnlijk nog wel gefixt, als jij de enige was had je geen schijn van kans.
quote:We think it may be related to an ATI/AMD set-up which we're looking into. We're trying to replicate the issue internally. I know it's frustrating and as a user you rightly want to be able to play a game you've paid for but I can assure you we are looking into the issue. Thanks.
Zijn al een paar skins voor uit. Zoals http://community.sigames.(...)mp-Attribute-Changesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:15 schreef eywtf het volgende:
Ben ik de enige die pijn van zn ogen krijgt bij het lezen van de namen van spelers bij bv het kijken van selecties van teams?? Het is kleiner dan de vorige FM's, begin echt oogpijn te krijgen!!
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Bedankt
Ben nu al paar uur aan het kloten om foto's te krijgen in het spel hopen dat dit werkt, anders maar even mail typen na SI. Waardeloos, als ik een spel koop ga ik er vanuit dat hij gelijk werkt.
Ik verloor in de 2de ronde van de beker van Almere City, maar dat komt ook gewoon omdat ik het hele -19 team in de basis had staan, en dan verlies je met 1-0quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Treurig;
Met PSV 4e worden in de competitie is sowieso al zielig, maar om dan vervolgens in de finale PO van Groningen te verliezen.... tsja.
Gelukkig wel nog contractverlenging.
Heb Schwaab en Bender naar Eindhoven gehaald. Nu even een paar spelers elimineren.
helaas zijn die foto's nog van vorig jaar...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
Alle foto's die er maar zijn
En het is eigenlijk de zelfde reden dat als er geen logo's zijn in de engelse competitie
Topic eens goed doornemenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
helaas zijn die foto's nog van vorig jaar...
Had gisteravond laat gezienquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
Alle foto's die er maar zijn
En het is eigenlijk de zelfde reden dat als er geen logo's zijn in de engelse competitie
Correct.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:02 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Had gisteravond laat gezien
Jammer genoeg zijn de meeste nog van '11. Paar facepacks van '12 nog maar. Nog steeds vind ik het bijzonder teleurstellend dat je eerst een paar uur druk bent met het alles juist in te stellen (lees: logo's/ face's/ competitie fixes) voordat je eindelijk kunt beginnen.
Wou hem dit seizoen ook kopen, maar hij koos voor Porto en daar speelt ie amper. Probeer het in de winter nog wel een keer en anders aan het eind van het seizoenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:44 schreef Niek92 het volgende:
Nog steeds met FM11 bezigNu aan het begin van seizoen 20/21 eindelijk alleen de topfavoriet voor de CL, met Spurs. Mag ook wel na 4x CL winst in 5 seizoenen.
Deze game is uitgegroeid tot een van m'n leukste met FM11, de andere is met PSV. Bij PSV zit ik in 2027 ofzo. Meest opvallende is dat ik in beide games Kadlec als spits heb gehad, hoewel hij bij Spurs weg moest na de komst van een wereldtalent. Desondanks is hij 2x uitgegroeid tot topspits en is hij een van m'n favoriete spelers in FM geworden, naast Bale en Hulk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |