abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103544094

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2011 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2011 Patch 3

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.
© donroyco

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html
Forumfreak
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:59:56 #2
32402 s0k
..............................
pi_103545086
fipo :')

Iemand die al weet hoe je die zielige achievements meldingen uit kan zetten?
..................................................................................................................................................
pi_103545280
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 15:59 schreef s0k het volgende:
fipo :')

Iemand die al weet hoe je die zielige achievements meldingen uit kan zetten?
Stoor je je daar nou echt zo erg aan, laat gaan joh :P
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:07:40 #4
32402 s0k
pi_103545339
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:06 schreef Thas het volgende:

[..]

Stoor je je daar nou echt zo erg aan, laat gaan joh :P
Irriteer me er mateloos aan. Alsof ik een zielige gratis shooter zit te spelen.
..................................................................................................................................................
pi_103545379
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:07 schreef s0k het volgende:

[..]

Irriteer me er mateloos aan. Alsof ik een zielige gratis shooter zit te spelen.
Als je je UI nou verandert vertel ik het je, want daar irriteer ik me echt mateloos aan :*
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:09:49 #6
32402 s0k
pi_103545431
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:08 schreef Thas het volgende:

[..]

Als je je UI nou verandert vertel ik het je, want daar irriteer ik me echt mateloos aan :*
Join the line. Yvonne heeft m al eens veranderd voor me, omdat een user klaagde dat hij een epileptische aanval door had gekregen. Geloof er niks van, het was een pure hetze, aangezien ik zat mods met soortgelijke UI's heb gezien.
pi_103545733
Ik kan maar geen afscheid nemen van mijn oude save vol met regens die ik zelf opgeleid heb :'(.
Get it and Bet it
pi_103545764
hoort het niet nummer 85 te zijn?
pi_103546350
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:18 schreef Daanus het volgende:
hoort het niet nummer 85 te zijn?
jep.

mensen die de regel nog niet kennen :')
pi_103547771
Zo de hele avond tijd om FM12 te gaan :)

Begonnen met Manchester City, voor het eerst sinds jaren weer begonnen met een "grote" club.
Eerste paar uur zal zoals gebruikelijk wel in het teken staan van staff/ scouts/ spelers zoeken.
pi_103549086
Volgende ronde CL gehaald met Ajax, in een poule met Lyon, Inter en Rosenborg. Lyon werd eerste met 11 punten, Ajax en Inter eindigden beide met 9 punten. Maar ik had een beter doelsaldo dan Inter :D
Won overigens één keer van Lyon en Rosenborg, verloor één keer van Inter en de rest speelde ik gelijk.
In de volgende ronde moet ik tegen Barcelona. Oftewel: hier zal ik mijn Waterloo vinden, maar goed, hopelijk zal het de clubkas nog een beetje gaan spekken ;)

In de competitie ben ik 'winterkampioen' geworden, met een voorsprong van maarliefst 13 punten op nummer 2 PSV. Dat kan dus niet meer misgaan!
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:59:29 #12
231633 Xummon
of toch niet?
pi_103549552
Eerste wedstrijden met Fortuna in de eredivisie zitten erop
Twenete thuis 2-1 verloren,
PSV uit werden we met 7-1 afgeslacht
Vitesse thuis knullig met 2-1 verloren, grote deel van de wedstrijd ging gelijk op, maar door een knullige eigen goal weer 0 punten.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_103549844
Waarom zie ik trouwens geen gezichten van spelers?
pi_103550620
Iemand die nog een leuke goedkope spits zoekt, raad ik aan om Bongani Ndulula eens te bekijken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:32:11 #15
343993 DinkMonkey
Hope is a waking dream.
pi_103550722
Hoort indd deel 85 te zijn. Ik heb hem besteld vandaag voor 30 euro. Dat wordt weer eens lekker managen.
Hope is a waking dream.
pi_103550819
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:59 schreef Xummon het volgende:
Eerste wedstrijden met Fortuna in de eredivisie zitten erop
Twenete thuis 2-1 verloren,
PSV uit werden we met 7-1 afgeslacht
Vitesse thuis knullig met 2-1 verloren, grote deel van de wedstrijd ging gelijk op, maar door een knullige eigen goal weer 0 punten.
Ik ken jou :D

Je oude klasgenoot op Leeuwenborgh die ook voor Fortuna is :W

Zit nog in de JL nu winterstop, maar houd me hart vast. Als ik zo blijf presteren promoveert Fortuna, sta wel in de kwartfinale van de KNVB beker. Wil eigenlijk niet promoveren aangezien ik (nog) geen goede spelers kan aantrekken. Als ik kijk naar de reputatie van Fortuna in FM12 is dat op het niveau van Top Oss, Fortuna heeft de laagste reputatie in de JL met Top, en de betere spelers kijken dan niet om naar Fortuna.

Nja zie wel wat er gaat gebeuren :P
pi_103551300
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:08 schreef poiuytr het volgende:
Waarom zie ik trouwens geen gezichten van spelers?
pi_103551344
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:47 schreef poiuytr het volgende:

[..]

van geen enkele speler? niet alle spelers zitten erin, maar de meeste van bijvoorbeeld de eredivisie wel.
pi_103551375
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:49 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:

[..]

van geen enkele speler? niet alle spelers zitten erin, maar de meeste van bijvoorbeeld de eredivisie wel.
Zie echt geen enkele spelersfoto, spel trouwens gewoon officieel.

Zie overigens wel spelersfoto uit de Eredivisie maar speel momenteel met City!
Wat voor frustreert dit, eindelijk avond vrij om FM te spelen maar iriteer me hier kapot aan alleen maar van die kale vlakken met tekst zie ik
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:54:23 #20
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_103551502
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:50 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Zie echt geen enkele spelersfoto, spel trouwens gewoon officieel.
Bekende bug - check
http://community.sigames.com/showthread.php/281621-No-photos....at-all

Hierzelf last van een constante crash dump en de mensen vna SI hebben geen idee wat het kan zijn...en helaas zijn er dus ook nog een aantal mensen met precies hetzelfde probleem.
Ben met m'n Ajax game tot 1 december gekomen door na elke wedstrijd te saven en een deel constant opnieuw te moeten spelen...ben dus ook maar gestopt. Als ze morgen geen oplossing of een patch in het verschiet zetten ga ik m'n geld terughalen bij FM-Base (wat gelukkig kan)
So confused when you're lost in the groove
pi_103551910
Iemand die Netwerk spel wil doen?
Wel graag een actieve medespeler.

Heb al stuk of 20 netwerk games op zitten dus redelijk ervaren..

Competitie: Maakt niet uit
pi_103552465
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:54 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Bekende bug - check
http://community.sigames.com/showthread.php/281621-No-photos....at-all

Hierzelf last van een constante crash dump en de mensen vna SI hebben geen idee wat het kan zijn...en helaas zijn er dus ook nog een aantal mensen met precies hetzelfde probleem.
Ben met m'n Ajax game tot 1 december gekomen door na elke wedstrijd te saven en een deel constant opnieuw te moeten spelen...ben dus ook maar gestopt. Als ze morgen geen oplossing of een patch in het verschiet zetten ga ik m'n geld terughalen bij FM-Base (wat gelukkig kan)
Bedankt :)

Ben nu al paar uur aan het kloten om foto's te krijgen in het spel hopen dat dit werkt, anders maar even mail typen na SI. Waardeloos, als ik een spel koop ga ik er vanuit dat hij gelijk werkt.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:24:32 #23
334746 The_Groove
pi_103552774
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:17 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Bedankt :)

Ben nu al paar uur aan het kloten om foto's te krijgen in het spel hopen dat dit werkt, anders maar even mail typen na SI. Waardeloos, als ik een spel koop ga ik er vanuit dat hij gelijk werkt.
ik ook! het meest frustrerende vind ik dat ze heel erg vaag doen...ik heb nu zelf al een topic met iets van 50 posts tussen mij en SI en ze blijven maar zeggen dat ze er naar gaan kijken en stellen de meeste belachelijke dingen voor om te doen.
pi_103553053
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:54 schreef The_Groove het volgende:

[..]

en helaas zijn er dus ook nog een aantal mensen met precies hetzelfde probleem.
Wut, daar moet je juist blij mee zijn, dan wordt het waarschijnlijk nog wel gefixt, als jij de enige was had je geen schijn van kans.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:31:42 #25
334746 The_Groove
pi_103553142
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:29 schreef Thas het volgende:

[..]

Wut, daar moet je juist blij mee zijn, dan wordt het waarschijnlijk nog wel gefixt, als jij de enige was had je geen schijn van kans.
Haha, naja de mensen van SI steken hun kop in het zand en zien het verband tussen al onze laptops niet! te fucking bizar! zelfs de foutmeldingen zijn identiek. Ik irriteer me gewoon aan de laksloosheid van de staff.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')