Ook dat niet eens.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:24 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Misschien iemand afwezig van training die je niet of te zwaar gestraft hebt?
Ik heb het slechts incidenteel. Maar in me eerste seizoen in FM weer ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:19 schreef Rumille het volgende:
Godverdomme, hebben die homo's van SI het nog steeds niet gefixed. Sta ik in de halve finale beker tegen PSV, is de helft van m'n spelers weg vanwege interlandverplichtingen. Dit is nu al meerdere jaren zo, gruwelijk irritant.
Prachtige kans om jong talent te laten schitterenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:19 schreef Rumille het volgende:
Godverdomme, hebben die homo's van SI het nog steeds niet gefixed. Sta ik in de halve finale beker tegen PSV, is de helft van m'n spelers weg vanwege interlandverplichtingen. Dit is nu al meerdere jaren zo, gruwelijk irritant.
Nog steeds niet gekraakt? Nice.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
Die beveiliging dit jaar. Wat een bazen bij SI.
1-0 gewonnen met Castillion en Bouy in de basisquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prachtige kans om jong talent te laten schitteren
Klopt, het is tenslotte je vaders bedrijf.quote:
Niet dus...godverdomme SI you're breaking my balls.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:02 schreef The_Groove het volgende:
Ben benieuwd of ze de crash dumps eruit hebben gehaald.
werkt hier altijd, sorry!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom mijn Football manager het niet doet? CD er in, steam aan, maar zeg dat ik op dit moment het spel niet kan spelen!!!
iemand dit eerder gehad?
Lekker schooieren, aangezien er maar 1 persoon tegelijkertijd kan spelen,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:59 schreef eywtf het volgende:
[..]
Klopt, het is tenslotte je vaders bedrijf.
Ik donwload hem al jaren en heb hem dit jaar gekocht, maar ik deel gewoon mn steamcodes met vrienden en hun spelen lekker gratis.
nog nooit gehad, stuur anders even een mailtje naar zequote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom mijn Football manager het niet doet? CD er in, steam aan, maar zeg dat ik op dit moment het spel niet kan spelen!!!
iemand dit eerder gehad?
Screenie?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
iemand dit eerder gehad?
Heb je de nieuwste patch net geïnstalleerd? Meerdere mensen hebben problemen gekregen met opstarten na de nieuwe patch (12.0.3)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
iemand dit eerder gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |