quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor de meesten hier ben je al 2,5 jaar NON-STOP op vakantie.
quote:
quote:
Een naam-TTquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd had ie maar niet elke dag over cocktails/stranden/zon moeten praten. Z'n eigen schuld dus
Nou, bijna net zo exotisch, alleen wat minder gekruid voedsel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga ook elke werkdag naar het buitenland!
Maar ik vind Friesland heel wat anders dan Malta
Je hoort de mensen meestal ook niet over NL klagen als het mooi weer is, ze af en toe naar het strand kunnen.. en daarnaast moeten werkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:24 schreef Barbusse het volgende:
Een naam-TT![]()
Maar ik werk nog gewoon hoor. Tis niet alsof ik alleen maar op het strand lig. Moet er niet aan denken, hele dagen bakken![]()
echt wel...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoort de mensen meestal ook niet over NL klagen als het mooi weer is, ze af en toe naar het strand kunnen.. en daarnaast moeten werken
Ach zeur nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:29 schreef rival het volgende:
echt wel...
te warm
files
al mijn vrienden () gaan naar het strand en ik moet werken
je hoort ze altijd klagen![]()
ga ik ook doen als ik de jackpot winquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb dus in Amerika serieus een gast ontmoet die al 2,5 jaar non-stop op vakantie was. Aan het reizen, that is. Al 40 landen gezien en geen één keer een vliegtuig gepakt.
Lijkt me echt nietsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb dus in Amerika serieus een gast ontmoet die al 2,5 jaar non-stop op vakantie was. Aan het reizen, that is. Al 40 landen gezien en geen één keer een vliegtuig gepakt.
Ik werk voor een online gaming bedrijf, bet-eventsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:25 schreef Ripley het volgende:
Wat voor werk doe je eigenlijk barbusse?
Je hebt zeker nooit Wieger Ketellapper opquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:25 schreef Barbusse het volgende:
Nou, bijna net zo exotisch, alleen wat minder gekruid voedsel.
bevestigen van alle vooroordelen, hoezo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:31 schreef rival het volgende:
en waar zijn die Turken en Koerden nou mee bezig?
en wat doe je daar? en hoezo malta?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik werk voor een online gaming bedrijf, bet-events
scherp.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bevestigen van alle vooroordelen, hoezo?
Een ex-collega van me doet dat nu. Heeft 5 jaar op spreekwoordelijk water en brood geleefd. Is nu van Alsaka door aan het trekken naar Patagonië, en heeft nog geen idee wat hij daarna gaat doen. Hij is nu zo´n 9 maanden onderweg. Wel cool, ik weet alleen niet of ik de offers daarvoor wil brengen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:29 schreef Nouk84 het volgende:
Weet ik veel? Ik ga donderdag naar een Kurd toe. M'n kind opeisen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:31 schreef rival het volgende:
en waar zijn die Turken en Koerden nou mee bezig?
Malta is een online gokparadijs, met meer dan 1500 aanbieders hierquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
en wat doe je daar? en hoezo malta?
okay, grappig. Best een interessante baan lijkt mequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malta is een online gokparadijs, met meer dan 1500 aanbieders hierZorg dragen voor sportweddenschappen die worden aangeboden, de correcte afhandeling ervan, en online pokertoernooien.
M'n vorige schoonbroer is multi-miljonair geworden met van die online poker-toernooien en online gokkasten. maar als je zag hoe dat ging.... dan geloof ik niet dat dat helemaal zuivere koffie wasquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malta is een online gokparadijs, met meer dan 1500 aanbieders hierZorg dragen voor sportweddenschappen die worden aangeboden, de correcte afhandeling ervan, en online pokertoernooien.
Kluts is er niet, dus denk dat dat wel meevaltquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:36 schreef Ang3l het volgende:
(En ik wil ook niet zeggen "Ik ken iemand, de broer van de ex van..." voordat we die discussie weer krijgen)
Nigga, whut?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik veel? Ik ga donderdag naar een Kurd toe. M'n kind opeisen.
Ik heb geen idee hoe die gast het doet, hij wilde er ook niet zoveel over kwijt....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:33 schreef Barbusse het volgende:
Een ex-collega van me doet dat nu. Heeft 5 jaar op spreekwoordelijk water en brood geleefd. Is nu van Alsaka door aan het trekken naar Patagonië, en heeft nog geen idee wat hij daarna gaat doen. Hij is nu zo´n 9 maanden onderweg. Wel cool, ik weet alleen niet of ik de offers daarvoor wil brengen.
Daar hou ik niet zo vanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt zeker nooit Wieger Ketellapper op
Mijn collega is Kurdisch en die is net bevallen. M'n vriend en ik willen het kindje hebbenquote:
Nou, de regulering hier is bizar streng, serieus. Als de banken net zo zulke strenge audits kregen was er van een mondiale crisis geen sprakequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
M'n vorige schoonbroer is multi-miljonair geworden met van die online poker-toernooien en online gokkasten. maar als je zag hoe dat ging.... dan geloof ik niet dat dat helemaal zuivere koffie was
Nou wil ik niet zeggen dat dat in Malta ook zo is hoor
(En ik wil ook niet zeggen "Ik ken iemand, de broer van de ex van..." voordat we die discussie weer krijgen)
Pas maar op. Straks zit je elk weekend voor de zoveelste keer Bee Movie te kijken met het hummeltje...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
M'n vriend en ik willen het kindje hebben
Ik heb (vrijwel) de hele Disney collectie op dvd, dus die kijken we dan wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks zit je elk weekend voor de zoveelste keer Bee Movie te kijken met het hummeltje...
Ik hou van mijn werkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
okay, grappig. Best een interessante baan lijkt me
www.google.nl lui kreng!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er weer één186.000 square miles.
Hoeveel hectare is dat
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.wolframalpha.com/
nog beter.
Nou, je vriendje dus. Of ben je teleurgesteld dat het daadwerkelijk voor paragliden bedoeld is ipv één of ander kinky sekspelletje?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:47 schreef Ang3l het volgende:
M'n vriendje gaat van een berg afspringen dit weekend
Kom ik gister daar aan, heeft ie een HUGE ass backpack klaarstaan voor 1 weekendje Oostenrijk.
"Jezus, je lijkt wel een echte nicht! Voor 1 weekend?"
Pakt ie 't uit... zit er gewoon zo'n paraglide stoel in en het zeil van de parachute
Wie heeft er nou in godesnaam zo'n ding?!?!?!?!
Nou er zaten wel een hoop gespen en straps aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, je vriendje dus. Of ben je teleurgesteld dat het daadwerkelijk voor paragliden bedoeld is ipv één of ander kinky sekspelletje?
Ik heb haar vorige week ook al geholpen, die site kon ze vinden met google, ze is luiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.wolframalpha.com/
nog beter.
het is een vrouw, op internet, wat verwacht jequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb haar vorige week ook al geholpen, die site kon ze vinden met google, ze is lui
Tieten.. eigenlijk..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is een vrouw, op internet, wat verwacht je.
Dat bewaren we voor Zaterdagquote:
Zijn die ooit gekomen dan?quote:
Dat je een oude koe bent wisten we al maar blijf maar lekker in die sloot hoor. Hoeft er niet uit te komen.quote:
Zo kan je een FOK! meet ook zien ja. Alleen dan zonder toegangprijs.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zaterdag naar de dierentuinis het plan.
Ow leuk! Maar ik heb al een Fokmeet in Utrecht die dagquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
HeatWave's ranzige FOK!meet aanstaande zaterdag
in mijn agenda staat.... Marc helpen met huis schilderen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zaterdag naar de dierentuinis het plan.
Tsk, dat kan niet anders zijn dan een slap aftreksel, wij hebben yvonnequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow leuk! Maar ik heb al een Fokmeet in Utrecht die dagMisschien kan ik iemand daarvan overhalen om mee te gaan naar amsterdam
Dat is liefquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
in mijn agenda staat.... Marc helpen met huis schilderen.
haha wat ben je toch hi-la-rischquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat je een oude koe bent wisten we al maar blijf maar lekker in die sloot hoor. Hoeft er niet uit te komen.
Wij hebben Mike en Tijn. En Q. !quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk, dat kan niet anders zijn dan een slap aftreksel, wij hebben yvonne.
Nog meer reden om het te combinerenquote:
Weet ik. Wat heb jij een hoop streepjes vandaag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
haha wat ben je toch hi-la-risch
Oh, ken ik niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, Tijn als in Tijn. Die awesome is
niet te veel complimentjes he? Daar kan ik niet tegenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ken ik niet.
Dan nog is de HW-meet in A'Dam de betere, want HW.
Maar d eutrecht meet is voor de tiende keer, die doen we elk jaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ken ik niet.
Dan nog is de HW-meet in A'Dam de betere, want HW.
Die hosselen we gewoon onderweg manquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Komen er nog chickies tussen de 16 en 18 jaar?
ouder is niet altijd beterquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar d eutrecht meet is voor de tiende keer, die doen we elk jaar
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die hosselen we gewoon onderweg man.
Nee, maar het is niet voor niets een traditie. Het is namelijk elk jaar echt heel leuk. Ieder jaar is het gewoon de hele avond ontzettend lachen. Word er nu al weer blij vanquote:
Laat mij maar gewoon Bee Movie kijken bij Missb op de bank.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet voor niets een traditie. Het is namelijk elk jaar echt heel leuk. Ieder jaar is het gewoon de hele avond ontzettend lachen. Word er nu al weer blij van
Maar wie weet daarna die van HW - ik moet toch terug naar Amsterdam
arme jongen toch!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind het gewoon stom dat je Q jat
Ik ga helemaal Bee Movie niet kijken!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Laat mij maar gewoon Bee Movie kijken bij Missb op de bank.
Welke moet ik dan meenemen? Heb je Ichi the Killer al gezien?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga helemaal Bee Movie niet kijken!
Wie niet dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach jij bent tenminste goedgekeurd voor HW's meet
Heel subtielquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, Tijn als in Tijn. Die awesome is
Maar jij hebt tieten! Dan mag je vast toch wel komen?quote:
Geen idee meer waarom het was hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:48 schreef Ripley het volgende:
Maar jij hebt tieten! Dan mag je vast toch wel komen?
Ik weet alleen nog dat je aan het zielig doen wasquote:
Dan was het meer dan terechtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet alleen nog dat je aan het zielig doen was.
Beetje afhankelijk hoe de vrijdag gaat lopen.. maar laat je wel weten of ik zin heb in een avondje op en neerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
Dus Cue_? Afspreken in A'dot en dan samen erheen reizen zaterdag?
Pas op wat je zegt tegen babs. Genoeg tijd om op en neer te gaan in de trein naar A'dam.quote:
Of ik dezelfde avond terug ga weet ik nog niet, maar ik hoor het welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk hoe de vrijdag gaat lopen.. maar laat je wel weten of ik zin heb in een avondje op en neer
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt tegen babs. Genoeg tijd om op en neer te gaan in de trein naar A'dam.
Ik ging er niet van uit dat jij terug gaatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
Of ik dezelfde avond terug ga weet ik nog niet, maar ik hoor het wel
Ik heb nog nooit met hem in de trein gezetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
Pas op wat je zegt tegen babs. Genoeg tijd om op en neer te gaan in de trein naar A'dam.
Daar twijfel ik niet aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh, ik ben naast een ransaap, ook gewoon te vertrouwen hoor
Vast voor 1 of ander grietje die je die avond ontmoetquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Opzich heb ik wel een slaapplek,maar ja, voor wie?.
Ik wel en he was a perfect gentleman.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met hem in de trein gezeten
Zo ben ik nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vast voor 1 of ander grietje die je die avond ontmoet
Ken hem al wat langer dan vandaag, maar goed om te horen dat het ook in de trein geldtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
Ik wel en he was a perfect gentleman.
Je hoeft zelfs niet naar de wc te lopen als je nodig moet...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ben jij het grietje dat HW die avond gaat ontmoeten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan ik er vast wel gebruik van maken evt
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je hoeft zelfs niet naar de wc te lopen als je nodig moet...
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
babs, de plaszak die niet alleen in de sprinters aanwezig is
Hij heeft me al eens ontmoetquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben jij het grietje dat HW die avond gaat ontmoeten?
Dat meiske dat hij aan dr haren z´n grot in trekt komende zaterdag, dat ben jij dus nietquote:
Haha neequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Dat meiske dat hij aan dr haren z´n grot in trekt komende zaterdag, dat ben jij dus niet
Dat heeft HW heul niet nodigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat meiske dat hij aan dr haren z´n grot in trekt komende zaterdag, dat ben jij dus niet
Ik weet het niet, dit blijft Fok! natuurlijk. Waar je alleen maar òf een vrouwen verslindende player bent met bakken met geld en minimaal 4 universitaire studies, òf een 30-jarige maagd die de hele dag achter de pc zit op zijn zolderkamertje van zijn ouderlijk huisquote:
+ geweldige abs natuurlijk...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dit blijft Fok! natuurlijk. Waar je alleen maar òf een vrouwen verslindende player bent met bakken met geld en minimaal 4 universitaire studies, òf een 30-jarige maagd die de hele dag achter de pc zit op zijn zolderkamertje van zijn ouderlijk huis
Oh ja, ik was het lichaam van een Griekse Godtm vergeten, silly mequote:
quote:Goedendag
Excuses voor de late reactie maar er is helaas iets tussengekomen en moet helaas van de koop afzien!
Succes met de verkoop van de banden.
Vriendelijke groet,
Ach, dies tenminste minder inflatiegevoelig dan de onze, zullen we maar zeggenquote:
Jezus, wat ben jij heppiedepeppie zegquote:
Dude, wanneer ging je naar mexico?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:30 schreef dawg het volgende:
kennelijk was er niet veel aan.
comida ahora. adiossss!
Jup!! ben verkouden dan is dat altijd zoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij heppiedepeppie zeg
LEUKKKKK!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:19 schreef dawg het volgende:
eviechickie, hoe was je kamp-ding-werk-gedoe zaterdag?
Sugar rush?quote:
begin maart. por que?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, wanneer ging je naar mexico?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup!! ben verkouden dan is dat altijd zo![]()
[..]
LEUKKKKK!!
Gewoon, interessequote:
Heet, HÉÉT!!!quote:
HÉÉÉÉÉÉEÉTTTTTTTquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon, interesseEn ik ben best jaoers ja
![]()
Das waar. Hoop alleen wel dat je niet in één of andere drugwar terecht komtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ben nu anderhalf jaar niet meer weggeweest. en ik heb niet zoveel geld dus keuzes maken.
nee joh.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das waar. Hoop alleen wel dat je niet in één of andere drugwar terecht komt
Wat zat er in de oven btw?quote:
Vast niet, dat weet ik ook welquote:
Kippetjes en knoflookjes en tomaatjes en uitjes en championnetjes en aardappeltjes met kruiden etcquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Kippetjes en knoflookjes en tomaatjes en uitjes en championnetjes en aardappeltjes met kruiden etc
Cool een vriend gaat trouwen.quote:
ja, klopt. ook de laatste weken wel wat over veracruz, maar goed das vaak toch tussen mafia onderling, en diegenen die er op een of andere manier mee te maken hebben zoals dealers, of corrupte politie oid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vast niet, dat weet ik ook welJe hoort alleen wel continue al die ellende verhalen op dit moment.
quote:
jes jes jes. je klinkt als die dikzak (whehequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Kippetjes en knoflookjes en tomaatjes en uitjes en championnetjes en aardappeltjes met kruiden etc
Laat zien dan, kan wel wat romantiek gebruikenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cool een vriend gaat trouwen.Hij had een filmpje gemaakt hoe hij zijn vriendin te huwelijk vroeg. Zag er leuk uit
calvados?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:33 schreef Evie het volgende:
[..]Ik wou kippetjes met droge witte wijn, appeltjes, room, calvados en dan geflambeerd met perziklikeur, maar helaas
In maart een nieuwsbericht van Djeez: "Kaaskop-Fok! ontvoert in Mexico onder bedreiging van kettingzaag!"quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:33 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, klopt. ook de laatste weken wel wat over veracruz, maar goed das vaak toch tussen mafia onderling, en diegenen die er op een of andere manier mee te maken hebben zoals dealers, of corrupte politie oid.
ik spring er daar nogal uit met mijn kaaskop, dus niet veel te vrezen.
djeez. says it all.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In maart een nieuwsbericht van Djeez: "Kaaskop-Fok! ontvoert in Mexico onder bedreiging van kettingzaag!"
heh jammer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je het warm maakt.. zit er niet zo veel alcohol meer in maffie
Wat ging er mis?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:33 schreef Evie het volgende:
[..]Ik wou kippetjes met droge witte wijn, appeltjes, room, calvados en dan geflambeerd met perziklikeur, maar helaas
Te lui om naar een echte winkel te gaan, en een vriend die ineens in de buurt was koffie wou leuten en een andere vriend die al langs kwamquote:
Dat is dan lastig ja en je kon een van hen niet op pad sturen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Te lui om naar een echte winkel te gaan, en een vriend die ineens in de buurt was koffie wou leuten en een andere vriend die al langs kwam
O jij weet wat ik wil eten, en waar ik het over hebquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dan lastig ja en je kon een van hen niet op pad sturen?
Flamberen in likeur isnie lekker, doe het dan alleen in Calvados.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:33 schreef Evie het volgende:
quote:
Ha, doe em de groetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:45 schreef Evie het volgende:
[..]
O jij weet wat ik wil eten, en waar ik het over heb![]()
Nee zijn beiden te lief daarvoorje krijgt de groetjes van die ene hippie
Jaaah maar das de backup ik heb geen calvados meerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Flamberen in likeur isnie lekker, doe het dan alleen in Calvados.
Alleen als jij mee gaat als mijn date naar de bruiloftquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Laat zien dan, kan wel wat romantiek gebruiken![]()
quote:
slecht..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ha, doe em de groetenHoe is t met z'n moeder?
Hoeveel mooie jurken schuift dat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen als jij mee gaat als mijn date naar de bruiloft
Wens em maar sterkte en geef em een knuffel van mij.quote:
5 was het toch?quote:
Calvadosquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Jaaah maar das de backup ik heb geen calvados meerMoet ik ook kopen
ssstquote:
Ook ik zal je niet dronken voerenquote:
ohja, sorryquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:49 schreef Evie het volgende:
[..]
sssten verkeerde getal.. je gaat hier toch niet mn huwelijkse voorwaarden open en bloot posten
![]()
mmmm of parelhoentje.. fazant is lastig aan te komenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
CalvadosOok lekker met fazant en gebakken appeltjes
huwelijkse voorwaarden? trouwen enzo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:49 schreef Evie het volgende:
[..]
sssten verkeerde getal.. je gaat hier toch niet mn huwelijkse voorwaarden open en bloot posten
![]()
Parelhoenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:49 schreef Evie het volgende:
[..]
mmmm of parelhoentje.. fazant is lastig aan te komen
Gelukkigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:50 schreef dawg het volgende:
[..]
huwelijkse voorwaarden? trouwen enzo.
brr eng. ik neem al mijn verleidingspogingen etc terug.
O JIJ HELD! U KNOW ITquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ParelhoenEven kort braden in de pan, afblussen met de Calvados, flamberen, daarna gevogeltefond erbij, nog wat meer Calvados, appeltjes, bospaddestoelen, tijm, rozemarijn, knoflook en jeneverbessen
edit: vergeet de rode ui niet. Serveren met pastinaak. Nomm![]()
Trouwen....overratedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:53 schreef Evie het volgende:
[..]
GelukkigSTRIKE
![]()
Nee heb zoveel huwelijkse voorwaarden dat het onmogelijk is voor me om ooit te trouwen.. dat is mijn veiligheidsgordel.. mocht ik ooit gek worden en toch willen trouwen![]()
2 als je ook naar de bruiloft van mijn zusje gaatquote:
En ik mag ze uitkiezen en jij betaald ze? (o en date spelen is zonder zoenen of wat dan ook maar wel gratis drankquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
2 als je ook naar de bruiloft van mijn zusje gaat
Ja, uiteraard. Een man van fijne smaak, dat ben ikquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Een man van fijne smaak, dat ben ik![]()
Ergo: snob![]()
Goed glas wijn erbij? Een St. Emilion Grand Cru Classee misschien?quote:
hm weet ik niet..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed glas wijn erbij? Een St. Emilion Grand Cru Classee misschien?![]()
Ja prima.quote:
Oh laat dan maarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:57 schreef Evie het volgende:
[..]
En ik mag ze uitkiezen en jij betaald ze? (o en date spelen is zonder zoenen of wat dan ook maar wel gratis drank)
Nope gewoon vrolijk ondanks de verkoudheidquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja prima.
Vanwaar de?
Eindelijk omgangsverboden voor die rare vrienden van je?
Ach zeur niet voor 1000 e ben je klaar met mn outfitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh laat dan maarik heb niet zo veel geld dat ik jouw smaak kan betalen
En jij denkt dat ik zo veel geld hebquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope gewoon vrolijk ondanks de verkoudheid
[..]
Ach zeur niet voor 1000 e ben je klaar met mn outfit![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik zo veel geld hebhaha droom lekker verder
Wie biedt er meer om mij jurkjes te kopen zonder tegenprestatie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:10 schreef Spezza19 het volgende:
1000 euro.... Dat kan wel op 1 van de credit cards
Zonder tegenprestaties?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Wie biedt er meer om mij jurkjes te kopen zonder tegenprestatie?
Iedereen is gek behalve jij!!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zonder tegenprestaties?
Jij bent gek!
Oh ik ben wel gek hoor....quote:
Zucht kan je mij in een mooi jurkje zienquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ik ben wel gek hoor....
Maar niet zo gek om 1000 euro te geven zonder tegenprestaties
afknapper.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:53 schreef Evie het volgende:
[..]
GelukkigSTRIKE
![]()
Nee heb zoveel huwelijkse voorwaarden dat het onmogelijk is voor me om ooit te trouwen.. dat is mijn veiligheidsgordel.. mocht ik ooit gek worden en toch willen trouwen![]()
Mja, das misschien 5 euro waardquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Zucht kan je mij in een mooi jurkje zien![]()
Je weet maar nooit he?!quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Je weet maar nooit he?!Al denk ik dat ik niet zo gek ga worden
Is geen afknapper is megacool.. ik wil 1000 soa's (maar dan de knuffelvariant).
6 bruidsjurken, en 10000 ton versnipperde bierfiltjes .. en dan nog een boel eisen waar niemand aan kan voldoen
Niet alleen je seksleven.... Je hele leven is gewoon over zodra je trouwtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Whehehe het moment waarop je seksleven stopt :|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet alleen je seksleven.... Je hele leven is gewoon over zodra je trouwt
En een kort pittig kapsel en een hondje?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die debielen met kinderen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:21 schreef Evie het volgende:
[..]
En een kort pittig kapsel en een hondje?
Een Volvo zodat de golden retriever achterin kan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:21 schreef Evie het volgende:
[..]
En een kort pittig kapsel en een hondje?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die debielen met kinderen
timing is everything.quote:
quote:
quote:
Sinds wanneer heb jij een hond?quote:
Vertel.. mag ook in pm hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok dames ik heb jullie hulp nodig
dit is poging 100203456 in het leven van M-M om vrouwelijker te worden
ik heb make-upjes gekocht, en nu kijk ik er naar, maar hoe krijg ik dat fatsoenlijk op mn bakkes?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb make-upjes gekocht, en nu kijk ik er naar, maar hoe krijg ik dat fatsoenlijk op mn bakkes?
ik kan er gewoon niks meequote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan er gewoon niks meevooral niet met oogpotlood, dan ben ik n mislukte gothic, maar het hele forum was enthousiast dus het zijn heel leuke make-upjes maar ik kan er gewoon niks mee
Door zo min mogelijk te gebruiken!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ik heb ook subtiele kleurtjes enzo, en een lipgloss voor vollere lippen (wtf) de kleurtjes zijn wel leuk maar t wordt warm en doet gekquote:
allergisch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ik heb ook subtiele kleurtjes enzo, en een lipgloss voor vollere lippen (wtf) de kleurtjes zijn wel leuk maar t wordt warm en doet gek
ik ben echt op bepaalde gebieden mislukt als vrouw
hoe lang en hoe vaak? eens in de drie jaar doe ik een poging maar t lukt gewoon niet :;') (en ik heb echt t geduld niet uuuuurrrren met make upjes achter joetjoep te gaan zittenquote:
Sort of tochquote:
maar dat t warm wordt? Lijkt me niet goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee dat hoort dus he, dat je vollere lippen krijgt
hele toffe palettjes met oogschaduw, rouge (echt wat moet je daarmee? zonder een barbiepop te lijken?) en oogpotloodje en lipglossjes dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:30 schreef Cue_ het volgende:
Ligt eraan wat je gekocht hebt en wat je ermee wi doen.
Tis idd oefenen en t ene is makkelijker dan t andere
Ja, meer info nodig! Wat voor make-upjes?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
duurt n paar secondenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maar dat t warm wordt? Lijkt me niet goed
Nee echt, dat hoort.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maar dat t warm wordt? Lijkt me niet goed
meestal een keer of 10 achter elkaar om iets van resultaat te krijgen en dat een paar dagen door :pquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe lang en hoe vaak? eens in de drie jaar doe ik een poging maar t lukt gewoon niet :;') (en ik heb echt t geduld niet uuuuurrrren met make upjes achter joetjoep te gaan zitten
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hele toffe palettjes met oogschaduw, rouge (echt wat moet je daarmee? zonder een barbiepop te lijken?) en oogpotloodje en lipglossjes dus
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee echt, dat hoort.Naar spul.
Ben bang dat er echt oefening voor nodig is...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe lang en hoe vaak? eens in de drie jaar doe ik een poging maar t lukt gewoon niet :;') (en ik heb echt t geduld niet uuuuurrrren met make upjes achter joetjoep te gaan zitten
Ik ben al een maand natuurlijk rougequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik draag elke dag rouge hoor.
Ja heb het wel eens gehad, maar ik vind het niks. Tintelende lipjes is niks mis mee, maar niet zoquote:
Huh?quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil die 2e welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]nr 2 en nr 4
(iemand overnemen?![]()
ongebruikt?)
Mascara snap ik nog weldat gebruik ik ook elke dag maar daar houdt t wel mee op
oogschaduw, daar kan ik ook niets mee. Voel me dan altijd alsof ik een blauw/bruinlpaars oog heb geslagen hehe.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hele toffe palettjes met oogschaduw, rouge (echt wat moet je daarmee? zonder een barbiepop te lijken?) en oogpotloodje en lipglossjes dus
Oh hoe dat zo?quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben bang dat er echt oefening voor nodig is...
ok.. nog nooit van gehoord. Maar als t werkt hehe, wie mooi wil zijn ket pijn hebben toch :pquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
maar mijn vraag blijft wat doe je met rouge? ik ben echt blank dus dan zie ik er meteen uit als barbie heb ik t ideequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:36 schreef missbehavin het volgende:
Ik draag eigenlijk altijd alleen bruin-, zwart- of grijstinten ogenschaduw..
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh hoe dat zo?
Ik had het zaterdag, toen ik onverwachts een heel lief complimentje kreeg van het barmeisjeDat ze maar naar me moest blijven kijken ofzo en dat ik haar aan Ellen ten Damme deed denken.
misschien eerst wat foundation als ondertoon. miss dat t dan wat anders toont.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar mijn vraag blijft wat doe je met rouge? ik ben echt blank dus dan zie ik er meteen uit als barbie heb ik t idee
ahquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:38 schreef missbehavin het volgende:
Rouge is makkelijk, een niet te donkere kleur, grote kwast (eerst blazen!), dan een kusbek trekken, dan steken je jukbeenderen uit en daar doe je de rouge
dat zeg ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
misschien eerst wat foundation als ondertoon. miss dat t dan wat anders toont.
Foundation doe je als eerste. Da's zeg maar de basis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ah
en foundation heb ik ook nog ergens dat plemp je daar weer onder
klopt. Volgens mij is t een beetje wat je fijn vindt (gebruik zelf vloeibaar). Maar er zit vast ook wel een logisch verschil tussen. Iets met eerste en tweede laag of andere volgotrdes hahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
en foundation heb je dan weer in poeder maar ook vloeibaar tegenwoordig toch?
Het mooiste is een vloeibare foundation in exact dezelfde kleur als jouw huid, wat je dan lichtjes afpoedert met een transparante poeder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
en foundation heb je dan weer in poeder maar ook vloeibaar tegenwoordig toch?
dat laatste heb ik nooit gedaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het mooiste is een vloeibare foundation in exact dezelfde kleur als jouw huid, wat je dan lichtjes afpoedert met een transparante poeder.
mwah...ik kan me er al lang niet meer druk om makenquote:
en wtf is een concealer dan? (heb ik ook weleens voorbij zien komen) en bestaat er witte foundation? (de lichtste is voor mijn huid altijd al te donkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het mooiste is een vloeibare foundation in exact dezelfde kleur als jouw huid, wat je dan lichtjes afpoedert met een transparante poeder.
Ik wel. Ik glimquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |