quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor de meesten hier ben je al 2,5 jaar NON-STOP op vakantie.
quote:
quote:
Een naam-TTquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd had ie maar niet elke dag over cocktails/stranden/zon moeten praten. Z'n eigen schuld dus
Nou, bijna net zo exotisch, alleen wat minder gekruid voedsel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga ook elke werkdag naar het buitenland!
Maar ik vind Friesland heel wat anders dan Malta
Je hoort de mensen meestal ook niet over NL klagen als het mooi weer is, ze af en toe naar het strand kunnen.. en daarnaast moeten werkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:24 schreef Barbusse het volgende:
Een naam-TT![]()
Maar ik werk nog gewoon hoor. Tis niet alsof ik alleen maar op het strand lig. Moet er niet aan denken, hele dagen bakken![]()
echt wel...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoort de mensen meestal ook niet over NL klagen als het mooi weer is, ze af en toe naar het strand kunnen.. en daarnaast moeten werken
Ach zeur nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:29 schreef rival het volgende:
echt wel...
te warm
files
al mijn vrienden () gaan naar het strand en ik moet werken
je hoort ze altijd klagen![]()
ga ik ook doen als ik de jackpot winquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb dus in Amerika serieus een gast ontmoet die al 2,5 jaar non-stop op vakantie was. Aan het reizen, that is. Al 40 landen gezien en geen één keer een vliegtuig gepakt.
Lijkt me echt nietsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb dus in Amerika serieus een gast ontmoet die al 2,5 jaar non-stop op vakantie was. Aan het reizen, that is. Al 40 landen gezien en geen één keer een vliegtuig gepakt.
Ik werk voor een online gaming bedrijf, bet-eventsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:25 schreef Ripley het volgende:
Wat voor werk doe je eigenlijk barbusse?
Je hebt zeker nooit Wieger Ketellapper opquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:25 schreef Barbusse het volgende:
Nou, bijna net zo exotisch, alleen wat minder gekruid voedsel.
bevestigen van alle vooroordelen, hoezo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:31 schreef rival het volgende:
en waar zijn die Turken en Koerden nou mee bezig?
en wat doe je daar? en hoezo malta?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik werk voor een online gaming bedrijf, bet-events
scherp.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bevestigen van alle vooroordelen, hoezo?
Een ex-collega van me doet dat nu. Heeft 5 jaar op spreekwoordelijk water en brood geleefd. Is nu van Alsaka door aan het trekken naar Patagonië, en heeft nog geen idee wat hij daarna gaat doen. Hij is nu zo´n 9 maanden onderweg. Wel cool, ik weet alleen niet of ik de offers daarvoor wil brengen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:29 schreef Nouk84 het volgende:
Weet ik veel? Ik ga donderdag naar een Kurd toe. M'n kind opeisen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:31 schreef rival het volgende:
en waar zijn die Turken en Koerden nou mee bezig?
Malta is een online gokparadijs, met meer dan 1500 aanbieders hierquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
en wat doe je daar? en hoezo malta?
okay, grappig. Best een interessante baan lijkt mequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malta is een online gokparadijs, met meer dan 1500 aanbieders hierZorg dragen voor sportweddenschappen die worden aangeboden, de correcte afhandeling ervan, en online pokertoernooien.
M'n vorige schoonbroer is multi-miljonair geworden met van die online poker-toernooien en online gokkasten. maar als je zag hoe dat ging.... dan geloof ik niet dat dat helemaal zuivere koffie wasquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malta is een online gokparadijs, met meer dan 1500 aanbieders hierZorg dragen voor sportweddenschappen die worden aangeboden, de correcte afhandeling ervan, en online pokertoernooien.
Kluts is er niet, dus denk dat dat wel meevaltquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:36 schreef Ang3l het volgende:
(En ik wil ook niet zeggen "Ik ken iemand, de broer van de ex van..." voordat we die discussie weer krijgen)
Nigga, whut?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik veel? Ik ga donderdag naar een Kurd toe. M'n kind opeisen.
Ik heb geen idee hoe die gast het doet, hij wilde er ook niet zoveel over kwijt....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:33 schreef Barbusse het volgende:
Een ex-collega van me doet dat nu. Heeft 5 jaar op spreekwoordelijk water en brood geleefd. Is nu van Alsaka door aan het trekken naar Patagonië, en heeft nog geen idee wat hij daarna gaat doen. Hij is nu zo´n 9 maanden onderweg. Wel cool, ik weet alleen niet of ik de offers daarvoor wil brengen.
Daar hou ik niet zo vanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt zeker nooit Wieger Ketellapper op
Mijn collega is Kurdisch en die is net bevallen. M'n vriend en ik willen het kindje hebbenquote:
Nou, de regulering hier is bizar streng, serieus. Als de banken net zo zulke strenge audits kregen was er van een mondiale crisis geen sprakequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
M'n vorige schoonbroer is multi-miljonair geworden met van die online poker-toernooien en online gokkasten. maar als je zag hoe dat ging.... dan geloof ik niet dat dat helemaal zuivere koffie was
Nou wil ik niet zeggen dat dat in Malta ook zo is hoor
(En ik wil ook niet zeggen "Ik ken iemand, de broer van de ex van..." voordat we die discussie weer krijgen)
Pas maar op. Straks zit je elk weekend voor de zoveelste keer Bee Movie te kijken met het hummeltje...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
M'n vriend en ik willen het kindje hebben
Ik heb (vrijwel) de hele Disney collectie op dvd, dus die kijken we dan wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks zit je elk weekend voor de zoveelste keer Bee Movie te kijken met het hummeltje...
Ik hou van mijn werkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
okay, grappig. Best een interessante baan lijkt me
www.google.nl lui kreng!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er weer één186.000 square miles.
Hoeveel hectare is dat
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.wolframalpha.com/
nog beter.
Nou, je vriendje dus. Of ben je teleurgesteld dat het daadwerkelijk voor paragliden bedoeld is ipv één of ander kinky sekspelletje?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:47 schreef Ang3l het volgende:
M'n vriendje gaat van een berg afspringen dit weekend
Kom ik gister daar aan, heeft ie een HUGE ass backpack klaarstaan voor 1 weekendje Oostenrijk.
"Jezus, je lijkt wel een echte nicht! Voor 1 weekend?"
Pakt ie 't uit... zit er gewoon zo'n paraglide stoel in en het zeil van de parachute
Wie heeft er nou in godesnaam zo'n ding?!?!?!?!
Nou er zaten wel een hoop gespen en straps aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, je vriendje dus. Of ben je teleurgesteld dat het daadwerkelijk voor paragliden bedoeld is ipv één of ander kinky sekspelletje?
Ik heb haar vorige week ook al geholpen, die site kon ze vinden met google, ze is luiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.wolframalpha.com/
nog beter.
het is een vrouw, op internet, wat verwacht jequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb haar vorige week ook al geholpen, die site kon ze vinden met google, ze is lui
Tieten.. eigenlijk..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is een vrouw, op internet, wat verwacht je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |