quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Je wist niet hoe snel je moest proppen Pinokkioquote:
Dan kun je er wel op stampenquote:
Nee, dat was Jan.quote:
Dit hele systeem met cijfers vind ik sowieso irritantquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren wat de laatste postzegels in guldens kostten eigenlijk![]()
Maar nu merk je het niet meer dat ze duurder worden, das ook sneaky
quote:
Nu kun je een dierenopvang beginnenquote:
Neuh, Sonic krijgt gewoon een winterpaleis, een zomerpaleis en een buitenpaleisquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu kun je een dierenopvang beginnen
Tiendensprokkelvak it is! Als het hoofdstuk differentiëren is en je hebt geen idee wat je moet doen bij een vraag, toch de formulie maar differentiëren en dan weer verder gaan, is vaak toch één van de zes punten voor een vraag en weer een paar tiende.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Wiskunde is zo'n tiendensprokkelvak. Leegte vind ik ook punten waard. Een stukje sereniteit tussen heftige opgaves is wenselijk.
Leuk! Duitsland?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:12 schreef Bos81 het volgende:
Ik mag nu bij postcrossing eindelijk 6 kaarten tegelijk versturen. Nu eentje 49 km verderop, wel over de grens. Maar die zal wel niet lang onderweg zijn, alhoewel je weet nooit met postanaal.
Nee Belgiequote:
Mijn topografie zuigtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee Belgie
Ik denk dat de Duitse Grens net iets verder is dan 49 km. Belgie nog geen 20 dacht ik.
Die was toch dood?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Lindsay Lohan uit de kleren voor Playboy lees ik.
Welk mager scharminkel is er dan dit jaar overleden?quote:
Amy Winehousequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welk mager scharminkel is er dan dit jaar overleden?
Nee, die bedoel ik niet.quote:
Paris Hilton leeft nog geloof ik. Last time I checkedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, die bedoel ik niet.
Blondine dacht ik..
Die zit met Afrojack plaatjes te maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Paris Hilton leeft nog geloof ik. Last time I checked
Goed besuuuuugquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die zit met Afrojack plaatjes te maken.
Oh een snuggie, Bos?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:53 schreef Bos81 het volgende:
Okee.
Kom ik wellicht nog wel op
Zo nu even naar de apotheek en als ik terugkom ga ik denk ik lekker lezen. Heb zojuist bij de Xenos een fleecedeken (met mouwen gekocht). Lekker voor in de koudere avond uren..
OMGquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
Deze is wel goed winterproof!
[ afbeelding ]
Je had een paar standaard pannekoeken, maar je mocht ook zelf samenstellen, wat ik ook gedaan heb.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:27 schreef Lutte het volgende:
Heb nu wel zijn msn![]()
PannenkoekenEen normaal of met vanalles erop en eraan?
Heb trouwens net de EHBO gemaild, voelde me zo gemeen, maar het is een redelijk nette mail geworden geloof ik!
Klinkt erg lekker! Hoe is de combo banaan-chorizo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je had een paar standaard pannekoeken, maar je mocht ook zelf samenstellen, wat ik ook gedaan heb.
Ik koos voor een bodem met kaneelsuiker dan met champignons, chorizo en banaan.Het is dat er geen mozzarella bijstond, anders was dat er nog bijgekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Koude voetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
Deze is wel goed winterproof!
[ afbeelding ]
Beterschap. Heeft Postanaal al de thee bezorgd?quote:
Welke had ik gestuurd?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh en je kaart, die was echt zooooo leuk weer![]()
![]()
Vriendin die bij me was was jaloers
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke had ik gestuurd?
Toch een hond met super er op toch?
En die chocomel komt wel, ik heb alle geduld als je maar niet te lang wacht.
Jouw nickname he... word er helemaal gek van... elke keer als ik je nick zie dan komt dat kut deuntje van Oh oh cherso in mijn kopquote:
Ja maar ik lurk continue mee en kom je toch vaak tegen. Wat overigens wel leuk vind hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Nou, we posten amper in dezelfde topics, just deal with it.
Ik vind m zelf echt bij me passen, en ik was er al lang voor dat stomme tv programma ook
Ik denk eerder aan ICQ oh-oh of de Teletubbies oh-ohquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jouw nickname he... word er helemaal gek van... elke keer als ik je nick zie dan komt dat kut deuntje van Oh oh cherso in mijn kop
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan ICQ oh-oh of de Teletubbies oh-oh
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Maar het komt van iets nog debielers![]()
Wel van een liedje!
[ afbeelding ]
![]()
Ik kom hem op m'n oude telefoon nog wel eens tegen, dat geluidje, die is per ongeluk mee gegaan als mp3 tussen de andere geluidbestandjesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
ICQ.. WTF!! gebruikt iemand dat nog?
Hehe, laat ze maar lullen!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:47 schreef Lutte het volgende:
Een flinke ondertoonMaar word je hard van haha, rebels kantje inderdaad
85?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:10 schreef Lutte het volgende:
Ik vind hem echt mooi, net als die Plum, lekker volwassen! Hopelijk vind je hem nog.
Heb nu acht verschillende, maar het zijn er meer dan 85 dus we sparen rustig door
Yeah! Wat goedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:12 schreef Miniem het volgende:
Een goedemiddag
Ben ver klaar met school.
Volgende week alles laten ondertekenen en inleveren.
De week daarna examengesprek
Ik hoop dat het goed isquote:
Jups, want de blauwe is nummer 85! Muttie krijgt dus voort een lijstje mee met nummertjes die ik al hebquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
85?Ben benieuwd hoeveel Action in hun systeem rond laat gaan
Wooooh
Goed bezig!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:12 schreef Miniem het volgende:
Een goedemiddag
Ben ver klaar met school.
Volgende week alles laten ondertekenen en inleveren.
De week daarna examengesprek
Have fun straks met de shoot!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit echt voor het eerst in maanden aan de koffie, hoop maar dat ik wakker kan blijven vandaagEn vanavond meteen door, fotoshoot met de honden, ik hoop bijna op regen
Als die Palingers kunnen, dan kan Action zekerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:38 schreef Lutte het volgende:
Ik voel een Action tour aankomen, als we een hele dag door Nederland kunnen touren voor zeven optredens van de 3js kan dat ook voor nagellak
Ik stond eerst zoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wij hebben ook wel een toffe Action. Grote winkel!
In het durp zelf? Heb je iig een leuk verjaardagscadeau voor je moeder!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wij hebben ook wel een toffe Action. Grote winkel!
Mooie huishoudelijke artikelenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:42 schreef Lutte het volgende:
Heb je iig een leuk verjaardagscadeau voor je moeder!!![]()
Haha precies, en het zijn echt wel leuke kleurtjes, lijken veel op kleurtjes van merken als ik zo lees. En als ze er dan 85 blijken te hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als die Palingers kunnen, dan kan Action zeker![]()
Ik ben eigenlijk best een merkzeikerdje, maar ik vind die potjes mooi vormgegevenen de kwaliteit valt me mee. En ik word nu hebberig omdat ik er een paar heb, ik wil doorsparen [/Hollander]
Ik gebruik ze alleen op de teentjes, ben nu wel benieuwd hoe lang het op mijn vingers zou blijven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha precies, en het zijn echt wel leuke kleurtjes, lijken veel op kleurtjes van merken als ik zo lees. En als ze er dan 85 blijken te hebben
En kwaliteit, ja het blijft geen week zitten maar voor 50 cent dekt hij nog best goed inderdaad![]()
Een verkapte zwaai naar de J3's?quote:
Ligt eraan wat je er mee doet denk ik, als er een schilfertje af is is het einde zoek. En aangezien ik altijd loop te frutten dus hooguit een dag of drie tot vijfquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gebruik ze alleen op de teentjes, ben nu wel benieuwd hoe lang het op mijn vingers zou blijven.
Kan wel 20 potjes halen voor de prijs van 1 normale lak
Muttie wäre Stolzquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een verkapte zwaai naar de J3's?
Dat zou nog eens mooi zijn! Leest ze ook mee eigenlijk, nee hè?quote:
Nee, alleen in CRE hahah, maar ze heeft geen idee dat ik daar mod ben geloof ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zou nog eens mooi zijn! Leest ze ook mee eigenlijk, nee hè?
Hehe, ja je hebt een hoop been wat "opgevouwen" moet wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:55 schreef Lutte het volgende:
Even een mental image van Pisc (je bent lang toch?) die haar tenen probeert te lakken, wat een crisis
Zeker weten?quote:
Jup, ze komt er puur per toeval op door Google. Dus vaak als ze haakdingetjes zoekt ofzo, maar omdat er alleen foto's en geen patronen zijn is het altijd maar evenquote:
Ah oke, via Google, ik dacht zelf op Fok alle afdelingen langsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, ze komt er puur per toeval op door Google. Dus vaak als ze haakdingetjes zoekt ofzo, maar omdat er alleen foto's en geen patronen zijn is het altijd maar even
Zorg wel dat ik altijd uitgelogd ben enzo
Hoi! Je kwam gister nog voorbij hier, in je snuggiequote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:25 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi
Ik solliciteer op de functie: topicvuller
ow dus jij was die knappe man, die mij binnen heeft gelatenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben alleen de portier. Ik hoop carrière te maken binnen V&A, ben begonnen als slotjesschoonmaker.
Snuggiequote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoi! Je kwam gister nog voorbij hier, in je snuggie![]()
Ok ok...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:40 schreef Lutte het volgende:
Ik haal vooral drinken, maar met een stage hier wordt dat natuurlijk jouw taak.
Bos.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok ok...
wie is de baas eigenlijk?
quote:
Hoest met je hond?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SnuggieDie heb ik nu nodig
Heb het koud....
Die bij der kont is genezen, alleen onder haar kinquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoest met je hond?Ik las van die hotspots..
Ah, hopelijk gaan die ook nog weg! Bulten zijn irritant bij dierenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die bij der kont is genezen, alleen onder haar kinZijn nu bulten geworden. Ik smeer nog even door, en anders maandag weer terug naar dierenarts
Aahw.. Arme Kyraquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die bij der kont is genezen, alleen onder haar kinZijn nu bulten geworden. Ik smeer nog even door, en anders maandag weer terug naar dierenarts
Ja en het stinkt ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, hopelijk gaan die ook nog weg! Bulten zijn irritant bij dieren
Ik heb een foto gemaakt, maar erg smakelijk is het nietquote:
Aw, lampekap is grappig en zielig tegelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
Wel zielig hoor, nog steeds lampekap is ze
Vulploegmedewerkerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:53 schreef Miniem het volgende:
Maar ik kan nog steeds het beste vullen
Eigenlijk zouden we met zijn allen in een winkel moeten werken, paar vullers, paar kassa, 1 Bos. En maar kleppen tijdens werktijd over onze klantenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:53 schreef Miniem het volgende:
Jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we met zijn allen in een winkel moeten werken, paar vullers, paar kassa, 1 Bos. En maar kleppen tijdens werktijd over onze klanten
Jij bent mijn privé-chauffeurquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:53 schreef Miniem het volgende:
Nou wat zouden we verkopen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we met zijn allen in een winkel moeten werken, paar vullers, paar kassa, 1 Bos. En maar kleppen tijdens werktijd over onze klanten
Ik dus ook..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Dan heb ik gelijk weer een baan
Ik dacht de V&A supermarkt, maar bij nader inzien zie ik wel wat in die spullies ja!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou wat zouden we verkopen?Thee, Vaduz' eigen magazine, shoerme, PSV merchandise, custom hondenkaarten
Mini-mini's, boeken, zwabbersquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou wat zouden we verkopen?Thee, Vaduz' eigen magazine, shoerme, PSV merchandise, custom hondenkaarten
Ik vul de vakjes wel hoorquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:59 schreef Miniem het volgende:
! goed idee. Hoe zullen we de supermarkt noemen?
quote:
V En Aquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik vul de vakjes wel hoor
[..]! goed idee. Hoe zullen we de supermarkt noemen?
Die kan ons na werktijd allemaal tegelijkertijd naar huus brengen, ja!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een mini-limousine.
Of kan dat niet?
Dan gezellig met z'n alle warme chocolade melk met slagroom drinkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kan ons na werktijd allemaal tegelijkertijd naar huus brengen, ja!
Und fluff.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan gezellig met z'n alle warme chocolade melk met slagroom drinken
Dan regelt de chauffeur ook de zeeuwse bolussen en kunnen we nog drinken en happen na werktijd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan gezellig met z'n alle warme chocolade melk met slagroom drinken
Een roze?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een mini-limousine.
Of kan dat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
Een roze?Wel een beetje primitief, had wat meer luxe in gedachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Stapt u in!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel een beetje primitief, had wat meer luxe in gedachten
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
Een roze?SchuimpartySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou van mij mag het, ben weer twee (?!?!?!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
En de Bossche bollen niet vergeten
of is dat teveel chocola?
Kwart over 8 moet ik, nee individueel gelukkigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:20 schreef Lutte het volgende:
Kun je dan niet later wegen, of is het in een clubje?
Oh mohhhhhhhhhhhhhhh yes please!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
En de Bossche bollen niet vergeten
of is dat teveel chocola?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
Maar eigenlijk moet ik een grote boodschap doen, maar komt niet
Gelukkig zat jij nog niet bij C_A en Mini in de snuggiequote:
Ik hou ook helemaal niet van die lappen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig zat jij nog niet bij C_A en Mini in de snuggie
Ik ben ook geen lappendame.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hou ook helemaal niet van die lappen.
Hey Gomiquote:
quote:Pisces
40 schots cakebox: Rode staart met burst. Groene, gele en paarse sterren. Zilverkleurig vis-effect met crackling. Groene staart met rode, gele, groene en paarse palmboom effecten. Groene staart naar gouden chrysanthemum met burst. Gele staarten knallend in limegroene sterren met wilgeffect. Gouden brocade kronen sluiten knallend af!
Dit kan geen toeval zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:04 schreef Miniem het volgende:
Ik was vuurwerk aan het kijken
Kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
[..]
Ja lekker aan een bakkie warme chocoquote:
oooh, gaan we pisces de lucht inknallen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:04 schreef Miniem het volgende:
Kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
[..]
lekkerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja lekker aan een bakkie warme chocoHoe is het bij de Goomster?
Alsof het toeval isquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:04 schreef Miniem het volgende:
Kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
[..]
Misschien met oudjaar wel jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:05 schreef gomi het volgende:
[..]
oooh, gaan we pisces de lucht inknallen?
Je weet toch wel wat de betekenis van pisces is toch?quote:
begrijpelijk als ze je elk jaar af willen steken hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof het toeval isGisteravond hoorde ik knallen, ik lag al in bed en dacht nog "oh god nee hè, niet NU al die ellende".
![]()
Vuurwerk en ik zijn geen match
Oh nee dat wist ik nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat de betekenis van pisces is toch?
Ik heb hem na 2 knallen afgezet
Lolquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:08 schreef Miniem het volgende:
[..]
Oh nee dat wist ik niet![]()
Ik lees het nu op wikipedia
die pisces is wel een mooie pot dus?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:11 schreef Miniem het volgende:
Ik weet niet
Wel een mooie pot trouwens
Miss dat ik hem haal
Daar komt het kort samengevat op neerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:11 schreef gomi het volgende:
[..]
die pisces is wel een mooie pot dus?
hehe maar je bent al redelijk vroeg bezig met t zoeken naar vuurwerkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Daar komt het kort samengevat op neer
En dat wou ik eigenlijk ook zeggen
Dit is nog laat vergeleken met andere jarenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:13 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe maar je bent al redelijk vroeg bezig met t zoeken naar vuurwerk
ik bene r zo 1 die pas in december kijkt. en dan gewoon weer net als elk jaar paar cakes haalt enzoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dit is nog laat vergeleken met andere jaren
Ik had voornamelijk knal maar wil dit jaar alleen sier.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:15 schreef gomi het volgende:
[..]
ik bene r zo 1 die pas in december kijkt. en dan gewoon weer net als elk jaar paar cakes haalt enzo
ik heb altijd alleen maar sier. meestal vieren we met een redelijk vaste groep en dan haalt ieder wat. zitten altijd wel paar bij die dan zo een grote rol hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:16 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik had voornamelijk knal maar wil dit jaar alleen sier.
Wil ooit ook een keer bij Aldi & Lidl Duitsland gaan shoppen voor vuurwerk.
Belachelijk goedkoop daar.
Niet bij Duitsland.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:17 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb altijd alleen maar sier. meestal vieren we met een redelijk vaste groep en dan haalt ieder wat. zitten altijd wel paar bij die dan zo een grote rol hebben.
en sier vind ik zelf ook leuker
zit je dichtbij de grens?
waarom haal je dan niet in belgie?quote:
In Duitsland word het in de supermarkten verkocht.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:20 schreef gomi het volgende:
[..]
waarom haal je dan niet in belgie?
of zijn die duitsers zo goedkoop dat t loont om die kant uit te gaan?
en hebben ze ook beter spul?
hehe das wel een leuk winkelwagentje zoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:23 schreef Miniem het volgende:
Wel een hele mooie multicolour cake die Pisces!
[..]
In Duitsland word het in de supermarkten verkocht.
Supergoedkoop!
Zie:
[ http://img502.imageshack.us/img502/4358/afbldng227.jpg (copy/paste deze link) ]
Is het nou eigenlijk rustiger in de sportschool in de herfst/winter, dan in de zomer? Of komen er net zoveel mensen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
En ik heb het koud
Dus ik kruip vroeg onder de dekens vandaag. Morgen ga ik sporten, en ik ga de komende 3 weekjes 4 keer in de week sporten
Whehe, dat is vreemd he hoe iedereen elkaar blijkt te kennen, via via.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:06 schreef Lutte het volgende:
Dat moment waarop een 'normale' vriend(in) een FOK!ker als vriend heeft op Facebook blijft schrikken.
Jup, best leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, dat is vreemd he hoe iedereen elkaar blijkt te kennen, via via.
Het is niet dat ik ben aangekomen, van het flinke eten. Ik ben op vakantie gegaan en toen ging het misquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:08 schreef Lutte het volgende:
Is het geen optie om je eetpatroon om te gooien? Dus niet een half jaar lijnen en een half jaar flink eten, maar een middenweg zoeken die je vol kunt houden?
Trusten iig
In de herfst/winter is het juist drukkerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het nou eigenlijk rustiger in de sportschool in de herfst/winter, dan in de zomer? Of komen er net zoveel mensen?
Ik zie ook in bijna elke SC wel bekenden voorbij komen, idd even schrikkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, best leuk eigenlijk.
Laatst ook, stond er ineens een foto van een van mijn beste vriendinnen in een SC, als het allemaal een beetje in Brabant woont, hier studeert, dan heb je nogal gauw wat gemeenschappelijke vrienden en hapt Facebook als 'mensen die je misschien kent'. Dan schrik je echt hoor
The Boxquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie Charly Luske voorbij komen in VOH live en zie z'n oud clipje van hem uit die boybandperiode, en ineens herinner ik me The Box, en nu zit ik allemaal oude clippies terug te kijken van toen. Spice girls enzo
Wat geinig, ik dacht dat men nu met een dik kleedje op de bank zou zitten en pas in de zomerperiode voor de bikini strak wil zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
In de herfst/winter is het juist drukker
Ik zat te bedenken dat ik met de Spice girls clippies 16 was, toen was jij net geborenquote:
Heb je Paris nog bij de snackbar gezien trouwens?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
zover ik weet heb ik geen RL-vrienden die op fok zitten
Ja fuck he! Was ze gewoon heel dichtbijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je Paris nog bij de snackbar gezien trouwens?
En voor mij ook geen RL-vrienden, gewoon mensen die je kent, van vroegah.
Ik zat al te kieken op Twittert of je een foto had geplaatst, maar geen dusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja fuck he! Was ze gewoon heel dichtbij
Ik had best met haar op de foto gegaan
Das pas de schrik van je levenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat al te kieken op Twittert of je een foto had geplaatst, maar geen dusje zal maar net je frietje gaan halen daar
De Kromquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat al te kieken op Twittert of je een foto had geplaatst, maar geen dusje zal maar net je frietje gaan halen daar
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:37 schreef Lutte het volgende:
Het hoedje dat ik aan het haken ben heet Paris zie ik net
Ik heb een soortgelijke jas, ook de 3e winter dit jaarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Dat is een afdankertje van Dayelle, die was haar te kort bij de mouwen, ik ga er al mn derde winter mee in geloof ik, hij is onverwoestbaar
![]()
Ik moet binnenkort ook eens wat losse af laten drukken om in te plakken, maar ik weet bijna niet waar te beginnen. Het is onbegonnen werkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik zou es een fotoboekske moeten maken, maar wat een werk zeg
Joah, daar moet je echt 10 uur op een dag voor gaan zitten ofzoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:09 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar foto's uitzoeken is zo een hoerekutwerk
Laarzenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:30 schreef Lutte het volgende:
Een van de nieuwe laarzen heeft een sleehak van zes centimeter, echt ik voel me zo normaal ineens! Sta ik met mama te praten, kijk ik gewoon in haar gezicht enzo.
Zo naar de markt met mama, hopelijk komen we nog iemand tegen ahahhahahhaha.
Of een website met zoeen rotogallery. Easyquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik zou es een fotoboekske moeten maken, maar wat een werk zeg
Jup, het is zeven trouwens haha, net gemetenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laarzen
Ik wil laarzen zonder hak, ga vanavond denk ik met mijn mama even kijken
Ja 40 gb aan foto's uploadenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of een website met zoeen rotogallery. Easy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |