quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Je wist niet hoe snel je moest proppen Pinokkioquote:
Dan kun je er wel op stampenquote:
Nee, dat was Jan.quote:
Dit hele systeem met cijfers vind ik sowieso irritantquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren wat de laatste postzegels in guldens kostten eigenlijk![]()
Maar nu merk je het niet meer dat ze duurder worden, das ook sneaky
quote:
Nu kun je een dierenopvang beginnenquote:
Neuh, Sonic krijgt gewoon een winterpaleis, een zomerpaleis en een buitenpaleisquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu kun je een dierenopvang beginnen
Tiendensprokkelvak it is! Als het hoofdstuk differentiëren is en je hebt geen idee wat je moet doen bij een vraag, toch de formulie maar differentiëren en dan weer verder gaan, is vaak toch één van de zes punten voor een vraag en weer een paar tiende.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Wiskunde is zo'n tiendensprokkelvak. Leegte vind ik ook punten waard. Een stukje sereniteit tussen heftige opgaves is wenselijk.
Leuk! Duitsland?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:12 schreef Bos81 het volgende:
Ik mag nu bij postcrossing eindelijk 6 kaarten tegelijk versturen. Nu eentje 49 km verderop, wel over de grens. Maar die zal wel niet lang onderweg zijn, alhoewel je weet nooit met postanaal.
Nee Belgiequote:
Mijn topografie zuigtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee Belgie
Ik denk dat de Duitse Grens net iets verder is dan 49 km. Belgie nog geen 20 dacht ik.
Die was toch dood?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Lindsay Lohan uit de kleren voor Playboy lees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |