Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik deze speech nog nooit in z'n geheel heb gezien/geluisterd. Nu was daar mooi even de tijd voor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:22 schreef bartgielen het volgende:
Ik zit nu even de Oxford speech van Michael te beluisteren (2001), zit goed in elkaar! Ik erger me wel aan zijn constante gezeur over kinderen (heb het woord children nu al zo vaak uit zijn woord horen komen...) maar de bedoeling is goedDat ie ook begint te huilen
vanaf 2:37
Hij zag er trouwens wel afschuwelijk uit zeg, die dag. Wie heeft hem aangeraden dat haar/die pruik te nemen? En wat heeft ie toch in godsnaam uitgevoerd tussen 1997 en 2001? In 1997 zag ie er nog net zo uit als tijdens z'n Bad era...
Ja maar tis zo'n normale vraag toch..kende je de man? Nou ja...zal z'n reden wel hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:17 schreef gifkwal het volgende:
Omdat dat op het eerste gezicht niet relevant lijkt voor dit gesprek, denk ik.
Ik kende de beste man alleen van naam. Ik had gedacht een grote neger met het uiterlijk ala Joe Jackson...geen idee waaromquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:24 schreef Janena het volgende:
Ik had me deze randy Philips anders voorgesteld, kweenie....
Ik had een donker type (blank of lichtgetint met donker haar, etc) verwacht met een zware stem en een bad-ass uitraling, haha...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:26 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik kende de beste man alleen van naam. Ik had gedacht een grote neger met het uiterlijk ala Joe Jackson...geen idee waarom![]()
Wat dacht jij?
Grijs is die wel...maar oud niet echt volgens mij. Hij heeft iig ook een helium stemmetjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:35 schreef gifkwal het volgende:
Ik had eigenlijk wel een oude grijze kerel verwacht als deze.
Shady...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:43 schreef blanket het volgende:
Tohme is getrouwd geweest met de zuster van Randy Phillips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |