Ik kende de beste man alleen van naam. Ik had gedacht een grote neger met het uiterlijk ala Joe Jackson...geen idee waaromquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:24 schreef Janena het volgende:
Ik had me deze randy Philips anders voorgesteld, kweenie....
Ik had een donker type (blank of lichtgetint met donker haar, etc) verwacht met een zware stem en een bad-ass uitraling, haha...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:26 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik kende de beste man alleen van naam. Ik had gedacht een grote neger met het uiterlijk ala Joe Jackson...geen idee waarom![]()
Wat dacht jij?
Grijs is die wel...maar oud niet echt volgens mij. Hij heeft iig ook een helium stemmetjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:35 schreef gifkwal het volgende:
Ik had eigenlijk wel een oude grijze kerel verwacht als deze.
Shady...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:43 schreef blanket het volgende:
Tohme is getrouwd geweest met de zuster van Randy Phillips.
Inderdaad shady...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:43 schreef blanket het volgende:
Tohme is getrouwd geweest met de zuster van Randy Phillips.
Precies...zit weer luchtje aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:46 schreef Janena het volgende:
[..]
Inderdaad shady...
En de vraag of hij Thome kende mocht niet beantwoord worden van Pastor...
Het gaat ook niet om de zus van Randy.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:04 schreef quirina het volgende:
Ik weet dat Thome zich overal mee bemoeide maar ik snap niet wat de zus van Randy Philips ermee te maken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |