Hehehehe uit betrouwbare bron (Shafer) weet ik dat het drinken van "melk" niet werkt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:28 schreef quirina het volgende:
[..]
Misschien deed ze wel melk door zn smoothies.
Nog niet. Ze adviseerde hem geen Red Bull te drinken. Boo fucking hoo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:31 schreef blanket het volgende:
Klazien houdt tenminste wel een medisch rapport bij...hebben jullie um door
Vital signs...progress report...ze hield het echt bij hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog niet. Ze adviseerde hem geen Red Bull te drinken. Boo fucking hoo.
Yep, daar heb je een punt. Deze getuige werkt alleen maar tegen CM.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:34 schreef blanket het volgende:
Vital signs...progress report...ze hield het echt bij hoorMurray had geen letter op papier.
En zijn bloeddruk meten , die bloeddrukmeter van Murrey was nog niet eens uitgepakt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:31 schreef blanket het volgende:
Klazien houdt tenminste wel een medisch rapport bij...hebben jullie um door
Knijp!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:41 schreef gifkwal het volgende:
Verklaart zijn staat op de 19e, toen Kenny zo bezorgd was.
Die huilt van binnen.quote:
Een door-en door ongelukkig mens. Ik kan het niet anders uitleggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:46 schreef gifkwal het volgende:
Maar Michael was toch ook echt een grote mongool
Zeer ongelukkig, ja... Toch kan ik er met mijn hoofd niet bij dat hij zo stom is geweest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een door-en door ongelukkig mens. Ik kan het niet anders uitleggen.
Het was zeker z'n eigen telefoon want hij zei er niks vanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:52 schreef blanket het volgende:
*hikt nog na*
Er ging een mobiele telefoon af...Pastor heeft er voor minder 1 gekielhaald hehehhe
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:55 schreef blanket het volgende:
Deze getuige heeft net aan een helium ballon lopen zuigen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:55 schreef blanket het volgende:
Deze getuige heeft net aan een helium ballon lopen zuigen.
He didnt know that Dr. Murray was Dr. Murray hahahaha...en voor de rest hoor ik alleen maar I dont know...I dont recall...mannnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:02 schreef beequeen het volgende:
Deze meneer herkende niemand. Weer een waardevolle getuige.
Dat kapsel herken je toch uit duizendenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:06 schreef beequeen het volgende:
Hij weet niet eens dat Jermaine de broer is van MJ. OMG.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:07 schreef blanket het volgende:
Dit slaat gewoon helemaal nergens op heh
Ik denk dat het daar nog op uit gaat draaien...Murray huilend in het bankje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:13 schreef gifkwal het volgende:
Je zou bijna denken dat ze als ze slim zijn Murray zelf nog laten getuigen zodat hij kan vertellen hoe zeer hij zich gedwongen voelde en blablabla.
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik deze speech nog nooit in z'n geheel heb gezien/geluisterd. Nu was daar mooi even de tijd voor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:22 schreef bartgielen het volgende:
Ik zit nu even de Oxford speech van Michael te beluisteren (2001), zit goed in elkaar! Ik erger me wel aan zijn constante gezeur over kinderen (heb het woord children nu al zo vaak uit zijn woord horen komen...) maar de bedoeling is goedDat ie ook begint te huilen
vanaf 2:37
Hij zag er trouwens wel afschuwelijk uit zeg, die dag. Wie heeft hem aangeraden dat haar/die pruik te nemen? En wat heeft ie toch in godsnaam uitgevoerd tussen 1997 en 2001? In 1997 zag ie er nog net zo uit als tijdens z'n Bad era...
Ja maar tis zo'n normale vraag toch..kende je de man? Nou ja...zal z'n reden wel hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:17 schreef gifkwal het volgende:
Omdat dat op het eerste gezicht niet relevant lijkt voor dit gesprek, denk ik.
Ik kende de beste man alleen van naam. Ik had gedacht een grote neger met het uiterlijk ala Joe Jackson...geen idee waaromquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:24 schreef Janena het volgende:
Ik had me deze randy Philips anders voorgesteld, kweenie....
Ik had een donker type (blank of lichtgetint met donker haar, etc) verwacht met een zware stem en een bad-ass uitraling, haha...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:26 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik kende de beste man alleen van naam. Ik had gedacht een grote neger met het uiterlijk ala Joe Jackson...geen idee waarom![]()
Wat dacht jij?
Grijs is die wel...maar oud niet echt volgens mij. Hij heeft iig ook een helium stemmetjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:35 schreef gifkwal het volgende:
Ik had eigenlijk wel een oude grijze kerel verwacht als deze.
Shady...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:43 schreef blanket het volgende:
Tohme is getrouwd geweest met de zuster van Randy Phillips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |