Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
Hippe filmpjes met goede muziekquote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voor het PS3 FUT Toernooi:
Deelnamekosten: 1000 coins
Prijzen: Hangt af van aantal deelnemers
Team-limits: Geen
Om je in te schrijven moet je een PM/DM naar mij (OMNIROCKET) sturen!
[ Bericht 2% gewijzigd door vandermar op 24-10-2011 23:54:08 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Niet echt topspelers allemaal maar wel een kutformatie ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:55 schreef DannyDeko het volgende:
Speel ik net tegen iemand met 5-2-2-1
Bent
Johnson - Walcott
Milner - Wilshere
Rafael - King - Mertesacker - David Luiz - Johson
Hart
Probeer daar maar eens door heen te komen.. Echt zielig die mensen, en dan nog op de counter spelen ook....
Nouja 3 pace lui voorin en 3 tanks achterin en 2 snelle backs er naast.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet echt topspelers allemaal maar wel een kutformatie ja.
Mja, ik zou door het midden van zijn verdediging tikken en dan steekpass, die Mertesacker heeft 40 pace ofzo. Maar ben het met je eens hoor, vooral met de impact engine en vrije trappen die niet worden gegeven is 5 at the back met tanks nu te makkelijk geworden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nouja 3 pace lui voorin en 3 tanks achterin en 2 snelle backs er naast.
Geloog mij, dat heb ik 89 minuten lang geprobeerd. 1 keer is het gelukt maar 3 tanks van CB's kom je echt niet makkelijk door aangezien ze rugdekking geven.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mja, ik zou door het midden van zijn verdediging tikken en dan steekpass, die Mertesacker heeft 40 pace ofzo.
Ik moest laatst tegen een verdediging met Maicon-Chiellini-Thiago Silva-Lucio-Taiwoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Geloog mij, dat heb ik 89 minuten lang geprobeerd. 1 keer is het gelukt maar 3 tanks van CB's kom je echt niet makkelijk door aangezien ze rugdekking geven.
5212 uiteraard.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:01 schreef DannyDeko het volgende:
Misschien dat als ik m'n andere BPL teampje zat ben ik ook es een keer zoiets uit probeer. Welke zou aanvallender zijn (voor zover dat mogelijk is) 5221 of 5212 ?
Nieuwe verdedigen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat is jullie grootste ergernis trouwens?
stttt celebration. Herhalingen kijken tot in de treurequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Irritant ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
stttt celebration. Herhalingen kijken tot in de treure
Kan je niet gewoon je defensie de opdracht geven er altijd kort op te zitten, en vooral op tijd je slidings inzetten. Ik moet zeggen, het heeft mij een aantal dagen gekost, maar 9 van de 10 slidings in mijn strafschop gebied gaan gewoon goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voor mij is het meest irritante als je probeert een speler te selecteren en het je meer dan twee keer proberen kost. Ik gebruik 95% van de tijd rechterstick om spelers te selecteren bij verdedigen en af en toe kost het gewoon zoveel moeite dat de aanval al niet meer te stoppen is.
Filmpjes. Allemaal. En lag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, dat is een van die filmpjes. Dat filmpje aan het begin is zo mogelijk nog irritanter, dan wil je gewoon spelen en dan moet je eerst heel dat stadion uitcheckenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:20 schreef Toefjes het volgende:
ook vervelend: tegenstander die niet doordrukt als de wedstrijd is afgelopen. kijken hoe iedereen de scheids een handje geeft, publiek bedankt, gevolgd door een uitgebreide samenvatting
Juist. Tijdens de wedstrijd lekker op start gaan drukken om een speler te gaan selecteren die moet gaan warmlopenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:22 schreef wolferl het volgende:
Dan ben ik ook benieuwd welke dingen men mist tijdens wedstrijden.
Ik mis bijvoorbeeld de warmlopende spelers die je zelf van de bank stuurt.
De een vind de combinatie managen en spelen leuk (ik dus), de ander houdt ervan om gelijk te spelen en geen poespas (jij dus).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Juist. Tijdens de wedstrijd lekker op start gaan drukken om een speler te gaan selecteren die moet gaan warmlopenNo thanks.
Wehehequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:25 schreef Toefjes het volgende:
ik mis de goede oude knop om een flinke doodschop uit te kunnen delen. Vroeger kon dat
En toch verliezen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
0-1 min 4"
0-2 min 23"
0-3 min 34"
1-3 min 67"
2-3 min 84"
3-3 min 87"
3-4 min 90"
Dacht al anders zou je er niet zo blij mee zijnquote:
Precies, het spel bedenkt af en toe echt gewoon "spannende" elementen. Als ik tegen Santos moet (H2H, weet het, niet juiste topic) weet ik ook al wat er gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:52 schreef Tim86 het volgende:
wtf, net 2 wedstrijden op rij verloren van de grootste kneuzen ooit..ik was veel beter, maar hij wilde er gewoon niet in. Uiteraard ook allebei pace abusers met een oranje bal. Kneuzen zitten er toch op fifa..als je ervan verleist al helemaal
Ik krijg 'm al twee weken niet verkocht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:53 schreef DutchSL het volgende:
Ik tref zojuist Javier Hernandez in een pakje
Wat is er mis met een oranje bal dan? Ik heb ook een oranje bal zodat de bal in sneeuw blijft opvallen. Bij UT11 gingen er namelijk wel eens tegenstanders met een grijze bal spelen en die zie je dan bijna niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:52 schreef Tim86 het volgende:
Uiteraard ook allebei pace abusers met een oranje bal.
Dat is nog wel het vervelendste van heel FUT of Fifa int algemeen. Beter zijn dan iemand maar toch verliezen. Kan ik zo slecht tegen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:52 schreef Tim86 het volgende:
wtf, net 2 wedstrijden op rij verloren van de grootste kneuzen ooit..ik was veel beter, maar hij wilde er gewoon niet in. Uiteraard ook allebei pace abusers met een oranje bal. Kneuzen zitten er toch op fifa..als je ervan verleist al helemaal
Dan heeft diegene toch een custom formatie gemaakt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
WTF, speelde net tegen gast met een soort van 5-1-4 opstelling? In H2H. Sorry.Of een soort 6-0-4, echt bizar.
Jah, maar echt bizar onrealistisch. Online kom je ook weer telkens dezelfde teams tegen H2H. In elke sterklasse hetzelfde liedje...Villareal, want Nilmar en Rossi voor pacehoeren, en Santos vanwege Neymar. 5-2 voor nu, moet wel handhaving in div 5 zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:16 schreef The_champ het volgende:
[..]
Dan heeft diegene toch een custom formatie gemaakt?
Ja, 5-2 en ik plukte zijn steekbal op Nilmar uit de lucht. Hij pauzeerde en voila...weg.quote:
Geen rage quit dus, maar gewoon een "ik ben kansloos dus ik kap maar" quit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:21 schreef Lindgren. het volgende:
"your beast dude good shit"
Zo kun je ook quitten.Is weer eens wat anders.. Eigenlijk een positieve rage quit.
Jantje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen rage quit dus, maar gewoon een "ik ben kansloos dus ik kap maar" quit.
Ja, eigenlijk welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen rage quit dus, maar gewoon een "ik ben kansloos dus ik kap maar" quit.
Niet veel soeps.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 03:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Weer terug van een weekje Faro, wat heb ik gemist?
Op dit moment di natale. Pato mist soms nog te veelquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]![]()
Mijn serie A team is er niets bij
Wie vind je fijner, Pato of Di Natale?
En ja ik vind het heel fijn spelenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
PerfectieMooi team, sterke bank ook! Kun je nog eens rouleren
Speelt dat 4-2-2-2 een beetje lekker trouwens?
Mijn ervaring was dat Cavani naast Pato erg fijn speelde. Misschien een idee als Di Natale het af laat wetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
Op dit moment di natale. Pato mist soms nog te veel
[..]
En ja ik vind het heel fijn spelen
ik kan genoeg dingen bedenken die anders moeten. maar dit boeid me dan echt totaal weer niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:11 schreef BDIL het volgende:
Ik vind dat ze in fifa 13 wat aan die keepers mogen doen en in de zin van dat een spelers zelf op bepaalde dingen moet letten... Bijvoorbeeld het kan nu niet gebeuren dat er sprake is van een terugspeelbal terwijl dat toch wel in een realistische game thuishoort.Daarom mogen ze van mij als een speler de bal terugspeelt de mogenlijkheid geven aan een keeper om de bal of gewoon aan te nemen of in je handen te pakken dus je moet opletten dat je het niet fout doet anders zit je met een indirecte vrijetrap.
Het 2e wat ze echt moeten veranderen is dat er geen barriere meer is rondom het 16 meter gebied als de keeper de bal in zijn handen heeft. Dit betekent dat hij gewoon naar buiten kan lopen met de bal in zijn handen wat in het echt soms gebeurd en er een vrijetrap tegen krijgt. Dan zouden spelers met hun keepers gewoon moeten opletten dat ze bij het uittrappen niet hands maken buiten het 16 meter gebied...
Het zijn wel van die dingen die echt ontbreken maar wel in het echt voetbal zitten...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik kan genoeg dingen bedenken die anders moeten. maar dit boeid me dan echt totaal weer niet.
Gisteren in mijn laatste potje ook zo iemand. Alle filmpjes laten zien en dan in de 80ste minuut de gelijkmaker maken. Super lelijke goal, maar hij moet zijn goal 3x zien. Pak ik rood in de 90ste minuut en daarna straf ik hem nog af door ook in de 90ste minuut de 2-1 te maken en hem mijn filmpjes te laten zienquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, dat is een van die filmpjes. Dat filmpje aan het begin is zo mogelijk nog irritanter, dan wil je gewoon spelen en dan moet je eerst heel dat stadion uitchecken
Net als schwalbes, onterecht gegeven doelpunten, of afgekeurde doelpunten die in waren, grensrechters met stront in hun ogen, afgelaste wedstrijden, knollentuinen als veld, etc.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het zijn wel van die dingen die echt ontbreken maar wel in het echt voetbal zitten...
Ik had gister tegen m'n zwager anders een goal waar ik 2 meter buitenspel stond.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Net als schwalbes, onterecht gegeven doelpunten, of afgekeurde doelpunten die in waren, grensrechters met stront in hun ogen, afgelaste wedstrijden, knollentuinen als veld, etc.
Dit alles betekent niet dat het ook maar in het spel moet zitten.
De scheidsrechter/grensrechter in fifa heeft toch altijd gelijk over wel buitenspel/niet buitenspel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:52 schreef Der_Rudi het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat ik van de week gescoord hem terwijl ik buitenspel stond.
Ik heb het filmpje niet bewaard though
Voor meer raak je ze ook niet kwijt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Prijzen slaan echt nergens op. Elia en Pazzini, beide voor 600 coins... Gewoon onder de discard value.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Door de hack?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Prijzen slaan echt nergens op. Elia en Pazzini, beide voor 600 coins... Gewoon onder de discard value.
tegenwoordig is het steeds dezelfde aandachtstrekker die deze topics maakt en het is echt een kneus..in plaats van gewoon suggesties te accepteren vindt hij het nodig om zelf alles te filteren. Biased als ds pestquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Ze hebben trouwens Djuricic uit de IF topic gehaald op het EA forum. We moeten weer even ons best doen.
Ik ga even klagen over de lijst...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
tegenwoordig is het steeds dezelfde aandachtstrekker die deze topics maakt en het is echt een kneus..in plaats van gewoon suggesties te accepteren vindt hij het nodig om zelf alles te filteren. Biased als ds pest
Na 10 djruricic posts stond hij er eindelijk in en toen begon een kerel uit schotland tig posts te geven dat hij eruit moest..raar volk daar
Het zijn allemaal van die fanboys van de grotere competities. Ze hebben geen oog voor de eredivisie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ga even klagen over de lijst...
Dat kan overigens hier: http://forum.ea.com/uk/posts/list/1114857.page
Ik zou Marchisio IF nemen, echt een eindbaasquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:11 schreef n0ir het volgende:
Mijn seria-A team![]()
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#eim3r7G6bbMVV
Begin aardig tevreden te worden, tenminste geen spelers waar ik me wedstrijd na wedstrijd aan erger. Die middenvelders zijn wel heerlijk, schieten er best vaak afstandsschoten in. Zou Cambiasso beter zijn dan Marchisio?
Vidal speelde prima bij mij, een alleskunnerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou Marchisio IF nemen, echt een eindbaasCambiasso is wel een tank, weet niet hoe Vidal speelt.
En terecht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het zijn allemaal van die fanboys van de grotere competities. Ze hebben geen oog voor de eredivisie.
Hoeveel? IK heb 300 coins, genoeg? FUT is toch doodquote:
IF = IF en er zijn zat mensen die met een eredivisie team spelen. Om een competitie totaal over het hoofd te zien is ook weer zoiets. We hebben er al wel een aantal gehad, maar er kunnen er natuurlijk altijd wat bij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En terecht.
Djuricicen dan de mensen daar biased noemen.
Eriksen 80 overall is normaalquote:
Sissoko, M'vila?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:12 schreef Spierpijn888 het volgende:
In een 4-3-3 Ligue 1. Wie kan ik dan niet missen op het middenveld?
Stereotype Feyenoord fan, meteen speler van Ajax pakken en daarop afgeven. Eriksen heeft het al langer laten zien dan die classie, die een wedstrijd goed speelt en nu meteen word gezien als de man. Om even in termen van JD te spreken : opportunistisch Nederland prijst hem nu meteen weer na een wedstrijd goed gepresteerd te hebben.quote:
*gaap*quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stereotype Feyenoord fan, meteen speler van Ajax pakken en daarop afgeven. Eriksen heeft het al langer laten zien dan die classie, die een wedstrijd goed speelt en nu meteen word gezien als de man. Om even in termen van JD te spreken : opportunistisch Nederland prijst hem nu meteen weer na een wedstrijd goed gepresteerd te hebben.
Ik ben geen Ajax fan, maar heb jij vorig seizoen opgelet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
*gaap*
Jij ziet hem niet vaak spelen of wel. En wat heeft Eriksen laten zien dan? Overhyped is hij.
Zo waren er nog wel een paar honderd spelers "in vorm" dit weekend in de diverse competities. Het gaat om de besten, Djuricic was niet eens de beste van de eredivisie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
IF = IF en er zijn zat mensen die met een eredivisie team spelen. Om een competitie totaal over het hoofd te zien is ook weer zoiets. We hebben er al wel een aantal gehad, maar er kunnen er natuurlijk altijd wat bij.
klinkt leuk, welk topic was dat ongeveer?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:58 schreef Toefjes het volgende:
En een troll die iedereen over de zeik hielp.
Als enkele wedstrijden goed gespeeld worden, ben je dan gelijk een supertalent?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ben geen Ajax fan, maar heb jij vorig seizoen opgelet?
*gaap*quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
*gaap*
Jij ziet hem niet vaak spelen of wel. En wat heeft Eriksen laten zien dan? Overhyped is hij.
Ik zeg nergens dat hij niet kan voetballen. Ik zeg alleen overhyped.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
*gaap*
Al die scouts van top clubs enzo zullen het wel fout hebben en jij hebt volkomen gelijk...
Ik hoef overigens geen IF Djuricic. Om eerlijk te zijn heb ik die wedstrijd niet eens gezien. Het gaat me er alleen om dat die mensen in dat topic alleen maar naar de ronaldo's , aguero etc kijken. Natuurlijk zijn die een klasse apart, maar als je kijkt naar een el ahmadi of iets dergelijks dan kun je wel zeggen dat die IF hebben gepresteerd op het niveau waar ze spelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zo waren er nog wel een paar honderd spelers "in vorm" dit weekend in de diverse competities. Het gaat om de besten, Djuricic was niet eens de beste van de eredivisie.
Jullie willen hem alleen maar omdat jullie hem in je ploeg willen hebben, gaan dan een groepje mensen optrommelen om hem daar op dat forum op te hypen, en gaan dan verontwaardigd de rest biased noemen als ze het er niet mee eens zijn.
De eredivisie is dit jaar al ruim bedeeld met vijf IF spelers, terwijl er pas zes teams zijn uitgekomen. Waarvan er nog een aantal zeer twijfelachtig zijn imo ook, waar die IF Pieters op gebaseerd is bv. mag Joost weten.
Zet dat eens af tegen vergelijkbare competities als bv. de Portugese competitie met maar 1 IF speler. Er is echt geen anti-eredivisie-biased movement daar hoor, Djuricic was gewoon niet bijzonder genoeg dit weekend, als hij nou zo gespeeld had tegen Ajax of PSV misschien wel.
Oke laat maar gaan......quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij niet kan voetballen. Ik zeg alleen overhyped.
Begrijpend lezen was schijnbaar niet jouw beste vak.
Heb je de Vrij vorig seizoen zien voetballen? Beste speler aan Feyenoord zijde elke wedstrijd.quote:
Dat is dan ook niet zo heel moeilijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je de Vrij vorig seizoen zien voetballen? Beste speler aan Feyenoord zijde elke wedstrijd.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je de Vrij vorig seizoen zien voetballen? Beste speler aan Feyenoord zijde elke wedstrijd.
Ik heb niet eens een eredivisie team, mij maakt het niet zoveel uit. Maar als er 8 mensen uit de engelse competities in zo'n lijst staan dan is het altijd leuk om daar over te klagen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik hoef overigens geen IF Djuricic. Om eerlijk te zijn heb ik die wedstrijd niet eens gezien. Het gaat me er alleen om dat die mensen in dat topic alleen maar naar de ronaldo's , aguero etc kijken. Natuurlijk zijn die een klasse apart, maar als je kijkt naar een el ahmadi of iets dergelijks dan kun je wel zeggen dat die IF hebben gepresteerd op het niveau waar ze spelen.
Je kan daarnaast maar een aantal IF's per week hebben, dus niet alles komt er in. Als je naar de users op de EA forums gaat luisteren dan komt er al bijna een heel elftal aan engelse spelers in.
Ik weet wel dat ik niet objectief benquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?![]()
ik snap dat je Feyenoord fan bent maar het gaat beetje ten kosten van je objectiviteit.
Oke. Maar ga dan geen onzin dingen vragen zoals classie met een 81 overall. Dan zou hij op gelijke hoogte zitten met James Milner en beter zijn dan Seedorf en van Bommelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik niet objectief benmijn vrienden zijn ook totaal niet objectief en die zijn "niet" voor Feyenoord
levert altijd mooie discussies op hehe, zelfs in de kroeg
Eriksen is wel realistisch op 80?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke. Maar ga dan geen onzin dingen vragen zoals classie met een 81 overall. Dan zou hij op gelijke hoogte zitten met James Milner en beter zijn dan Seedorf en van Bommel
Ja heb ik ook. Er zijn er echt heel veel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Lucho gonzales ook nog misschien? O en eigenlijk moet je Pastore en Menez hebben
eigenlijk teveel voor een 433 he? Heb je al eens 4231 geprobeerd?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:42 schreef Spierpijn888 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook. Er zijn er echt heel veel.
Jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eriksen is wel realistisch op 80?
quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:48 schreef GuRBuH het volgende:
Eigenlijk raar, ze noemen NL de Mickey Mouse competitie terwijl er in die grote competities spelers zijn die 5-6 keer per jaar een hattrick kunnen scoren
NL doet het in de CL ook zo goed.....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:48 schreef GuRBuH het volgende:
Eigenlijk raar, ze noemen NL de Mickey Mouse competitie terwijl er in die grote competities spelers zijn die 5-6 keer per jaar een hattrick kunnen scoren
Ik speel 4231 met mijn Eredivisie. Ik heb nu Plasil - Bodmer - Gonzalez.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eigenlijk teveel voor een 433 he? Heb je al eens 4231 geprobeerd?
Ajax doet het best wel goed, ze hebben al 4 punten meer dan dat ik verwachtte dat ze zouden pakken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
NL doet het in de CL ook zo goed.....
In Nederland zouden die 5-6 keer per wedstrijd een hattrick scoren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:48 schreef GuRBuH het volgende:
Ga ergens anders lopen trollen kneus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ajax doet het best wel goed, ze hebben al 4 punten meer dan dat ik verwachtte dat ze zouden pakken.
quote:
Ga huilen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen trollen kneus.
Casillas, Mascherano en IF Xabi Alonso heb ik voor redelijke prijzen gekocht en nu voor veel te hoge prijzen er op staan, als een gek ze koopt maak ik dikke winst, en anders gaan ze vanavond in mijn La Liga teamquote:
kom op man, je mag best wel je club supporten maar om nou elke andere club af te branden is ook wel wat overdreven he.quote:
Ik brand niet constant af hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kom op man, je mag best wel je club supporten maar om nou elke andere club af te branden is ook wel wat overdreven he.
De komende tijd? Doe maar helemaal niet meer, niemand neemt je dat in dank af.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik brand niet constant af hoorsinds tijden dat ik het weer eens doe. De komende tijd zal je er niks meer over horen.
ok.....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De komende tijd? Doe maar helemaal niet meer, niemand neemt je dat in dank af.
als je weer normaal mee gaat doen vind ik het goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik brand niet constant af hoorsinds tijden dat ik het weer eens doe. De komende tijd zal je er niks meer over horen.
ik heb 40 betaald voor 12 dus dat is goedkoop ja. Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
ok.....
Waar halen jullie altijd XBOX live? Is 42¤ voor 14 maanden cheap? Mijn live loopt volgende week namelijk af
stuur Rijstbal een PM, die kent ze allemaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:16 schreef GuRBuH het volgende:
Welke "Korea Republic" spelers kan ik niet zonder? (4-2-2-2)
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
stuur Rijstbal een PM, die kent ze allemaal
Ik ben trouwens tijdelijk supporter-af van Ajax totdat ze weer eens het doel schoonhouden. In de tussentijd ben ik voor AZ.
[..]
Ik ben trouwens tijdelijk supporter-af van Ajax totdat ze weer eens het doel schoonhouden. In de tussentijd ben ik voor AZ.
Even opnieuw opstarten of je internet aan/uitschakelen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
Telkens als ik een potje FUT wil spelen krijg ik dit bericht: Er is een fout opgetreden bij het maken van je spelsessie. Probeer het nog eens. Iemand enig idee wat dat is ofzo?
Allemaal al geprobeerdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Even opnieuw opstarten of je internet aan/uitschakelen?
Hmm. Google weet het ook nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Allemaal al geprobeerdHad het week geleden ook al, maar dacht dat is tijdelijk en daarna alleen H2H gespeeld. Wil ik nu weer ff FUT doet ie het nog niet
ja en ik ben hartstikke serieus. Ik heb het helemaal gehad met dat gehannes bij Ajaxquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Verander je dan ook even je UI in een AZ logo?
Ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:40 schreef vandermar het volgende:
Kan je btw 2 accounts hebben voor FUT?
Zeg maar 1 account voor serieus en 1 account voor een road to glory ofzo?
Ik zie nog steeds een Ajax UI.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja en ik ben hartstikke serieus. Ik heb het helemaal gehad met dat gehannes bij Ajax
Weet je ook hoe?quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja en ik ben hartstikke serieus. Ik heb het helemaal gehad met dat gehannes bij Ajax
El Hamdaoui gaat naar AZ.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:54 schreef Santello het volgende:
AJAX FOREVER (als el hamdaoui weer speelt)
Jammer.quote:This feature is only available from 1 to 14 CET
Ik heb die op de TP staan zonder er ooit mee gespeeld te hebben. Die spelers spraken me gewoon niet aan. Lindgren heeft MexiBazen ofzo...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:30 schreef laucas het volgende:
Iemand had hier toch Mexicaanse Silvers? Twijfel een beetje want het zijn wel allemaal Sneijdertjes, daarentegen wel extreem behendig, iets wat me wel ligt.
Maar misschien dalen de prijzen daardoor wel wat minder snel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:39 schreef DutchSL het volgende:
Hmm, op ultimatedb.nl zijn de auctions tegenwoordig uitgeschakeld na 14:00.
[..]
Jammer.
ikke. http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bIJ6ieX0bbNekquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:30 schreef laucas het volgende:
Iemand had hier toch Mexicaanse Silvers? Twijfel een beetje want het zijn wel allemaal Sneijdertjes, daarentegen wel extreem behendig, iets wat me wel ligt.
We zitten in Alkmaar echt niet te wachten op dit soort gloryhuntersquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wel makkelijk om supporter te worden van de nr.1 in de competitie. Dat is precies de reden waarom ik sinds een aantal jaar lekker voor Feyenoord sta te juichen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:50 schreef Thas het volgende:
[..]
We zitten in Alkmaar echt niet te wachten op dit soort gloryhunters
Anyway, is het nou echt zo dat bij FUT de snelheid in wedstrijden op "fast" staat?
Dit is de meest trieste post die ik ooit op een forum gelezen heb geloof ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
j0rdi of hoe die gast ook heet moet deze even in z'n sig zetten, onder die van Firefox. Zelfde niveau ongeveer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is de meest trieste post die ik ooit op een forum gelezen heb geloof ik.
Natuurlijk proberen wij hem lekker (onterecht) te hypen, maar dat was mijn punt niet. Gaat er gewoon om dat er daar een Zweed zit die er alleen maar zijn eigen showtje van maakt omdat hij aandacht wil en de Britse competities veel te veel aandacht krijgen. Er zou gewoon iedere week sowieso 1 Eredivise IF moeten zijn (zelfde voor Portugal).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zo waren er nog wel een paar honderd spelers "in vorm" dit weekend in de diverse competities. Het gaat om de besten, Djuricic was niet eens de beste van de eredivisie.
Jullie willen hem alleen maar omdat jullie hem in je ploeg willen hebben, gaan dan een groepje mensen optrommelen om hem daar op dat forum op te hypen, en gaan dan verontwaardigd de rest biased noemen als ze het er niet mee eens zijn.
De eredivisie is dit jaar al ruim bedeeld met vijf IF spelers, terwijl er pas zes teams zijn uitgekomen. Waarvan er nog een aantal zeer twijfelachtig zijn imo ook, waar die IF Pieters op gebaseerd is bv. mag Joost weten.
Zet dat eens af tegen vergelijkbare competities als bv. de Portugese competitie met maar 1 IF speler. Er is echt geen anti-eredivisie-biased movement daar hoor, Djuricic was gewoon niet bijzonder genoeg dit weekend, als hij nou zo gespeeld had tegen Ajax of PSV misschien wel.
Ah, denk dat ik een mixje maak tussen de league en Meggico's.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
ikke. http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bIJ6ieX0bbNek
Jep.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:50 schreef Thas het volgende:
[..]
Anyway, is het nou echt zo dat bij FUT de snelheid in wedstrijden op "fast" staat?
Zeer vreemd. Zal wel meer geld opleveren, ik zou anders echt niet kunnen bedenken wat voor idee daarachter zit.quote:
Jij speelt liever op normal? Dat gaat zo GIGANTISCH traag!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:03 schreef Thas het volgende:
[..]
Zeer vreemd. Zal wel meer geld opleveren, ik zou anders echt niet kunnen bedenken wat voor idee daarachter zit.
True. Speel nu een beetje 1v1 season vanwege die DC's maar het speelt niet bijzonder lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jij speelt liever op normal? Dat gaat zo GIGANTISCH traag!
Ja, en nee, dat valt erg mee. Als het al jaren die snelheid had gehad, zou je nu opeens zeggen dat "fast" veel te snel is; pure gewenning. Ik heb de vorige fifa's ook gespeeld en vind Fifa 12 normal veel beter spelen, het is veel realistischer en draait veel meer om skill (hoewel dat jammer genoeg een beetje teniet wordt gedaan door die impact engine).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jij speelt liever op normal? Dat gaat zo GIGANTISCH traag!
Op hoeveel potjes zit je? Het is echt gewennig, in het begin had ik dat ook, het lijkt traag, stroperig te lopen, maar nu na een potje of 60 begint het echt heerlijk te lopen, stukken beter dan in Fifa 11. Het is gewoon een heel andere manier van spelen en het duurt gewoon een tijdje voordat je oude gewoontes/spelopvatting (die bij 12 nog wel redelijk werken op fast) eruit zijn. Als je de engine op normal eenmaal van nature aanvoelt, is het echt goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:08 schreef laucas het volgende:
[..]
True. Speel nu een beetje 1v1 season vanwege die DC's maar het speelt niet bijzonder lekker
Hier, dit is dus precies wat ik bedoel, pure pace zou nooit zoveel waard zijn als de gamesnelheid in FUT ook normal zou zijn. Het is nu achterlijk veel waard, slechte, onrealistische balans dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik dacht, kom... ik haal voor de grap eens een brons pakje (400c). Zit er een MLS LM met 86 pace in -> 2k in de pocket
Hoezo "moet" dat? Dogmatisch denken. Een speler moet het verdienen, niet krijgen omdat er toch maar iemand IF moet worden en we niet weten wie dus doe maar wat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk proberen wij hem lekker (onterecht) te hypen, maar dat was mijn punt niet. Gaat er gewoon om dat er daar een Zweed zit die er alleen maar zijn eigen showtje van maakt omdat hij aandacht wil en de Britse competities veel te veel aandacht krijgen. Er zou gewoon iedere week sowieso 1 Eredivise IF moeten zijn (zelfde voor Portugal).
Holy shit!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:28 schreef StijnDa het volgende:
Oef, jumbo pack met als beste speler Theo Janssen... Wel nog een aardige silver uit de BPL volgens mij, hoop dat die de waarde kan redden.
Eerder de helft denk ik hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Holy shit!
Die silver is 60k waard![]()
Cleverley, CM van Man Utd. 73 silver, 77 pace, 70 schieten, 78 passing. Had al een vermoeden dat die geld op kon leveren
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maakt me niet echt uit wat jij denkt
[..]
Toevallig ook de club die bovenaan staat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:38 schreef mash_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
____________________!!!!
teletekst supporter. en dan nog voor een anderen club worden als het even slecht gaat.![]()
![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Handel_(economie)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:46 schreef StijnDa het volgende:
Irritant als mensen onder jouw BIN prijs gaan zitten![]()
Had hem voor 58.500 op de trade gezet, staan er nu ook 2 op voor 56k en 55k.
Ik snap heel goed hoe het werkt, maar toch is het vervelendquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Handel_(economie)
Wé? AZ'er?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:50 schreef Thas het volgende:
[..]
Als je belooft rustig aan te doen vanaf 3-0quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:54 schreef laucas het volgende:
Wanneer gaat het PS3 tournooi van start? Ben wel bereid wat meer coins in te leggen, 1K is een beetje karig met 8 man
"store in club"quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:56 schreef Timez het volgende:
Hoe los ik dit op. Ik heb mijn verkooplijst vol staan, maar ik kreeg net Walcott in een pakketje die ik al heb. Die heb ik nu dubbel en kan hem alleen nog snel verkopen...., want ik kom niet meer uit het scherm Nieuwe Items
In het scherm blijven wachten totdat tradepile leger isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:56 schreef Timez het volgende:
Hoe los ik dit op. Ik heb mijn verkooplijst vol staan, maar ik kreeg net Walcott in een pakketje die ik al heb. Die heb ik nu dubbel en kan hem alleen nog snel verkopen...., want ik kom niet meer uit het scherm Nieuwe Items
Ik heb al weer dingen verkocht op de trade pile, maar die blijven staan :Squote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
In het scherm blijven wachten totdat tradepile leger is
Werkt nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"store in club"
Onee, haha. Ehhhh consule uitzetten?
Hmm, vaag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:58 schreef Timez het volgende:
[..]
Ik heb al weer dingen verkocht op de trade pile, maar die blijven staan :S
Die moet ik handmatig verwijderen, maar gaat niet in dit scherm
[..]
Werkt niet
Misschien via de web app wel, maar ik zit nu op de console dus ik kan niet op de web app en als ik de console uit zet zegt de web app dat ik nog ben ingelogd op de consolequote:
Klopt ja, die blijven gewoon staan, erg irritant.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:58 schreef Timez het volgende:
[..]
Ik heb al weer dingen verkocht op de trade pile, maar die blijven staan :S
Die moet ik handmatig verwijderen, maar gaat niet in dit scherm
[..]
Werkt niet
Console uitzetten en een uurtje wachten. Kan volgens mij best lang duren maar dan kan je wel in de web app. In ieder geval niet Walcott discardenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:00 schreef Timez het volgende:
[..]
Misschien via de web app wel, maar ik zit nu op de console dus ik kan niet op de web app en als ik de console uit zet zegt de web app dat ik nog ben ingelogd op de console
Het is wel je enige optie, maar dan moet je wel een uur wachten ofzoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:00 schreef Timez het volgende:
[..]
Misschien via de web app wel, maar ik zit nu op de console dus ik kan niet op de web app en als ik de console uit zet zegt de web app dat ik nog ben ingelogd op de console
Ken het ja,quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:00 schreef Toefjes het volgende:
Net een raar toernooi, eerste ronde: braziliaans perfect team. Gast maakte truckjes, ik maakte de goals. 4-1. Daarna tegen een bronzen team, makkie dacht ik. Chem van 2518 schoten, 14 op doel. Eindstand 0-0... Soms mag je gewoon niet winnen blijkbaar. Uiteindelijk wel via de strafschoppen gewonnen hoor, maar was erg frustrerend
Haha, ja, ik had ook moeten stoppen. Daarna van een Engelse mongool verloren, kansloos met 1-4. Snelle negers en zwarte shirtjes, je kent ze welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:20 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ken het ja,
Had gister net mijn zilveren Eredivisie team een bronze tegenstander met 28 chem.
Gemiddeld waren mijn spelers 30 pace sneller en gewoon niemand eruit kunnen lopen en continue raar balverlies en gekke speler keuze met paasjes enz
Uiteindelijk met erg veel moeite in de verlenging gewonnen.
Gister met gouden Eredivisie team een kansloze pot tegen een top bbva team. (combi real/barca team).
Eerst in de 90ste min scoorde hij de 3-3 voor een van richting veranderde bal uit de rebound van een corner. Ergste aas nog dat valdez die bal van richting veranderde en de goal toegewezen kreeg
Vervolgens in de 120ste min een lelijke kopbal uit corner van David villa. Na 13 penals alsnog verloren
Daarna uit frustatie de PS uitgegooid
maar goed dat je niet uit frustratie je PS uit het raam hebt gegooidquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:20 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ken het ja,
(lang verhaal)
Daarna uit frustatie de PS uitgegooid
Ik schat mezelf niet zo hoog in eigenlijk, er zijn hier wel betere spelersquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je belooft rustig aan te doen vanaf 3-0
Ik moet nog wel ff een gouden team bouwen trouwens... Of doen we silver tegen silver?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:26 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik schat mezelf niet zo hoog in eigenlijk, er zijn hier wel betere spelers
Same. Maar volgens mij mag je met elk team spelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet nog wel ff een gouden team bouwen trouwens... Of doen we silver tegen silver?
Cech!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:50 schreef Toefjes het volgende:
Wernbloom op goed geluk op de TP gezet, BIN van 69K, kijken of er iemand zo gek is.
Hart eerste aankoop BPL team
Is die beter? Had gelezen dat Hart zo overrated was. Afijn, moet toch een reserve doelman hebben trouwens hoor, dus is geen rampquote:
Als Hart overrated is kan je idd beter Cech nemenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is die beter? Had gelezen dat Hart zo overrated was. Afijn, moet toch een reserve doelman hebben trouwens hoor, dus is geen rampIF Johnson gehaald als 2e aankoop. Reserve achter Silva en Modric. Ga die geile 4-2-2-2 proberen.
haha, nee, bedoel dat ik Cech ook haal, ze allebei een paar wedstrijden laat keepen en dan mn keuze maak wie eerste doelman wordtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als Hart overrated is kan je idd beter Cech nemen
Waar is hij gebleven?! Zag vroeger altijd reacties van hem staanquote:
was je een lurker?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waar is hij gebleven?! Zag vroeger altijd reacties van hem staan
Nee geen lurker zocht af en toe wat op over FUT en toen kwam ik hier terecht met fifa 11 , had geen zin om actief mee te doen in zon forum:Pquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
was je een lurker?hij is ermee gestopt denk ik, of hij zit in een inrichting. Zelf denk ik het laatste.
Weet niet hoe de Helm keept in 12 maar in de vorige was ie simpelweg briljant, beste keeper die ik gehad heb denk ik (na TOTY Lloris).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is die beter? Had gelezen dat Hart zo overrated was. Afijn, moet toch een reserve doelman hebben trouwens hoor, dus is geen rampIF Johnson gehaald als 2e aankoop. Reserve achter Silva en Modric. Ga die geile 4-2-2-2 proberen.
Volgens mij gebeurde dat even nadat ze ontdekten dat hun youtube kanaal gehackt was.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef Dudeweiser het volgende:
ligt het trouwens weer aan mij of zijn de EA Servers down?
Miljonairszoontje denkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:03 schreef BDIL het volgende:
Heb gewonnen met mijn Premier league team van de beste uit uit het spel...
Gozer speelde met een Liga BBVA team maar wat voor een:
Cassilias - Sergio Ramos - Pepe - Pique - Marcelo - Xavi - Iniesta - Sanchez - C.Ronaldo - IF Higuain - Messi ....
Wissels : Fabregas en Villa
Voor het eerst dus tegen Messi en Ronaldo en dan meteen in 1 team... gozer heeft een monster team maar kan gewoon fifa niet spelen
Geboren in Alkmaar, dus ja, altijd alquote:
Vraag me af of dat werkt. Je passes zijn iig altijd accuraatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Dit zou wel een bazen team zijn.
Inzaghi - Del Piero
Totti
Pirlo - Gattuso - Seedorf
Antonini - Yepes - Nesta - Zambrotta
Abbiati
Keihard pace niet abusen!
eigenlijk moet je een team met Sibon en Janko in de spits en Rose op CAM hebben. Dan nog Janssen ernaast, Viktor Elm, Cornelisse, Schut en Vorstermansquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Inzaghi - Del Piero
Totti
Abbiati
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Inzaghi - Del Piero
Totti
Abbiati
Dan heb jij een snelle ma zegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik heb eens met die Inzaghi gespeeld in carriere, die man kan echt helemaal niksOp de bal in het doel schieten in het strafschop gebied na, dat doet hij dan weer erg goed. Kracht is 40 ofzo, snelheid ook 40, versnelling langzamer dan die van mijn moeder.
Krul met Bruma & Donk er voorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:43 schreef BDIL het volgende:
Welke keeper moet ik halen voor mij Eredivisie Silvers ?! Iemand schreef eerder dat Cillisen drama was met hoge ballen dus wie dan wel?!
Wat is Xabi waard IF ?!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:04 schreef DutchSL het volgende:
Hm, iemand biedt IF Neymar en IF Hummels voor mijn IF Xabi Alonso.
Toch maar geweigerd, misschien doet hij een nog beter bod.
Heeft z'n xbox doormidden gebroken na potje.quote:
Hij is nu gemiddeld 194k, maar na elke verkoop veranderd dat flink omdat er nog niet zo veel van verhandeld zijn.quote:
ja idd wat een mongoolquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:51 schreef Spierpijn888 het volgende:
Die TheRealGraoully vindt zichzelf echt geweldig.
Boateng moet ook nog. Jovetic misschien nog?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja idd wat een mongool
IF Ronaldo it is.
Hangt ervan af hoe Fiorentina vanaf tegen Juve speelt:Pquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:54 schreef Spierpijn888 het volgende:
[..]
Boateng moet ook nog. Jovetic misschien nog?
Ik wacht nog op IF Agbonlawhore en dan een fusion tussen Rusland en Engeland.quote:
Moet je die Djuricic homos bedanken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:25 schreef DutchSL het volgende:
Geen Jovetichad hem dan op de bank gezet.
Was jij dat net met Barca tegen Barca H2H?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:37 schreef BDIL het volgende:
Barca speelt echt matig, om te janken zeg en met een man meer....
Haha nee man was effe offtopic over de live wedstrijd nu:Pquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Was jij dat net met Barca tegen Barca H2H?
Nee ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Was jij dat net met Barca tegen Barca H2H?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:03 schreef Johnbon het volgende:
Morgen lekker teleurstelling in een pakje krijgen ik voel het.
Don't hate Ronaldo Hate the gamequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kenker zeg, tegen een Ronaldo-nerd. >_> Alleen maar alles met fancy flicks en Ronaldo.Wat een grafspeler dit zeg, irritantste tot nu toe. Scheids helpt ook lekker.
Eeeeen weer alle herhalingen bekijken hoor, wat een nerd.
Voor 50 k:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:44 schreef Neraice het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb nu 50k gespaard. Ik wil echter weer FUT spelen zoals begin vorig jaar, dus met een bronzen team spelen en telkens sparen voor een nieuwe speler. Dus ga ik één topspeler kopen van die 50k en daaromheen een team bouwen. Heeft iemand een goede suggestie om die 50k het beste te besteden?
quote:
Hangt ervan af je moet zelf ook een comp kiezen en er echt voor gaan:P sws een team rond cm/cam(s) bouwenquote:
Nu je het zegt, ik ga alvast een leuk plaatje zoekenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:08 schreef Santello het volgende:
Ik wil eens godverdomme de gene zijn die een foto mag plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |