Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
Hippe filmpjes met goede muziekquote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voor het PS3 FUT Toernooi:
Deelnamekosten: 1000 coins
Prijzen: Hangt af van aantal deelnemers
Team-limits: Geen
Om je in te schrijven moet je een PM/DM naar mij (OMNIROCKET) sturen!
[ Bericht 2% gewijzigd door vandermar op 24-10-2011 23:54:08 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Niet echt topspelers allemaal maar wel een kutformatie ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:55 schreef DannyDeko het volgende:
Speel ik net tegen iemand met 5-2-2-1
Bent
Johnson - Walcott
Milner - Wilshere
Rafael - King - Mertesacker - David Luiz - Johson
Hart
Probeer daar maar eens door heen te komen.. Echt zielig die mensen, en dan nog op de counter spelen ook....
Nouja 3 pace lui voorin en 3 tanks achterin en 2 snelle backs er naast.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet echt topspelers allemaal maar wel een kutformatie ja.
Mja, ik zou door het midden van zijn verdediging tikken en dan steekpass, die Mertesacker heeft 40 pace ofzo. Maar ben het met je eens hoor, vooral met de impact engine en vrije trappen die niet worden gegeven is 5 at the back met tanks nu te makkelijk geworden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nouja 3 pace lui voorin en 3 tanks achterin en 2 snelle backs er naast.
Geloog mij, dat heb ik 89 minuten lang geprobeerd. 1 keer is het gelukt maar 3 tanks van CB's kom je echt niet makkelijk door aangezien ze rugdekking geven.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mja, ik zou door het midden van zijn verdediging tikken en dan steekpass, die Mertesacker heeft 40 pace ofzo.
Ik moest laatst tegen een verdediging met Maicon-Chiellini-Thiago Silva-Lucio-Taiwoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Geloog mij, dat heb ik 89 minuten lang geprobeerd. 1 keer is het gelukt maar 3 tanks van CB's kom je echt niet makkelijk door aangezien ze rugdekking geven.
5212 uiteraard.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:01 schreef DannyDeko het volgende:
Misschien dat als ik m'n andere BPL teampje zat ben ik ook es een keer zoiets uit probeer. Welke zou aanvallender zijn (voor zover dat mogelijk is) 5221 of 5212 ?
Nieuwe verdedigen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat is jullie grootste ergernis trouwens?
stttt celebration. Herhalingen kijken tot in de treurequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Irritant ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
stttt celebration. Herhalingen kijken tot in de treure
Kan je niet gewoon je defensie de opdracht geven er altijd kort op te zitten, en vooral op tijd je slidings inzetten. Ik moet zeggen, het heeft mij een aantal dagen gekost, maar 9 van de 10 slidings in mijn strafschop gebied gaan gewoon goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voor mij is het meest irritante als je probeert een speler te selecteren en het je meer dan twee keer proberen kost. Ik gebruik 95% van de tijd rechterstick om spelers te selecteren bij verdedigen en af en toe kost het gewoon zoveel moeite dat de aanval al niet meer te stoppen is.
Filmpjes. Allemaal. En lag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, dat is een van die filmpjes. Dat filmpje aan het begin is zo mogelijk nog irritanter, dan wil je gewoon spelen en dan moet je eerst heel dat stadion uitcheckenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:20 schreef Toefjes het volgende:
ook vervelend: tegenstander die niet doordrukt als de wedstrijd is afgelopen. kijken hoe iedereen de scheids een handje geeft, publiek bedankt, gevolgd door een uitgebreide samenvatting
Juist. Tijdens de wedstrijd lekker op start gaan drukken om een speler te gaan selecteren die moet gaan warmlopenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:22 schreef wolferl het volgende:
Dan ben ik ook benieuwd welke dingen men mist tijdens wedstrijden.
Ik mis bijvoorbeeld de warmlopende spelers die je zelf van de bank stuurt.
De een vind de combinatie managen en spelen leuk (ik dus), de ander houdt ervan om gelijk te spelen en geen poespas (jij dus).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Juist. Tijdens de wedstrijd lekker op start gaan drukken om een speler te gaan selecteren die moet gaan warmlopenNo thanks.
Wehehequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:25 schreef Toefjes het volgende:
ik mis de goede oude knop om een flinke doodschop uit te kunnen delen. Vroeger kon dat
En toch verliezen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
0-1 min 4"
0-2 min 23"
0-3 min 34"
1-3 min 67"
2-3 min 84"
3-3 min 87"
3-4 min 90"
Dacht al anders zou je er niet zo blij mee zijnquote:
Precies, het spel bedenkt af en toe echt gewoon "spannende" elementen. Als ik tegen Santos moet (H2H, weet het, niet juiste topic) weet ik ook al wat er gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:52 schreef Tim86 het volgende:
wtf, net 2 wedstrijden op rij verloren van de grootste kneuzen ooit..ik was veel beter, maar hij wilde er gewoon niet in. Uiteraard ook allebei pace abusers met een oranje bal. Kneuzen zitten er toch op fifa..als je ervan verleist al helemaal
Ik krijg 'm al twee weken niet verkocht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:53 schreef DutchSL het volgende:
Ik tref zojuist Javier Hernandez in een pakje
Wat is er mis met een oranje bal dan? Ik heb ook een oranje bal zodat de bal in sneeuw blijft opvallen. Bij UT11 gingen er namelijk wel eens tegenstanders met een grijze bal spelen en die zie je dan bijna niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:52 schreef Tim86 het volgende:
Uiteraard ook allebei pace abusers met een oranje bal.
Dat is nog wel het vervelendste van heel FUT of Fifa int algemeen. Beter zijn dan iemand maar toch verliezen. Kan ik zo slecht tegen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:52 schreef Tim86 het volgende:
wtf, net 2 wedstrijden op rij verloren van de grootste kneuzen ooit..ik was veel beter, maar hij wilde er gewoon niet in. Uiteraard ook allebei pace abusers met een oranje bal. Kneuzen zitten er toch op fifa..als je ervan verleist al helemaal
Dan heeft diegene toch een custom formatie gemaakt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
WTF, speelde net tegen gast met een soort van 5-1-4 opstelling? In H2H. Sorry.Of een soort 6-0-4, echt bizar.
Jah, maar echt bizar onrealistisch. Online kom je ook weer telkens dezelfde teams tegen H2H. In elke sterklasse hetzelfde liedje...Villareal, want Nilmar en Rossi voor pacehoeren, en Santos vanwege Neymar. 5-2 voor nu, moet wel handhaving in div 5 zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:16 schreef The_champ het volgende:
[..]
Dan heeft diegene toch een custom formatie gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |