Donequote:Op dinsdag 1 november 2011 12:51 schreef Ypmaha het volgende:
[TK] Dell laptop inspiron m501r
kan er in deze titel nog ergens laptop worden gezet? Zelf was ik dat vergeten.
quote:Op woensdag 2 november 2011 09:05 schreef ChickenSpikey het volgende:
Deze mag dicht: [TK] Daihatsu Sirion II
quote:
Goedenavond Trusten,quote:Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef Trusten het volgende:
Hola modjes,
Even een vraagje. Omdat ik zaterdag a.s. zelf helaas verhinderd ben, heb ik 4 kaarten over voor Walibi (Total Family Day). Het betreft een fysieke brief met een code waarmee op een website per code 4 kaarten kunnen worden aangevraagd. Code invoeren, gegevens invoeren en je krijgt de kaarten per mail.
Mag ik dit hier aanbieden?
donequote:Op donderdag 3 november 2011 08:49 schreef Keffo het volgende:
[TK] Lonsdale Boksset 100% nieuw en compleet typo gemaakt.
kan de topic aangepast worden zodat de titel boKsset staat?
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:40 schreef vault_tec het volgende:
[TK] 2 nike sb dunk lows maat 40 (goofy boys en white/gum)
zou de post van de gast die zegt dat mijn schoenen nep zijn weg gehaald kunnen worden? Ben zeer actief in het sneaker topic en kan garanderen dat ze echt zijn...
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:48 schreef Locusta het volgende:
[TK] MacBook White 2.16GHz | 2GB geheugen | Core 2 Duo 2.0
Mag dicht, is verkocht
quote:
Ik ben het niet eens met deze kritiek, zie topic en zie ook mijn posthistory met meerdere betrouwbare aan en verkopen (recent nog een auto). Ten eerste heb ik de voorwaarden niet drie keer aangepast. Ik heb het de eerste keer aangepast nadat ik een tip kreeg van een FOKker om hem terug te brengen naar de Saturn. Ik heb geschreven dat ik dat op zaterdag zou gaan doen maar niet dat ik hier ook diezelfde zaterdag wat over kon laten weten. Aangezien de zaterdaghulp mij geen uitsluitsel kon geven hoor ik dit pas maandag. Daarnaast heb ik ook aangegeven dat de advertentie op Tweakers stond, blijkbaar is het daar gebruikelijk dat er alleen via PM wordt geboden want heb daar meerdere biedingen gekregen.quote:Ik weet niet hoe het er normaal aan toe gaat, maar deze verkoper heeft nu al 3x de deadline en voorwaarden aangepastEerst zou ik een deal hebben voor 450 euro als er afgelopen vrijdagavond geen hoger bod kwam op FOK!, vervolgens werd dat veranderd naar "ik ga de iPad proberen terug te brengen, en hij staat ook op Tweakers, maar als dat allemaal niks wordt dan heb je een deal als er zaterdag niemand hoger heeft geboden", en nu wordt het ineens maandag en zou er gisterenavond hoger geboden zijn via Tweakers (wat overigens nergens in de reacties op Tweakers te vinden was). Dit soort "verkopers" lijken me geen aanwinst voor V&A
Wel zo handig, en logischquote:Op maandag 7 november 2011 00:16 schreef rene90 het volgende:
Misschien toch dingen eerder onder voorbehoud noemen zodat je geen ruis krijgt over wanneer er nou wel / niet een deal is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |