Aangezien ik graag over wil op een andere (nieuwere) laptop, bied ik mijn trouwe kameraad te koop aan. De laptop is in een uitstekende conditie. Het enige minputje is dat het beeldscherm wat begint te flikkeren (de brightness, scherm is dan nog wel leesbaar) wanneer hij gaat dimmen. Dat heeft hij altijd al een beetje gedaan en dat schijnt bij dit type laptop meer voor te komen (google maar). Buiten dat is er niets mee aan de hand en werkt de laptop, zoals gezegd, prima.
De laptop is van november 2006.
Je krijgt erbij:
- Sleeve;
- Magsafe adapter;
- De remote;
- Bijgeleverde software (iWorks 08 en OSX Leopard).
Specificaties via
Macworld. Mijn laptop heb ik besteld bij Apple zelf en gelijk het geheugen laten uitbreiden naar 2GB.
Ik verstuur deze laptop alleen via de post via een verzekerde zending (kosten voor de koper). Ik ga ook alleen maar akkoord met een betaling vooraf (bij verzending) of als je betaalt bij het ophalen van de laptop. Ik wil je sterk aanraden de laptop niet te laten verzenden, maar bij mij op te halen, want dan kun je hem gelijk testen en werkend zien.
Richtprijs €400

Prijs valt over te onderhandelen. Meer info? Laat een berichtje achter

Foto's:
![IMAG0011_klein.jpg]()
![IMAG0010_klein.jpg]()
Hier,
hier en
hier zijn de grote versies van de foto's te vinden.
[ Bericht 7% gewijzigd door Locusta op 31-10-2011 09:06:23 (Foto's toegevoegd) ]