Ja en?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:02 schreef Stokstaart het volgende:
Je hebt hem gewoon gekocht bij Saturn en niet gewonnen.
Er staat letterlijk "contant" op de bon.
Ik heb bij de Ipad een kopie van de bon gekregen. De organisatie waarbij ik ze heb gewonnen heeft ze gekocht bij de Saturn. Waarom zou ik verzinnen dat ik hem heb gewonnen terwijl dat niet zo is? Als ik hem wel gekocht zou hebben en hij zit nog in de verpakking is er toch ook niets aan de hand...quote:Op donderdag 3 november 2011 12:02 schreef Stokstaart het volgende:
Je hebt hem gewoon gekocht bij Saturn en niet gewonnen.
Garantie kun je claimen als je een bewijs van aankoop hebt, dat mag een kopie van de bon zijn. Heb er ook nog een originele factuur bij. Als je geen interesse hebt hoef je ook niet te posten hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:07 schreef Stokstaart het volgende:
Ok, als de garantie maar wel gewoon in orde is dan.
Dat is gewoon wereldwijde Apple garantie welke je kunt oproepen door op de Apple site het serienummer in te vullen...quote:Op donderdag 3 november 2011 12:07 schreef Stokstaart het volgende:
Ok, als de garantie maar wel gewoon in orde is dan.
Mijn vriend woont toevallig in Nieuwegein (Jutphaas Wijkersloot) dus dat is geen probleem. Anders op te halen in gemeente De Ronde Venen (tussen Amsterdam en Utrecht)quote:Op donderdag 3 november 2011 15:14 schreef Gambolputty het volgende:
Waar evt af te halen? Ook Nieuwegein?
https://service.saturn.nl/?a=ticket_faq&ticketcatid=71quote:De klant kan bij elke vestiging van Saturn in Nederland een in een Nederlandse vestiging van Saturn aangekocht product omruilen onder onderstaande voorwaarden.
Retournering van een bij Saturn gekocht product tegen restitutie van de koopprijs is mogelijk binnen veertien dagen na aankoop.
Saturn is alleen gehouden een verzoek tot restitutie van de koopprijs te honoreren, indien de klant binnen veertien dagen na aankoop terugbetaling van de koopprijs of omruil verlangt, zonder dat er sprake is van een defect, en aan de volgende voorwaarden voldoet:
1. De klant moet gelijktijdig de originele kassabon overleggen.
2. Het product dient aangekocht te zijn in een in Nederland gevestigde vestiging van Saturn.
3. Het product moet compleet en onbeschadigd in de originele verpakking zijn verpakt.
4. Het product is ongebruikt.
Uitgesloten van retour en omruiling zijn:
1. Prepaid- en softwarepakketten.
2. Licentiegebonden producten.
3. Navigatieapparatuur.
4. Desktopcomputers en notebooks.
5. Satelliettunerpakketten en smartcards.
6. Hygi�nische producten.
14 dagen zijn sowieso al voorbij (had hem ook niet eerder)quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:30 schreef Wokkel het volgende:
Waarin niet gewoon terugbrengen naar Saturn?
Je hebt gelijk, het is nu de 15e dagquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:44 schreef Trusten het volgende:
[..]
14 dagen zijn sowieso al voorbij (had hem ook niet eerder)
Nou, deal danquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:01 schreef Trusten het volgende:
Edit: Ik ga morgen een poging doen bij de Saturn. Mocht er vandaag of morgen geen hoger bod meer komen is 450 wmb een deal.
Ter info, de advertentie staat ook op Tweakers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |