Opeth, My Dying Bride, (oude) Anathema, Katatonia, Pardise Lost, Officium Triste, Faal en Akaleiquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:07 schreef On het volgende:
Ik woon wel omgeving Dordt en speel een beetje bas plus zou wel een bandje willen beginnen. Alleen zou ik wat meer richting de shoegaze/post-punk richting op willen. Toch hou ik dit topic wel even in de gaten. Wat versta je onder death/doom? Wat voor invloeden?
Klinkt wel goed (toffe bands!), maar kan nog niet echt concreet reageren dus vooralsnog hou ik het topic alleen even in de gaten. Heb het vrij druk en is niet helemaal het genre die ik op wil.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Opeth, My Dying Bride, (oude) Anathema, Katatonia, Pardise Lost, Officium Triste, Faal en Akalei
Dat is goed. Die meet komt er sowiesoquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet of ik me aanmeld voor de band, maar in elk geval wel voor de meet in Eindhoven
Zo snel mogelijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is goed. Die meet komt er sowieso
Zie het lijst van bands.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:11 schreef minibeer het volgende:
post eens nummers in die stijl die je vet vind dan
Dat is goed.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:11 schreef On het volgende:
[..]
Klinkt wel goed (toffe bands!), maar kan nog niet echt concreet reageren dus vooralsnog hou ik het topic alleen even in de gaten. Heb het vrij druk en is niet helemaal het genre die ik op wil.
overmorgen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk![]()
Wie heeft er iets te doen woensdag?
Woensdag heb ik vrij iigquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk![]()
2 november? Volgens mij ben ik dan toch al in de buurt van Eindhovenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk![]()
Wat voor richting zou jij op willen dan?quote:
Oeps, ik bedoel overmorgen over een week, m.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zie het lijst van bands.Ik zal morgen ofzo wat voorbeelden posten.
Als je het niets vindt moet je dat gewoon zeggen hoor.
[..]
Dat is goed.en misschien wil ik ook nog wel richting bands als. Neurosis, cult of luna
[..]
overmorgen?
Als het goed is wel jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
2 november? Volgens mij ben ik dan toch al in de buurt van Eindhoven
Als het 's avonds kan moet het wel lukken. Of ik moet zeker weten dat het doorgaat dan vraag ik vrijquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
2 november? Volgens mij ben ik dan toch al in de buurt van Eindhoven
Metalcorequote:Op maandag 24 oktober 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor richting zou jij op willen dan?
Dat is ook gaaf. Ik ben fan oa hatebreed, terror, madballquote:
Te lui om zelf te zoeken?quote:
Lijkt me een gaaf nummer om te spelen ja! Al vind ik de zang niks, ik hou meer van melodieus of semi-melodieusquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind dit bijvoorbeeld geniaal lekker:
Leuke bandsquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook gaaf. Ik ben fan oa hatebreed, terror, madball
Ik ben wel lui maar ook gewoon om te kijken wat jullie leuk vinden.quote:
Dit is melodieusquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Lijkt me een gaaf nummer om te spelen ja! Al vind ik de zang niks, ik hou meer van melodieus of semi-melodieus
Goede smaak heb jequote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Lijkt me een gaaf nummer om te spelen ja! Al vind ik de zang niks, ik hou meer van melodieus of semi-melodieus
Thanksquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Goede smaak heb jeDeze is beter qua zang! Gegrunt, maar dan met mate
hahaquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:30 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ben wel lui maar ook gewoon om te kijken wat jullie leuk vinden.
ook gaaf maar niet de richting die ik op wil.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Thanks
Ook één van m'n favo nummers:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ook gaaf maar niet de richting die ik op wil.
Jammerquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso wordt het voor mij nagenoeg onmogelijk om die band van jou te joinen. Als ik zie dat Eindhoven () wordt genoemd als plaats
Voor mij ook eigenlijk, ik woon in Utrecht. Maar was Eindhoven niet alleen voor de meet? Ik weet verder niet waar de rest woont...quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso wordt het voor mij nagenoeg onmogelijk om die band van jou te joinen. Als ik zie dat Eindhoven () wordt genoemd als plaats
Ik woon vlakbij Almelo tegenwoordigquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Voor mij ook eigenlijk, ik woon in Utrecht. Maar was Eindhoven niet alleen voor de meet? Ik weet verder niet waar de rest woont...
Pff overal. Ik iig in Dordrechtquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Voor mij ook eigenlijk, ik woon in Utrecht. Maar was Eindhoven niet alleen voor de meet? Ik weet verder niet waar de rest woont...
Dat is zeker een gave band. Nieuwe album klinkt goedquote:
Mee eensquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is zeker een gave band. Nieuwe album klinkt goed
14 shades of grey is trouwens wel een gave naam voor een bandquote:
Ook mee eensquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
14 shades of grey is trouwens wel een gave naam voor een band
Alleen dan heb je wel de kans dat je altijd met Staind vergeleken gaat worden of als een rip off wordt gezien. En dat wil je natuurlijk niet.quote:
Die kans is zeker aanwezig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen dan heb je wel de kans dat je altijd met Staind vergeleken gaat worden of als een rip off wordt gezien. En dat wil je natuurlijk niet.
Dat denk ik ook wel ja. Het is een van de namen die ik in mijn hoofd heb voor die band die nog moet worden opgerichtquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die kans is zeker aanwezig.
Denk dat het alleen wel meevalt als je echt doom metal gaat maken
Jep, probleem is dat men dan heel gauw gaat denken aan emoquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Het is een van de namen die ik in mijn hoofd heb voor die band die nog moet worden opgericht
Het zou trouwens ook wel kunnen voor een metalcore band.
En dat wil je natuurlijk niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep, probleem is dat men dan heel gauw gaat denken aan emo
Jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:41 schreef BELASTING het volgende:
Natuurlijk ben ik van de partij. Alleen op welk vlak weet ik nog niet
En aan wat voor namen zat je nog meer te denken dan Martijn?
Mooiquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:21 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heb wel interesse. Ben sowieso al een metal gitarist. Mijn speelstijl is wel iron maiden achtig. Maar wat metalcore enzo Ben Ik zeker niet vies van
Ook goedquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooimaar ik wil meer richting de doom/death
Dat zou best kunnen. Geen idee ik speel geen gitaarquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ook goed
Is makkelijker om te spelen. Meer power chords ipv riffjes.
Manager niets voor jou?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik doe mee, woon niet in de buurt en kan niks....
nee ik bel niet graag en communiceer slecht.quote:
Doom is vaak wat langzamer en melodischer. Het heeft wel wat riffjes. Maar ook die zijn vaak meer melodisch als echt heel technisch enzo.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Geen idee ik speel geen gitaar
Sowieso moeten we jou erbijquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee ik bel niet graag en communiceer slecht.
hahaquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee ik bel niet graag en communiceer slecht.
Andere invloeden zijn welkomquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Doom is vaak wat langzamer en melodischer. Het heeft wel wat riffjes. Maar ook die zijn vaak meer melodisch als echt heel technisch enzo.
Goed ideequote:Op vrijdag 18 november 2011 20:32 schreef stefanhaan het volgende:
En sowieso kunnen we in het begin beter beginnen met liedjes coveren. In plaats van meteen zelf schrijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |