Die kans is zeker aanwezig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen dan heb je wel de kans dat je altijd met Staind vergeleken gaat worden of als een rip off wordt gezien. En dat wil je natuurlijk niet.
Dat denk ik ook wel ja. Het is een van de namen die ik in mijn hoofd heb voor die band die nog moet worden opgerichtquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die kans is zeker aanwezig.
Denk dat het alleen wel meevalt als je echt doom metal gaat maken
Jep, probleem is dat men dan heel gauw gaat denken aan emoquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Het is een van de namen die ik in mijn hoofd heb voor die band die nog moet worden opgericht
Het zou trouwens ook wel kunnen voor een metalcore band.
En dat wil je natuurlijk niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep, probleem is dat men dan heel gauw gaat denken aan emo
Jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:41 schreef BELASTING het volgende:
Natuurlijk ben ik van de partij. Alleen op welk vlak weet ik nog niet
En aan wat voor namen zat je nog meer te denken dan Martijn?
Mooiquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:21 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heb wel interesse. Ben sowieso al een metal gitarist. Mijn speelstijl is wel iron maiden achtig. Maar wat metalcore enzo Ben Ik zeker niet vies van
Ook goedquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooimaar ik wil meer richting de doom/death
Dat zou best kunnen. Geen idee ik speel geen gitaarquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ook goed
Is makkelijker om te spelen. Meer power chords ipv riffjes.
Manager niets voor jou?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik doe mee, woon niet in de buurt en kan niks....
nee ik bel niet graag en communiceer slecht.quote:
Doom is vaak wat langzamer en melodischer. Het heeft wel wat riffjes. Maar ook die zijn vaak meer melodisch als echt heel technisch enzo.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Geen idee ik speel geen gitaar
Sowieso moeten we jou erbijquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee ik bel niet graag en communiceer slecht.
hahaquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee ik bel niet graag en communiceer slecht.
Andere invloeden zijn welkomquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Doom is vaak wat langzamer en melodischer. Het heeft wel wat riffjes. Maar ook die zijn vaak meer melodisch als echt heel technisch enzo.
Goed ideequote:Op vrijdag 18 november 2011 20:32 schreef stefanhaan het volgende:
En sowieso kunnen we in het begin beter beginnen met liedjes coveren. In plaats van meteen zelf schrijven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |