Lijkt me een gaaf nummer om te spelen ja! Al vind ik de zang niks, ik hou meer van melodieus of semi-melodieusquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind dit bijvoorbeeld geniaal lekker:
Leuke bandsquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook gaaf. Ik ben fan oa hatebreed, terror, madball
Ik ben wel lui maar ook gewoon om te kijken wat jullie leuk vinden.quote:
Dit is melodieusquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Lijkt me een gaaf nummer om te spelen ja! Al vind ik de zang niks, ik hou meer van melodieus of semi-melodieus
Goede smaak heb jequote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Lijkt me een gaaf nummer om te spelen ja! Al vind ik de zang niks, ik hou meer van melodieus of semi-melodieus
Thanksquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Goede smaak heb jeDeze is beter qua zang! Gegrunt, maar dan met mate
hahaquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:30 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ben wel lui maar ook gewoon om te kijken wat jullie leuk vinden.
ook gaaf maar niet de richting die ik op wil.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Thanks
Ook één van m'n favo nummers:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ook gaaf maar niet de richting die ik op wil.
Jammerquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso wordt het voor mij nagenoeg onmogelijk om die band van jou te joinen. Als ik zie dat Eindhoven () wordt genoemd als plaats
Voor mij ook eigenlijk, ik woon in Utrecht. Maar was Eindhoven niet alleen voor de meet? Ik weet verder niet waar de rest woont...quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso wordt het voor mij nagenoeg onmogelijk om die band van jou te joinen. Als ik zie dat Eindhoven () wordt genoemd als plaats
Ik woon vlakbij Almelo tegenwoordigquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Voor mij ook eigenlijk, ik woon in Utrecht. Maar was Eindhoven niet alleen voor de meet? Ik weet verder niet waar de rest woont...
Pff overal. Ik iig in Dordrechtquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Voor mij ook eigenlijk, ik woon in Utrecht. Maar was Eindhoven niet alleen voor de meet? Ik weet verder niet waar de rest woont...
Dat is zeker een gave band. Nieuwe album klinkt goedquote:
Mee eensquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is zeker een gave band. Nieuwe album klinkt goed
14 shades of grey is trouwens wel een gave naam voor een bandquote:
Ook mee eensquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
14 shades of grey is trouwens wel een gave naam voor een band
Alleen dan heb je wel de kans dat je altijd met Staind vergeleken gaat worden of als een rip off wordt gezien. En dat wil je natuurlijk niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |