De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt dus wachten tot volgende maand.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je het geld moeilijker kan missen zou ik het niet doen. als je het zonder er iets voor te laten kan missen is het wel ok
Nee, ik weet het niet, leg eens uit.quote:
De duurdere variant is wel leukerquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.Moet nog even kijken.
al 9 jaar of langerquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:38 schreef coban het volgende:
Speedking en ocean zitten jullie bij elkaar op school?
Ja vorig jaar al gedaan, ik moet nu nog maar een paar projecten doenquote:
Dankjewelquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De duurdere variant is wel leuker
Hoezo? Probeer mij eens te overtuigen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De duurdere variant is wel leuker
Kom in mijn AH ze zoeken nog.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef Flippiee het volgende:
TT
[..]
Ja vorig jaar al gedaan, ik moet nu nog maar een paar projecten doenEn gesprekken hebben met filiaalmanagers
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef RavioliPunch het volgende:
And he tries
oh my God, do I try
I try all the time in this institution
And he prays
oh my God, do I pray
I pray every single day FOR REVOLUTION!
quote:
Meer opties, kan ik je nog wat truukjes leren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo? Probeer mij eens te overtuigen.
Armin is goed, maar dat is gewoon overdreven.quote:
Ik leerde je die skills.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:40 schreef speedking het volgende:
[..]
nee in mijn dan heb je pro vullers zoals ik
Sinds de basisschool.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:38 schreef coban het volgende:
Speedking en ocean zitten jullie bij elkaar op school?
Ja, maar ik kan op dit moment echt niet die ¤40,- missen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Meer opties, kan ik je nog wat truukjes leren.
ow vertel de trucjes eensquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Meer opties, kan ik je nog wat truukjes leren.
Denken dat je daar skills toe passen kan dan behalve gooien met blikjes.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:41 schreef speedking het volgende:
[..]
kill ik gebruik ja skills niet bij mijn pro paden pad1,2 en 3
potjes.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Denken dat je daar skills toe passen kan dan behalve gooien met blikjes.
Hier nog eentjequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Armin is goed, maar dat is gewoon overdreven.
Huiswerkklas.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:42 schreef speedking het volgende:
[..]
we worden morgen weer herenigt, hebben we weer voor t 1e in 3 jaar samen les![]()
![]()
![]()
![]()
Ook op het station van utrecht 2 AH's wtfquote:
Probeer je eerst het goedkoopste abo, kun je iig meer dan genoeg mee de komende tijdquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan op dit moment echt niet die ¤40,- missen.Jammer, maar helaas.
quote:
Mag ik vragen hoe oud jong ben je?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:43 schreef RavioliPunch het volgende:
yes mijn eerste cijfers voor wiskunde een 4.6 begint goed
Dat heeft geloof ik niks met Armin te maken.quote:
Zitten ze daar ook 200m van elkaar vandaan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ook op het station van utrecht 2 AH's wtf
Gezellig!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:43 schreef coban het volgende:
Ik ga keertje naar leiden cs om rezania te pesten en weer terug
was een sarcastische yeeyquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Of dat positief is blijft een vraag.
Ik ben 12 en wat is FOK!?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud jong ben je?
Zoietsquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heeft geloof ik niks met Armin te maken.
[..]
Zitten ze daar ook 200m van elkaar vandaan?
[..]
Gezellig!Klapjes!
doe gewoon neppe op strand in Marokkoquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
als tattoo niet haram wass wilde ik een kleine op m'n pols ofzo
Klopt maar dit is een kleine AH lekker makkelijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat welMaar als ik om 9 uur moet werken, moet ik wel errrug vroeg op
henna tattoo ckr ja maar wil echtequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:44 schreef speedking het volgende:
[..]
doe gewoon neppe op strand in Marokko
je hebt van dat spul wat weg gaat, in india gebruiken ze het, volgens mij in marokko ook?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat? Wij hadden helemaal niet afgesproken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:43 schreef Oceanview het volgende:
Rez ik stond vrijdag op Den Haag CS tussen spoor 6 en 10 waar was je.
nee een echt neppe!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
henna tattoo ckr ja maar wil echte
Ja hennaquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hebt van dat spul wat weg gaat, in india gebruiken ze het, volgens mij in marokko ook?
Toch wel, dat is een fan die Armin's silhouet heeft laten tatoeëren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heeft geloof ik niks met Armin te maken.
Weet ik maar ik zag je ooit eens iets posten erover dus vandaar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Wij hadden helemaal niet afgesproken.![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:45 schreef coban het volgende:
Ik vind sommige tattoos mooi maar ik zou zelf nooit doen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:45 schreef Dalando het volgende:
Sinds wanneer is FkTwkGs2012 een vrouw?
quote:M->F, omdat vrijheid
Is dat niet haram? Waarom niet? Omdat het permanent is?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Respect! Ik betaal niet voor Wikipedia, ik ben er niet actief genoeg. FOK! wel uiteraardquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow css
nee ik heb abo eigenlijk alleen als grapje genomen en om danny wat te steunen. ik gebruik FOK dus waarom er niet wat voor payen. Doe ik ook met wikipedia.
hij is onzijdigquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:45 schreef Dalando het volgende:
sinds gisterquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:45 schreef Dalando het volgende:
Ik zou sowieso nooit een tattoo nemen, maar da's puur m'n eigen kijk daar op.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, vind het niet mooi, zelf heb ik geen recht van spreken, ik heb een Pink Floyd tattoo.
Laatste keer dat ik op Den Haag CS was, was op 1 oktober.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weet ik maar ik zag je ooit eens iets posten erover dus vandaar.
bb.txt van oceanview niet hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:46 schreef Nectar het volgende:
f*ck ik heb gauw een bangbros of een brazzers account nodig
die low quality shit trek ik niet meer
Dat is een eigen kijk inderdaad. Zelf heb ik er twee, maar zou ze nooit op plaatsten zetten die ik niet kan bedekken (denk aan onderarmen of pols)quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit een tattoo nemen, maar da's puur m'n eigen kijk daar op.
zoek een vriendinquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:46 schreef Nectar het volgende:
f*ck ik heb gauw een bangbros of een brazzers account nodig
die low quality shit trek ik niet meer
Jij hebt een acc?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
bb.txt van oceanview niet hebben.
naughty boyquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Had een hele acclist na nader inzien
Serieus? Werkende accs?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Had een hele acclist na nader inzien
Lange afstandsrelatie.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
Die heb ik al , maar die zie ik maar eens in de maand, dat is veel te weinig
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
Serieus? Werkende accs?
Nu nog steeds?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:47 schreef Oceanview het volgende:
Oh wacht ik heb niks meer na HDD crash.
liegen over vriendinquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
Die heb ik al , maar die zie ik maar eens in de maand, dat is veel te weinig
Volgens mij heeft deze jongen een obsessie met mij.quote:
Hoezo schamen? Elke vrouw op FOK! is een man behalve MK en Coban?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:50 schreef speedking het volgende:
[..]
schaam je, hoe kun je dat trots zeggen.
y=ax+bquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:50 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik moet ook huiswerk maken maar tis wiskunde en faal ik toch in
Wiskunde vind ik gelukkig makkelijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:50 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik moet ook huiswerk maken maar tis wiskunde en faal ik toch in
Leuk voor m'n e-penisquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:50 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wat vind ze ervan dat je op FOK! Mod bent?
Hij zette het zelfs op zijn CVquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:50 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wat vind ze ervan dat je op FOK! Mod bent?
oh!!! je bent met MK en Coban getrouwd!!!!!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoezo schamen? Elke vrouw op FOK! is een man behalve MK en Coban?
Vond ik dat maar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wiskunde vind ik gelukkig makkelijk.
Jij ehbt ook wiskunde A manquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja oke oke, omdat het kanquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Soms moet ik een beetje haten, jeweettoch
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:51 schreef speedking het volgende:
[..]
oh!!! je bent met MK en Coban getrouwd!!!!!!![]()
![]()
pff autisme en dan opscheppenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kap even met dit gebagger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
Kap even met dit gebagger.Welk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
Kap even met dit gebagger.killSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:53 schreef speedking het volgende:
[..]
ah oke ik heb morgen pw h1 formules en grafieken.
maak toets voor mequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]die ken ik nog is kapotmakkelijk
Jongen, dat is niet de makkelijkere vorm van wiskunde.quote:
quote:
oke dan dankje voor je begripquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:53 schreef Nectar het volgende:
speedking niet echt origineel he
zelfde text als andere zeggen
maarja ik snap het wel als je 12 bent
vieze bitch, kom gewoon toets makenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee gewoon diagnostische toets + opdr enzo maken
k heb dat boek niet meer dus weet niets meerquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:54 schreef speedking het volgende:
[..]
vieze bitch, kom gewoon toets maken
welke wiskunde had je?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
k heb dat boek niet meer dus weet niets meer
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vandaar dat er er gaten inzitten.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:55 schreef Ezechielk het volgende:
Aan de TT te zien moest ik mij een paar jaar geleden mij hier melden.
jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
HEB JIJ B
[..]
ok is makkelijk
Liever sparen ditdat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:56 schreef Rezania het volgende:
Abonnement gekocht, moest wel even gierig doen en de goedkoopste nemen.![]()
Held.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:56 schreef Rezania het volgende:
Welkom bij de club.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:56 schreef Rezania het volgende:
Ah joh, ik ben nog gieriger dat ik er geen een neem.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:56 schreef Rezania het volgende:
Baas!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:56 schreef Rezania het volgende:
Welke phone?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:56 schreef Rezania het volgende:
Hoe is je steen, Patrick?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:57 schreef speedking het volgende:
oke oke k heb nog smoesje ik heb geen internetbankieren![]()
Aanvragenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:57 schreef speedking het volgende:
oke oke k heb nog smoesje ik heb geen internetbankieren![]()
FOK!abonnement.quote:
Regel nu een uitvaartverzekering. Waarom.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:58 schreef aight1 het volgende:
wat heeft iedereen tegen ads
ik vind ze wel leuk
google knows all. ik zou het maar doenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Regel nu een uitvaartverzekering. Waarom.
Maar ik wil CSS kunnen aanpassen en wil het eigenlijk maandelijks kwijt ipv 1x.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Aanschaffen die handel! Tientje per half jaar, dat is toch niks man?
C is echt niet gelijk aan A.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:59 schreef Nectar het volgende:
@Rez
Dat zeggen de meeste mensen, maar A is zeker wel makkelijker dan B.
En C = A, alleen dan met minder opgaven.
D = B+, gewoon dieper in de stof gaan.
De grap is dit is een clean install van 2 dagen terug.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
google knows all. ik zou het maar doen
eey ik heb je doekoequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar ik wil CSS kunnen aanpassen en wil het eigenlijk maandelijks kwijt ipv 1x.
Ik stel het niet gelijk, ik zeg dat C = A met minder opgaven.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
C is echt niet gelijk aan A.C is veel gemakkelijker, dat kan je echt niet aan elkaar gelijk stellen.
lachvoerquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Regel nu een uitvaartverzekering. Waarom.
Me.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik stel het niet gelijk, ik zeg dat C = A met minder opgaven.
Dat zei me wiskunde lerares .. toen we moesten kiezen
en jij denkt dat google niet weet dat jij het weer bent? google is almachtig slim.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De grap is dit is een clean install van 2 dagen terug.
C is voor alfa types die moeite hebben met 1+1.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik logde in met mijn google account.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en jij denkt dat google niet weet dat jij het weer bent? google is almachtig slim.
= betekent staat gelijk aan/tot ofsoquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
ow ok dan maak je het google ook wel erg makkelijk natuurlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik logde in met mijn google account.
Ja echt, ik zag vanmiddag iets, en ik dacht, woah.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en jij denkt dat google niet weet dat jij het weer bent? google is almachtig slim.
Oke dan,quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
C is voor alfa types die moeite hebben met 1+1.Geloof me, jouw lerares had het fout.
Ze wilt gewoon dat je oplet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
AHAAHAHA mijn NL juffrouw faalt bigtime ze doet altijd stoer met jaa let goed op in de les uitwerkingen van de opdrachten staan niet op internet ze staan gewoon kapothard op internet vieze bitch
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
AHAAHAHA mijn NL juffrouw faalt bigtime ze doet altijd stoer met jaa let goed op in de les uitwerkingen van de opdrachten staan niet op internet ze staan gewoon kapothard op internet vieze bitch
volgende keer de uitwerkingen vinden in de klas en haar dan keihard uitlachen en weglopen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Klopt www.google.com/ads/preferences/quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ok dan maak je het google ook wel erg makkelijk natuurlijk
gayquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja ik had vrijdag 2 uur Nederlands fucking 3 uur gereisd om daar te komen mochtenw e niet in de els blijven omdat geen hw af
die staan alleen als je swag hebtquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
http://www.google.nl/search?q=beats+by+dre&hl=nl&tbm=shop
Zie dit dan!
Dr.Dre.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
Zie dit dan!
die wil ik maar zijn duuuur gekquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
Zie dit dan!
GOMquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef Rezania het volgende:
Trouwens Nectar, doe jij havo of vwo? En welk jaar?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef Rezania het volgende:
quote:
Vwo 4quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef Rezania het volgende:
Reis jij 3 uur heen en 3 uur terug?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja ik had vrijdag 2 uur Nederlands fucking 3 uur gereisd om daar te komen mochtenw e niet in de els blijven omdat geen hw af
Hahahquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef BBQSausage het volgende:
JA HALLOOOO, HET GING OM GOOGLE, NIET OM DIE HEADPHONES. TFOE.
ga vrienden zoek in realquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:06 schreef speedking het volgende:
[..]
wat heb jij een vette leven in verbeelding vriendin+4vwo, jaloers![]()
16 bijna 17quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:07 schreef coban het volgende:
Nectar en speedking hoe oud zijn jullie?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:07 schreef Oceanview het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ash-vrachtwagen.html
chillquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:07 schreef Oceanview het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ash-vrachtwagen.html
ik ben 12 en zit in groep 8quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:07 schreef coban het volgende:
Nectar en speedking hoe oud zijn jullie?
quote:OOSTERHOUT - Een 26-jarige man uit Oosterhout is zaterdagochtend vroeg aangehouden voor het stelen van 29 loempia's. De politie kreeg een melding dat er iemand in een loempiakraam aan de Schapendries zat.
Toen de agenten aankwamen, kwam de man net naar buiten lopen met een zak loempia's. Hij zei dat hij honger had, aldus de politie.
Nee in totaalquote:
wtffffquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:08 schreef Oceanview het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)elt-29-loempias.html
[..]
Je zou het niet verwachten hequote:
vergeef t er, (ze is een turk...) grapje cobanquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hem te jong inschatten en mij te oud.
ja dat zou je denken heaquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
Je zou het niet verwachten he
je zou denken dat hij 12 is, groep 7 (blijven zitten), no friends en no family
Naar welke universiteit ga jij dan, blijf jij ff een jaar zitten en kom bij mij op de school. Word kille tijden bro.quote:
Ohja drm kennen jullie elkaar al zo lang en zitten jullie morgen bij elkaar in de klas en doe jij 4 vwoquote:
Opnieuw installerenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:10 schreef Oceanview het volgende:
Mijn whatsapp verloopt over 14 dagen panic
domme sukkel ik ken ov heel langquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:10 schreef coban het volgende:
[..]
Ohja drm kennen jullie elkaar al zo lang en zitten jullie morgen bij elkaar in de klas en doe jij 4 vwo
Logisch oui.
Opniuew downloadenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:10 schreef Oceanview het volgende:
Wat, kan dat verlopen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:10 schreef Oceanview het volgende:
Hahahahhaha ohjaaquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:10 schreef speedking het volgende:
[..]
domme sukkel ik ken ov heel lang
Leiden, jij?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:10 schreef Nectar het volgende:
[..]
Naar welke universiteit ga jij dan, blijf jij ff een jaar zitten en kom bij mij op de school. Word kille tijden bro.
NectarAdblocker uitzetten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:11 schreef Nectar het volgende:
Waarom de fuck doet mijn quote knop het nooit opeens?
@coban, ja waarom vraag je het dan
Ben jij serieus 12?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:11 schreef Nectar het volgende:
Waarom de fuck doet mijn quote knop het nooit opeens?
@coban, ja waarom vraag je het dan
Nee, dat nog niet, maar ik zit aan biologie of biomedische wetenschappen te denken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:12 schreef Nectar het volgende:
@rez
Geen idee nog..
Weet jij al wat je later wilt worden dan?
Oh, gelukkig, ik dacht voor altijd verlopen, ik vet schrikken.quote:
Leen eens $2quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, ik dacht voor altijd, ik vet schrikken.
Hij gedraagt zich in ieder geval wel naar z'n leeftijd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:12 schreef coban het volgende:
[..]
Ben jij serieus 12?
Moet je nie naar bed ofzo
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich in ieder geval wel naar z'n leeftijd.
mee eensquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich in ieder geval wel naar z'n leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |