C is voor alfa types die moeite hebben met 1+1.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik stel het niet gelijk, ik zeg dat C = A met minder opgaven.
Dat zei me wiskunde lerares .. toen we moesten kiezen
Ik logde in met mijn google account.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en jij denkt dat google niet weet dat jij het weer bent? google is almachtig slim.
= betekent staat gelijk aan/tot ofsoquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik stel het niet gelijk, ik zeg dat C = A met minder opgaven.
Dat zei me wiskunde lerares .. toen we moesten kiezen
ow ok dan maak je het google ook wel erg makkelijk natuurlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik logde in met mijn google account.
Ja echt, ik zag vanmiddag iets, en ik dacht, woah.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en jij denkt dat google niet weet dat jij het weer bent? google is almachtig slim.
Oke dan,quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
C is voor alfa types die moeite hebben met 1+1.Geloof me, jouw lerares had het fout.
Ze wilt gewoon dat je oplet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
AHAAHAHA mijn NL juffrouw faalt bigtime ze doet altijd stoer met jaa let goed op in de les uitwerkingen van de opdrachten staan niet op internet ze staan gewoon kapothard op internet vieze bitch
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
AHAAHAHA mijn NL juffrouw faalt bigtime ze doet altijd stoer met jaa let goed op in de les uitwerkingen van de opdrachten staan niet op internet ze staan gewoon kapothard op internet vieze bitch
volgende keer de uitwerkingen vinden in de klas en haar dan keihard uitlachen en weglopen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Klopt www.google.com/ads/preferences/quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ok dan maak je het google ook wel erg makkelijk natuurlijk
gayquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja ik had vrijdag 2 uur Nederlands fucking 3 uur gereisd om daar te komen mochtenw e niet in de els blijven omdat geen hw af
die staan alleen als je swag hebtquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
http://www.google.nl/search?q=beats+by+dre&hl=nl&tbm=shop
Zie dit dan!
Dr.Dre.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
Zie dit dan!
die wil ik maar zijn duuuur gekquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
Zie dit dan!
GOMquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef Rezania het volgende:
Trouwens Nectar, doe jij havo of vwo? En welk jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |