Naar welke universiteit ga jij dan, blijf jij ff een jaar zitten en kom bij mij op de school. Word kille tijden bro.quote:
Ohja drm kennen jullie elkaar al zo lang en zitten jullie morgen bij elkaar in de klas en doe jij 4 vwoquote:
Opnieuw installerenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:10 schreef Oceanview het volgende:
Mijn whatsapp verloopt over 14 dagen panic
domme sukkel ik ken ov heel langquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:10 schreef coban het volgende:
[..]
Ohja drm kennen jullie elkaar al zo lang en zitten jullie morgen bij elkaar in de klas en doe jij 4 vwo
Logisch oui.
Opniuew downloadenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:10 schreef Oceanview het volgende:
Wat, kan dat verlopen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:10 schreef Oceanview het volgende:
Hahahahhaha ohjaaquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:10 schreef speedking het volgende:
[..]
domme sukkel ik ken ov heel lang
Leiden, jij?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:10 schreef Nectar het volgende:
[..]
Naar welke universiteit ga jij dan, blijf jij ff een jaar zitten en kom bij mij op de school. Word kille tijden bro.
NectarAdblocker uitzetten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:11 schreef Nectar het volgende:
Waarom de fuck doet mijn quote knop het nooit opeens?
@coban, ja waarom vraag je het dan
Ben jij serieus 12?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:11 schreef Nectar het volgende:
Waarom de fuck doet mijn quote knop het nooit opeens?
@coban, ja waarom vraag je het dan
Nee, dat nog niet, maar ik zit aan biologie of biomedische wetenschappen te denken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:12 schreef Nectar het volgende:
@rez
Geen idee nog..
Weet jij al wat je later wilt worden dan?
Oh, gelukkig, ik dacht voor altijd verlopen, ik vet schrikken.quote:
Leen eens $2quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, ik dacht voor altijd, ik vet schrikken.
Hij gedraagt zich in ieder geval wel naar z'n leeftijd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:12 schreef coban het volgende:
[..]
Ben jij serieus 12?
Moet je nie naar bed ofzo
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich in ieder geval wel naar z'n leeftijd.
mee eensquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich in ieder geval wel naar z'n leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |