Volgens mij heeft deze jongen een obsessie met mij.quote:
Hoezo schamen? Elke vrouw op FOK! is een man behalve MK en Coban?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:50 schreef speedking het volgende:
[..]
schaam je, hoe kun je dat trots zeggen.
y=ax+bquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:50 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik moet ook huiswerk maken maar tis wiskunde en faal ik toch in
Wiskunde vind ik gelukkig makkelijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:50 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik moet ook huiswerk maken maar tis wiskunde en faal ik toch in
Leuk voor m'n e-penisquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:50 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wat vind ze ervan dat je op FOK! Mod bent?
Hij zette het zelfs op zijn CVquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:50 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wat vind ze ervan dat je op FOK! Mod bent?
oh!!! je bent met MK en Coban getrouwd!!!!!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoezo schamen? Elke vrouw op FOK! is een man behalve MK en Coban?
Vond ik dat maar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wiskunde vind ik gelukkig makkelijk.
Jij ehbt ook wiskunde A manquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja oke oke, omdat het kanquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Soms moet ik een beetje haten, jeweettoch
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:51 schreef speedking het volgende:
[..]
oh!!! je bent met MK en Coban getrouwd!!!!!!![]()
![]()
pff autisme en dan opscheppenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kap even met dit gebagger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
Kap even met dit gebagger.Welk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
Kap even met dit gebagger.killSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:53 schreef speedking het volgende:
[..]
ah oke ik heb morgen pw h1 formules en grafieken.
maak toets voor mequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]die ken ik nog is kapotmakkelijk
Jongen, dat is niet de makkelijkere vorm van wiskunde.quote:
quote:
oke dan dankje voor je begripquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:53 schreef Nectar het volgende:
speedking niet echt origineel he
zelfde text als andere zeggen
maarja ik snap het wel als je 12 bent
vieze bitch, kom gewoon toets makenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee gewoon diagnostische toets + opdr enzo maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |