Geloot voor wat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan is lid van de kidsclub van Twente... En dan kun je geloot worden!
Helemaal vergeten dat die bestond. Ik vond 'm wel grappigquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Gister 'the men who stare at goats' gezien, maar ik vond hem niet leuk
Twan mag a.s. Zaterdag aan de hand van een speler het veld oplopen. Twente moet dan tegen PSV spelen.quote:
Leuk voor hem!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan mag a.s. Zaterdag aan de hand van een speler het veld oplopen. Twente moet dan tegen PSV spelen.
Enne ik ga mee!!
Leuk voor Twan! wel jammer voor hem dat Twente verliestquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan mag a.s. Zaterdag aan de hand van een speler het veld oplopen. Twente moet dan tegen PSV spelen.
Enne ik ga mee!!
Echnie...quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Leuk voor Twan! wel jammer voor hem dat Twente verliest
Thanks, ik denk dat ik dit bij de opleiding als reden aan ga voeren om de nachtdiensten af te schaffen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
Wyccie, stop maar met je studie!
http://www.nu.nl/gezondhe(...)cht-vrouwenhart.html
Heb 'm gebookmarked. Leuk, maar ik heb nu helaas niet alle spullen, de skills en vooral niet de tijd om iets te maken. Laatst wel weer nieuwe haaknaalden gekocht, maar nog geen ideeën.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En voor de volgende keer dat men voor cadeau ideetjes zoekt: http://www.instructables.com/id/101-Crafty-Gifts-To-Make/
Maar zo gaat het liedje nietquote:
Hij is de laatste tijd sowieso heel erg chagrijnig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Hans bij VI, lekker chagrijnig over een filmpje waar hij z'n jasje weggooit
Ik ga naar Letland en neem mee...quote:Een Ryanair-toestel met tweehonderd passagiers aan boord heeft na twintig minuten rechtsomkeert moeten maken. Oorzaak: de tape die gebruikt werd om het raam van de cockpit vast te plakken, kwam los. De vlucht moest hen van Stansted naar het Letse Riga brengen.
De reizigers waren er al niet gerust op toen de grondcrew voor het vertrek met de tape in de weer was. Volgens de Ierse luchtvaartautoriteit ging het slechts om een extra veiligheidsmaatregel. 'Met de stevigheid van het raam op zich was niets mis', aldus een woordvoerder. Ryanair benadrukt dat de normale procedures gevolgd werden en dat niemand aan boord in gevaar kwam.
Ja hoor, de stevigheid was niets mis mee. Daarom gingen ze met ducttape(quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ga naar Letland en neem mee...
[ afbeelding ]
Een cadeautje voor de piloten.
Ja, da's inderdaad weer zo'n ongelofelijk kul-argument.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hoor, de stevigheid was niets mis mee. Daarom gingen ze met ducttape() aan de slag en moesten ze na 20 minuten terugkeren. Omdat alles zo goed in elkaar zat
McGuyverquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:18 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ja, da's inderdaad weer zo'n ongelofelijk kul-argument.Hoe verzinnen ze zoiets?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Feli!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mijn oma, zij heeft me zojuist een ticket toegezegdNiet om gevraagd! Ze mist me
omg ik ben ZO BLIJLive from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Top!quote:
Slaap lekker.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Van mijn oma, zij heeft me zojuist een ticket toegezegdNiet om gevraagd! Ze mist me
omg ik ben ZO BLIJ
beetje minder zelfs!quote:
Als je snel doet, kun je ook nog via de Beestenmarkt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer is de vlucht?quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je snel doet, kun je ook nog via de Beestenmarkt.Op welke dagen ben jij er te vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Nice!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
omg ik ben ZO BLIJ
Pics/video!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Excuse me while I do a little dance![]()
Wanneer begint die ongein eigenlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je snel doet, kun je ook nog via de Beestenmarkt.
18-12quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wanneer begint die ongein eigenlijk
Vertel!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:04 schreef Whiteguy het volgende:
Wat een hilarisch dom reli-wijf zat er bij Pauw en Witteman net zeg
Hier komt ie zoquote:
De herhaling komt nu ook op de ouderwetsche tv.. ze beginnen alleen met een ander item.quote:
Jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
Bedoel je dit? "Mariska Orbán de Haas over katholiek zijn."
Dat is een gruwelijke dom kutwijf. Wordt "regelmatig" afgemaakt op Retecool.
Wat een muts is dat zeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
Hier: http://retecool.com/tags/mariskaorban
Voor al uw lachplezier. Domme koe.
Je nekharen gaan ervan overeid staan. Om te kotsenquote:
Je zit je dus af te vragen: toen dat wijf hoofdredactrice van het Katholiek Nieuwsblad werd, deed ze het toen met een pastoor of kardinaal en ging ze voor het zingen de kerk uit?quote:
In ieder geval niet op de nacht van 19 op 20, want dan heb ik een afspraak met:quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op welke dagen ben jij er te vinden?
Ja, ja. Wanneer ben je er dan wel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval niet op de nacht van 19 op 20, want dan heb ik een afspraak met:
[ afbeelding ]
Straks ook.
Ik probeer mijn best, kan zelfs in de nacht komen.quote:
Ik heb het over Serious Request. Ofyles deels over iets anders.quote:
Ja, er moest wat leven in dit topic komen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het over Serious Request. Ofyles deels over iets anders.
Ik heb de mazzel dat ik vanaf Naarden-Bussum rechtstreeks naar Leiden kan reizen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik probeer mijn best, kan zelfs in de nacht komen.
Overdag via Amsterdam Sloterdijk, 's nachts via Amsterdam Centraal.
En over die ene vrouw: Anne Robinson presenteert straks geen Weakest Link meer, daarom valt mijn oog op nog een andere vrouwelijke quizmaster.
Ik moet nog even zoeken. Mijn agenda is voorlopig compleet leeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb de mazzel dat ik vanaf Naarden-Bussum rechtstreeks naar Leiden kan reizen.
Tevens heb ik die week vrij. Noem maar een dag en tijd.
Laat het maar weten. Lijkt me leuk je eens te ontmoeten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet nog even zoeken. Mijn agenda is voorlopig compleet leeg.
Ik zal zo eens wat opzoeken, geeft een mooi beeld van de filmsquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit nu halverwege de film en het is eindelijk een keer een film met actie(heb de boeken niet gelezen)
Wel is me heel duidelijk dat het niet voor kleine kinderen is
Hehe ja dat geeft het wel mooi aan...quote:
In mijn tijd als dromenverklaarder zou ik dit uitgelegd hebben alsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:21 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja ik heb raar gedroomd vannacht![]()
We waren ergens in het buitenland, vlak over de grens geloof ik. En we moesten om een of andere reden een beetje onzichtbaar blijven. Dat deed ik niet, ik was buiten. En toen was E. daar boos over, dat ik buiten was. En ik weet nog dat ik iets had van 'dit is onze eerste echte ruzie'.
quote:Oud-student laat gratis reiskaart liggen
25 okt. 2011, 10:31
Veel afgestudeerden en studenten die zijn gestopt met hun studie laten een gratis voordeelurenkaart voor het openbaar vervoer liggen, die ze kunnen krijgen van de NS. Veel van hen weten niet dat dit kan. „Feit is dat de actie bekender kan”, bevestigde een zegsman van de NS dinsdag een bericht hierover in Sp!ts.
Studenten kunnen tot 3 maanden na het inleveren van hun studentenkaart de kaart aanvragen, waarmee ze een jaar lang buiten de ochtend- en avondspits 40 procent korting krijgen.
De NS maakt reclame voor de actie via de website. De organisatie benadert studenten niet gericht, omdat de NS geen adresgegevens heeft van (bijna-)afgestudeerden of studenten die met hun studie stoppen. Daarnaast meldt DUO de actie in een algemeen informatiepakket voor afgestudeerden en gestopte studenten.
Weer wat dienstreisjes?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik wist wel dat het er was, maar ik reisde nooit met de trein
21/22 en 28/29 november zit ik in Mechelen
Oh ja, al die reizen moeten nog komen.quote:
1 t/m 5 december? Sinterklaas in het LANd?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:44 schreef Etcetera het volgende:
Gaat interessant worden trouwens, de 19de tot en met de 20ste heb ik een LAN, en 1 tot en met 5 december heb ik ook een LAN. Drukke weken
Ik weet nog wel een mooie atlas.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:54 schreef Etcetera het volgende:
Jup, jubileum editie dus die duurt 5 dagen
Oh kak ik moet ook nog ergens sinterklaas cadeau's kopen. Voor 3 vieringen.
Heb jij 'm ook gehad?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:56 schreef Etcetera het volgende:
Die krijgen m'n collega's toch allemaal al
quote:
Shit, geen vriendenprijsje voor mij dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:11 schreef Etcetera het volgende:
Is niet van ons inderdaad. Ik geloof dat al onze atlassen 'Bosatlas' in de titel hebben
Welke is dat dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cobra, als je atlassen zo interessant dan weet ik nog wel een leuke voor je. Van iedere provincie is er een. De ksarten stammen van eind 1800 en zijn veelal militair. Uitgeverij uit Tilburg.
Ok, dank.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weet ik zo niet meer, heb er thuis een paar. Zal als ik weer thuis ben het je laten weten.
Nee niet dat ik weet, had wel een sms van hem dat ie afgelopen weekend ging verhuizenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is red hier eigenlijk onlangs nog geweest?
Hoi! Ja, bij deze weer even hierquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is red hier eigenlijk onlangs nog geweest?
Toevalquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoi! Ja, bij deze weer even hierwe zijn verhuisd!
Foto's komen nog wel een keer, als we weer minder dan 50 dozen in de woonkamer hebben
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ToevalHoopte al dat het zo zou werken. Ik kom snel je huisje zien!!!!!
Prima, hij wordt al heel grootquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:38 schreef Whiteguy het volgende:
Kennen jullie Yulia nog van TATU?
[ afbeelding ]
Klikken als je wilt weten hoe ze er nu uit ziet.
En ik betwijfel of je dat wilt.Valt wel mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat op, heel laat op.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 03:01 schreef Cobra4 het volgende:
He Ofyles. Nog laat op of al vroeg wakker?
Ik krijg trek in schnitzel bij deze post. Eigenlijk heb ik 's nachts altijd wel trek.quote:
Bikkel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 03:56 schreef wyccie het volgende:
Nee, heb zitten studeren. Wilde eigenlijk net naar bed gaan, maar ben erachter gekomen dat ik de anatomie ben vergeten, dus die doe ik nog heel even snel.
Dan heb je toch wel lang zonder jeuk gezeten, toch?quote:
Nou nee, de verbouwing was alles behalve goed voor m'n handen, maar ik ging dan op de bank liggen in plaats van achter de computer zitten. Soms dan toch nog wat geslapen. Maar nu heb ik even de laptop van m'n vrouw gepaktquote:Op woensdag 26 oktober 2011 04:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je toch wel lang zonder jeuk gezeten, toch?
Shit, ik had gehoopt dat je er ondertussen wel vanaf zou zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 04:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou nee, de verbouwing was alles behalve goed voor m'n handen, maar ik ging dan op de bank liggen in plaats van achter de computer zitten. Soms dan toch nog wat geslapen. Maar nu heb ik even de laptop van m'n vrouw gepakt
Wat, van de verbouwing, de jeuk, m'n vrouw of de laptop?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 04:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit, ik had gehoopt dat je er ondertussen wel vanaf zou zijn.
Je hebt inderdaad goed gegokt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 04:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat, van de verbouwing, de jeuk, m'n vrouw of de laptop?
Neuh, eczeem blijft m'n leven lang, komt met vlagen en heeft nu gewoon een opleving, niks aan te doen. Ik ga me omdraaien, kijken of er nog een paar uurtjes slaap van komt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:31 schreef TradeMarkie het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rdelijk-dode-a2.html
Nee vuile kloothommel, je vader heeft die man doodgereden! niet de politie
Echt he, dat je die argumenten durft te gebruikenquote:De file, die de politie had gecreëerd om de verdachten aan te houden, zag de bestuurder volgens zijn zoon niet aankomen. ''Daar let je niet op als de politie je van de weg probeert te drukken.’’
Waar haalt de politie het lef vandaan zegquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Echt he, dat je die argumenten durft te gebruiken
Geenstijl doet ook mee:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar haalt de politie het lef vandaan zeg
Maar als er dus toevallig al een file stond waren ze daar ook opgeknalt
quote:Benzinedieven A2 hadden valse kentekenplaten
Nieuwsuur, gisterenavond. We zien één licht geagiteerde maar zich beheerst opstellende Twan Huys, één sluwe advocaat die qua houding een beetje aan Mohammed Enait doet denken (als in: wel hatelijk, maar niet religieus onderlegd) en we horen de al weer vrijgelaten bijrijder van de benzinedievenauto die afgelopen zaterdag met hoge snelheid een jonge ondernemer met trouwplannen hartstikke doodreed en die de politie de schuld geven van het overlijden van een 35-jarige Maastrichtenaar, omdat filefuiken met menselijke schilden een slecht plan zijn. Met in het verleden behaalde gerechtelijke resultaten in het achterhoofd, weet je: dit is een clusterfuck die meer vragen oproept dan antwoorden geeft, maar die onder de streep leidt tot vrijspraak voor de bijrijder, een hele milde straf voor zijn benzine stelende en onschuldigen doodrijdende vader (schaamtecultuur, hetze + veroordeling in de media, etc.) en wederom een forse douw voor de betrokken politiemensen, die zich toch al niet zelfverzekerd en gesteund meer voelen in hun ambt. Mooi man, zo'n gebalanceerde, beschaafde rechtsstaat. Maar misschien kunnen die stotterende advoclown en zijn oh zo zielige cliënten dit ook even rechtlullen: Check de foto van die Ford Focus waarin de benzinedieven achterop de file klapten. En zie het kenteken. Als we 78-TS-DX door de RDW halen zien we dat het hier een vals nummerbord (hoort bij een Fiat Punto) betreft. Valse platen = benzinediefstal met voorbedachte rade. Wie daarna met hoge snelheid vlucht is verantwoordelijk voor het ongeluk dat hij veroorzaakt. Als je dan gaat lopen wijzen naar de politie ben je gewoon een intrieste laffe hond.
In mijn ogen wel; je kan nu moeilijk volhouden dat je per ongeluk vergeten was te betalen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:17 schreef Etcetera het volgende:
Ben het wel met ze eens, gebeurt niet vaakDat er valse kentekenplaten werden gebruikt doet niets af en voegt ook niets toe aan de schuldvraag wat mij betreft.
Zolang je maar onder je straf uitkomt hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:33 schreef CaLeX het volgende:
Wat een walgelijk kereltje. Dat je zoiets goed durft te praten.
Mij ook niet maar volgens de critici was de filefuik overdreven want de daders stonden op camerabeeldenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:17 schreef Etcetera het volgende:
Ben het wel met ze eens, gebeurt niet vaakDat er valse kentekenplaten werden gebruikt doet niets af en voegt ook niets toe aan de schuldvraag wat mij betreft.
En hoe hadden ze binnen een week gevonden moeten worden?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mij ook niet maar volgens de critici was de filefuik overdreven want de daders stonden op camerabeelden
Inderdaad dat je op camera staat betekent niks. Dit was een goede oplossing om de achtervolging te stoppen alleen jammer dat het zo afliep. Volgende keer proberen om twee vrachtwagens de boel kunnen blokeren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
En hoe hadden ze binnen een week gevonden moeten worden?
quote:PHOENIX - Food stamps are already accepted at several fast food restaurants in the Valley and the programs may soon be expanding but some say that's a bad idea.
A proposal by the company that owns Taco Bell and Pizza Hut is getting a lot of reaction across the country.
Yum! Brands , which also owns KFC , wants people on food stamps to spend their tax dollars at their restaurants.
It's part of a pilot program from the USDA already happening in Arizona.
Currently, you can use food stamps to buy a meal at several El Pollo Loco restaurants throughout the Valley as well as certain Domino's Pizza locations.
The program is designed to help people who might otherwise have a hard time getting a hot meal.
"There are people who simply cannot cook for themselves," said Steve Meissner, spokesman for the Arizona Department of Economic Security , the agency that administers the food stamp program in Arizona. "If you're homeless, you can't cook for yourself. If you have a disability that makes it difficult, you can't cook for yourself."
A Yum! spokesperson released the following statement to ABC15:
“It makes perfect sense to expand a program that's working well in California, Arizona and Michigan, enabling the homeless, elderly and disabled to purchase prepared meals with SNAP benefits in a restaurant environment just as they can purchase ingredients in a supermarket.”
But Valley nutritionist Don Matesz thinks the program could do more harm than good.
"Just generally I think it's a bad idea to use food stamps at fast food restaurants," said Matesz, owner of the Barefoot Acupuncture Clinic .
Matesz claims 80 percent of the patients he treats admit to eating fast food often.
He says that can lead to liver problems, diabetes and heart disease.
"It's convenient food," said Matesz. "You eat two to three meals a day there and not do much physical activity, it's going to add up."
The Department of Economic Security encourages restaurants to provide healthy meals and for food stamp users to avoid the unhealthy options.
But Meissner says they cannot and do not mandate it.
"We're not the food police," said Meissner. "We don't want to be the food police. We have no right to tell people what to eat and how to eat.
The USDA will ultimately decide whether to expand the program or discontinue it altogether.
Read more: http://www.abc15.com/dpp/(...)o-bell#ixzz1bsamSydd
Helemaal eens maar ik ben het er ook helemaal mee eens dat het fucking dom is om een file te creeeren bij een achtervolging. Dat is echt het domste dat je kunt doen. Je hoeft maar naar het eerste de beste politieprogramma te kijken en je weet dat verdachten op de vlucht alle regels het raam uitgooien en van stress de raarste toeren uit gaan halen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:31 schreef TradeMarkie het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rdelijk-dode-a2.html
Nee vuile kloothommel, je vader heeft die man doodgereden! niet de politie
Hij is toch niet aangehouden voor dat ongeluk, of wel?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zolang je maar onder je straf uitkomt he
Ja? Vindt je het echt zo belangrijk, die 50 euro? Dat er zoveel mankracht voor wordt ingezet?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Inderdaad dat je op camera staat betekent niks. Dit was een goede oplossing om de achtervolging te stoppen alleen jammer dat het zo afliep. Volgende keer proberen om twee vrachtwagens de boel kunnen blokeren.
Het is natuurlijk wel zo dat als politie nooit meer optreedt tegen dit soort 'kleine' criminaliteit, het steeds meer gaat voorkomen. Wat het gevoel van onveiligheid onder de burgers vergroot, zeker als men het idee heeft dat de politie er toch niets aan doet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja? Vindt je het echt zo belangrijk, die 50 euro? Dat er zoveel mankracht voor wordt ingezet?
Ja maar als je halve huis wordt leeggeroofd, dan komen ze niet meer. En nu met dit opeens wel?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat als politie nooit meer optreedt tegen dit soort 'kleine' criminaliteit, het steeds meer gaat voorkomen. Wat het gevoel van onveiligheid onder de burgers vergroot, zeker als men het idee heeft dat de politie er toch niets aan doet.
Absoluut. En niet alleen last hebben, maar in gevaar brengen.quote:Neemt niet weg dat een file creëren wel een heel zwaar middel is voor zo'n vergrijp; zeker ook omdat er zo veel anderen last van hebben.
Ik ga er vanuit dat dit een gevalletje 'verkeerspolitie was toch al in de buurt' is. Anders ben je immers sowieso veels te laat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar als je halve huis wordt leeggeroofd, dan komen ze niet meer. En nu met dit opeens wel?
Waarom zou je in godsnaam de helpdesk bellen voordat je zelf een keer je modem gereset hebt ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik was gisteren bij een vriend en die heeft net een nieuwe internet abo + modem/router gekregen. De eerste dag werkte het supersnel(abo tot 20Mb/s). Na een paar dagen opeens traag, steeds moeite met sites openen.
Dus gisteren even een snelheidstestje gedaan: 6,5Mb/s. Nou, dat is natuurlijk best traag als je 20Mb/s moet kunnen halen.
Dus helpdeskje gebeld, en die beweerde dat we toch zeker 14-15 Mb/s moesten kunnen halen..dus: de klassieke reset moet gedaan worden
En ja hoor, na de reset knalde de boel er elke 30-40 seconden eruit.
Weer gebeld. "Oh ja, ik zie hier dat uw verbinding er al een paar dagen continue uitknalt. Ik ga even een dossier aanmaken"
Voor de reset was het niet snel maar het werkte nog enigzins...nu dus helemaal niet meer. Leve de reset
Omdat die kerel dat een dag eerder al gedaan had. En opzich hoef ik geen helpdesk te bellen om me te laten vertellen dat we moeten resetten, maar ik vind een reset ook zo'n gruwelijke kutoplossing als het internet gewoon retetraag is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam de helpdesk bellen voordat je zelf een keer je modem gereset hebt ?
wel als er meerdere politieautos worden geramd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja? Vindt je het echt zo belangrijk, die 50 euro? Dat er zoveel mankracht voor wordt ingezet?
Vaak lost het echter WEL het probleem op. En het is zo ongelofelijk simpel dat je dat als eerste wel even kunt proberen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat die kerel dat een dag eerder al gedaan had. En opzich hoef ik geen helpdesk te bellen om me te laten vertellen dat we moeten resetten, maar ik vind een reset ook zo'n gruwelijke kutoplossing als het internet gewoon retetraag is.
Zelfde als: computer doet het niet. Heb je Windows? Oh, even rebooten
Dat is toch geen oplossing van je probleem?
Dan kun je iedere dag wel aan de slag.
En zoals je had kunnen lezen was dat al geprobeerd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vaak lost het echter WEL het probleem op. En het is zo ongelofelijk simpel dat je dat als eerste wel even kunt proberen.
Ja het is zo'n grafoplossing. Alsof dat niet ook al 100x geprobeerd isquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:48 schreef Etcetera het volgende:
The IT-crowd: have you tried turning it off and on again
Is dat eigenlijk nog ergens op tv te zien?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:48 schreef Etcetera het volgende:
The IT-crowd: have you tried turning it off and on again
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
Zo mooi
http://www.break.com/index/insurance-scam-fail-2194267
Momenteel niet geloof ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk nog ergens op tv te zien?
Jammer, dan maar kopen of lenen.quote:
zoals dat stel scootermongolen in Nijmegen dat iemand dood heeft gereden na een straatroof, daar werd ook geprobeerd de daders als slachtoffer neer te zettenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zolang je maar onder je straf uitkomt he
neeeeehquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
Zo mooi
http://www.break.com/index/insurance-scam-fail-2194267
Besteld.quote:
quote:
seizoen 1 t/m 4 19,95 eurie.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die serie kan ik ook wel eens op m'n Bol.com verlanglijstje zetten
Ik zag hetquote:
quote:
Als ze Fürstenau maar niet sluiten. Veels te leuk daar met al die verpleegsters.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he cobra, ik hoorde vanochtend in Duitsland nog het nieuws voordat ik vertrok en daar zou vandaag bekend worden gemaakt welke naar schatting 30 of meer van de 400 kazernes gesloten zouden worden
hier de lijst: http://www.bild.de/politi(...)n-20657202.bild.htmlquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ze Fürstenau maar niet sluiten. Veels te leuk daar met al die verpleegsters.
Thx.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hier de lijst: http://www.bild.de/politi(...)n-20657202.bild.html
Lijkt er niet bij te staan
Vanmorgen meegekregen bij ARD-Morgenmagazin.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hier de lijst: http://www.bild.de/politi(...)n-20657202.bild.html
Lijkt er niet bij te staan
Kan gebeuren...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gedanst
Onder de blauwe plekken
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:32 schreef Etcetera het volgende:
Dan doe je het volgens mij niet helemaal goed hoor
Welke site?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee veel subtieler dan datwellicht binnenkort heb ik wel een video
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Het thema van de dans is gewelddadige relaties. Ik doe het juist harstikke goed
??quote:An erotic dance craze sweeping Jamaica has been blamed for a number of pelvic injuries and now faces a government crackdown.
"Daggering," a lewd dance style where couples simulate dry sex in various positions to the beat of the music, is characterized by over-the-top gyrating, heavy pelvis-thrusting and daredevil leaps
Read more: http://www.foxnews.com/story/0,2933,524924,00.html#ixzz1buqAOhzZ
site?quote:
teeheequote:
Hehe subtiel...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thx.
Nee, de verbanddozen zijn voorlopig veiliggesteld.
quote:
[ Bericht 12% gewijzigd door Whiteguy op 26-10-2011 21:39:47 ]
Uit mijn KPN-tijd kan ik zeggen dat er genoeg mensen zijn die het niet proberen en dat het vaak genoeg werkt om daarmee te beginnen. Na dat minuutje kan je verder met de andere mogelijkhedenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het is zo'n grafoplossing. Alsof dat niet ook al 100x geprobeerd is
ik zit te wachten op de tweets waar er naar aanvullend studiemateriaal gevraagd wordtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben weer wakker![]()
En meteen een goed begin van de dag: er waren tweets binnengekomen dat registreren bij onze site ingewikkeld is, vooral omdat je als studenten een formulier moet invullen waarop je aangeeft echt student te zijn. Staat een vak 'jaar' bij wat raar is volgens de tweet.
En laat ik dat nou al eens hebben aangegeven een tijd terug.![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zit te wachten op de tweets waar er naar aanvullend studiemateriaal gevraagd wordt
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb mijn mobiel ergens neergelegd en ik kan hem niet meer vinden![]()
(de accu is leeg dus bellen heeft geen zin)
Ik word af en toe best moe van mezelf
Join the club. Ik heb afgelopen nacht een verzoek gedaan voor een nieuw toestel. Ik ben al een week op zoek naar dat kreng maar kan 'm nergens vinden.....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb mijn mobiel ergens neergelegd en ik kan hem niet meer vinden![]()
(de accu is leeg dus bellen heeft geen zin)
Ik word af en toe best moe van mezelf
Kunnen ze je nummer niet overzetten?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Join the club. Ik heb afgelopen nacht een verzoek gedaan voor een nieuw toestel. Ik ben al een week op zoek naar dat kreng maar kan 'm nergens vinden.....
En ja, ik heb ook in de koelkast gekeken.
Binnenkort dus een nieuw nummer van mij in jullie pm.
Kan wel. Maar ik neem wel een nieuw nummer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Kunnen ze je nummer niet overzetten?
Dat is wel weer een voordeel. Alhoewel je ze misschien ook kan blokkeren in je telefoon?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan wel. Maar ik neem wel een nieuw nummer.
Een goed moment om de personen die wel mijn nummer hebben maar waarvan ik nu liever heb dat dat niet zo is te weren.
True! Dat is wel ideaal. Heb nog steeds spijt van dat ik mijn eerste nummer niet meer heb. Alhoewel mijn moeder die nu gebruikt. Was echt een supermakkelijk nummer, als in 06-12131466. Maar dan anders natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou geen ander nummer willenHeb deze al vanaf mijn eerste mobiele telefoon
0900-ETCIE is toch wel te onthouden?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:28 schreef Etcetera het volgende:
De mijne is niet eens echt makkelijk, maar ik heb 'm al zo lang dat het moeilijk wordt om aan een ander nummer te wennen geloof ikEn daarbij komt: het is gewoon nostalgie aan het worden, want volgens mij heb ik dit nummer nu 10 jaar
Heh, toevallig gisteren mijn telefoon verpatst via marktplaats. Moet alleen nog even gauw de nieuwe bestellen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Join the club. Ik heb afgelopen nacht een verzoek gedaan voor een nieuw toestel. Ik ben al een week op zoek naar dat kreng maar kan 'm nergens vinden.....
En ja, ik heb ook in de koelkast gekeken.
Binnenkort dus een nieuw nummer van mij in jullie pm.
En dat is een probleem omdat?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb alleen wel een probleem. Ik had een 6310, maar ik heb het idee dat Defensie die niet meer op voorraad heeft.
Marktplaats!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb alleen wel een probleem. Ik had een 6310, maar ik heb het idee dat Defensie die niet meer op voorraad heeft.
Omdat ik geen toestel nodig heb en/of wil wat meer kan dan mee bellen en smsen.quote:
Staat helaas niet op de lijst van leveranciers van Defensie.quote:
Tja, dat wordt lastig tegenwoordig... Maar je kan de andere opties gewoon negerenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat ik geen toestel nodig heb en/of wil wat meer kan dan mee bellen en smsen.
Zijn er nog telefoons zonder camera te koop?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:52 schreef Etcetera het volgende:
Maar dat soort telefoons zijn nog steeds te koop?
Oh had ik niet gedachtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:54 schreef Etcetera het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)oduct_specifications
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh had ik niet gedacht. Nou ja, mooie optie voor C4
.
Ik doe nooit moeilijk op dat gebied. Goed is goed.quote:
Hier, ga dit maar eens dansen:quote:
Good luck!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:05 schreef Etcetera het volgende:
De eerste backoffice shit is opgedoken deze week. Allemaal vragen die hier terecht komen waar we geen klap mee kunnen, maar die wel opgelost moeten worden.
Tof
Dat dus...quote:
Net even snel overlegd: niet ons probleem, we kunnen het niet fiksen, gaan gewoon lekker doorwerkenquote:
Ik hoor net dat jouw werkgever in de min duikt mbt klantvriendelijkheid.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Net even snel overlegd: niet ons probleem, we kunnen het niet fiksen, gaan gewoon lekker doorwerken
Vertel, vertel!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kwam net een semi-racistische versie van de "komt een man bij de dokter met een kikker op z'n hoofd" tegen. Ik dacht dat alle variaties wel gedaan waren
quote:
quote:A negro walks into a bar. He has a parrot on his shoulder. The bartender says, "Hey, that's pretty cool, where'd you get it?" The parrot says, "Africa, there's millions of 'em!"
Ik ben ooit een keer mijn pasjeshouder tijdelijk kwijtgeraakt. Die lag uiteindelijk tussen twee gestapelde bordenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
telefoon gevonden
![]()
is bij het uitpakken onder m'n toilettas terecht gekomen....
Oh er wordt wel aan gewerkt hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat jouw werkgever in de min duikt mbt klantvriendelijkheid.
Ik en een collega die ook niet PC is, moesten heel hard lachenquote:
Het is ook niet echt racistischquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik en een collega die ook niet PC is, moesten heel hard lachen
PM-en mag altijdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:28 schreef Mark het volgende:
Ik ken nog wel eentje die iets verder gaat, maar die zal ik maar niet posten
Post hem in een spoilerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:28 schreef Mark het volgende:
Ik ken nog wel eentje die iets verder gaat, maar die zal ik maar niet posten
quote:
Zoiets? "Foute grappen" #2quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:52 schreef Mark het volgende:
Er was ooit een hele fouten moppen-topic, daar heb ik toch wel een paar keer heel hard moeten lachen.
quote:Een jongen komt thuis en zegt tegen zijn vader: "Ik heb net voor het eerst sex gehad!!"
Zegt die vader "Jongen! Wat goed! Pak een biertje, kom zitten, en vertel me er alles over"
Zegt die jongen weer "Dat biertje sla ik niet af, maar zitten is even lastig!"
Ik moest er meteen aan denken toen ik hem las :pquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:52 schreef Mark het volgende:
Er was ooit een hele fouten moppen-topic, daar heb ik toch wel een paar keer heel hard moeten lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ah, ja, daar is ieWe used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Dat is het inmiddels al weer bijna een week hier, konichiwa...quote:
Waarom bestaat dat topic niet meer?quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:04 schreef Mark het volgende:
* Mark moet meteen denken aan South park
"Fuck you, dolphin!"
Het schijnt dat ze hier dolfijnvlees als walvisvlees (delicatesse hier) verkopen...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
worden die dolfijnen die je gezien hebt ook verwerkt in de sushi?
Niemand die je ervan weerhoudt een nieuw topic te openen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom bestaat dat topic niet meer?
Dat is zo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niemand die je ervan weerhoudt een nieuw topic te openen?
Klinkt tof !quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is het inmiddels al weer bijna een week hier, konichiwa...
Zit nu in Kumamoto, vandaag o.a. een vulkaankrater bezocht (Unzen vulkaan) en tientallen dolfijnen gespot in een baai vanaf een boot. Mooi gezicht!
Afgelopen 2 dagen Nagasaki bezocht, veel info uiteraard over de atoombom daar. Bizar om het punt te staan waar die bom geploft is en te zien wat dat aanricht. Indrukwekkend en Hiroshima staat de komende dagen ook nog op het programma.
Eén nadeel, ik kan nu al geen rijst meer zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |