Geloot voor wat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan is lid van de kidsclub van Twente... En dan kun je geloot worden!
Helemaal vergeten dat die bestond. Ik vond 'm wel grappigquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Gister 'the men who stare at goats' gezien, maar ik vond hem niet leuk
Twan mag a.s. Zaterdag aan de hand van een speler het veld oplopen. Twente moet dan tegen PSV spelen.quote:
Leuk voor hem!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan mag a.s. Zaterdag aan de hand van een speler het veld oplopen. Twente moet dan tegen PSV spelen.
Enne ik ga mee!!
Leuk voor Twan! wel jammer voor hem dat Twente verliestquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan mag a.s. Zaterdag aan de hand van een speler het veld oplopen. Twente moet dan tegen PSV spelen.
Enne ik ga mee!!
Echnie...quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Leuk voor Twan! wel jammer voor hem dat Twente verliest
Thanks, ik denk dat ik dit bij de opleiding als reden aan ga voeren om de nachtdiensten af te schaffen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
Wyccie, stop maar met je studie!
http://www.nu.nl/gezondhe(...)cht-vrouwenhart.html
Heb 'm gebookmarked. Leuk, maar ik heb nu helaas niet alle spullen, de skills en vooral niet de tijd om iets te maken. Laatst wel weer nieuwe haaknaalden gekocht, maar nog geen ideeën.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En voor de volgende keer dat men voor cadeau ideetjes zoekt: http://www.instructables.com/id/101-Crafty-Gifts-To-Make/
Maar zo gaat het liedje nietquote:
Hij is de laatste tijd sowieso heel erg chagrijnig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Hans bij VI, lekker chagrijnig over een filmpje waar hij z'n jasje weggooit
Ik ga naar Letland en neem mee...quote:Een Ryanair-toestel met tweehonderd passagiers aan boord heeft na twintig minuten rechtsomkeert moeten maken. Oorzaak: de tape die gebruikt werd om het raam van de cockpit vast te plakken, kwam los. De vlucht moest hen van Stansted naar het Letse Riga brengen.
De reizigers waren er al niet gerust op toen de grondcrew voor het vertrek met de tape in de weer was. Volgens de Ierse luchtvaartautoriteit ging het slechts om een extra veiligheidsmaatregel. 'Met de stevigheid van het raam op zich was niets mis', aldus een woordvoerder. Ryanair benadrukt dat de normale procedures gevolgd werden en dat niemand aan boord in gevaar kwam.
Ja hoor, de stevigheid was niets mis mee. Daarom gingen ze met ducttape(quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ga naar Letland en neem mee...
[ afbeelding ]
Een cadeautje voor de piloten.
Ja, da's inderdaad weer zo'n ongelofelijk kul-argument.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hoor, de stevigheid was niets mis mee. Daarom gingen ze met ducttape() aan de slag en moesten ze na 20 minuten terugkeren. Omdat alles zo goed in elkaar zat
McGuyverquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:18 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ja, da's inderdaad weer zo'n ongelofelijk kul-argument.Hoe verzinnen ze zoiets?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Feli!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mijn oma, zij heeft me zojuist een ticket toegezegdNiet om gevraagd! Ze mist me
omg ik ben ZO BLIJLive from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Top!quote:
Slaap lekker.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Van mijn oma, zij heeft me zojuist een ticket toegezegdNiet om gevraagd! Ze mist me
omg ik ben ZO BLIJ
beetje minder zelfs!quote:
Als je snel doet, kun je ook nog via de Beestenmarkt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer is de vlucht?quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je snel doet, kun je ook nog via de Beestenmarkt.Op welke dagen ben jij er te vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Nice!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
omg ik ben ZO BLIJ
Pics/video!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Excuse me while I do a little dance![]()
Wanneer begint die ongein eigenlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je snel doet, kun je ook nog via de Beestenmarkt.
18-12quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wanneer begint die ongein eigenlijk
Vertel!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:04 schreef Whiteguy het volgende:
Wat een hilarisch dom reli-wijf zat er bij Pauw en Witteman net zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |