Gratis pleisters includedquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:14 schreef Brummi3_NL het volgende:
32oz N&F als je egt ziek wilt
[ afbeelding ]
Juist dat stukje deed me doordenken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:42 schreef bokkepoot het volgende:
Inderdaad als ik al kijk dat mijn 22 oz al pijn doet als ik 1 uurtje op mijn knieën werk(no homo)
Vraag ik me toch echt af hoe je jezelf gaat martelen met 32 oz
Dat is inderdaad wel kick ja. Ik ga ook sowieso al m'n afgedragen dry's bewaren, die komen later aan de muur te hangen in m'n eigen huis.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:44 schreef kaaspeer het volgende:
Met die dingen kan je de zee blauw soaken... Damn.
Ik ben benieuwd welke diehard dat ding daadwerkelijk gaat dragen. Het lijkt me meer een soort van standbeeld voor de denimfreak. Permanent rechtop in de hoek zetten die hap.
Het was juist zeer mannelijk...Sleutelen aan een autoquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:48 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Juist dat stukje deed me doordenken.
Had dat dan gezegd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:59 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Het was juist zeer mannelijk...Sleutelen aan een auto
Bij mij ook..heb het zelf even op de beunhazen manier opgelostquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Had dat dan gezegd.![]()
Patch van m'n ALD is trouwens half los gelaten aan de onderkant. Van de week maar even langs de turk, vragen of hij het voor een habbekrats kan maken....
Hoe dan? Ik kom met naald en draad namelijk niet door de spijkerstof heen (en m'n moeder ook nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:15 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Bij mij ook..heb het zelf even op de beunhazen manier opgelost
Been there, done that, maar kreeg 't niet voor elkaar. Van de week nog maar een keertje proberen bij daglicht, en anders toch even langs de Turk. Kan nooit veel kosten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:36 schreef bokkepoot het volgende:
Eerst met naald door het gaatje van de patch en dan zo'n vingerhoedje en dan stevig doordrukken..
Misschien wel je broek!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:45 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Been there, done that, maar kreeg 't niet voor elkaar. Van de week nog maar een keertje proberen bij daglicht, en anders toch even langs de Turk. Kan nooit veel kosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Thnx, komt door het fietsen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:44 schreef bokkepoot het volgende:
Ziet er al best nice uit...![]()
Al ga je echt door je kruis aan de achterkan
Als je geïnteresseerd bent in het proces van een dry kun je altijd vragen stellen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:17 schreef BabyBorn het volgende:
Bestaat er ook eén of andere beginners guide voor Dry Denim ?
Snap soms echt niet waar jullie het over hebben, maar de Jeans zien er tof uit!
Grote smurf heeft ergens ooit een dik verhaal getypt..Maar ik heb geen idee waar die staatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:17 schreef BabyBorn het volgende:
Bestaat er ook eén of andere beginners guide voor Dry Denim ?
Snap soms echt niet waar jullie het over hebben, maar de Jeans zien er tof uit!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:34 schreef BabyBorn het volgende:
Oké, zal ik doen.
Ging het in het begin van dit topic over de dikte ofzo?
Ja Oz betekent hoe dik/zwaar de stof is..Hoe meer oz hoe zwaarder de broek ook weegt
Hoe houden jullie eigenlijk de Jeans schoon? En wat als het opeens gaat regenen en je moet bijvoorbeeld nog een paar km fietsen?
Doorfietsen.... regen is vaak niet schadelijk voor je process
Alvast bedankt, ik zal het topic goed gaan volgen voordat ik er aan begin
Naked and Famous skinny guy..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:36 schreef Squidtail het volgende:
Ik ga ook aan een nieuw dry denim projectje beginnen.
Ik wil er max ~140 euro aan uitgeven. Ben opzoek naar een slim/skinny fit. Zat zelf te denken aan APC Petit Standard.
Nog andere aanraders?
Smurf heeft idd een aantal topics geleden een verhaal geschreven over hoe en wat. Voordat de huidige OP er was iig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Grote smurf heeft ergens ooit een dik verhaal getypt..Maar ik heb geen idee waar die staat
Uitleg over de termen kun je wel vinden
http://www.oki-ni.com/page/denimcareguide
Het leven een van een denim liefhebber gaat niet over de rozenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Smurf heeft idd een aantal topics geleden een verhaal geschreven over hoe en wat. Voordat de huidige OP er was iig.
Ik zat net te kijken bij DC4 Shop en Pure Blue Japan heeft zeker leuk denim. (zucht..)
Je komt dan ook niet thuis met blauwe benenen van de kleurstof of iets dergelijks?quote:
Ja regelmatig als ik onder de douche sta zie ik zo het blauwe water naar het doucheputje lopen....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef BabyBorn het volgende:
[..]
Je komt dan ook niet thuis met blauwe benenen van de kleurstof of iets dergelijks?
Zelf vind ik de jeans op de websites niet echt mooi ogen, maar dat komt meer denk ik, omdat de mainstream merken meer marketing budget hebben.
Alleen de foto's waar jullie ze dragen kan ik veel beter oordelen, misschien kunnen jullie nog wat oude foto's posten ?
Thanks!
Gaten bij het kruis.. Omdat dat een plek is waar de denim veel beweegt scheurt het daar meestal vaak..quote:
Dit is waar, maar je reden is onzin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef BabyBorn het volgende:
[..]
Zelf vind ik de jeans op de websites niet echt mooi ogen, maar dat komt meer denk ik, omdat de mainstream merken meer marketing budget hebben.
Hier kun je inspiratie opdoenquote:Alleen de foto's waar jullie ze dragen kan ik veel beter oordelen, misschien kunnen jullie nog wat oude foto's posten ?
Thanks!
Haha ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:52 schreef don-diablo het volgende:
Als ik een Momotaro 201 op de site van Nordic Denim House bijvoorbeeld zie denk ik echt.
Desondanks ziet die er daar niet heel slim uit. Misschien koop ik tzt wel een 201 voor erbij en dan soak ik em wel en laat ik em langer voor een langere cuff etc.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:01 schreef bokkepoot het volgende:
Dit vind ik bijv een goeie fit foto
http://caliroots.com/c-store/product.asp?id=27125
http://www.tenuedenimes.com/shop/ en Fresh cotton krijgt het ook naar dat het schijntquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:04 schreef Squidtail het volgende:
Kan niet echt veel vinden over Naked & Famous in Nederland. Waar kan je deze halen in Nederland?
Eensch, al is dit wel een size up, comfort fit. TTS zit ie wel iets strakker. G007quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:01 schreef bokkepoot het volgende:
Dit vind ik bijv een goeie fit foto
http://caliroots.com/c-store/product.asp?id=27125
Tenue de Nimes. Die hebben vast wel iets tofs in je maat liggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:14 schreef Squidtail het volgende:
Naked & Famous Skinny Guy Broken Twill Selvage heeft inderdaad wat mooie resultaten na een jaar. Helaas hebben z'n mijn maat daar niet meer. Ik ga deze week nog wel langs Utrecht & Amsterdam. Tips voor shops?
Tue thatquote:
Wat zijn je maten, ik heb nog een Artist Denim, nieuw, liggen, verkeerde maat voor mij. Dat is een vrij slimme fit. Heb je een unieke (bijna uniek, want ik heb precies dezelfde alsnog gekregen) jeansquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:36 schreef Squidtail het volgende:
Ik ga ook aan een nieuw dry denim projectje beginnen.
Ik wil er max ~140 euro aan uitgeven. Ben opzoek naar een slim/skinny fit. Zat zelf te denken aan APC Petit Standard.
Nog andere aanraders?
Die AD zou mij misschien wel passen, maar ik zal even m'n inbox in de gaten houden. Weet niet zeker of ik er dat weekend ben namelijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:24 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Tue that
@iemand, ik wil de 1000 mile boot graag passen, iemand enig idee waar dit kan in Nederland?
O en Don, volgende week waarschijnlijk Groningen, let op je inbox
[..]
Wat zijn je maten, ik heb nog een Artist Denim, nieuw, liggen, verkeerde maat voor mij. Dat is een vrij slimme fit. Heb je een unieke (bijna uniek, want ik heb precies dezelfde alsnog gekregen) jeansWaarde van $185
Ik denk niet dat je m'n maat hebquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:24 schreef T_Fuff het volgende:
Wat zijn je maten, ik heb nog een Artist Denim, nieuw, liggen, verkeerde maat voor mij. Dat is een vrij slimme fit. Heb je een unieke (bijna uniek, want ik heb precies dezelfde alsnog gekregen) jeansWaarde van $185
Neem ik ook wel mee dan, als het uitkomt. Weet je nog waar je die gezien hebt in Roffa? Ben morgen bij m'n chicken dus dan kan ik langs hoppen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die AD zou mij misschien wel passen, maar ik zal even m'n inbox in de gaten houden. Weet niet zeker of ik er dat weekend ben namelijk.
Ik heb Wolverine boots gezien in Rotterdam.
Ja dat heb ik nou ook!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:52 schreef don-diablo het volgende:
Sowieso zijn foto's op sites vaak een beetje scheef omdat het model in kwestie de broek alleen even aan doet voor de foto. Je ziet pas hoe goed een broek werkelijk staat wanneer je de broek even hebt ingedragen. Als ik een Momotaro 201 op de site van Nordic Denim House bijvoorbeeld zie denk ik echt.
Britain.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:39 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Neem ik ook wel mee dan, als het uitkomt. Weet je nog waar je die gezien hebt in Roffa? Ben morgen bij m'n chicken dus dan kan ik langs hoppen.
@Suidtail, pas je wel, maar die gaat ruim over de billekes heen
Daarvoor moet je bij T_F zijn. Volgens mij was het erg nice.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:50 schreef Squidtail het volgende:
Afgelopen topics heb ik niet helemaal gevolgd, af en toe wel wat gelezen. Zag er inderdaad die Artist Denim constant in terug komen. Hij maakt custom made jeans en je kan alles zelf uitkiezen toch? Hoe zijn jullie ervaringen?
Wat ik van die van mijn broer heb gezien is de afwerking echt top.. het zit qua afwerking wel op het niveau van Samurai durf ik te stellen..Alleen is de fabric wat zwakker dan ik verwacht had.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:50 schreef Squidtail het volgende:
Afgelopen topics heb ik niet helemaal gevolgd, af en toe wel wat gelezen. Zag er inderdaad die Artist Denim constant in terug komen. Hij maakt custom made jeans en je kan alles zelf uitkiezen toch? Hoe zijn jullie ervaringen?
Afwerking is top, denim is brutaal, niet super fluffy, maar dat heb je zelf in de hand, #0,#1 en #2 zullen daarentegen wel fluffy zijn gok ik. Het idee is erg intrigerend, alles zelf kiezen en zelfs je eigen backpocket design laten maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:50 schreef Squidtail het volgende:
Ja ik bedoel niet zwak..Maar het is het net niet voor mij..Iets te egaal en minder karakter dan ik gehoopt had, Maar hij is er blij meequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:58 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Bok, dat het denim zwakker is dan je verwacht had zegt natuurlijk niks over Artist Denim zelfIk vind deze namelijk juist een stuk stugger dan verwacht en veel minder smooth dan de swatch (positief in dit geval)
Ik heb heel toevallig nog een Japan Heritage (Skinny Guy) hier in de kast hangen. Nog geen drie keer gedragen. Indien je interesse hebt moet je maar even PM-en ofzoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:35 schreef Squidtail het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je m'n maat hebIk draag 28/32
Het is gewoon het hele idee wat tof is en daar betaal je natuurlijk een prijs voor. Was eerst ook echt cheap, maar als je de huidige prijs omrekent naar euro's dan is de prijs fair imo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:02 schreef Squidtail het volgende:
Wow, klinkt allemaal erg goed. Nu krijg ik zelf wel de neigingen om een custom made te laten maken. In hoe verre zijn de limitaties op je eigen backpocket design?
Volgens mij is hij nu wel een stuk duurder geworden, 200 exc shipping.. 45 voor shipping.. dacht dat ik ergens een keertje $160 dollar had gelezen
Ja dat ligt net aan de fabric die je kiest, er zitten mindere tussen, over het algemeen vind ik het ook maar zozo, maar er zitten een paar tussen waarvan ik denk, damnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:02 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ja ik bedoel niet zwak..Maar het is het net niet voor mij..Iets te egaal en minder karakter dan ik gehoopt had, Maar hij is er blij mee
Je kunt hem daarvoor het beste mailen met je ontwerp (ik heb in paint gemaakt) en dan kijkt hij het of het gaat lukken. Hij kan niet alles, maar wel vrij veel en is ook bereid er veel voor te doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:02 schreef Squidtail het volgende:
Wow, klinkt allemaal erg goed. Nu krijg ik zelf wel de neigingen om een custom made te laten maken. In hoe verre zijn de limitaties op je eigen backpocket design?
Volgens mij is hij nu wel een stuk duurder geworden, 200 exc shipping.. 45 voor shipping.. dacht dat ik ergens een keertje $160 dollar had gelezen
Kan niet in Nederland afaik, een lijst van officiele retailers staat hier:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:24 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Tue that
@iemand, ik wil de 1000 mile boot graag passen, iemand enig idee waar dit kan in Nederland?
O en Don, volgende week waarschijnlijk Groningen, let op je inbox
[..]
Jij ook, misschien kom je je eigen gejatte paartje ineens tegen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:24 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik zou zeggen houd marktplaats in de gaten voor een licht gebruik exemplaar.
Thnx voor de info, maar T_F was de persoon die ze graag wil. Ik ben voorlopig content met m'n wabasha's. Wil er tzt misschien een paar olijf suède 6' moc boot bij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
@Don: 1000 miles lopen een halve tot een hele maat te groot. ik heb een halve maat moeten downsizen.
ik heb echt geen flauw idee wat dat is, maar gezien jij een mode popje bent zijn dat ook vast van die leren halfhoge boots, of nog hoger.quote:
Ik word van die Wabasha's niet echt warm of koud... eerder koud, als ik dan toch moest kiezenquote:
Levi's heeft een mooie zwarte curve id voor 90 euro.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:30 schreef electronique het volgende:
jullie kunnen me misschien wel helpen
ik ben op zoek naar een mooie, skinny, zwarte jeans. heb er nu een van supertrash maar die wordt zelfs lichter zonder dat ik hem ooit gewassen heb. budget is ong. rond de 100 euro.
waar kan ik zoiets het beste gaan zoeken?
damesjeans overigens
Mwoah dat valt wel mee hoor.. Ik ben helemaal niet zo into mode. M'n bovenkleding is vaak cheap of een gerichte aankoop omdat ik zoiets al langer wil.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:05 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik heb echt geen flauw idee wat dat is, maar gezien jij een mode popje bent zijn dat ook vast van die leren halfhoge boots, of nog hoger.
heb ik gezien, maar hier in de stad hadden ze hem alleen in bold curvequote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Levi's heeft een mooie zwarte curve id voor 90 euro.
Pas een slight curve in jouw geval en haal de zwarte alsnog.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:57 schreef electronique het volgende:
[..]
heb ik gezien, maar hier in de stad hadden ze hem alleen in bold curve
je hebt mijn achterwerk nog nooit in real life gezien dus hoe weet je dan dat ik een slight curve zou zijn, haha?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Pas een slight curve in jouw geval en haal de zwarte alsnog.
Estimated guess afgaand op je postuur. Am I right?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:02 schreef electronique het volgende:
[..]
je hebt mijn achterwerk nog nooit in real life gezien dus hoe weet je dan dat ik een slight curve zou zijn, haha?
Volgens m'n vriendin zijn die broeken mighty fine iig.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:06 schreef electronique het volgende:
heb nooit een curve ID gepast, maar denk, als ik de fotos van die modellen zie net in een slight zou passen, of net een demi nodig heb
Take a hint.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:02 schreef electronique het volgende:
[..]
je hebt mijn achterwerk nog nooit in real life gezien dus hoe weet je dan dat ik een slight curve zou zijn, haha?
Beter gaat het snel buiten vriezen >_<quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ideaal lijkt me toch de vriezer. Geen onnodig vocht, kan je hem niet even bij een vriend erin gooien?
Hij kan misschien wat raar kijken als je het voorstelt maar het lijkt me wel het beste.
Buiten hangen 's nachts is ook een prima optie, m'n ALD meurde enorm naar rook en bier, 1 nachtje buiten, overdag het vocht wat erin trekt laten drogen en hij is weer fris. Vriezer is alleen echt nodig als buiten hangen niet meer werkt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:40 schreef kaaspeer het volgende:
Mijn jean shops hebben daarnet een studentikoze biersoak ondergaan.. Nog tips om de meur uit mn broek te halen? Ik ben benieuwd of febrese en een beetje frisse lucht zullen werken. Een vriezer heb ik niet. De bift wegvriezen gaat 'm helaas niet worden.
Deze soak had overigens nog geen fades opgeleverd, voor degene die het zich afvraagt...
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:28 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Exclusief verzenden that is. Ze hebben nu bij de daily rush ook wolverines. Kosten 400e, heb hier nog kortingsmuntjes liggen dus daar dat wordt 320 euro.
Ben ik weer geen fan van. Lijkt wel of ze een werkboot hebben proberen te mixen met zo'n indianen moccasin.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:37 schreef don-diablo het volgende:
Niet denim, maar wel tof imo en enigszins denim related. Toffe stitching in de neus ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe is dit Denim related?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:37 schreef don-diablo het volgende:
Niet denim, maar wel tof imo en enigszins denim related. Toffe stitching in de neus ook.
Klopt. Ronnie Fieg x Sebago.quote:
Omdat hier vaker boots en riemen en portemonnees de revue passeren.quote:
Ik denk dat de meesten hier het ook niks vinden, maar ik vind ze wel tof. De kleuren zie je ook vaak terug bij producten van o.a. Tanner Goods etc.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:54 schreef T_Fuff het volgende:
Nah Don, ben daar geen fan van, vind het te 'modepop'-gehalte.
http://jkrit.wordpress.com/2009/04/24/samurai-fit-guides/quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:14 schreef don-diablo het volgende:
Iemand meer info over de fits van Samurai? Zat te kijken op BiG en zitten mooie dingen tussen. Beetje browsen kan altijd natuurlijk.
Beautiful_Freak zijn topic op sufu heeft veel fitpicsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:14 schreef don-diablo het volgende:
Iemand meer info over de fits van Samurai? Zat te kijken op BiG en zitten mooie dingen tussen. Beetje browsen kan altijd natuurlijk.
Niet iedereen kan zo godverdomme lekker zijn als ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:03 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Het is niet alsof de 1000 miles zo uniek zijn in design, wel in kwaliteit maar toch.
Moet wel zeggen dat op sufu, met name in de waywt topics, de mensen er redelijk belachelijk uitzien. Niet zozeer in kledingstijl maar meer in de onaantrekkelijke gezichten en lichamen.
Je zorgt maar gewoon voor een camera, we want pictures, zowel van die zieke 23 oz als van je Edwin, pre en post soak!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:49 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Beautiful_Freak zijn topic op sufu heeft veel fitpics
btw morgen op vakantieAls goed is ligt dan mijn 23oz Oldblue klaar
Krijg btw the 'special' edition die niet verkrijgbaar is in de online shop. Deze editie komt eigenlijk pas in December![]()
Hidden arcs en red tab is het enigste verschil volgens mij.
Maar jah dat is wel nicer![]()
Seasoak met Edwin is de planningWeet niet of ik foto;s gelijk kan posten want heb geen laptop. Maar komt wel goed denk ik
Topic blijf ik iig volgen mobiel
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:20 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je zorgt maar gewoon voor een camera, we want pictures, zowel van die zieke 23 oz als van je Edwin, pre en post soak!
Verder rest me niets dan je een fijne vakantie te wensen.
Thanksquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:44 schreef don-diablo het volgende:
Nog een goede vakantie gewenst Ali.
Hahaha thanksquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:40 schreef T_Fuff het volgende:
Ali, enjoy ! Ik ben benieuwd of je een instant orgasm krijgt van die 23oz
Ik zie de foto's wel verschijnen
Als daar doorheen neus zie ik geen een model waarvan ik denk, daar zou ik geld voor over hebben...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:27 schreef infp2009 het volgende:
[..]
http://www.superfuture.co(...)hp?t=13257&page=2570
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:36 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Als daar doorheen neus zie ik geen een model waarvan ik denk, daar zou ik geld voor over hebben...
Maatje 3.5. Als je zo lang bent dat je inseams van 36+ (toch?) nodig hebt, dan betwijfel ik of je je voet daar in kunt persen. Of je grote teen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik vind deze anders echt mooi
http://www.superfuture.co(...)6652&postcount=25660
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voordat ik ging studeren had ik biiiiijna de trekker overgehaald voor die Vibergs. Sowieso Vibergsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:15 schreef leppeh het volgende:
Ik word wel enthousiast van deze:
[ afbeelding ]
Het duurt alleen wel even voordat ze er zo uit zien
Deze zijn ook bruut:
http://fourhorsemen.ca/20(...)viberg-service-boot/
Ja maar ze zijn wel mooi.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:14 schreef leppeh het volgende:
[..]
Maatje 3.5. Als je zo lang bent dat je inseams van 36+ (toch?) nodig hebt, dan betwijfel ik of je je voet daar in kunt persen. Of je grote teen.
H&M bloesje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:16 schreef bokkepoot het volgende:
En om het boot geleuter maar eens te stoppen..
Pics van Samurai. 1 maand draagtijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En omdat hier niet de enige was die hem mooi vond
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:44 schreef Brummi3_NL het volgende:
die sammies gaan wel lekker hard hé
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:46 schreef Sinji het volgende:
Sams!ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jop... 2 jaar oud geloof ik alquote:Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:16 schreef bokkepoot het volgende:
En om het boot geleuter maar eens te stoppen..
Pics van Samurai. 1 maand draagtijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En omdat hier niet de enige was die hem mooi vond
[ afbeelding ]
Thnx nog btw.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:04 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
http://jkrit.wordpress.com/2009/04/24/samurai-fit-guides/
Van 2009, maar volgens mij zijn de fits niet veel veranderd.![]()
Ik heb hem ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:08 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[..]
Thanks
[..]
Jop... 2 jaar oud geloof ik al
You're welcome. Wist dat ik die pagina ooit ergens tegengekomen was, had m redelijk snel gevonden. Ik vind de 0201 trouwens helemaal geen hoge rise hebben, da's toch een kenmerk van de '47 501?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Thnx nog btw.Wel lastig om wat leuks uit te zoeken. Wil 'gewoon' een op de '47 501 inspired fit zoals m'n 0201 momo. Kan ik het overwegen. Wil niet gelijk nog wat kopen natuurlijk.
Ik vind em wel een hogere rise hebben. Vooral wanneer ik de vergelijking maak met een Nudie AJ of TF. Die zitten een stuk lager.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:02 schreef BigSmurf het volgende:
Heb je die overhemden al te koop staan?
[..]
You're welcome. Wist dat ik die pagina ooit ergens tegengekomen was, had m redelijk snel gevonden. Ik vind de 0201 trouwens helemaal geen hoge rise hebben, da's toch een kenmerk van de '47 501?
TF heeft toch een best wel kort frontrise en best wel lange backrise?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind em wel een hogere rise hebben. Vooral wanneer ik de vergelijking maak met een Nudie AJ of TF. Die zitten een stuk lager.
Als ik hem vergelijk met m'n ALD vind ik hem niet heel hoog, maar dat kan ook gevoelsmatig zijn. Fit is gewoon ace van m'n 0201. Voorlopig lekker wisselen tussen die twee en niks kopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind em wel een hogere rise hebben. Vooral wanneer ik de vergelijking maak met een Nudie AJ of TF. Die zitten een stuk lager.
Die ALD is ook best wel hoog hoor...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:35 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Als ik hem vergelijk met m'n ALD vind ik hem niet heel hoog, maar dat kan ook gevoelsmatig zijn. Fit is gewoon ace van m'n 0201. Voorlopig lekker wisselen tussen die twee en niks kopen.
Hmm, ik wilde nooit een high rise broek, maar nu ik ze heb weet ik niet beter meer denk ik, zit gewoon goed. Ben een beetje low rise af.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:37 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Die ALD is ook best wel hoog hoor...
En laat eens een update zien van je 201..Is ie al uitgerekt?
Dankje..Ben zelf iets minder tevreden met hoe hij bij mijn kont zit...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:47 schreef kaaspeer het volgende:
@ Bokkepoot, mooie jean die samurai!
Weet iemand hoe trouwens die Momo Grand Indigos faden? Ik zag ze op de website van Caliroots en TdN staan. Ze zien er een beetje uit als een jean chino. Als ze echter een dure chino met een selvage rand blijven dan vind ik ze een stuk minder interessant.
Ik vind highrise altijd wat irritanter omdat hij wel eens omhoog kruipt...Vooral als ik fietsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:47 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hmm, ik wilde nooit een high rise broek, maar nu ik ze heb weet ik niet beter meer denk ik, zit gewoon goed. Ben een beetje low rise af.
Zal van m'n momo dit weekend wat fitpics maken, hij is precies goed nu.
Stap je af, fietssleuten in je zak en gelijk wat harder duwen en je hebt hem weer op relaxte hoogte. Zo doet ik dat mijn mijn Arist Denimquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:58 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik vind highrise altijd wat irritanter omdat hij wel eens omhoog kruipt...Vooral als ik fiets
Dit lieve schat, is de Context x Momo... En niet de Grand Indigo, die is namelijk uit de Euro lijn en dus volgens mij dus onder andere omstandigheden gefabriceerd (dyejob enzo).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:57 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dankje..Ben zelf iets minder tevreden met hoe hij bij mijn kont zit...
Maar daarvoor moet ik maar wat meer kont kweken![]()
En antwoord op je vraag
[ afbeelding ]
Dat lijkt zo. De zakken zijn gewoon lager geplaatst daarom lijkt de back rise hoger, maar de broek zit gewoon laag op de heupen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
TF heeft toch een best wel kort frontrise en best wel lange backrise?
Nogmaals, dat zijn geen Grand Indigo's.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:36 schreef kaaspeer het volgende:
@ Bokkepoot. Thanks voor de referentie. Het contrast van die dingen is me net ff te groot. Ik vind dan normale momotaros mooier worden.
Je mag mijn account gebruiken, ook gewoon BigSmurf, alleen heb ik maar 6 of 7 posts haha.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:03 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wil graag een account aanmaken op sufu maar ik had begrepen dat het handig was om iemand op te geven die je kent zodat je account sneller geactiveerd word. Kan ik iemand van hier daarvoor gebruiken aub? oneindig Qdoos voor diegene
Dat weet ik dus niet. Moet je even afwachten of er iemand anders is die er veel actief is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:46 schreef Atta-boy het volgende:
Ok thanks. Alleen is het niet dat het sneller gaat bij iemand met meer posts/rep? Anders duurt het zo lang voordat ik mag inloggen
Registratie op SuFu is tijdelijk niet mogelijk, pas bij de introductie van SuFu 5.0 zal je je weer kunnen reggen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:03 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wil graag een account aanmaken op sufu maar ik had begrepen dat het handig was om iemand op te geven die je kent zodat je account sneller geactiveerd word. Kan ik iemand van hier daarvoor gebruiken aub? oneindig Qdoos voor diegene
Tof.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:12 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Gisteren mijn 23oz gekregen dat ding is zwaar stug. Kreeg kopen niet eens dicht. Vandaag paar pennen doorheen. Blauwe vingers er ook door gekregen :p
Kreeg er een tasje bij en wat extra dingetjes voor reparatie
Ok thanks, wel jammer want wilde wat dingen te koop zetten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:27 schreef M1stral het volgende:
[..]
Registratie op SuFu is tijdelijk niet mogelijk, pas bij de introductie van SuFu 5.0 zal je je weer kunnen reggen.
Heb even wat overhemden uit de kast opgemeten in de breedte, zoals in het plaatje hieronder:quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Oei oei oei, nog een broek verkocht. Shoppen!
Welke overhemden moesten nou naar Zwijndrecht mee Bigsmurf?
Edwin Nashville Red Selvagequote:Op zondag 30 oktober 2011 15:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mooie kleur zeg. Welk model is dat?
Je bedoelt zoiets als onderstaande foto's van O_c? Denk niet dat je daar veel aan kan doen, behalve minder fietsen. Wel apart dat je al na twee weken duidelijke fades krijgt op die plek, dan fiets je echt behoorlijk veel. Doe eens een fotootje?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:17 schreef poritokitoki het volgende:
Na ongeveer twee weken draagtijd begint mijn Nudie SJODD nu al een klein beetje te faden.
Helaas slechts op één plek, namelijk de plek waarop ik zit tijdens het fietsen.
Zonde dacht ik zo, ik zou veel liever hebben dat hij daar gewoon niet maar dan wel gelijkmatiger zou faden.
Is het zeer waarschijnlijk dat dit met mogelijke toekomstige dry's ook zal gebeuren? Want dan vrees ik dat de hele wereld van zelfgecreëerde fades etc. niet voor me is weggelegd. Een grote lichte plek op mijn billen terwijl ik voor de rest een redelijk donkere broek draag is natuurlijk niet waar ik naar op zoek ben.
Nice.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:21 schreef T_Fuff het volgende:
Nog wat foto's van Edwin gemaakt, eerste foto is beetje wazig maar geeft wel goed weer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je had de pijpen moet stretchen toen ze nog vochtig waren. Dat gelige wat je ziet is starch wat eruit gesoakt is, je broek zal dus wat minder stug zijn dan voor de soak.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:37 schreef kaaspeer het volgende:
Mijn jeanshops zijn inmiddels gesoaked. In de breedte zijn ze wat gekrompen en zitten ze weer goed. Ik heb alleen het vermoeden dat deze behoorlijk snel weer zal uitlopen.In de lengte zijn ze ook wat gekrompen, wat wel een beetje balen is. Ik had ze opgehangen aan de onderkant van mijn broekspijen, maar dat heeft kennelijk niet heel veel effect gehad. Eerst hadden ze een goede lengte, net iets te kort voor een cuff maar wel lang genoeg om een klein beetje stack te krijgen. Nu is die stack er echter wel uit. De jean valt heel netjes op mn schoenen zoals het bij een pantalon hoort. Wel beetje jammer, want cuffen zit er nu helemaal niet meer in. Wat heb je aan selvage en al die chainstiching als je er niet een beetje mee kan pronken.
Ik heb gelukkig niet het idee dat ik bijster veel indigo er uit gesoaked heb. Het water was hier en daar aardig gelig/blauwig, maar dat is volgens mij niet te voorkomen.
Voor degene die het wil weten, ze zijn sanforized.
Heh, ik dacht dat het gewicht van een natte broek genoeg zou zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:42 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je had de pijpen moet stretchen toen ze nog vochtig waren. Dat gelige wat je ziet is starch wat eruit gesoakt is, je broek zal dus wat minder stug zijn dan voor de soak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Zwartemarktplaats, wellicht dat een prepaid online visa nummer uitkomst kan bieden
https://www.3vcash.nl/index.html
Ik gebruik het zelf niet, maar het kan redelijk alternatief zijn voor een creditcard + je kan je slado ophogen met ideal.
Te vaak verkeerd wachtwoord gebruikt?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:53 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Zucht, paypal permanent geblokkeerd. Als ik probeer in te loggen krijg ik een melding dat ik moet inloggen om te kijken waarom, dat kan dus niet. Klantenservice kon me ook niet verder helpen, die konden niet vertellen waarom. Daarvoor moest ik inloggen.
Hoe moet ik nu internationaal bestellen, tfoe. Wou zojuist wat uit de asos sale kopen.
De plek die de meeste wrijving doorstaat gaat het snelst natuurlijk. Wat had je dan verwacht?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:28 schreef poritokitoki het volgende:
Echt duidelijk zijn de fades nog niet, mijn broek hing vanmiddag in het volle zonlicht en toen viel het me op.
Ik zal eens kijken of ik als ik morgen een foto maak in de zon je het kunt zien.
Het lijkt overigens niet op die foto's, het is meer een vlek onderaan in het midden van de broek.
En nu ik er beter naar kijk blijken ook de stiksels zelfs van kleur te veranderen. Van shinend oranje naar een dof brons/geel kleurtje.
Wat een onzin, dat heb ik ook weleens gedaan. Dat is toch ook het hele idee van PayPal, dat je met je tegoed kan betalen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:13 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Nee, ooit 2,63 euro overgemaakt naar een andere rekening. Dat was het volledige tegoed, waarschijnlijk vermoeden ze dat die gehacked was.
@Kaaspeer: dan ga ik dat maar aanvragen. Lijkt me an sich wel handig. Zeker voor internationaal gebruik.d
Is natuurlijk wel afhankelijk hoeveel je de schoenen draagtquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:41 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Bedankt, dat plaats het allemaal wel in beetje in perspectief. Hoewel 110e. per jaar nog wel meevalt.
Lol, een rekening van 550 euro zonder enige specificaties? Gevalletje slechte administratie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:01 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mwah, ik ben er toch een beetje klaar mee. Kreeg laatst een rekening van ze door een incassobureau a 550 euro. Dikke sjaak, ik kan geen uitgaven gedaan hebben zonder dat er tegoed op stond. Aangetekende brief teruggestuurd of ze willen specificeren hoe en wat. Bring it on!
Maarja, op zoek naar alternatief dus. Elephant 1 is trouwens moeilijk te vinden zeg.
Ik heb er geen, Bokkepoot heeft een Elephant 2 geloof ik. Moet je hem even vragen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:42 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dat zou top zijn. Eerst even measurements vergelijken en bankrekening checken.
Hoe bevalt die elephant eigenlijk? Niet te zwaar?
Hij heeft al een presoak gehad en is gedragen, dus uitgerekt, en dus op maximale wijdte. Kwestie van meten is weten, meetlat langs je APC en Japan Blue x Momo en kijken of het overeenkomt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:13 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wil deze samurai http://hypebeast.com/foru(...)0bk-nsw-m65-more-ml/
Zal ik die kunnen hebben met mijn size 28 in m'n apc's en 29 in een japan blue x momo?
Anders miss een bod doen.
Wat denken jullie?
Is er een reden dat je zomaar zo'n broekje mag komen ophalen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:38 schreef Alteitfet het volgende:
Vond laatst een toffe envelop op mijn mat, met als afzender Denham... http://leasays.wordpress.com/2011/10/26/denham/
Even doorgelezen, wat kick joh.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:43 schreef Alteitfet het volgende:
Als je op m'n blog onder het kopje 'Denim' de berichten een beetje doorneemt, en vooral de laatste dan snap je het denk ik wel een beetje.
Pics wanneer nieuwe broek in bezit is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:38 schreef Alteitfet het volgende:
Vond laatst een toffe envelop op mijn mat, met als afzender Denham... http://leasays.wordpress.com/2011/10/26/denham/
Prima jeans nog. Een maand wear is niets. Misschien er nog wat af lullen omdat ie vernaaid is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:13 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wil deze samurai http://hypebeast.com/foru(...)0bk-nsw-m65-more-ml/
Zal ik die kunnen hebben met mijn size 28 in m'n apc's en 29 in een japan blue x momo?
Anders miss een bod doen.
Wat denken jullie?
APC loopt altijd wel 1,5 - 2 maten uit ja. Maar je kan toch gewoon alle maten langs je huidige jeans leggen die je draagt?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:43 schreef Atta-boy het volgende:
Ik zou liever NWT willen idd maar zoek een fit ongeveer gelijk aan de petit standard en deze is getapered vanuit de knie dus dat zou dan het soort fit zijn waar ik naar op zoek ben. Een 710 zou ook zo'n fit zijn maar die kan ik niet vinden.
Volgens mij ben je nu ongeveer zo 270 euro kwijt om een paar sams in NL te hebben toch? Dat kan ik nu even niet missen en dit is het cheapste wat ik kan vinden![]()
Ik heb de measurements vergeleken met de die van een ongedragen petit standard en dat scheeld 1,5 inch. M'n petit standard zal wel zoiets uitgelopen zijn denk ik.
Gewoon lekker oprollen als een ekte hipster. Hoog water is in!quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:42 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je had de pijpen moet stretchen toen ze nog vochtig waren. Dat gelige wat je ziet is starch wat eruit gesoakt is, je broek zal dus wat minder stug zijn dan voor de soak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima jean nogsteeds, alleen dan zonder cuff.
Ik houd wel van streepjes, maar de shirts van armor lux hebben een hele gare pasvorm bij mij. Staat voor geen meter.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef leppeh het volgende:
[..]
Gewoon lekker oprollen als een ekte hipster. Hoog water is in!
Ik heb vrijdag deze opgehaald:
http://www.tenuedenimes.c(...)or-lux-dutch-breton/
De stof is echt geweldig.. Na 15 keer dragen is ie nog steeds zo stug als een motherf*cker..En de fades beginnen ook al goed door te komen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:56 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik heb er geen, Bokkepoot heeft een Elephant 2 geloof ik. Moet je hem even vragen.
Laat maar weten of ik een topic moet maken.
Zara, 50 euriquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:58 schreef Atta-boy het volgende:
Wat een bazenvest. Info?
Broek vind ik langer mooier maar het is alsnog goed te doen
Aangezien ik niet zo heel veel fiets had ik niet gedacht dat het zon groot verschil zou zijn met de rest van de plekken (die dus nog volledig afwezig zijn).quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:49 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
De plek die de meeste wrijving doorstaat gaat het snelst natuurlijk. Wat had je dan verwacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:27 schreef BigSmurf het volgende:
As promised, fitpics van m'n Momotaro na een aantal weken. Helaas wel wat donker en met flits, maar het geeft een idee. Hij is al flink uitgelopen, zit nu echt perfect, heerlijke fit.Moet alleen nog wennen aan de legtwist, dat heeft m'n ALD door de broken twill natuurlijk niet.
Blauwige puntjes zijn trouwens door de camera, geen fades, obviously.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je hebt die van mij dan nog niet gezien
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Dank, de Japan bleu vind ik niet zo mooi (witte strepen) En bij tenue de Nimes zijn de prijzen wel erg hoog!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:42 schreef kaaspeer het volgende:
Mooie jean hoor. Ga je die nog hemmen, of laat je die cuff gewoon 3x opgerold?
@ Babyborn
Freshcotton verkoopt Japan Blue x Momo, daar weet ik zeker dat je met ideal kan betalen. Tenue de Nimes heeft volgens mij wat mooiere merken dan freshcotton. Deze winkel komt ook uit amsterdam, als je daar niet met ideal zou kunnen betalen, dan zou het iig mogelijk moeten zijn om gewoon over te schrijven naar hun bankrekening...
Er is ook een JB met wat minder Momotaro invloeden, die bovendien niet de Battle Stripes heeft:quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:58 schreef BabyBorn het volgende:
[..]
Dank, de Japan bleu vind ik niet zo mooi (witte strepen) En bij tenue de Nimes zijn de prijzen wel erg hoog!
Ik heb nog een paartje N&F Japan Heritage in 28 x 36 hangen. PM maar indien geinteresseerd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef Neraice het volgende:
Verkoopt hier iemand jeans in 29-32/34?
Naked and Famous heeft twee fits die eigenlijk vrij slank gesneden zijn, zeker in vergelijking met de fits van Momotaro. Slim Guy reken ik dan voor het gemak even niet mee, die bestaat in Brandon's ogen ook niet echt namelijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:30 schreef BabyBorn het volgende:
Die Momo's 0201 bevallen me wel, de kleur en de fit.
Maar ik zag op een ander forum ook Naken &famous x Momo, die rode sticks aan de binnenkant vond ik ook super en is naar mijn inzicht ook ongeveer dezelfde fit dan de 0201.
Welke zouden jullie kiezen, en is er ook een webwinkel waar je kan betalen met iDeal? (paypal geblokt)
Btw, zijn de ze te combineren met nette schoenen ?(van bommels etc..)
Japan Blue is inderdaad een stuk betaalbaarder dan de prijzen voor Momo's bij TdN. Zoals Blamm al aangeeft zijn er ook modellen die geen geverfde battlestripes hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:58 schreef BabyBorn het volgende:
[..]
Dank, de Japan bleu vind ik niet zo mooi (witte strepen) En bij tenue de Nimes zijn de prijzen wel erg hoog!
Juist de 0201 als de WG hebben meer taper dan de SG en 0701. Maargoed, qua fits zijn laatst genoemde wel strakker.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:11 schreef BigSmurf het volgende:
De collab met Naked & Famous is trouwens alleen in de Weird- en Skinnyguy gemaakt, terwijl de 0201 toch wat meer een slimguy-fit van N&F neigt. De 0201 is wel tapered onderin, maar véél minder dan bijvoorbeeld de skinnyguy van N&F, dan kom je meer bij de 0701 uit.
Ik zou even wachten tot M1stral weer in dit topic langskomt, die is onze Momotaro-guru en kan je álles vertellen over het merk, de denim, de details, en meer.
Bedoelde met taper eigenlijk dat de 0701 en Skinnyguy een stuk strakker waren, misschien beetje slechte uitleg. Wat de 0201 betreft, ik vind die echt helemaal niet getapered voor m'n gevoel. Dat is ie wel, maar als ik foto's op internet zie van de WG, dan is die voor m'n gevoel veel getaperder. Maar misschien vergis ik me.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:08 schreef M1stral het volgende:
Juist de 0201 als de WG hebben meer taper dan de SG en 0701. Maargoed, qua fits zijn laatst genoemde wel strakker.
quote:@ Smurf:
Bazenfit op je 201
Thanks.quote:Op dinsdag 1 november 2011 02:16 schreef Ali_Ilegali het volgende:
@smurf die fit is Chill manvoor je billen een opblaaskussen gebruiken hahaha
Had gehoord dat ze nogal moeilijk kunnen doen als je je denim daar niet gekocht hebt, als het goed is zit die kleermaker 100 m verder dus dacht dat ik dat dan net zo goed kon doenquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:02 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Kan je niet gewoon bij tdn brengen dan komt het toch wel goed
Gewoon langsgaan bij TdN, en als ze moeilijk doen vragen welke kleermaker je dan moet zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:14 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Had gehoord dat ze nogal moeilijk kunnen doen als je je denim daar niet gekocht hebt, als het goed is zit die kleermaker 100 m verder dus dacht dat ik dat dan net zo goed kon doen
Klopt, maar ik vind het ook wel begrijpelijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:14 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Had gehoord dat ze nogal moeilijk kunnen doen als je je denim daar niet gekocht hebt, als het goed is zit die kleermaker 100 m verder dus dacht dat ik dat dan net zo goed kon doen
Ik niks... Iemand anders van hier welquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:41 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Bok wat heb je gekocht bij obbigood? Custom wallet of belt?
Topic gaat wel hardelke keer als het bij jullie nacht is staat er weer een zooi tekst :p
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Oh m1stral zijn custom wallet toch
Kan het idd ook wel begrijpen dat ze het af en toe zat zijn dat iedereen zijn broeken maar naar hun brengtquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:28 schreef Analoog het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het ook wel begrijpelijk eigenlijk.
Die kleermaker is idd de meetlat, tenminste, het was de kleermaker die voldeed aan de omschrijving zoals hij het vertelde!
Houd er trouwens wel rekening mee dat je moet vragen naar een chainstitch, anders kort hij hem gewoon in zoals de reguliere kleermaker!
hmm, 55 dollar + 5 dollar verzendkosten = 60 dollar = 45 euro. Dat valt nog wel mee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:00 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Corterleathervzkst is 5 dollar ofzo. Als je met paypal betaald dan zie je het totaal bedrag.
Ik weet niet of dat zou kunnen, bij mij duurde het een paar dagen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:54 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Kan het idd ook wel begrijpen dat ze het af en toe zat zijn dat iedereen zijn broeken maar naar hun brengt![]()
Wilde hem idd laten chainstitchen.
Een andere reden dat ik hem meteen naar meetlat wilde brengen is dat ik hoop dat ik hem dan ook vandaag nog mee terug kan nemen aangezien Amsterdam toch zo'n anderhalf uur reizen is voor me en ik 3 keer in een week op en neer naar Amsterdam een beetje te veel van het goede vind.
Na hoeveel tijd?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:
@bigsmurf mijn riem is nu ongeveer als 2de plaatje. Paar topics terug volgens mij evo pic ervan bij mijn edwin
Heb er geen haast mee. Even uitzoeken qua verzendkosten, het moet binnenlands nog met ¤6,75 pakketje van TNT naar jou of mij dan, en als het maar 5 - 10 dollar kost, dan is die extra moeite zinloos.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:33 schreef T_Fuff het volgende:
Paar maandjes volgens mij, of heb ik dat verkeerd Ali?
Wacht ff met bestellen Smurf, misschien dat ik mee bestel, indien mogelijk, of scheelt dat te weinig op verzendkosten?
Die riem ziet er goed uit en ik heb er nog geen voor mijn Artist Denim (en dat gaat binnenkort wel nodig zijn haha)
Ik kom wel langs om hem op te halen, kan ik gelijk je 0201 en je ALD checkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:40 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Heb er geen haast mee. Even uitzoeken qua verzendkosten, het moet binnenlands nog met ¤6,75 pakketje van TNT naar jou of mij dan, en als het maar 5 - 10 dollar kost, dan is die extra moeite zinloos.
Chainstitch is een vintage detail en dus authentiek. Authenticiteit is van groot belang bij vele repro merken, alsmede een hoop Japanse merken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:32 schreef kaaspeer het volgende:
Een chainstitch is toch niet zo boeiend? Ik heb een chino van zara die in elkaar gezet is met een chainstitch. Het verbaast me een beetje dat een moderne naaimachine van een kleermaker die niet aankan :S
Bedoelde ook niet strak-strak, maar goed-zittend-strakquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:18 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
@Blamm, vind je waist niet eens strak kijkend naar je topbutton en de stress eromheen. Ziet er goed uit, whiskers bijna gesettled. Gaat zo verdert
De fit in het topblock is een beetje zoals mijn 0701. En die zit ook niet strak-strak... Sterker nog, het is de best passende jean die ik bezit momenteel. Alleen heb ik hem nog niet gesoakt. Gaat voorlopig ook niet gebeuren ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:09 schreef Blamm het volgende:
[..]
Bedoelde ook niet strak-strak, maar goed-zittend-strak
En kunnen jullie stoppen met het praten over mooie lederwaren? Het is nog geen kerst en ik moet mezelf even indammen met dat soort aankopen
Dan heb ik nog geluk gehad, denk ik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:33 schreef Atta-boy het volgende:
Dat chainstitchen doet TdN zelf en daarvoor kan je hem dus niet naar de kleermaker van TdN brengen. Ze doen het tegenwoordig alleen nog maar bij mensen die hun broek daar gekocht hebben![]()
Nu moet ik m'n broek maar op de gewone manier inkorten denk ik.
Aan zijn nick te zien gewoon een NL gast, stuur hem een mailtjequote:Op dinsdag 1 november 2011 21:03 schreef Atta-boy het volgende:
http://www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=306011
Ook een mooie samurai voor redelijk cheap.
Hoe zit dat met de maten? want ik kan me niet voorstellen dat een maat 30 maar 38,5 cm waist heeft als mijn uitgelopen apc petit standard maat 28 al 40 cm is en mijn japan blue x momo dat ook is met een maat 39.
Klopt het dat deze gewoon een hele smalle waist heeft?
Had ik ook gedaan als ik een sufu account hadquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:41 schreef Blamm het volgende:
[..]
Aan zijn nick te zien gewoon een NL gast, stuur hem een mailtje
Mackland op Lacebag.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:42 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan als ik een sufu account hadwel nice dat die gast uit Nederland komt mocht ik hem willen kopen. Zal die miss wel een speciaal prijsje maken, goedkope verzending en geen kans op douane: win.
Edit: iemand die op sufu zit en hem om zijn email zou kunnen vragen? dan zou ik het eventueel zo kunnen vragen.
James heeft de laatste tijd ook al niets gepost op de fora...Denk dat hij even offline is...quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:57 schreef M1stral het volgende:
[..]
@ Bok:
Typerend dat Obbigood jouw toevoegd, wanneer ik iets bestel... Haha. Sinds ik die screen van de betaling gestuurd heb overigens niets meer gehoord van James.
Ik heb uiteindelijk wel bericht van hem gehad, inclusief de melding dat de wallet onderweg is naar NLquote:Op woensdag 2 november 2011 09:43 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
James heeft de laatste tijd ook al niets gepost op de fora...Denk dat hij even offline is...
Beter.. heb je ook foto's ?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk wel bericht van hem gehad, inclusief de melding dat de wallet onderweg is naar NL
Eh, nee... Eigenlijk niet, haha. Maar dat maakt het alleen maar interessanter.quote:
Zou wachten op een betere steal, ik vind het nog best prijzig.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:51 schreef Atta-boy het volgende:
325 dollar zijn de meeste toch gewoon? Als je boven de 20+ oz zoekt zijn ze wel weer wat duurder.
Maar dan scheelt het niks of ik nou een nieuwe zou kopen of die van die lb gast zou overkopen volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |