Gratis pleisters includedquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:14 schreef Brummi3_NL het volgende:
32oz N&F als je egt ziek wilt
[ afbeelding ]
Juist dat stukje deed me doordenken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:42 schreef bokkepoot het volgende:
Inderdaad als ik al kijk dat mijn 22 oz al pijn doet als ik 1 uurtje op mijn knieën werk(no homo)
Vraag ik me toch echt af hoe je jezelf gaat martelen met 32 oz
Dat is inderdaad wel kick ja. Ik ga ook sowieso al m'n afgedragen dry's bewaren, die komen later aan de muur te hangen in m'n eigen huis.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:44 schreef kaaspeer het volgende:
Met die dingen kan je de zee blauw soaken... Damn.
Ik ben benieuwd welke diehard dat ding daadwerkelijk gaat dragen. Het lijkt me meer een soort van standbeeld voor de denimfreak. Permanent rechtop in de hoek zetten die hap.
Het was juist zeer mannelijk...Sleutelen aan een autoquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:48 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Juist dat stukje deed me doordenken.
Had dat dan gezegd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:59 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Het was juist zeer mannelijk...Sleutelen aan een auto
Bij mij ook..heb het zelf even op de beunhazen manier opgelostquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Had dat dan gezegd.![]()
Patch van m'n ALD is trouwens half los gelaten aan de onderkant. Van de week maar even langs de turk, vragen of hij het voor een habbekrats kan maken....
Hoe dan? Ik kom met naald en draad namelijk niet door de spijkerstof heen (en m'n moeder ook nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:15 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Bij mij ook..heb het zelf even op de beunhazen manier opgelost
Been there, done that, maar kreeg 't niet voor elkaar. Van de week nog maar een keertje proberen bij daglicht, en anders toch even langs de Turk. Kan nooit veel kosten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:36 schreef bokkepoot het volgende:
Eerst met naald door het gaatje van de patch en dan zo'n vingerhoedje en dan stevig doordrukken..
Misschien wel je broek!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:45 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Been there, done that, maar kreeg 't niet voor elkaar. Van de week nog maar een keertje proberen bij daglicht, en anders toch even langs de Turk. Kan nooit veel kosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Thnx, komt door het fietsen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:44 schreef bokkepoot het volgende:
Ziet er al best nice uit...![]()
Al ga je echt door je kruis aan de achterkan
Als je geïnteresseerd bent in het proces van een dry kun je altijd vragen stellen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:17 schreef BabyBorn het volgende:
Bestaat er ook eén of andere beginners guide voor Dry Denim ?
Snap soms echt niet waar jullie het over hebben, maar de Jeans zien er tof uit!
Grote smurf heeft ergens ooit een dik verhaal getypt..Maar ik heb geen idee waar die staatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:17 schreef BabyBorn het volgende:
Bestaat er ook eén of andere beginners guide voor Dry Denim ?
Snap soms echt niet waar jullie het over hebben, maar de Jeans zien er tof uit!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:34 schreef BabyBorn het volgende:
Oké, zal ik doen.
Ging het in het begin van dit topic over de dikte ofzo?
Ja Oz betekent hoe dik/zwaar de stof is..Hoe meer oz hoe zwaarder de broek ook weegt
Hoe houden jullie eigenlijk de Jeans schoon? En wat als het opeens gaat regenen en je moet bijvoorbeeld nog een paar km fietsen?
Doorfietsen.... regen is vaak niet schadelijk voor je process
Alvast bedankt, ik zal het topic goed gaan volgen voordat ik er aan begin
Naked and Famous skinny guy..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:36 schreef Squidtail het volgende:
Ik ga ook aan een nieuw dry denim projectje beginnen.
Ik wil er max ~140 euro aan uitgeven. Ben opzoek naar een slim/skinny fit. Zat zelf te denken aan APC Petit Standard.
Nog andere aanraders?
Smurf heeft idd een aantal topics geleden een verhaal geschreven over hoe en wat. Voordat de huidige OP er was iig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Grote smurf heeft ergens ooit een dik verhaal getypt..Maar ik heb geen idee waar die staat
Uitleg over de termen kun je wel vinden
http://www.oki-ni.com/page/denimcareguide
Het leven een van een denim liefhebber gaat niet over de rozenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Smurf heeft idd een aantal topics geleden een verhaal geschreven over hoe en wat. Voordat de huidige OP er was iig.
Ik zat net te kijken bij DC4 Shop en Pure Blue Japan heeft zeker leuk denim. (zucht..)
Je komt dan ook niet thuis met blauwe benenen van de kleurstof of iets dergelijks?quote:
Ja regelmatig als ik onder de douche sta zie ik zo het blauwe water naar het doucheputje lopen....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef BabyBorn het volgende:
[..]
Je komt dan ook niet thuis met blauwe benenen van de kleurstof of iets dergelijks?
Zelf vind ik de jeans op de websites niet echt mooi ogen, maar dat komt meer denk ik, omdat de mainstream merken meer marketing budget hebben.
Alleen de foto's waar jullie ze dragen kan ik veel beter oordelen, misschien kunnen jullie nog wat oude foto's posten ?
Thanks!
Gaten bij het kruis.. Omdat dat een plek is waar de denim veel beweegt scheurt het daar meestal vaak..quote:
Dit is waar, maar je reden is onzin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef BabyBorn het volgende:
[..]
Zelf vind ik de jeans op de websites niet echt mooi ogen, maar dat komt meer denk ik, omdat de mainstream merken meer marketing budget hebben.
Hier kun je inspiratie opdoenquote:Alleen de foto's waar jullie ze dragen kan ik veel beter oordelen, misschien kunnen jullie nog wat oude foto's posten ?
Thanks!
Haha ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:52 schreef don-diablo het volgende:
Als ik een Momotaro 201 op de site van Nordic Denim House bijvoorbeeld zie denk ik echt.
Desondanks ziet die er daar niet heel slim uit. Misschien koop ik tzt wel een 201 voor erbij en dan soak ik em wel en laat ik em langer voor een langere cuff etc.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:01 schreef bokkepoot het volgende:
Dit vind ik bijv een goeie fit foto
http://caliroots.com/c-store/product.asp?id=27125
http://www.tenuedenimes.com/shop/ en Fresh cotton krijgt het ook naar dat het schijntquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:04 schreef Squidtail het volgende:
Kan niet echt veel vinden over Naked & Famous in Nederland. Waar kan je deze halen in Nederland?
Eensch, al is dit wel een size up, comfort fit. TTS zit ie wel iets strakker. G007quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:01 schreef bokkepoot het volgende:
Dit vind ik bijv een goeie fit foto
http://caliroots.com/c-store/product.asp?id=27125
Tenue de Nimes. Die hebben vast wel iets tofs in je maat liggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:14 schreef Squidtail het volgende:
Naked & Famous Skinny Guy Broken Twill Selvage heeft inderdaad wat mooie resultaten na een jaar. Helaas hebben z'n mijn maat daar niet meer. Ik ga deze week nog wel langs Utrecht & Amsterdam. Tips voor shops?
Tue thatquote:
Wat zijn je maten, ik heb nog een Artist Denim, nieuw, liggen, verkeerde maat voor mij. Dat is een vrij slimme fit. Heb je een unieke (bijna uniek, want ik heb precies dezelfde alsnog gekregen) jeansquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:36 schreef Squidtail het volgende:
Ik ga ook aan een nieuw dry denim projectje beginnen.
Ik wil er max ~140 euro aan uitgeven. Ben opzoek naar een slim/skinny fit. Zat zelf te denken aan APC Petit Standard.
Nog andere aanraders?
Die AD zou mij misschien wel passen, maar ik zal even m'n inbox in de gaten houden. Weet niet zeker of ik er dat weekend ben namelijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:24 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Tue that
@iemand, ik wil de 1000 mile boot graag passen, iemand enig idee waar dit kan in Nederland?
O en Don, volgende week waarschijnlijk Groningen, let op je inbox
[..]
Wat zijn je maten, ik heb nog een Artist Denim, nieuw, liggen, verkeerde maat voor mij. Dat is een vrij slimme fit. Heb je een unieke (bijna uniek, want ik heb precies dezelfde alsnog gekregen) jeansWaarde van $185
Ik denk niet dat je m'n maat hebquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:24 schreef T_Fuff het volgende:
Wat zijn je maten, ik heb nog een Artist Denim, nieuw, liggen, verkeerde maat voor mij. Dat is een vrij slimme fit. Heb je een unieke (bijna uniek, want ik heb precies dezelfde alsnog gekregen) jeansWaarde van $185
Neem ik ook wel mee dan, als het uitkomt. Weet je nog waar je die gezien hebt in Roffa? Ben morgen bij m'n chicken dus dan kan ik langs hoppen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die AD zou mij misschien wel passen, maar ik zal even m'n inbox in de gaten houden. Weet niet zeker of ik er dat weekend ben namelijk.
Ik heb Wolverine boots gezien in Rotterdam.
Ja dat heb ik nou ook!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:52 schreef don-diablo het volgende:
Sowieso zijn foto's op sites vaak een beetje scheef omdat het model in kwestie de broek alleen even aan doet voor de foto. Je ziet pas hoe goed een broek werkelijk staat wanneer je de broek even hebt ingedragen. Als ik een Momotaro 201 op de site van Nordic Denim House bijvoorbeeld zie denk ik echt.
Britain.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:39 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Neem ik ook wel mee dan, als het uitkomt. Weet je nog waar je die gezien hebt in Roffa? Ben morgen bij m'n chicken dus dan kan ik langs hoppen.
@Suidtail, pas je wel, maar die gaat ruim over de billekes heen
Daarvoor moet je bij T_F zijn. Volgens mij was het erg nice.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:50 schreef Squidtail het volgende:
Afgelopen topics heb ik niet helemaal gevolgd, af en toe wel wat gelezen. Zag er inderdaad die Artist Denim constant in terug komen. Hij maakt custom made jeans en je kan alles zelf uitkiezen toch? Hoe zijn jullie ervaringen?
Wat ik van die van mijn broer heb gezien is de afwerking echt top.. het zit qua afwerking wel op het niveau van Samurai durf ik te stellen..Alleen is de fabric wat zwakker dan ik verwacht had.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:50 schreef Squidtail het volgende:
Afgelopen topics heb ik niet helemaal gevolgd, af en toe wel wat gelezen. Zag er inderdaad die Artist Denim constant in terug komen. Hij maakt custom made jeans en je kan alles zelf uitkiezen toch? Hoe zijn jullie ervaringen?
Afwerking is top, denim is brutaal, niet super fluffy, maar dat heb je zelf in de hand, #0,#1 en #2 zullen daarentegen wel fluffy zijn gok ik. Het idee is erg intrigerend, alles zelf kiezen en zelfs je eigen backpocket design laten maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:50 schreef Squidtail het volgende:
Ja ik bedoel niet zwak..Maar het is het net niet voor mij..Iets te egaal en minder karakter dan ik gehoopt had, Maar hij is er blij meequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:58 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Bok, dat het denim zwakker is dan je verwacht had zegt natuurlijk niks over Artist Denim zelfIk vind deze namelijk juist een stuk stugger dan verwacht en veel minder smooth dan de swatch (positief in dit geval)
Ik heb heel toevallig nog een Japan Heritage (Skinny Guy) hier in de kast hangen. Nog geen drie keer gedragen. Indien je interesse hebt moet je maar even PM-en ofzoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:35 schreef Squidtail het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je m'n maat hebIk draag 28/32
Het is gewoon het hele idee wat tof is en daar betaal je natuurlijk een prijs voor. Was eerst ook echt cheap, maar als je de huidige prijs omrekent naar euro's dan is de prijs fair imo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:02 schreef Squidtail het volgende:
Wow, klinkt allemaal erg goed. Nu krijg ik zelf wel de neigingen om een custom made te laten maken. In hoe verre zijn de limitaties op je eigen backpocket design?
Volgens mij is hij nu wel een stuk duurder geworden, 200 exc shipping.. 45 voor shipping.. dacht dat ik ergens een keertje $160 dollar had gelezen
Ja dat ligt net aan de fabric die je kiest, er zitten mindere tussen, over het algemeen vind ik het ook maar zozo, maar er zitten een paar tussen waarvan ik denk, damnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:02 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ja ik bedoel niet zwak..Maar het is het net niet voor mij..Iets te egaal en minder karakter dan ik gehoopt had, Maar hij is er blij mee
Je kunt hem daarvoor het beste mailen met je ontwerp (ik heb in paint gemaakt) en dan kijkt hij het of het gaat lukken. Hij kan niet alles, maar wel vrij veel en is ook bereid er veel voor te doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:02 schreef Squidtail het volgende:
Wow, klinkt allemaal erg goed. Nu krijg ik zelf wel de neigingen om een custom made te laten maken. In hoe verre zijn de limitaties op je eigen backpocket design?
Volgens mij is hij nu wel een stuk duurder geworden, 200 exc shipping.. 45 voor shipping.. dacht dat ik ergens een keertje $160 dollar had gelezen
Kan niet in Nederland afaik, een lijst van officiele retailers staat hier:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:24 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Tue that
@iemand, ik wil de 1000 mile boot graag passen, iemand enig idee waar dit kan in Nederland?
O en Don, volgende week waarschijnlijk Groningen, let op je inbox
[..]
Jij ook, misschien kom je je eigen gejatte paartje ineens tegen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:24 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik zou zeggen houd marktplaats in de gaten voor een licht gebruik exemplaar.
Thnx voor de info, maar T_F was de persoon die ze graag wil. Ik ben voorlopig content met m'n wabasha's. Wil er tzt misschien een paar olijf suède 6' moc boot bij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
@Don: 1000 miles lopen een halve tot een hele maat te groot. ik heb een halve maat moeten downsizen.
ik heb echt geen flauw idee wat dat is, maar gezien jij een mode popje bent zijn dat ook vast van die leren halfhoge boots, of nog hoger.quote:
Ik word van die Wabasha's niet echt warm of koud... eerder koud, als ik dan toch moest kiezenquote:
Levi's heeft een mooie zwarte curve id voor 90 euro.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:30 schreef electronique het volgende:
jullie kunnen me misschien wel helpen
ik ben op zoek naar een mooie, skinny, zwarte jeans. heb er nu een van supertrash maar die wordt zelfs lichter zonder dat ik hem ooit gewassen heb. budget is ong. rond de 100 euro.
waar kan ik zoiets het beste gaan zoeken?
damesjeans overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |