Gratis pleisters includedquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:14 schreef Brummi3_NL het volgende:
32oz N&F als je egt ziek wilt
[ afbeelding ]
Juist dat stukje deed me doordenken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:42 schreef bokkepoot het volgende:
Inderdaad als ik al kijk dat mijn 22 oz al pijn doet als ik 1 uurtje op mijn knieën werk(no homo)
Vraag ik me toch echt af hoe je jezelf gaat martelen met 32 oz
Dat is inderdaad wel kick ja. Ik ga ook sowieso al m'n afgedragen dry's bewaren, die komen later aan de muur te hangen in m'n eigen huis.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:44 schreef kaaspeer het volgende:
Met die dingen kan je de zee blauw soaken... Damn.
Ik ben benieuwd welke diehard dat ding daadwerkelijk gaat dragen. Het lijkt me meer een soort van standbeeld voor de denimfreak. Permanent rechtop in de hoek zetten die hap.
Het was juist zeer mannelijk...Sleutelen aan een autoquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:48 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Juist dat stukje deed me doordenken.
Had dat dan gezegd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:59 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Het was juist zeer mannelijk...Sleutelen aan een auto
Bij mij ook..heb het zelf even op de beunhazen manier opgelostquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Had dat dan gezegd.![]()
Patch van m'n ALD is trouwens half los gelaten aan de onderkant. Van de week maar even langs de turk, vragen of hij het voor een habbekrats kan maken....
Hoe dan? Ik kom met naald en draad namelijk niet door de spijkerstof heen (en m'n moeder ook nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:15 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Bij mij ook..heb het zelf even op de beunhazen manier opgelost
Been there, done that, maar kreeg 't niet voor elkaar. Van de week nog maar een keertje proberen bij daglicht, en anders toch even langs de Turk. Kan nooit veel kosten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:36 schreef bokkepoot het volgende:
Eerst met naald door het gaatje van de patch en dan zo'n vingerhoedje en dan stevig doordrukken..
Misschien wel je broek!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:45 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Been there, done that, maar kreeg 't niet voor elkaar. Van de week nog maar een keertje proberen bij daglicht, en anders toch even langs de Turk. Kan nooit veel kosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Thnx, komt door het fietsen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:44 schreef bokkepoot het volgende:
Ziet er al best nice uit...![]()
Al ga je echt door je kruis aan de achterkan
Als je geïnteresseerd bent in het proces van een dry kun je altijd vragen stellen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:17 schreef BabyBorn het volgende:
Bestaat er ook eén of andere beginners guide voor Dry Denim ?
Snap soms echt niet waar jullie het over hebben, maar de Jeans zien er tof uit!
Grote smurf heeft ergens ooit een dik verhaal getypt..Maar ik heb geen idee waar die staatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:17 schreef BabyBorn het volgende:
Bestaat er ook eén of andere beginners guide voor Dry Denim ?
Snap soms echt niet waar jullie het over hebben, maar de Jeans zien er tof uit!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:34 schreef BabyBorn het volgende:
Oké, zal ik doen.
Ging het in het begin van dit topic over de dikte ofzo?
Ja Oz betekent hoe dik/zwaar de stof is..Hoe meer oz hoe zwaarder de broek ook weegt
Hoe houden jullie eigenlijk de Jeans schoon? En wat als het opeens gaat regenen en je moet bijvoorbeeld nog een paar km fietsen?
Doorfietsen.... regen is vaak niet schadelijk voor je process
Alvast bedankt, ik zal het topic goed gaan volgen voordat ik er aan begin
Naked and Famous skinny guy..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:36 schreef Squidtail het volgende:
Ik ga ook aan een nieuw dry denim projectje beginnen.
Ik wil er max ~140 euro aan uitgeven. Ben opzoek naar een slim/skinny fit. Zat zelf te denken aan APC Petit Standard.
Nog andere aanraders?
Smurf heeft idd een aantal topics geleden een verhaal geschreven over hoe en wat. Voordat de huidige OP er was iig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Grote smurf heeft ergens ooit een dik verhaal getypt..Maar ik heb geen idee waar die staat
Uitleg over de termen kun je wel vinden
http://www.oki-ni.com/page/denimcareguide
Het leven een van een denim liefhebber gaat niet over de rozenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Smurf heeft idd een aantal topics geleden een verhaal geschreven over hoe en wat. Voordat de huidige OP er was iig.
Ik zat net te kijken bij DC4 Shop en Pure Blue Japan heeft zeker leuk denim. (zucht..)
Je komt dan ook niet thuis met blauwe benenen van de kleurstof of iets dergelijks?quote:
Ja regelmatig als ik onder de douche sta zie ik zo het blauwe water naar het doucheputje lopen....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef BabyBorn het volgende:
[..]
Je komt dan ook niet thuis met blauwe benenen van de kleurstof of iets dergelijks?
Zelf vind ik de jeans op de websites niet echt mooi ogen, maar dat komt meer denk ik, omdat de mainstream merken meer marketing budget hebben.
Alleen de foto's waar jullie ze dragen kan ik veel beter oordelen, misschien kunnen jullie nog wat oude foto's posten ?
Thanks!
Gaten bij het kruis.. Omdat dat een plek is waar de denim veel beweegt scheurt het daar meestal vaak..quote:
Dit is waar, maar je reden is onzin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef BabyBorn het volgende:
[..]
Zelf vind ik de jeans op de websites niet echt mooi ogen, maar dat komt meer denk ik, omdat de mainstream merken meer marketing budget hebben.
Hier kun je inspiratie opdoenquote:Alleen de foto's waar jullie ze dragen kan ik veel beter oordelen, misschien kunnen jullie nog wat oude foto's posten ?
Thanks!
Haha ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:52 schreef don-diablo het volgende:
Als ik een Momotaro 201 op de site van Nordic Denim House bijvoorbeeld zie denk ik echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |