quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even snel een andere dan (hoi trouwens):
De titel van deze film?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een hintje dan... Het is een vrij recent uitgekomen remake van een film die dik 30 jaar oud is...
quote:
quote:
Vond die ook maar sufquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Kan ik nog niet helemaal goed rekenen...
Lees die laatste hint waar wyccie op reageerde nog eens en dan moet het wel duidelijk zijn wat je fout hadquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:54 schreef Asap het volgende:
Ik maak een mix met Everbody loves Raymond
Dat is beter.quote:
Hehe, veel te makkelijkquote:
Jouw stills laten ook te raden over in welk genre we het moeten zoeken...quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het zijn altijd typerende stills van die film die hier worden gepost
Titel
[ afbeelding ]
Zoals ik aan het begin van de maand al zei, bijna alleen maar horror/thriller vragen van mijn kant deze maandquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jouw stills laten ook te raden over in welk genre we het moeten zoeken...
Gelukkig duurt deze maand niet meer zo lang.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zoals ik aan het begin van de maand al zei, bijna alleen maar horror/thriller vragen van mijn kant deze maand
Moet even wat meer hier gaan kijken, maar ga op vakantie overmorgenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Gelukkig duurt deze maand niet meer zo lang.
Speciaal voor jou wil ik het ook nog wel een maand verlengen hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Gelukkig duurt deze maand niet meer zo lang.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:47 schreef Asap het volgende:
Ah met die omasitter, maar hoe heet die ook alweer...
Die van mij is volgens mij wel goed hoorquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:37 schreef ShaoliN het volgende:
The devil's advocate
The devil wears prada
The devil's own
Het is te vroeg denk ik.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:39 schreef RanTheMan het volgende:
er is vast ook wel een film genaamd: The Devil of Devil
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:43 schreef RanTheMan het volgende:
er is geen film genaamd the devil? lijkt me op voorhand erg sterk, zoek t straks wel op
quote:
ik vroeg me net af of dr ook een film was genaamd cruela de Vil, vast nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:47 schreef Asap het volgende:
[..], dan maakt 5. Ook nog: I saw the Devil, Devil's Backbone, Devil's Playground en Daredevil
Nee, deze heeft er wel wat van weg. Doorgebroken met een komedie waar inmiddels 2 delen van zijn.quote:
tering was het zo makkelijk?quote:
Voor een film die ik korter dan een jaar geleden heb gezien welquote:
Uiteraardquote:
Daarom zag ik m ook pas gisterenavond, vond m beter dan verwachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Voor een film die ik korter dan een jaar geleden heb gezien wel
Sadist.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Misschien kan Sands volgende maand een zwart/wit musical maand houden, dan zullen jullie weer snel terug verlangen naar deze maand
Geniaal deze films, wel mijn genrequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:04 schreef RanTheMan het volgende:
gelukkig nog maar 7 dagen deze pulp films
En toch zit je er niet zo heel ver naast, heeft inderdaad wel iets te maken met een gebeurtenis waar de man on fire "deel aan neemt".quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:15 schreef Asap het volgende:
Geen idee van de titel, wel irritant als ik de film heb gezien...
Man on Fire
Ik zal het deze keer goedkeuren, maar volgende keer niet 3 gokken in 1 post hequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:25 schreef RanTheMan het volgende:
als de hint net zo subtiel is als vanmorgen dan is het iets als
dying
the burning
screaming
en dat is 3 hierna volgens er nog 4 die ik kon verzinnen
Misschien dat het daarom mijn favoriete genre isquote:
ik mag toch 3x gokken? voordat iets nagekeken moet zijn?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zal het deze keer goedkeuren, maar volgende keer niet 3 gokken in 1 post he
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
* De Regels:
• Er mag slechts 1 antwoord per post gegeven worden (Behalve als de vraag meerdere subvragen heeft)
• Het is niet toegestaan om meer dan twee antwoorden (posts) te geven voordat de vraagsteller deze heeft afgekeurd
Ik zie dat ik gemist word hier...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:32 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik mag toch 3x gokken? voordat iets nagekeken moet zijn?
Die regel is er juist om het grenzeloos gokken van eventueel mogelijke antwoorden tegen te gaan. Gokken heeft natuurlijk weinig met filmkennis te maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:42 schreef RanTheMan het volgende:
ow sorrymaar ik was toch aan het gokken
Elke GOK is een nieuwe pic zolang t nog niet goed isquote:
tering tweede vraag vandaag beide in 1x geraden, wtf...quote:
Stand Oktober 2011:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:07 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
tering tweede vraag vandaag beide in 1x geraden, wtf...
Sub+1
Netjes.quote:
ah jah maar goed dat ik die uit mn hoofd weetquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:27 schreef Gillingham het volgende:
Film staat op #183 in de IMDb film top 250.
Dat had ik uiteraard ook niet verwacht, maar het zegt wel iets over de film. Het beperkt de mogelijkheden nogal.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:35 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ah jah maar goed dat ik die uit mn hoofd weetmaar tis vast geen engelse film ofwel?
Toen ie hier net uit was inderdaad, dacht dat ie nu wellicht wat beter bekend zou zijn hier...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:03 schreef Asap het volgende:
Seperation? Die vroeg je eerder ook al een keer
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:33 schreef Dopekoe het volgende:
Demon Hunter
Demon Souls
Demons, maar wel als je de buitenlandse / originele titel weet
Demonic
Demon Fighter
Demoni ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:37 schreef Asap het volgende:
Er is nog een Dario Argento die Demons heet, maar daar wil ik de Italiaanse titel
Komt ook voor in the big bang theoryquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:41 schreef Baszh het volgende:
sweeney todd: the demon barber of fleet street
En dat is 6/5 ! Asap+1quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:55 schreef Gillingham het volgende:
Fifty First Dates
The Fifth Element
The Sixth Sense
Det Sjunde Inseglet
The Ninth Gate
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:56 schreef Dopekoe het volgende:
Second Opinion, kan ik niet echt vinden, tenminste nog niet uit
Shrek: The Third
The fourth horsemen (oid)?Four Horsemen
The fifth amendement
quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Rambo: First Blood
Second Chance?
The Third Man
The Fourth
The Fifth Element
The Sixth Sense
The Seventh Seal
The Eight'
The Ninth Gate
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh, De Vierde Man
En De Achtste Dag wellicht?, kan ik niet goed rekenen...
quote:
Ook goed, of the Fouth Kind, maar Intre had deze uiteindelijk alquote:
De Achtste Dag = Le Huitième Jourquote:
Maar waarom is Intre dan gepikeerd?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:05 schreef Asap het volgende:
[..]
De Achtste Dag = Le Huitième Jour
Alleen de 1e titel is niet officieel bekend als titel
Volgens mij niet echt serieus van hem hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar waarom is Intre dan gepikeerd?
Quote uit welke film?
I'm sorry. This is the fun-vee. The hum-drum-vee is back there.
Ik dacht dat je 'm laf stal met Le Huitième Jour, maar je had al meerdere antwoorden gegevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar waarom is Intre dan gepikeerd?
Quote uit welke film?
I'm sorry. This is the fun-vee. The hum-drum-vee is back there.
Daar kom je goed weg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 'm laf stal met Le Huitième Jour, maar je had al meerdere antwoorden gegevenAl was dat niet zo, dan was het ook als grapje bedoeld geweest hoor
Stand Oktober 2011:quote:
Dan heb je de verkeerde titelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:48 schreef RanTheMan het volgende:
ah dan denk ik ook silence of the lambs waarin die die hersenen leeglepelt...
Dat kan alleen maar lord of the rings zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:07 schreef Dopekoe het volgende:
Hints:
film van Tarantino
Deel 1 van een episch (en erg langdradig) verhaal
en de titel ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:17 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar lord of the rings zijn
Tot nu toe :quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:18 schreef Baszh het volgende:
Welke scene uit fellowship of the ring dan?
ik vond in het boek de stukken met frodo al langdradig, en in de film ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:19 schreef Baszh het volgende:
En die was helemaal niet langdradig
Boromir's dood wellicht?
Bruce Willis ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nog een quote dan maar?
''First you wanna kill me, now you wanna kiss me. Blow.''
(de protagonist is wel van de ultracoole oneliners, besef ik me net)
Film?quote:Rob: Liking both Marvin Gaye and Art Garfunkel is like supporting both the Israelis and the Palestinians.
Laura: No, it's really not, Rob. You know why? Because Marvin Gaye and Art Garfunkel make pop records.
Rob: Made. Made. Marvin Gaye is dead. His father shot him.
Nope. Wel John en zijn zus. (ja, een hint)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:28 schreef Gillingham het volgende:
Klinkt als een Allen.
Hannah and her Sisters?
Jep!quote:
Sands +1quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:41 schreef Sands het volgende:
High Fidelity
Addams Family Values
Mars Needs Moms
Toy Story 2
Toy Story 3
quote:The volcano scenes were shot at the Dinorwic Slate Quarry in Wales. This is a notorious location, used for fantasies like Willow and Street Fighter.
quote:When chasing Calibos, you can clearly see the men run through the Winged Bulls doorway of the palace of Sargon II of Assyria. The bulls are currently in the Louvre.
quote:'s sandals are Nike trainers with toes painted on them; he didn't wear sandals because he needed shoes to perform the stunts well.
quote:
Eén van die van mij fout, of heb je die van Njos nog niet meegeteld?quote:
Ik kan niet tellenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:08 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Eén van die van mij fout, of heb je die van Njos nog niet meegeteld?
Als ik zeg: Eric Forman, zegt dat je dan wel wat ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:31 schreef dyonvbaal het volgende:
zonder foto zegt me een naam echt helemaal niks (althans meestal) maar ik vind het dan wel leuk om vragen te stellen met karakter namen![]()
Dan moet ik aan House MD denken. Maar weet zo niet welke het is, of die jonge blonde gast of die donkere die chef van house. (trouwens alleen door de achternaam, dus zal het met house ook wel fout hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:35 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Als ik zeg: Eric Forman, zegt dat je dan wel wat ?
That 70's show kun je beter aan denkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet ik aan House MD denken. Maar weet zo niet welke het is, of die jonge blonde gast of die donkere die chef van house. (trouwens alleen door de achternaam, dus zal het met house ook wel fout hebben)
(alleen zitten die beide niet in Spiderman 3, dus denk ik dat het Sandman moet zijn, maar nou even denken aan films met sandman...)
Nog 2quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:42 schreef The_Substitute het volgende:
Sam's vraag: Mute Witness
Dopekoe's vraag: Traffic.![]()
Mona lisa smile?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:37 schreef Dopekoe het volgende:
Hints:
* bekend figuur van een schilderij die lacht
kijk ik niet...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:41 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
That 70's show kun je beter aan denken
Nog 1tjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mona lisa smile?
[..]
kijk ik niet...![]()
Sorry, ik heb smaakquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:43 schreef The_Substitute het volgende:
+ oceans Eleven en Ocean's Twelve.
Ik kijk het ook alleen maar vanwege dat het precies tussen Topchef en the Big Bang Theory zitquote:
Daar zit ie echt in.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:43 schreef Dopekoe het volgende:
Maar ben wel benieuwd hoe je daar zo bij komt
Idd, zie het nu ookquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:45 schreef dyonvbaal het volgende:
wat heeft iedereen toch met Topchef...
Ik weet nog steeds niet wie ik nou moet hebben dus verder gokken zal niet gaan
nee ouder, jaren vijftig, ze zijn ontsnapte gevangen... waarom kom ik nou niet opd e titel...quote:
die bedoelde ik inderdaad. weet niet of het goed is natuurlijkquote:
Volgens mij is dat Pappy O'Daniel, dus het kan best kloppen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
die bedoelde ik inderdaad. weet niet of het goed is natuurlijk
quote:
Waar zie jij een begrafenisquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:54 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm...begrafenis, jaren '70 komt me bekend voor, maar kom niet op een titel...
Die eerste foto is zoals je toch een typisch amerikaanse begrafenis in films ziet. Taart en mensen die alles behalve vrolijk kijken. Zij erg donker gekleed, hij netjes gekleed. Dus daar maak ik een begrafenis vanquote:
Je bent spot-on, tot nu toequote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die eerste foto is zoals je toch een typisch amerikaanse begrafenis in films ziet. Taart en mensen die alles behalve vrolijk kijken. Zij erg donker gekleed, hij netjes gekleed. Dus daar maak ik een begrafenis van(tuurlijk kan ik er ook helemaal naast zitten
)
dacht dat je over plaatje 2 hadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die eerste foto is zoals je toch een typisch amerikaanse begrafenis in films ziet. Taart en mensen die alles behalve vrolijk kijken. Zij erg donker gekleed, hij netjes gekleed. Dus daar maak ik een begrafenis van(tuurlijk kan ik er ook helemaal naast zitten
)
Helaas.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
before the devil knows you're dead?
Omdat ik het een saaie film vondquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:19 schreef Dopekoe het volgende:
Hoezo de gaap ?
en de acteurs / actrices moeten nog
Helemaal gelijk, die vergeet ik nogal eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:19 schreef Dopekoe het volgende:
Hoezo de gaap ?
en de acteurs / actrices moeten nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |