Zoals ik aan het begin van de maand al zei, bijna alleen maar horror/thriller vragen van mijn kant deze maandquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jouw stills laten ook te raden over in welk genre we het moeten zoeken...
Gelukkig duurt deze maand niet meer zo lang.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zoals ik aan het begin van de maand al zei, bijna alleen maar horror/thriller vragen van mijn kant deze maand
Moet even wat meer hier gaan kijken, maar ga op vakantie overmorgenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Gelukkig duurt deze maand niet meer zo lang.
Speciaal voor jou wil ik het ook nog wel een maand verlengen hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Gelukkig duurt deze maand niet meer zo lang.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:47 schreef Asap het volgende:
Ah met die omasitter, maar hoe heet die ook alweer...
Die van mij is volgens mij wel goed hoorquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:37 schreef ShaoliN het volgende:
The devil's advocate
The devil wears prada
The devil's own
Het is te vroeg denk ik.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:39 schreef RanTheMan het volgende:
er is vast ook wel een film genaamd: The Devil of Devil
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:43 schreef RanTheMan het volgende:
er is geen film genaamd the devil? lijkt me op voorhand erg sterk, zoek t straks wel op
quote:
ik vroeg me net af of dr ook een film was genaamd cruela de Vil, vast nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:47 schreef Asap het volgende:
[..], dan maakt 5. Ook nog: I saw the Devil, Devil's Backbone, Devil's Playground en Daredevil
Nee, deze heeft er wel wat van weg. Doorgebroken met een komedie waar inmiddels 2 delen van zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |